نوشته شده توسط : غریبه

از محصولات شرکت اپل که ساخت آن تحول جهانی در بازار ایجاد کرد گوشی های هوشمند آیفون بود گوشی هایی که با آمدنش طعم شیرین تکنولوژی را به دوستداران تکنولوژی چشاند و هنوز که هنوز است از گوشی های پرچمدار و لاکچری محسوب میشود نکته  که باید در خرید گوشی های آیفون به آن دقت کنید وجود یک شرکت نمایندگی اپل آیفون معتبر است شرکتی که هنگام مشکلاتتان در کار با آیفونتان بتواند حل کننده کارتان باشد در زیر اطلاعات بیشتری درباره گوشی های آیفون به شما می دهیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

 

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است.

ضمنا همکاران ما در بخش نمایندگی اپل آیفون همواره آماده ارائه مشاوره به شما جهت خرید گوشی آیفون میباشند ما ابتدا نیاز شما را جویا میشویم و سپس مطابق نیاز شما بهترین مدل گوشی آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد



:: برچسب‌ها: نمایندگی اپل آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تصمیم گرفته ایم درباره وایو یکی از محصولاتی که برند معروف و محبوب سونی تولید کرده است با شما صحبت کنیم شرکت سونی از شرکت هاییست که ایرانیان به خوبی با محصولاتشان آشنا هستند ، کمتر ایرانی پیدا میشود که حداقل یکی از محصولات سونی را در خانه خود نداشته باشد ، محصولاتی مانند مانیتور ، تلفن های همراه ، لپ تاپ ، یخچال و دیگر محصولاتی که این شرکت تولید میکند اما ابتدا اجازه دهید که ببینیم محصولات وایو که شرکت سونی سازنده آن است چیست و آیا در کشور ما نماینده ای برای این محصولات وجود دارد یا خیر

وایو

وایو به انگلیسی  نشان پرچمدار رایانه های سونی است که در سال 1997 توسط تیموتی وانلی کار خود را آغاز کرد(Vaio(

شرکت سونی در دهه ۱۹۸۰ شروع به تولید کامپیوتر نمود، ولی تنها در بازار ژاپن محصولات کامپیوتری خود را عرضه می‌کرد. تولید و عرضه بین‌المللی کامپیوترهای سونی، در سال ۱۹۹۶ آغاز شد.

نخستین تولیدات سونی شامل رایانه‌های شخصی (پی‌سی) بود، که توسط شرکت زیرمجموعه آن، که با نام ویدئو آئودیو اینتگریتد اورگنایزر (به انگلیسی: Video Audio Integrated Organizer به معنی سامان‌دهنده‌ی یکپارچه‌ی سمعی بصری) در ایالات متحده راه‌اندازی شده بود، تولید می‌گردید. برند وایو از مختصر شده نام این شرکت، گرفته شده است. همچنین لوگوی وایو، از دو بخش تشکیل‌شده، که حروف وی و ای (VA) نشانگر موج آنالوگ و آی و او (IO) نمایانگر کدهای صفر و یک یا کدهای دودویی می‌باشد.

سونی کسب و کار کامپیوتر خود را در فوریه ۲۰۱۴ به شرکت سرمایه گذاری شرکای صنعتی ژاپن (Japan Industrial Partners) به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی برای تمرکز بر روی دستگاه‌های تلفن همراه به فروش رساند

لپ تاپ های وایو لپ تاپ های معروفی هستند و کمتر لپ تاپ بازارن حرفه ای هستند که آن را نشناسند کمپانی سونی از سال 1996 در حال تولید کامپیوترهای شخصی با نام تجاری وایو است و از همان زمان، علاقه مندان و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده. کیفیت بالای ساخت محصولات و همچنین استفاده از فناوری های روز، باعث جذب کاربران و همچنین بالا بردن سطح توقعات طرفداران این کمپانی شده است. در اوایل فوریه سال 2014 سونی به علت کاهش میزان فروش محصولاتش و همچنین برای تمرکز بیشتر بر روی تولیدات دیگر، امتیاز تولید محصولات وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و آن شرکت اعلام کرد که لپ تاپ‌های وایو از این به بعد با همان نام تجاری اما فقط برای استفاده در کشور ژاپن تولید خواهند شد ، همانطور که اطلاع دارید هر محصولی به پشتیبانی و نمایندگی ای که دارد زنده است نمایندگی سونی وایو هم از این قائده مستثنا نیست این نمایندگی که در کشورمان واقع است تمامی خدمات وایو و محصولاتش را به شما با بهترین کیفیت ارائه میدهد نکته ای که این نمایندگی را نسبت به نمایندگی های دیگر متمایز میکند این است که نمایندگان وایو در ایران همیشه در تلاش بوده اند که بهترین کار و بهترین کیفیت را و به خصوص پشتیبانی سریع و به موقع به مشتریان عزیز ارائه دهند و همواره سعی و تلاششان بر راضی کردن مشتری بوده است و خواهد بود



:: برچسب‌ها: نمایندگی سونی وایو ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

 

از آنجایی که همه ما در هنگام بیرون رفتن در طول روز، از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنیم و دانستن این نکته که حفاظت از پوست در برابر نور خورشید برای ما امری ضروری است و می‌تواند باعث جلوگیری از آفتاب سوختگی، پیری زودرس و ایجاد لک در صورت شود بهتر است این نکته را یادآور شویم که کرم ضد آفتاب نیز می‌تواند مضراتی به همراه خود داشته باشد.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با فواید و مضرات کرم ضد آفتاب آشنا نمائیم. پس اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب
به گفته متخصصین، اهمیت کرم‌های ضد آفتاب برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش خورشید و جلوگیری از ایجاد چین و چروک، لک و حتی نیز پیشگیری از سرطان‌های پوست می‌باشد که این کرم‌ها بر اساس سن، جنس و نوع پوست انتخاب می‌شود و از آنجایی که اس پی اف (SPF) بر روی کرم‌های ضد آفتاب، نشان‌دهنده قدرت ضد آفتاب است اما ضد آفتابی با اس پی اف کمتر نمی‌تواند به معنای تاثیرگذاری کمتری نسبت به ضد آفتاب‌هایی با اس پی اف بیشتر باشد.

لازم است این نکته را یادآور شویم که کرم‌های ضد آفتاب با اس پی اف ۵۰ برای انواع پوست و در فصل‌های گرم سال مناسب است اما در فصل‌های سرد اس پی اف ۳۰ کافی است.

توصیه پزشکی برای استفاده از کرم ضد آفتاب
گرچه استفاده از این کرم‌ها بهتر است با توصیه و مشورت پزشک و متخصصین پوست انجام شود. آنها معمولاً توصیه می‌کنند بانوان به جای استفاده از لوازم آرایشی از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمایند و مطلع باشند که کرم پودرهای آرایشی به هیچ وجه جای کرم ضد آفتاب را نمی‌گیرد چرا که می‌تواند اثرات زیانباری را بر روی پوست ایجاد نماید. استفاده از کرم ضد آفتاب برای افرادی که پوست خود را لیزر و یا لایه برداری نموده اند بسیار ضروری است.

جوان تر شدن با کرم های ضد آفتاب
نکته جذاب اینکه اگر دقت کنید افرادی هستند با وجود اینکه سنشان بالا است اما در ظاهر مانند یک فرد خیلی جوان بنظر می‌رسند زیرا که پوست خیلی خوبی دارند و آنها را جوان نشان می‌دهد. شاید با خود بگوئید این افراد از عمل‌های جراحی استفاده نموده‌اند اما این واقعاً کافی نبوده و بهتر است بدانید که این دسته از افراد در برابر نور خورشید از پوستشان خیلی محافظت نموده ‌اند.

آفتاب می‌تواند پیری زودرس و پوست را شل نماید پس در نتیجه بهتر است که از پوست خود در برابر نور خورشید بشدت محافظت نمائید. زیرا که نور آفتاب بر لایه خارجی پوست که اپیدرم نامیده می‌شود تاثیر گذاشته و باعث ایجاد آفتاب سوختگی می‌شود.

عملکرد ضد افتاب اکسید دو زنگ
یک نوع ضد آفتاب مسدود کننده وجود دارند و لایه نازکی بر روی پوست ایجاد می‌کنند که مانع رسیدن اشعه آفتاب به پوست می‌شود ولی ممکن است به دلیل تغییر رنگ ظاهری که بر روی پوست ایجاد می‌کنند از نظر زیبایی ظاهری برای افراد قابل قبول نباشد. اکسید دو زنگ یک نمونه از ضد آفتاب‌هایی است که به این شکل عمل می‌کند.

مصرف مکرر ضد آفتاب
افراد معمولاً وقتی مرتب ضد آفتاب نمی‌زنند و یا اینکه لایه ای از آن را به تمام نواحی پوست خود نمی‌مالند و یا حتی نیز در طول روز آن را بر روی پوست صورت خود تمدید نمی‌کنند، این افراد ممکن است در برابر نور خورشید با وجود اینکه تصور می‌کنند از ضد آفتاب استفاده نموده ناخواسته دچار اثرات مخربی بر روی پوست صورتشان شوند.

به همین دلیل دقت داشته باشید که حتما ضد آفتاب را مرتب استفاده نموده و آن را در نواحی بینی و اطراف گوش نیز استفاده نمایید. نکته مهم اینکه حتماً ضد آفتاب خود را پس از آرایش استفاده نمائید زیرا استفاده از مواد آرایشی که بر پایه چربی و یا آب باشد می‌تواند باعث بی اثر شدن ضد آفتاب شود.

فواید و مزایای کلی کرم های ضد آفتاب
فواید کرم ضد آفتاب به عنوان یک کرم ضد پیری
از بین بردن خطوط لب
کاهش چین و چروک
کاهش لک
کاهش از دست دادن کلاژن و آلاستین
جلوگیری از سرطان پوست
افزایش استحکام و حجم پوست
برخی از مضرات کرم های ضد آفتاب
همانطور که گفته شد استفاده از کرم ضد آفتاب می‌تواند آثار زیانباری نیز داشته باشد.

واکنش های آلرژیک

کرم های ضد آفتابی که شامل مواد شیمیایی هستند می‌توانند باعث تحریک پوست از جمله قرمزی و التهاب پوست گردند و برخی از افراد ممکن است واکنش شدید آلرژیک نشان دهند.

 

بدتر کردن جای جوش و آکنه

اگر پوست شما دارای آکنه است، کرم ضد آفتاب که شامل مواد شیمیایی است می‌تواند پوست شما را بدتر کند. برای رهایی از این اثر، از کرم‌های ضد آفتاب غیر کومدون‌زا و غیر چرب استفاده نمائید و کرم ضد آفتابی را استفاده نمائید که مناسب پوست شما باشد.

 

سوزش چشم

ریزش کرم ضد آفتاب به داخل چشم می‌تواند منجر به احساس سوزش شود. اگر کرم ضد آفتاب وارد چشمتان شد حتماً با آب شستشو نمائید.

 

خطر ابتلا به سرطان سینه

برخی از کرم‌های ضد آفتاب حاوی موادی هستند که اثرات استروژنی بر روی سلولهای سرطان سینه داشته و روی سطوح استروژن خون اثر می‌گذارد.

 

نکاتی برای جلوگیری از آسیب های کرم های ضد آفتاب

در تهیه کرم ضد آفتاب حتماً با پزشک خود مشورت نمائید.

اگر پوست چرب دارید از کرم‌های ضد آفتاب فاقد چربی استفاده نمائید.

کرم ضد آفتاب خود را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید.

از مصرف کرم ضد آفتاب در کودکان زیر ۶ ماه بپرهیزید.

امیدواریم این نوشته از وب سایت تخصصی فاطمه حبشی نیز برای شما مفید واقع شده باشد.

  • کرم ضد آفتاب خود را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید.
  • از مصرف کرم ضد آفتاب در کودکان زیر ۶ ماه بپرهیزید.

امیدواریم این نوشته از وب سایت تخصصی فاطمه حبشی نیز برای شما مفید واقع شده باشد.

در صورتیکه سوال و یا دیدگاهی دارید از بخش دیدگاه ها ارسال نمائید.



:: برچسب‌ها: مزایا و مضرات استفاده از کرم های ضد آفتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

دوربین مداربسته هایلوک راهکاری ارزان با کیفیت فوق العاده

برند هایلوک ، شاخه ای از برند معتبر و پیشرو هایک ویژن است. این دسته از محصولات بسیار برای بازار رقابتی تجهیزات مداربسته در سطح اولیه ایده آل بوده و از لحاظ قیمت و کیفیت برای کاربران بسیار مفید و مقرون به صرفه هستند. تجهیزات نظارت تصویری هایلوک از دسته محصولات ارزان قیمت شرکت هایک ویژن محسوب می گردند. همانطور که گفته شد ویژگی بارز محصولات در ادامه با بلاگتن همراه باشید برند هایلوک کیفیت بالای آنها، سهولت در استفاده در کنار داشتن قیمت معقول و مناسب با بودجه مشتریان است.

هایلوک ؛ دوربین مدار بسته ارزان و با کیفیت

دوربین های مداربسته ی هایلوک از لحاظ کیفی چیز کم از محصولات اصلی شرکت هایک ویژن ندارند .

تنها تفاوت آنها به واسطه متریال آن هاست . که تا حد کمی از کیفیت کمتری نسبت به دستگاه های اصلی تولیدی شرکت هایک ویژن برخوردار است . همچنین دوربین های های لوک HILOOK از ابعاد کوچک تری نسبت به دوربین های شرکت مادر خود بهره می برند . که به واسطه ی این دو تفاوت این دوربین ها و تجهیزات مربوط به آن از قیمت کمتری ، نسبت به دوربین های هایک ویژن برخوردار است .

توانایی بالای رقابت دوربین هایلوک در بازار های جهانی

دوربین مدار بسته ارزان HILOOK در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند.این دوربین هایلوک توان این را دارند که با برترین های دوربین مدار بسته جهان رقابت کنند.

در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی این برند این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند .به این خاطر تمامی استاندارد ها و تکنولوژی خود را در این سری از دوربین های هایلوک گنجانده . این برند توانسته است که این دوربین های مدار بسته را با کیفیت و با قیمت پایین به فروش برساند .این برند خود را در این سطح و با قیمت پایین نشان دهد.

در برخی از دوربین های IP این برند قابلیت H-265+ کار شده است .

این ویژگی در دوربین های بدون برند NONAME این قابلیت موجود نمیباشد . این یکی از برتری های مهم دوربین های این برند نسبت به دوربین های بدون برند میباشد.

هایلوک سازگار با همه برند ها و دوربین ها

یکی از ویژگی های منحصر به فرد که های لوک را از سایر برند های امنیتی جدا می کند سازگاری است . این به این معنی است که این برند بر خلاف بسیاری از سایر برند ها با تمامی دستگاه های دیگر تولیدی سایر برند ها همخوانی دارد. علت این امر این است که این دستگاه ها کلید osd ( او اس دی) (کلید منو) را دارا هستند .

دوربین های این مجموعه این قابلیت را دارند تا با تمامی دستگاه های سایر برند ها متصل شوند . همچنین دوربین های با رزولوشن بالای این برند این قابلیت را دارند تا در دستگاه های ضعیف تر کیفیت پایین تری را (حتی آنالوگ) به کاربر ارائه دهند.در سمت دیگر دستگاه های دی وی ار این مجموعه نیز این قابلیت را دارند . این دستگاه ها با سایر دوربین های برند های دیگر متصل شده و کیفیت فوق العاده ای را از خود ارائه میدهند.

نمایندگی هایلوک در ایران فروشگاه دیجی حفاظ

دوربین مدار بسته ارزان هایلوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش رسید.

شرکت درسا به کیفیت محصولات برند هایلوک اطمینان دارد . به همین خاطر محصولات برند هایلوک را با دو سال گارانتی به مشتریان خود ارایه میدهد.

حال شرکت پارس ارتباط و شرکت درسا دست به یک همکاری زده اند .
این دو برند قصد دارند تا بتوانند محصولات hilook را به صورت وسیع تری به مشتریان خود عرضه کنند.

به زودی دوربین های با کیفیت برند و با قیمت مناسب جایگزین دوربین های بی کیفیت بدون برند خواهد شد .

برای خرید این محصولات در ایران میتوانید از نمایندگی رسمی این شرکت پارس ارتباط در ایران خریداری نمایید.

محصولات تحت شبکه IP هایلوک HILOOK

دوربین های تحت شبکه هایلوک با قیمتی ارزان می توانند پیشرفته ترین تکنولوژی را در اختیار کاربران بگذارند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

فشرده سازی H.265+ هایک ویژن به منظور مصرف بهینه پهنای باند و فضای ذخیره سازی
ارائه تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا و رزولوشن تصویر تا 4 مگاپیکسل
قابلیت اکسیر EXIR نسخه 2.0 برای بهره وری بالاتر نور مادون قرمز
قابلیت WDR برای بالانس روشنایی و رنگ بندی تصویر تحت شرایط نوری نامساعد

محصولات آنالوگ توربوHD هایلوک HILOOK

دوربین های سری آنالوگ های لوک، دارای قابلیت فشرده سازی H.264+ هستند و می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن تصویر تا 3 مگاپیکسل ارائه دهند. این دوربین ها دارای نسخه 2.0 از قابلیت اکسیر هستند به همین جهت دارای کارایی بالایی در استفاده از نور مادون قرمز در شرایط نوری نامساعد هستند.

شما می توانید تجهیزات و دستگاه های هایلوک، خود را به راحتی با آخرین نسخه از نرم افزار iVMS 4200 هایلوک مدیریت کنید. این نرم افزار با تمامی محصولات برند HiLook سازگار است. این نرم افزار مدیریت تصویری چند منظوره (VMS) دارای ویژگی هایی از قبیل نمایش زنده، ضبط ویدئو، جستجو و پخش از راه دور، پشتیبان گیری فایل ها، ذخیره سازی برنامه ریزی شده، مدیریت زنگ هشدار، و ….می باشد. نرم افزار iVMS 4200 هایک ویژن انتخابی مناسب برای مدیریت پروژه های کوچک و متوسط است.

قیمت مناسب هایلوک

طیف گسترده ای از محصولات حفاظتی و امنیتی برند هایلوک مانند دوربین های مدار بسته، NVR و DVR و … در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. محصولات برند هایلوک مطابق با بهترین استانداردهای کیفیت و ایمنی طراحی شده اند. با یک نسبت هزینه به عملکرد باور نکردنی، سری هایلوک دارای پیشرفته ترین ویژگی ها به نسبت قیمت آن است. های لوک یک رویکرد کاملا جدید برای سیستم نظارت تصویری با کارایی بالا و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. قیمت مناسب محصولات HiLook باعث می شود تا مشتریان خرید آسانتری داشته و به راحتی موارد ارزان تر اما بی کیفیت را از لیست پیشنهادی خود حذف کنند.

لیست قیمت دوربین هایلوک

دوربین هایلوک زیر مجموعه ای از برند هایک ویژن است که به تازگی توانسته در بازار محبوبیت زیادی پیدا کند. این برند دارای طراحی ساده و با کیفیتی بوده و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. در بازار دوربین مداربسته در ایران مراکز فروش بیشماری وجود دارند که ممکن است محصولات را با قیمت متفاوتی عرضه کنند. این مسئله کار را برای انتخاب مناسب مشتریان دشوار می کند. برای برطرف نمودن این مشکل در این مطلب قصد داریم تا برای راحتی مشتریان نحوه دریافت لیست قیمت دوربین هایلوک را توضیح دهیم. لازم به ذکر است که در این وبسایت محصولات با قیمت اصل نمایندگی هایلوک عرضه می شوند.

در برد الکترونیکی این محصولات قابلیت های پیشرفته ای وجود دارد:

WDR: (از بین بردن اختلاف سطح نور در نقاط پر نور و کم نور تصویر)
3D DNR: (کاهش نویز دیجیتالی)
چند زبانه بودن نرم افزار: (منوی چند زبانه دستگاه ها برای سهولت بیشتر)
پشتیبانی از صدای دو طرفه: (قابلیتی که امکان همزمان ضبط صدا و همچنین پخش(صحبت کردن از طریق دوربین) آن را دارد.)
پشتیبانی از کارت های حافظه: (امکان نصب SD کارت)
خروجی و ورودی های آلارم: (برای ایجاد هشدارهای لازم برای امنیت بیشتر)
نور مادون قرمز دید در شب IR: (برای تصویربرداری در شب)
تکنولوژی PIR: (سیستمی برای تشخیص ورود افراد)
و …
دوربین های آنالوگ هایلوک، راه حلی مناسبی برای ارتقاء سیستم های نظارت تصویری منسوخ به سیستم های مگاپیکسلی با صرف هزینه اندک هستند. دستگاه های ضبط DVR و NVR قابلیت پشتیبانی از دستگاه های HD-TVI، AHD ، CVBS و IP را دارند.


قابلیت و تکنولوژی H.265+

کدک H.265+ نه تنها مصرف پهنای باند را کاهش می دهد بلکه همچنین نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر را نیز برطرف ساخته و عملکرد کلی سیستم را تا 83٪ افزایش می دهد. در مقایسه با H.265، کدک H.265+ می تواند زمان ضبط را دو برابر کند و در مقایسه با H.264، می تواند از چهار برابر تعداد دوربین ها یا بیشتر پشتیبانی کند. با های لوک در زمان و منابع شما صرفه جویی می گردد.

نوع دستگاه دستگاه DVR 4 دوربین H-264+ هایلوک دستگاه DVR 4 دوربین H-265+ هایک ویژن
نوع هارد 1 ترابایت 1 ترابایت
مدت ذخیره سازی 5 ماه 9 ماه

قابلیت و تکنولوژی WDR

قابلیت WDR هایک ویژن باعث می گردد تا یکنواختی نور در تصویر به هنگام تابش های نوری در سطوح مختلف حفظ گردد. به عنوان مثال، 120 دسی بل WDR، که در دوربین های تحت شبکه هایلوک وجود دارد، رنگ های دقیق و واقعی را به هنگام تابش نور مستقیم آفتاب به لنز به نمایش می گذارد. در این محیط ها، دوربین های معمولی تصاویری تار و پرنور را ارائه می دهند. اما دوربین مداربسته هایلوک تصاویری با رنگ های زنده و با جزئیات دقیق را ارئه می دهند.
قابلیت و تکنولوژی EXIR

قابلیت مادون قرمز برای تصویربرداری در شب و محیط تاریک ضروری است. نسخه 2.0 قابلیت EXIR هایک ویژن دارای کارایی بالایی برای نظارت در شب است، و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و وجود آن برای مواقع کم نور یا تاریکی مطلق ضروری است.

پرفروش ترین مدل های دوربین مداربسته هایلوک ؛

  • دوربین IPC-B140H های لوک
  • دوربین IPC-T140H های لوک
  • دوربین IPC-D620H-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-D140H های لوک
  • دوربین IPC-B640-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-B110 های لوک
  • دوربین IPC-D120 های لوک
  • دوربین IPC-T120 های لوک
  • دوربین IPC-T620 های لوک
  • دوربین IPC-B220 های لوک
  • دوربین IPC-B620-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-B120H های لوک
  • دوربین IPC-T120H های لوک
  • دوربین IPC-D640H-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-D120H های لوک
  • دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک
  • دوربین IPC-B120 های لوک
  • دوربین مداربسته THC-B120-M از لنز 2 مگاپیکسلی در ساخت خود بهره می برد . این لنز دو مگاپیکسل توانسته تا حد زیادی با برند های برتر دوربین مداربسته در سراسر جهان رقابت کرده تا جایی که این دوربین توانسته به یکی از محبوب ترین دوربین ها در ایران شود . این لنز دوربین تصاویر را در ابعاد 1920 * 1080 پیکسلی ثبت می کند تصاویر ثبت شده این سری از دوربین های کمپانی هایلوک در رنج 25 تا 30 فریم هستند.

اما نکته ی قابل توجه درباره ی این سری از دوربین های هایلوک قابلیت 4 IN 1 این دوربین هاست که در شرایط کنونی بازار می تواند تفاوت ها را رقم بزند . این دوربین های تولیدی ای شرکت به واسطه ی ای امکان خود این توانایی را دارند تا تصاویر را با فرکانس های آنالوگ ، ای اچ دی ، تی وی آی(فرمت مخصوص توربو اچ دی هایک ویژن و هایلوک) و سی وی آی (فرمت مخصوص توربو اچ دی تولیدی برند داهوا) تولید نمایند و در دستگاه های شرکت های مختلف و همچنین دستگاه های به اصطلاح نو نیم موجود در بازار مورد استفاده قرار بگیرند.

دید در شب دوربین مداربسته مدل THC-B120-M

دوربین مداربسته THC-B120-M از سیستم دید در شب پنهان در بدنه ی خود بهره می برد . این سیستم این توانایی را دارد تا دید در شب را در مساحتی 20 متری برای کاربر فراهم نماید این دوربین ها در هنگام تاریکی شب تصاویر سیاه و سفید را در تاریکی مطلق ثبت میکنند که البته از کیفیت بسیار خوبی بهره مند هساتند. البته در صورتی که در محل نصب دوربین اندک نوری تعبیه شود این دوربین ها می توانند در شب نیز تصاویر رنگی برای کاربر فراهم نمایند.

بدنه و مشخصات فیزیکی

دوربین فوق چیزی در حدود 400 گرم وزن داشته و ابعاد آن 165 میلیمتر * 62 میلیمتر * 58 میلیمتر است بدنه این دوربین با داشن گواهی آی پی 66 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است .

برای خرید دوربین مداربسته THC-B120-M شما می توانی با نمایندگی هایلوک در ایران یعنی مجموعه هایک لوک تماس حاصل کرده و اقدام به خرید نمایید.

مشخصات فیزیکی دوربین مدار بسته هایلوک مدل B120-M

بدنه دوربین مداربسته هایلوک مدل B120-M تشکیل شده از فلز است .و مقاوم در برابر باراندگی و گرد و خاک یا به اصطلاح استاندارد ( IP66 ).
این دوربین مناسب برای استفاده در تمام محیط های داخلی و بیرونی است

شرایط گارانتی دوربین مداربسته هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک مدل B120-M دارای 2 سال گارانتی تعویض پارس ارتباط و درسا میباشد . هم اکنون میتوانید این محصول را از فروشگاه دیجی حفاظ نمایندگی دوربین هایلوک در ایران خریداری نمایید.

شرایط قیمت دوربین هایلوک B120-M

قیمت B120-M را همواره می توانید در این صفحه مشاهده نمایید. قیمت های لوک مدل B120-M همواره در دیجی حفاظ بهترین قیمت موجود در بازار ایران است.

دوربین مداربسته هایلوک را از کجا خریداری کنیم؟
برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک و سایر تجهیزات آن می توانید به وبسایت دیجی حفاظ مراجعه و یا با شماره تماس 02166742890 حاصل فرمایید . همچنین امکان مراجعه حضوری به آدرس تهران تقاطع حافظ و جمهوری ، پاساژ نادری ، طبقه منفی 2 پلاک 18 برای خرید اجناس برای همه عزیزان موجود است .

منبع: چطور



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته هایلوک راهکاری ارزان با کیفیت فوق العاده ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند. سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

مهمتر از اون اینکه مدام فعالیت مان را  ادامه بدیم و نکات بهینه سازی رو رعایت کنیم با این کار در نهایت سایت به رده های بالا میرسد و آرزوی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل توسط سئوسل به وقوع می پیوندد. باید از وبمسترهای دیگر بخواهید تا لینک های خرابی که به سمت سایت شما می آیند را درست کنند. به همین دلیل در ادامه چند ابزار برای پیدا کردن این نوع کلمات کلیدی را معرفی می کنیم.
واقعا اطلاعاتتون واسم مهم بود خیلی ممنون من یک درخواست دارم. همچنین طی تحقیقات اخیر تگ توضیحات به عنوان یکی از مهم ترین تگ ها از نظر گوگل شناخته می شود و در صورتی که این تگ را صحیح و خوب بنویسید، رتبه خوبی را کسب خواهید کرد.
به آن تعدادی مطلب منحصر به فرد بیافزاییم و نظر و تجربیات شخصی خود را به مقاله موجود اضافه کنیم. شاید اسم تحقیقات کتابخانه ای را شنیده باشید. در این روش شما مطالب چنیدن کتاب را مطالعه و با زبان خود در مقاله ای مینویسید و در پایان هم نظر خود را به آن اضافه می کنید. استفاده از این روش برای تولید مقالات دانشگاهی مجاز است و قطعا برای مقالات در سایت نیز میتوان از آن استفاده کرد.
با استفاده از تبلیغ گوگل یا مرکز تبلیغات مایکروسافت، برای سایتتان تبلیغ بخرید.
حال که با تکنیک های سئو داخلی آشنا شدید، می توانید آن ها را در سایت خود به کار ببرید و از تاثیر فوق العاده آن ها بهره مند شوید. نمایش آمار کلمات کلیدی که سایت از آن‌ها ورودی گرفته است. کلمات کلیدی به سایت کمک می‌کنند تا در نتایج جستجو لیست شود.
اگه همه قوانین و درست رعایت کنیم بنظرتون میشه ادرس یه وبلاگ رو در صفحه اول گوگل بیاوریم یغنی ریک بالایی بدست اوریم یا حتما باید سایت و دوماین مستقل باشد؟



:: برچسب‌ها: قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 | نظرات ()