نوشته شده توسط : غریبه

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

هدست و هدفون

همیشه یک محیط ساکت و خلوت برای گوش دادن موسیقی یا تماشای فیلم در دسترس نیست. هدفون و هدست در این موارد به کمک شما می آید تا شلوغی محیط از لذت شنیدن صدای با کیفیت (موسیقی، فیلم و سریال یا گیم) نکاهد! شاید در تعریف کلاسیک هدست (Headset) دارای میکروفون و هدفون (Headphone) بدون میکروفن باشد اما در واقعیت و بازار هیچ تفاوتی این دو با هم ندارند و در نام گذاری در بیشتر زمان ها به جای یکدیگر به کار می روند. اما برای خرید هدفون از بین مدل های موجود در بازار علاوه بر مقایسه قیمت هدفون داشتن کمی اطلاعات فنی می تواند در انتخاب بهترین مدل مناسب برای شما کمک کند.

بهترین هدفون

هدست ها به واسطه برند سازنده، نوع بدنه و طراحی گوشی ها، میکروفن، نوع اتصال و قابلیت های جانبی متفاوت با یکدیگر هستند و شاید در نگاه اول تنوع بالا محصولات موجود در بازار شما را دچار سردرگمی کند. به همین دلیل شاید بهترین هدفون برای هر شخصی با افراد دیگر با توجه به کاربرد مورد استفاده متفاوت باشد.مهم ترین فاکتور در دسته بندی محصولات Headphone و Headset شاید نوع اتصال به کامپیوتر یا گوشی باشد که این محصولات را به دو دسته هدفون بی سیم و هدفون سیم دار نقسیم می کند.در هنگام خرید هدفون علاوه بر فاکتور قیمت به مولفه هایی نظیر کیفیت صدا (آمپدانس،حساسیت، بیس و …)، طراحی بدنه (ارگونومی) و نوع طراحی گوشی ها، برند و گارانتی، قابلیت مکالمه، کیفیت و نوع طراحی میکروفون، عمر باتری (در هدست های بی سیم) و نوع اتصال نیز توجه داشته باشید تا خرید بهتری را تجربه کنید همچنین اگر به دنبال خرید هدست برای بازی کردن هستید که علاوه بر کیفیت صدا، بدنه خاص و منحصر بفردی هم مدنظر شماست، توصیه ما خرید هدفون گیمینگ خواهد بود.نکته قابل توجه دیگر در مورد قیمت هدفون ارزان، اکثر قریب به اتفاق هدفون های ارزان عرضه شده با برند سونی (Sony)، جی بی ال JBL و بیتس (Beats) عرضه شده در سایت تنها لوگوی این شرکت ها بر بدنه درج شده (اصطلاحا کپی و های کپی) و با هدست های اورجینال و بسیار گران قیمت این شرکت ها متفاوت هستند.

معرفی فروشگاه اینترنتی

ما در پایان هر مقاله یک وبسایت را به شما معرفی می کنیم که فعالیت آن را می توان تایید کرد البته این نکته را باید در نظر داشت که تجربه هرشخص از خرید و بازدید از یک وبسایت به همان شخص اختصاص خواهد یافت و ما تجربه شخصی خود را از طریق این مقاله به شما انتقال خواهیم داد پخش تکنوسان ، به عنوان بزرگترین سایت خرید عمده و واردکننده‌ی محصولات جانبی موبایل و کامپیوتر ،پخش لوازم الکتریکی  کار پخش محصولات را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و تا کنون نامی شناخته شده در تمام کشور در حوزه پخش لوازم جانبی می‌باشد. شما می توانید از طریق لینک های موجود در همین مقاله و یا لینک پایانی به بخش مورد نظر خود در این وبسایت وارد شوید.



:: برچسب‌ها: خرید هدفون خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

به لوازمی که برای ساخت و تمیز نگه داشتن  استخر، جکوزی و سونا استفاده می شود، تجهیزات استخری گفته می شود. به طور کلی می توان گفت تجهیزات استخری یکی از مهمترین ملزومات برای راه اندازی استخرها هستند و بدون وجود این تجهیزات راه اندازی استخر امکان پذیر نیست. تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر استفاده می شود، با توجه به عمق و کاربرد استخر کاملاً متفاوت است. تجهیزات استخری در دو مدل تجهیزات اصلی و جانبی تولید می شوند و وجود تجهیزات اصلی برای ساخت همه استخرها واجب است در حالی که تجهیزات جانبی با توجه به کارکرد استخر انتخاب می شوند و استفاده از آنها کاملاً سلیقه ایی است. در حقیقت ابزارهای جانبی استخر جزء ابزارهای لوکس محسوب شده و استفاده از آنها در استخر و جکوزی کاملاً اختیاری است.  تجهیزاتی از جمله نردبان؛ جارو؛ گریل و اسمیکر استخر، دستگیره، کفشور، چراغ های سونا و استخر از تجهیزات جانبی محسوب می شوند. ولی وسایلی همچون کلر زن، فیلتر شنی، پمپ جکوزی، فیلتر کارتریجی، پکیج تصفیه، دیگ بخار، مبدل حرارتی و سختی گیر جزء تجهیزات اصلی بوده و در ساخت استخرها حتما باید از این تجهیزات استفاده شود.

پمپ تصفیه استخر

 پمپ تصفیه استخر یکی از تجهیزات مهم استخری بوده و وجود آن برای همه استخرها ضروری است. پمپ آب استخر، با چرخاندن آب استخر، آب استخر را شفاف کرده و از راکد شدن آب استخر جلوگیری می کند. در حقیقت پمپ تصفیه آب یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و آب استخر را به حرکت در می آورد. پمپ تصفیه با استفاده از اسکیمر و آبکش، آب استخر را بیرون کشیده و آن را وارد فیلتر می کند و سپس آب تصفیه شده را دوباره به داخل استخر پمپاژ می کند.

پمپ تصفیه استخر در دو نوع تک تاز و سه فاز و برای مصارف صنعتی و خانگی طراحی و تولید می شود. پمپ تصفیه استخر مجهز به یک دستگاه موگیر است و این دستگاه که در دهانه موتور قرار گرفته از ورود ذرات ریز جلوگیری می کند. بدنه پمپ تصفیه استخر نسبت به سایر پمپ ها، مقاومت بیشتری دارد. در حقیقت جنس بدنه پمپ های تصفیه استخر از پلیمر بوده و دربرابر آشغال، اسید و کلر مقاومت زیادی دارد و بنابراین از خوردگی و آسیب رساندن به پمپ جلوگیری می کند. مهمترین مزیت پمپ های تصفیه استخر، کم مصرف بودن و توان بسیار بالای آن است.

کلر زن

دستگاه کلرزن یکی دیگر از تجهیزات استخری بوده و یک پمپ برای انتقال کلر دارد. دستگاه کلر زن در استخرهای خانگی، استخرهای بزرگ و همچنین مخزن های آب شهری استفاده می شود. دستگاه کلر زن یکی از کوچکترین تجهیزات استخری است ولی با توجه به این که آب استخر را تمیز و ضد عفونی می کند، نقش بسیار مهمی در استخر ها دارد.

فیلتر شنی استخر

 فیلتر شنی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و کاربرد اصلی آن تصفیه آب استخر می باشد. فیلتر شنی، با تمیز کردن آب استخر، ذرات موجود در آب از جمله گل و لای، مواد آلی، رنگ، باکتری ها و پلانگتون ها را کاملاً از بین می برد.

 فیلتر های شنی معمولاً به شکل استوانه ایی طراحی و تولید می شوند. ستون های فیلترهای شنی با شن آنتراسیت پر شده و سپس در درون استخر نصب می شوند. برای جلوگیری از گرفتگی لوله های این فیلتر، یک لایه  شن  درشت به روی نازل فیلتر ریخته می شود و در مرحله بعدی یک لایه شن ریز نیز روی لایه های درشت قرار داده می شود. از آن جایی که آب از بین ذرات شنی می گذرد، موادی که در آب موجود است، در فیلتر شنی گیر کرده و به این ترتیب آب بدون مواد معلق در فیلتر شنی جمع می شود. در بعضی مواقع به خاطر جمع شدن مواد معلق موجود آب در داخل فیلتر شنی، فشار آب کم می شود و در این صورت صافی باید تمیز و شسته شود. فیلتر های شنی در موارد زیادی از جمله برای تصفیه آب استخر ها، آب های سطحی چاه ها و رودخانه ها، فیلتراسیون فاضلاب های انسانی و صنعتی و همچنین تصفیه مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شوند. در صورتی که در استخرها از فیلتر شنی استفاده نشود، ممکن است مشکلات زیادی به وجود آید. با توجه به این که سطح استخر ها باز است، آب استخرها باید به طور مرتب تصفیه یا تعویض شود، زیرا آب استخر به خاطر مواد خارجی از جمله گرد و خاک و میکروب ها آلوده می شود و در نتیجه موجب بیماری های پوستی می شود. در تمام استخرهای عمومی به خاطر وجود این مواد خارجی و همچنین میکروب های موجود در آب، حتماً باید از فیلتر شنی استفاده شود. از ابزار دقیق برای ساخت بعضی تجهیزات استخری استفاده می شود.

 برای تمیز کردن فیلترهای شنی استخر، می توان از روش های مختفی استفاده کرد. به عنوان مثال برای تمیز کردن فیلتر، باید ده سانتی متر از لایه بالایی فیلتر را کلاً تعویض نمود. در این روش فیلتر شنی به طور کامل تمیز می شود. روش دیگری که برای تمیز کردن فیلتر شنی وجود دارد، شستشوی فیلتر شنی به صورت معکوس است. برای شستشوی معکوس فیلتر شنی، باید شیر آب ورودی را بست و سپس شیر شستشوی معکوس را باز کرد. با توجه به این که جریان آب به صورت معکوس از پایین به طرف بالا حرکت می کند، تمام ذرات از جمله ذرات گل و لای که به فیلتر شنی چسبیده اند، به طورکامل از فیلتر شنی جدا شده و به این ترتیب فیلتر تمیز می شود.

 با به کار بردن فیلتر های شنی در استخرها، آب استخر و جکوزی همیشه تمیز و شفاف باقی می ماند و علاوه بر این در مصرف انرژی و آب نیز صرفه جویی می شود.  

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر کارتریجی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده که به منظور از بین بردن ذرات معلق موجود در آب در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر کارتریجی برای از بین بردن ذراتی که قطرشان بین 10 تا 15 میکرون است، به کار برده می شود. داخل بدنه فیلتر کارتریجی، فیلترهای استوانه ایی وجود دارد و این فیلترها با توجه به مقدار دبی آب ورودی در سایزهای مختلف به روی آن نصب می شوند. سطح فیلتراسیون فیلترهای کارتریجی در مقایسه با فیلترهای شنی خیلی بیشتر است. علاوه بر این تعمیر و نگهداری فیلتر کارتریجی به نسبت راحت تر بوده و برای فیلتراسیون به فشار کمتری نیاز دارد.

فیلتر کارتریجی استخر از دو سطح لایه خارجی و داخلی  تشکیل می شود. لایه خارجی این فیلتر، ذرات درشت را به خود جذب می کند و لایه داخلی آن ذرات ریز را می گیرد. فیلتر کارتریجی با توجه به ساختاری که دارد، فیلتر عمقی نیز نامیده می شود.  فیلترهای کارتریجی تا حد زیادی آب استخر را تمیز و شفاف می کنند و در بسیاری از موارد این فیلترها در استخرهایی که جنبه درمانی دارند، استفاده می شوند. فیلترهای کارتریجی سایزهای بزرگی دارند و در استخرهای بزرگ به کار برده می شوند. جنسی که برای تولید فیلتر کارتریجی استخر استفاده می شود، فایر گلاس درجه یک است. فیلتر کارتریجی نسبت به فیلترهای شنی حجم کمتری دارد ولی با این وجود قدرت تمیز کنندگی آن بالاتر است. فیلتر کارتریجی در مقایسه با سایر فیلترها، قدرت جذب ذرات معلق بیشتری را دارد و همچنین این قابلیت را دارد که 75 تا 120 گالن آب را در هر دقیقه تصفیه نماید. 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات استخری ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

Digital marketing is basically the aspect of promotion that uses modern digital technology like mobile phones, desktop computers and other modern digital media and networks like the World Wide Web and email. The key objective of this form of promotion is to create awareness about your brand or product. It allows you to reach the masses and make them aware of your offerings. It allows you to create a buzz about your brand or product and use the social media to generate traffic and visibility for your brand. With this form of promotion, you are able to increase the effectiveness of your advertising budget. This means that you can be sure that your marketing spend will yield fruitful results in the long run. Fastseo is a digital marketing company which offers various digital marketing services such as Web design, SEO, PPC, Social media management.

However, you must have a clear understanding about what digital marketing entails in order to have an effective campaign. It usually includes the following elements - Digital user journey, Digital product or service, Online advertising, Search engine optimization and Social media. All these contribute to help you drive quality traffic to your site or channel. When a visitor navigates through these channels, they should be able to have an easy time finding your brand or product. If it's difficult to find your brand or product they won't spend any time on your page.

Digital marketing helps you to achieve a two-way digital connection with your audience. You can use search engine optimization (SEO) along with social media to improve your position on the SERPs. These two digital marketing campaigns complement each other and work hand in hand to help your website rank well.

This form of promotion needs careful planning as it can really cost you money if you are not careful. You have to have a clear understanding about the objective of your digital marketing campaign. Why do you need to reach the masses? What type of content will you offer to guide them to buy your products or joining your subscriber list? These are all important questions that you must answer before you embark on an inbound marketing campaign. A successful campaign is one that is directed at a select audience and reaches out to those people who are most likely to convert into paying customers. If you need digital marketing services in Europe go to this page.

Creative digital marketing ideas can also be implemented as part of a paid advertising campaign if you already have an established brand online. This gives you more control over where your ads go and how you design them. In the past, when brands used pay per click, they would buy targeted ads based on keywords to help them generate traffic. But there are now many creative tools available for creatives to create their own campaigns using different channels and methods.

The most important thing is that your creative digital marketing campaign must reach out to your audience. It has to be relevant to your business and relevant to the message that you want to deliver. Creativity is always the key. If you want to increase your website traffic then the most important thing is to find a way to connect with your consumers or potential consumers.

The rise of search engine optimization has also meant that digital advertising platforms have become more important than ever. One of the most important things when it comes to search engine optimization is relevancy. If you want to increase your chances of ranking high on the search engines you need to make sure that your digital marketing strategies are relevant to the offerings that you are offering to your customers.

As you can see, short-term digital marketing strategies are not just for big brand names. Smaller companies or even individual digital marketers can use these marketing tools to get their business out to the public. They can do this by targeting small demographics with effective short-term digital marketing materials. If you can make this type of impact for your company, then you will increase the chances of gaining long-term success with your business.



:: برچسب‌ها: How Does Short Term Digital Marketing Work? ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

فیلم و دانلود فیلم یکی از پر مخاطبترین جستوجوهای موتورهای سرچ را به خود اختصاص داده است در این عرصه سایت های زیادی فعالیت می کنند و فیلم های جدید را منتشر می کنند ما قصد داریم در ادامه یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم و یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم را به شما معرفی کنیم در ادامه بررسی این فیلم و معرفی وبسایت با وبلاگ ما همراه باشید.

فیلم مورتال کامبت

مورتال کامبت فیلمی در ژانر حماسی، رزمی و فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط گرگ روسو و دیوید کالاهام بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است.

مورتال کامبت به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود. لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا بازیگران فیلم هستند.مورتال کامبت توسط برادران وارنر در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، در ایالات متحده به نمایش درآمد. 

اولین تریلر فیلم ماه پیش موفق شد رکورد تریلرهای بزرگ‌ سالانه فیلم‌هایی Logan و Deadpool 2 را پشت سر بگذارد. اولین تریلر فیلم مورتال کمبت در رتبه ۵۲ ترند یوتیوب و ۲۸ ترند توییتر در بازارهای مختلف قرار گرفت.

فیلم مورتال کامبت شخصیتی جدید به نام کول یانگ را به دنیای این مجموعه معرفی می‌کند. کول یانگ که از پیشینه‌ خود آگاه نیست، با این سؤال درگیر است که چرا ساب‌زیرو، بهترین مبارز پادشاه دنیای بیرونی در تعقیب وی است. کول به منظور حفظ سلامتی خانواده‌اش با راهنمایی جکس به ‌جستجوی سونیا بلید می‌پردازد. کول با ورود به معبد لرد رایدن، توسط لیو کانگ، کونگ لائو و کانو آموزش هنرهای رزمی می‌بیند. او پس آن باید باید به‌همراه بهترین مبارزهای زمین در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقه جهان به جنگ مبارزان دنیای بیرونی برود کارگردانی فیلم مورتال کامبت برعهده سیمون مک‌کوید که اولین فیلم بلند این کارگردان محسوب می‌شود.

دانلود تریلر فیلم مورتال کامبت

دانلود فیلم مورتال کامبت دوبله فارسی

همانطور که گفته شد یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 در بین مخاطبان فیلم مورتال کامبت است این فیلم در سایت های مختلف دانلود فیلم منتشر شده است که ما قصد داریم در این قسمت مقاله یکی از این دسته سایت ها را به شما معرفی کنیم در این سایت این فیلم به صورت سانسور شده و با دوبله فارسی قرار گرفته سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از پلتفرم های دانلود فیلم است که دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی را برای شما قرار داده است غیر از این فیلم در این سایت آرشیوی کامل از فیلم های جدید 2021 و 250 فیلم برتر را می توانید به راحتی دانلود و در آرشیو رسانه ای خود نگه دارید شما می توانید در این مقاله روی لینک های داخلی کلیک کرده و وارد صفحه دانلود این فیلم شوید

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یادگیری زبان دوم یک کار پیچیده و زمانبر است که نیاز به صرف وقت بسیار ، پایداری و سخت کوشی دارد. آنچه ممکن است ندانید این است که راهکارهایی وجود دارد که می تواند به شما در مطالعه موثرتر کمک کند، تا از وقت و انرژی خود نهایت استفاده را ببرید. تحقیقات در این زمینه نشان می دهد که سه عنصر اصلی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد.

  • عنصر اول: اولین عنصر درک و فهم کلمات است که یک روش موثر برای تقویت مهارت خواندن و شنیدن به حساب می آید در معرض زبان جدید قرار گرفتن یکی از روشهای یادگیری و درک کلمات است.
  • عنصر دوم: دومین عنصر صحبت کردن و تولید کلام است به زبان دوم است.
  • عنصر سوم: سومین عنصر بررسی یا بازخورد آموزه هاست که اساساً به معنای شناسایی خطاها و ایجاد تغییر در پاسخ های زبان دوم است.

یادگیری زبان انگلیسی

در هنگام یادگیری زبان انگلیسی، با روش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شویم. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که به کلاس‌های آموزشی بروند. برخی دیگر تمام‌وقت خود را بر روی دیدن فیلم و سریال می‌گذارند. اما در بین این همه روش مختلف، کدام مسیر زودتر ما را به مقصد می‌رساند؟ از راه های یادگیری زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          انگیزه یادگیری زبان انگلیسی مهم‌تر از روش خواندن زبان است: پیش از شروع یادگیری زبان، بهتر است هدفمان را از این کار مشخص کنیم. اگر اهداف شفافی را برای خود در نظر بگیریم، یادگیری زبان انگلیسی راحت‌تر می‌شود. انگیزه یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند آزمون تافل، مهاجرت یا لذت بردن از یادگیری یک‌زبان جدید باشد. اگر یادگیری زبان انگلیسی بیشتر از جنس انگیزه درونی باشد، قطعاً در مسیر آموزش لذت بیشتری خواهید برد. اگر قصد شرکت در کلاس زبان را دارید به صفحه آموزش خصوصی زبان موسسه آقای زبان سر بزنید.

-          در یادگیری زبان انگلیسی سخت‌گیر نباشید: یکی از اشتباهات و باورهای غلط در یادگیری، کمال‌گرایی در آموختن همه‌چیز است. معمولاً ما در زبان فارسی که زبان مادری به شمار می‌رود، کلمات را اشتباه به کار می‌بریم. حتی در برخی موارد از افعال اشتباه استفاده می‌کنیم. در یادگیری زبان خارجی نباید بیش از اندازه روی همه چیز وقت صرف کنیم. خصوصاً اگر در ابتدای مسیر یادگیری هستید، لازم نیست وسواس زیادی به خرج دهید. یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های یادگیری زبان انگلیسی، استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی در محل کار و منزل است.

-          موزیک و پادکست‌های انگلیسی، بهترین راه‌حل تقویت مهارت شنیداری: گوش دادن به موزیک‌ها و پادکست‌های انگلیسی علاوه بر تقویت مهارت شنیداری به گسترش دامنه لغات هم کمک می‌کند. در انتخاب موزیک تقریباً محدودیتی وجود ندارد. لازم نیست خود را محدود به خواننده یا سبکی خاص کنید. صرفاً از شنیدن انگلیسی لذت ببرید.

-          خاطره‌نویسی یا وبلاگ نویسی، راه‌حل تقویت مهارت Writing: نوشتن خاطرات روزانه یا راه‌اندازی یک وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راهکار تقویت زبان انگلیسی است. یادگیری زبان انگلیسی به تمرین و استمرار نیاز دارد. این استمراری بودن یادگیری خصوصاً در مهارت رایتینگ بیشتر خودش را نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم اگر کمی پیشرفت کرده‌اید روزانه حتی در حد چند جمله خاطرات یا ایده‌های خود را بنویسید.

-          مکالمه را در برنامه روزانه خود قرار دهید: مکالمه و صحبت به زبان انگلیسی از سخت‌ترین کارهای یادگیری زبان است. تمرین حرف زدن به انگلیسی اگر به‌صورت روزانه انجام شود، نتایج بهتری خواهد داشت. برای تمرین می‌توانید خاطرات روزانه خود را به‌صورت یک ویس صوتی یک‌دقیقه‌ای در پایان روز ضبط کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای تقویت مهارت مکالمه در جمع‌های انگلیسی‌زبان حضور پیدا کنید.

 

یادگیری زبان فرانسوی

می‌خواهید یادگیری زبان فرانسه را آغاز کنید؟ بسیار خوب! در حال حاضر میلیون‌ها زبان‌‌آموز در سراسر جهان، در حال یادگیری زبان فرانسه هستند بنابراین شما در این راه تنها نیستید. می‌توانید سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید، صحبت کردن به زبان فرانسوی را بیاموزید. درست مانند هر زبان دیگری، برخی از جنبه‌های زبان فرانسوی می‌تواند دشوار باشد، اما به‌طورکلی یادگیری زبان فرانسه آسان است. یکی دیگر از زبان های پرطرفدار اروپا زبان آلمانی است. اگر قصد فراگرفتن زبان آلمانی دارید در کلاس های آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران شرکت کنید.

-          چقدر طول می کشد تا زبان فرانسوی یاد بگیریم؟ این یکی از سوال‌هایی است که هرکس به یادگیری زبان علاقه‌مند است می‌پرسد و متاسفانه هیچ راه آسانی برای پاسخ به آن وجود ندارد. یادگیری یک زبان فرایندی پیچیده است که برای هر شخصی بسته به شرایطش، به عوامل متفاوتی بستگی دارد.

عوامل تاثیرگذار در یادگیری زبان فرانسوی:

1-      تجربه‌های قبلی یادگیری زبان: اگر شما قبلا به یک زبان خارجی صحبت می‌کردید و یا به اصطلاح چند زبانه هستید، شما ممکن است به زمان کمتری احتیاج داشته باشید. مطالعات علمی ثابت کرده که افراد دو زبانه، زبان سوم را ساده‌تر فرا‌می‌گیرند؛ به این دلیل که آن‌ها به طور طبیعی بیشتر عادت دارند که در معرض زبان‌های مختلف باشند. و تسلط و مهارت در یک زبان، تسلط و مهارت در زبان دیگر را تقویت می‌کند.

2-      زبانی که از ابتدا می‌دانید: حتی اگر هر زبان خارجی برایتان ناشناخته باشد، تعدادی از زبان‌ها در واقع نسبت به بقیه به هم شباهت بیشتری دارند. یادگیری یک زبانی که مشابه زبان مادریتان است، می‌تواند در یادگیری الفبا، تلفظ، دستور زبان و یا کلمات، در وقتتان صرفه‌جویی کند. به عنوان یک قانون کلی، زبان‌هایی که ریشه مشابه دارند، یادگیریشان آسان‌تر است و به زمان کمتری احتیاج دارد. برای آنان که زبان مادریشان انگلیسی است، یعنی هر زبانی با ریشه «لاتین» را می‌توانند بسیار ساده‌تر یاد بگیرند.

3-      نحوه یادگیری: روش یادگیری شما نیز نقش مهمی را در سرعت یادگیری زبان بازی می‌کند. اگر یادگیری شما فقط به کلاس محدود است، یادگیری زبان کمی بیشتر از شما وقت می‌گیرد.

4-      احساس شما: نگرش شما به یادگیری هم نقش بسیار مهمی در سرعت یادگیریتان ایفا می‌کند. اگرشما یادگیری زبان را مانند یک بازی لذت‌بخش در نظر بگیرید و افق‌های روشنی برای خودتان ببینید، می‌توانید بیشتر یاد بگیرید. شما انگیزه بیشتری برای یادگیری با حداکثر سرعت خواهید داشت و فراید برایتان بسیار لذت‌بخش‌تر ونهایتا  سریع‌تر خواهد شد.

5-      انگیزه: بر کسی پوشیده نیست که با‌انگیزه بودن، کلید یادگیری یک زبان جدید است. مطالعات زیادی اهمیت انگیزه در یادگیری را ثابت‌کرده. با‌انگیزگی دلیل این است که چرا بعضی‌ها با موفقیت زبان را آموخته‌اند و بعضی‌ها در این راه شکست خورده‌اند.

یادگیری زبان ترکی

مسیر وروش یادگیری زبان ترکی،از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر واقعا از نحوه یادگیری زبان ترکی لذت ببرید، در کیفیت و سرعت یادگیری شما تاثیر بسزایی دارد و اما اینکه یادگیری زبان ترکی چقدر طول می کشد، به هدفی که برای یادگیری زبان ترکی دارید، بستگی دارد. عامل مهم دیگر در سرعت یادگیری زبان ترکی یا سایر زبان های دیگر، اشتیاق و میزان انگیزه شما برای یادگیری است. در واقع نظر کارشناسان این است که حدود ۱ تا ۲ سال زمان نیاز است تا به سطح قابل قبولی از زبان ترکی برسید. برای یادگیری زبان ترکی در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی نیز می توانید شرکت کنید.



:: برچسب‌ها: یادگیری زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام های پرده مغناطیسی ، پرده مگنتی یا در مغناطیسی شناخته می شود در واقع جهت حفاظت از محیط در برابر حشرات و گرد و خاک و ویروس ها و یا صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد .
پرده مغناطیسی
مثلا از توری آهنربایی در مکانهایی استفاده می شود که حضور حشرات ایجاد مزاحمت می کنند ! بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آسایش خاطر و حفاظت محیط مد نظر در برابر حشرات بهره مندی از این محصول می باشد
یا مثلا از طلق نرم آهنربایی جهت صرفه جویی در انرژی و ثابت نگه داشتن دمای محیط و یا جهت جلو گیری از ورود گرد و غبار به محیط مد نظر (اتاق خانه ، فروشگاه ، گلخانه ، سردخانه ، گرم خانه ... ) و یا جهت کنترل هوای فضای مد نظر که هم اکنون مورد استفاده در تونلهای ضد عفونی ویروس کرونا میباشد ! و یا جهت عدم گسترش و سرایت ویروس به سایر قسمتها در محل نگه داری و قرنطینه بیمار کرونایی نیز از این محصول بهره مند می شوند
در آهنربایی
توری مغناطیسی معمولا از تور فایبر گلاس یا تور پلی استر و یا تور پارچه ای با ریزترین روزنه موجود بازار تولید می شود ، بهترین گزینه برای انتخاب محصول در نوع تور بستگی به محل مورد استفاده از تور را دارد ! مثلا برای مکانهای با دمای بالا تور فایبر گلاس مناسب هست و چنانچه محل مورد نظر پشه های بسیار ریز دارد می توان از دو نوع تور همزمان استفاده کرد تور فایبر گلاس جهت ایستایی به اضافه تور پارچه ای ! جهت حفاظت از پشه های ریز ! توری پلی استر امکان دارد در محلهای داغ ! مقاومت خوبی نداشته باشد و بر اثر گرما مچاله شود اما برای مکانهایی با هوای کوهستانی و معتدل گزینه مناسبی می باشد و روزنه هر چه ریزتر باشد مناسب تر خواهد بود البته به شرط وضوح دید .
در توری های مغناطیسی نیازی به آهنربای زیاد نیست ! چون فشار هوا بر توری کم هست و چنانچه آهنربا ضعیف و یا کم باشد نیز احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد ! اما تولیدی ستمپی معمولا برای طلق و توری به تعداد یکسان آهنربا استفاده میکند و در مکانهای بادخور و یا رستورانها که دارای هواکش قوی هستند پیشنهاد می شود هنگام سفارش طلق مغناطیسی درخواست دوبرابر آهنربا را داشته باشند ! درسته هزینه تولید بیشتر خواهد شد اما نتیجه خیلی مطلوبتر خواهد بود و برای تور مغناطیسی همان آهنربای استاندارد کفایت می کند ! توجه داشته باشید که در آهنربایی به اندازه قدرت آهنربا ها بازدهی خواهد داشت ! پیش آمده در محلی و به سفارش خود مشتری طلق مغناطیسی با تعداد آهنربای معمول نصب شده است و پس از روشن شدن هواکش رستوران آهنربا ها کارایی لازم را نداشته و قدرت بستن را نداشته اند ! و یا در معرض باد بوده و  وزش باد شدید ! موجب فاصله گرفتن آهنربا ها از هم و بسته نشدن بعد از عبور افراد شده است ! در چنین مواقعی برخی مشتریان توقع ربایش قوی آهنربا را دارند ! بادی که درخت را از جا می کند ! چند آهنربا نمیتوانند در مقابلش خودی نشان دهند ! لطفا دقت بفرمایید که برای کجا و برای چه میخواهید از این محصول استفاده بفرمائید
در مغناطیسی
برای تهیه در (پرده) مغناطیسی لطفا به تعداد آهنربا ها توجه بفرمائید ! هر چه تعداد آهنربا بیشتر باشد بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت ، البته توجه بفرمائید که آهنربای یکسره مزایا و معایبی دارد ! مزیت آهنربای یکسره این است که از بالا تا پایین ربایش یکسان هست اما عیبش این است که هنگام جمع آوری و یا ارسال و نصب احتمال زیاد دچار شکستگی و ریزش شود ! و یا نصب آن توسط مشتری سخت باشد! زیرا جهت ارسال میبایست آهنربا روی کار جاگذاری نشود و اینکار توسط مشتری مونتاژ و انجام شود که اکثر مشتریها محصول آماده میخواهند تا محصول مونتاژ نشده ! ، بنابر این آهنربا با قاب پلاستیکی که معمولا با چند سانتیمتر فاصله از یکدیگر روی کار نصب میشوند، گزینه مناسبی جهت مونتاژ کامل و بسته بندی کوچکتر و ارسال راحتتر و جمع آوری فصلی و نصب مجدد راحتتر میباشد و ما تلاشمان این است که راحتترین مونتاژ  و نصب و با دوام ترین محصول را به مشتری ارائه دهیم تا رضایت مشتری جلب شود، جلب رضایت مشتری علاوه بر خوشحالی و رضایت خاطر ما موجب رونق و برکت و گواراتر شدن در آمد و کسب و کار ما خواهد شد و چنانچه مشتری ایده ای داشته باشد متناسب با ایده ایشان و به صورت سفارشی تولید خواهیم نمود .
پس از توری فایبر گلاس با ریزترین روزنه + آهنربای قوی در تعداد متناسب با محل مورد نظر ، چسب کار شده روی محصول حائز اهمیت هست زیرا محصول توسط این چسبها مهار میشود و چنانچه چسب استفاده شده از نوع هوک لوپ باشد میتوانید هر بار که خواستید محصول را از محل نصب جدا کرده و مجدد نصب بفرمائید ، اما چنانچه از این نوع چسب استفاده نفرمائید بستگی به نوع چسب استفاده شده دارد که عمر محصول را تعیین خواهد نمود
در آهنربایی
چسب هوک لوپ به بالا و کناره های پرده دوخته می شود که مهم چسب بالای محصول میباشد که نسبت به چسب کناره ها بایستی پهن تر باشد تا بتواند وزن پرده را مهار کند و موجب ایستایی مناسبی شود ، چسب کناره ها نیز جهت مهار محصول میباشد و کاربرد دیگر آن کمک به باز و بسته شدن در می باشد ، این چسبها چند نوع می باشند و بنا به موجودی روز بازار به دست تولید کنندگان میرسند ، چسب هو ک لوپ ساده که به روی کار دوخته می شود و چسب هوک لوپ پشت چسبدار که بهترین نوع آن چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای (اورجینال) میباشد که معمولا تولیدی های کمتری از این نوع چسب استفاده میکنند ! زیرا به نسبت قیمت بالاتر  و به جهت عرضه، عرضه کمتری دارد ، و نوع بعدی چسب توسط خود تولید کننده ها تولید میشود که چسب دو طرفه به چسب ساده به نحو ه های متفاوت به پشت چسب هو ک لوپ دوخت میخورند ! و یا انواع چسبهای دیگر را در تولید این محصول استفاده می نمایند  تا موجب راحتی نصب شود و مصرف کننده بتواند به راحتترین نوع ممکن محصول را روی چهارچوب مد نظر نصب کند ، راحتترین نصب ممکن جدا سازی لایه چسب و قرار دادن / چسباندن آن به چهار چوب مورد نظر .
معمولا این محصول (پرده مغناطیسی) دور تا دور با نوار مخصوص دوخته میشود تا مقاومت و عمر کار بالا برود و در قسمت پایین محصول از وزنه سنگین که معمولا سرب میباشد استفاده میکنند تا این سنگینی جهت بسته شدن سریعتر در کمک کند و عملکرد ربایش آهنربا ها تقویت شود و اینکه وضعیت کلی محصول کمتر درگیر  و تحت تاثیر باد باشد و در موقعی و به سفارش مشتری در انتهای پرده نیز از آهنربا استفاده میشود تا به چهار چوب بچسبد ! که در چنین مواقعی باید در اندازه گیری بسیار دقت بفرمایند.
در آهنربایی
ویژگی های این محصول :
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد ، فوق العاده شکیل و با دوام  ، شفافیت و وضوح بالا ، در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری ( غیر استاندارد و سفارشی) ، نصب آسان بر روی تمام سطوح ، قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای مدت طولانی ، حفظ گرما و سرمای محیط مغازه و دفترکار ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات ، بسته شدن خودکار بدون مصرف انرژی ، ساده و هوشمند ! ،  اتصالات این محصول هوشمند به وسیله آهنرباهای قدرتمند تامین می شود ، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه و محل مورد استفاده می گذارد ، به عنوان یک عایق یا فیلتر نیز عمل میکند  ، برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید! ، هنگام عبور بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود! ، حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و ... نیز عبور از آن بسیار ساده است .
لازم به ذکر است مواد اولیه جهت تولید برای تولیدکنندگان گرامی  و محصول آماده جهت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان گرامی موجود می باشد 09191261874
انتشار با ذکر منبع بلا مانع می باشد .



:: برچسب‌ها: پرده مغناطیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

Many businesses already know what some of the top control panels look like, MySQL, Plesk and cPanel among the more famous control panels. These control panels have managed to get some of the biggest businesses in the world on the internet, and rightly so. These control panels make it easier for website owners to get the technical basics working behind their sites. If someone asks about the most popular control panel out there, chances are their question might have something to do with cPanel. Even so, this control panel has its roots in MySQL, and can run PHP applications like PHP MyAdmin directly with the click of a button. cPanel is an extensively popular control panel and, depending on the programs that run the server, can be a control panel for the software running the programs and for the server itself.

cPanel is a fairly new control panel to be coming out in the marketplace, so it is still in the experimentation stage. By looking over the upcoming releases of cPanel, past conferences and user feedback, it is not uncommon to see certain trends among users. These trends highlight the depth and breadth of this control panel, and help you determine the likelihood that this control panel will be, in the very near future, the control panel of choice for web hosting. cPanel first came out in the market in 2000, and the very few power users of the control panel know it all.

cPanel has undergone many revisions throughout the years. In early 2001, the control panel was called XPanel, and was a commercial release to the community. The release was met with much fanfare before it was scuttled off. Subsequently, XPanel was then released as a "Creator's Award" control panel at the Joel Sitecom World Internet Summit in 2003. Since then it has remained the top-rated control panel.

cPanel still has an active user base, for those who understand its inner workings and want a host of customizations, add-on programs and the ability to host multiple sites. This user base far exceeds the original release of X pump, and continues to grow in numbers.

While you may be skeptical of the recent release of cPanel 3.0, there are many advantages that the newer version has over the older versions. Some of the major changes are the map interface, or "vanilla" interface, which presents a big, flat sheet on a single page. It has a search tool built right in, and all of the other features you associate with acontrol panel are present, including multiple language support, advanced mailboxes, newsletter emails, and MySQL. cPanel has always been a reliable control panel that offers respected companies the benefit of a control panel with multiple CGI/php/ASP scripting language support. cPanel has the latest PHP 5.2 version as well, bringing improved performance with up to 500% faster page load times.

CPanel still has some major disadvantages, however. First of all, forum and chat software like vortex, Con invaluable invoke Maximum restrictions. Spam and viruses are considered major problems, and you have to apply privileges to the software and conduct alternate installations to never get banned. cPanel has a bad habit of creating lock-ins that provide memory-fragmenting through the use of add-on modules. This very merger of technologies causes users to. whereas they open some other control panel, they have to re-arm their credentials, and their sites run slower. Also, CPU-intensive programs and programs run at a premium, and lower memory speeds are seen. cPanel can provide smooth engine-scale storage levels, but have low memory levels, and worse, even have hardware failures on rare occasions.

In a business sense, cPanel is sort of like running Windows in the background, with clients having access to FTP servers and the same FTP while cPanel runs on the server. dress themself to become a technical expert, whether you have access to day to day operations, or you can specialize in the installation services, and you can control the different types of Linuxrants, including cPanel, at great speeds. For more information visit to Scrib collisions [http://www. Scrib PHOTO.com/reviews/cPanel+Reviews].



:: برچسب‌ها: Server Hosting Control Panel ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

ما با نام ال برو کس که یک مجموعه آموزشی معامله گری در بازار بورس می باشد تا حدودی آشنایی داریم ال بروکس برگرفته از نام یک چشم پزشک آمریکایی است که کار خود را رها کرد و به معامله گری حرفه ای روی آورد در واقع بروکس یکسری تکنیک های پیشرفته معامله گری در بازار مالی از جمله بورس می‌باشد ال بروکس دوره آموزشی تحلیل تکنیکال را در اختیار معامله گران دنیا قرار می‌دهد تا در دنیای معامله‌گری به مهارت لازم برسند

بروکس با تکنیک های خلاقانه خود به معامله‌گران روش پولدار شدن از طریق معامله کردن را می آموزد. تکنیک های ال بروکس به موسسات مالی سود و منفعت میرساند و مردم نیز می توانند به وسیله این موسسات در سود حاصل از معاملات شریک باشند.

ال بروکس با استفاده از پرایس اکشن ( رفتار قیمت) رفتاری که قیمتها از خودشان به جای می گذارند در معامله گری هر نوع بازار مالی از جمله:  بورس، فارکس، ارز دیجیتال،  CFD یا همان نوسان گیری قیمت و کلاً بازار های مالی که دارای نمودار شمعی ژاپنی

بدون شک یکی از بهترین سبک‌های کسب درآمد و افزایش سود در بازارهای مالی، روش پرایس اکشن است. سبک پرایس اکشن، سبکی است که با آن می‌آموزید چگونه فکر رقبای خودتان را بخوانید. این به این معناست که شما قادر خواهید بود تا رفتار و حرکت بعدی رقبایتان را پیش بینی کرده و سودآورترین کار ممکن را انجام دهید. خوب است بدانید که دوره آموزشی ال بروکس، یکی از بهترین دوره‌های پرایس اکشن در کل جهان است. به‌طوری‌که شما بعد از اتمام این دوره، قادر خواهید بود که تمام این سبک را به بهترین شکل ممکن به‌کار گیرید. لازم به ذکر است که مدرس این دوره، یکی از خالقین و بهترین مدرسین دوره آموزشی پرایس اکشن در دنیا است.

اگر شما از دسته افرادی هستید که به ‌‌دنبال پیشرفت در کار خود نیستید، این دوره به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌شود.

ال بروکس کیست؟

ال بروکس،  مدرس این دوره در 23 فوریه 1952 بدنیا آمد. ال بروکس، 30 سال تجربه در بازارهای مالی جهانی را در کارنامه خود، ثبت کرده است.

سرفصل‌ها دوره ال بروکس

لغت‌نامه و اصطلاحات اساسی کل دوره‌ی آموزشی

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۱

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۲

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۳

کندل‌ها، ستاپ معاملاتی و سیگنال بارها ۴

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۱

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۲

پول‌بک‌ها و شمارش کندلی ۳

فشار خرید و فروش ۱

فشار خرید و فروش ۲

فشار خرید و فروش ۳

برای مشاهده و دانلود تمام سرفصل‌های این دوره٬ کلیک کنید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که تنها پیش نیازی که برای یادگیری این دوره به آن نیاز دارید، علاقه و اشتیاق به پیشرفت است. با فراگیری این سبک، هدفمندتر در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری می ‌کنید. در رسابورس ما به تمامی سوالاتی که موقع خرید این دوره برایتان پیش می‌آید، پاسخ دادیم. انتظار می ‌رود تا هدفمند گام بردارید و به پیشرفت در بازارهای جهانی نزدیک‌تر شوید.

Candle Stick )) می باشند قابل اجرا است



:: برچسب‌ها: ال بروکس ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

Normal writers are familiar with the term SEO content writer. Well, being the most in-demand branch of online marketing, SEO writer is no doubt very much in demand too. What is the nature of this writer's job? How does a writer achieve outstanding results from his work? These are the usual questions that most marketers ask and the answers are generally given by either specialist in the field or by regular online writers too. But, as a common man, you might be wondering what is the actual job of an SEO content writer and how does one develop into a specialist?

The actual work of an SEO content writer entails the development of web content articles according to the algorithm of the chosen search engine. The writer develops such content in such a way that a reader finds it interesting and persuasive. On the other hand, the nature of the text means that it is interesting for the search engine too. Unless the article appeal highly with the engine indexing, it is not going to be picked up during a search; rather the same becomes the article seen by the readers.

So, an SEO content writer is one who is proficient in developing persuasive and interesting content for a web site and is also gifted with the talent to make the said engine index the said text. There is no point in development of any text without finding out how people are going to look for it; so an SEO writer is required to have knowledge of the technicalities of the said text to ensure that it is easily found by the engine.

An SEO content writer is required to have great honcho skills, above all, for he/she to be able to stick to the technical aspect of developing the text and that it is easy to find and identify by the engine; and at the same time, he/she should be verbally skilled to put across the image or impression the text is creating.

So, SEO content writer is not a person who works alone, but requires the assistance and fruitful co-operation from other elements of the search engine marketing; and for this, there should be people associated with the online firm who are familiar with the norms of the industry; and these people should be positively inclined towards the content development process.

Ethical SEO content should be developed without the intervention of the online firm and instead of using the keyword 'SEO content writer,' the firm owner should rename the file with its original name. Then, in case any online firm thinks of future rule making, the concerned SEO content writer can be deputed to develop content for the new file without any physical changes. Thus, throughout, the content development process, the original file shall be kept in the mind.

The unmasking of the SEO content writer

It is somewhat diverse to place an SEO content writer in different posts or undertakings; such as article, blog, or website write-ups, or social media descriptions. But, for the most part, the writings submitted for the firms are identical; only the medium through which these are branded will be the keyword or the tag.

However, a distinction must be made between the normal writer and the SEO writer; the latter's task isTool and Maintenance of Optimization Contents, which is coupled with the necessity of Structuring the Content Keyword for Optimum Results. These writings are made with the purpose of supporting the real owner of the website; the technical tasksSemantic and Structured Texts, and Image Usage are few of them.

A high level of Structured Texts and Semantic Image usage is compulsory in the case of Optimization, as the tool that is used to support the text and the site in general, is Structured Texts. It is similar to the Tables in the earlier times, but almost all the functionality is done through the Structured Texts. Hence, the textens of the web page says a lot about the site and the business it is doing.

An SEO content writer is skilled with the tool of Structured Texts. Hence, he/she comes across as someone who is expert in the area and can handle the content creation even without the knowledge of the programmer. He/she can comb through the keywords, test their density, alter the placements of the keywords, reword and reword again the entire piece, all to achieve the target aim.

SEO Content Writer v/s Content Writer

Until the advent of SEO content writers, the web was crawling with useless content on websites and was actually a magnet for worthless and irrelevant content that did nothing and no good to the website. With the introduction of effective SEO content writers, the level of useless and irrelevant content on the web has been significantly reduced. Effective SEO content writers are needed to promote a brand and to keep it on top of the SERPs; and a professionally written SEO content is a top-notch product for the ecommerce business.



:: برچسب‌ها: SEO Content Writers ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

امروزه اکثر مردم  با این قضیه بارها مواجه شدن که آیا لوازم جانبی مثل شارژ،هندزفری ویا غیره که قصد خریدنش را دارند با این اطمینان به اینکه آیا این خرید اورجینال می باشد یا خیر؟

آیا شما با این قضیه مواجه شده اید ؟

برخی ها براین باور هستند که،شارژر تقلبی هیچ گونه تاثیری در عمر باطری ندارد، این یک باور غلط می باشد که در بین برخی از مخاطبین را دچار اشتباه کرده است انتخاب یک شارزر نامناسب می تواند اثرات مخرب بر روی تلفن همراه شما داشته باشد که در طی چندسال اخیر حتی دیده شده است که باطری تلفن همراه دچار انفجار وآتش سوزی شده است.  

نگران نباشید با چند روش ساده ما به شما روش تشخیص دادن شارژر اصلی نسبت به تقلبی بودن را در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد.

شما همراهان عزیز میتوانید برای خرید شارژر گوشی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.macrotel.ir/78-chargers-cables

چند تفاوت بین شارژرهای اصلی و تقلبی :

1-کیفیت در ساخت

اولین تفاوت بین اصلی بودن ویا تقلبی بودن شارژر تمرکز برروی کیفیت ساخت وتولید شارژر می باشد که مسلما شما در تمامی خرید های خود به آن توجه خواهید کرد، پس حتما توجه داشته باشید که ساختار یک شارژر خوب چه از لحاظ رنگ،جنس و مقام بودن آن نسبت به شارژر تقلبی کاملا مشخص می باشد

2-وزن

توجه داشته باشید که پیرو نکته اول که گفتیم کیفیت ساخت بسیار مهم می باشد از این منظر که،شارژر اصلی از نظر وزن، نیز با شارژر تقلبی بسیار متفاوت می باشد لذا شما می توانید به سادگی با یک امتحان ساده از اصلی بودن شارژر خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

3-گرم شدن بیش از حد

از دیگر تفاوت باید به این نکته توجه کرد که، شارژرهای اصلی در زمان شارژ کردن تلفن همراه به دلیل اینکه ممکن است چند ساعت زمان صرف شارژ کردن بگذارد دمای شارزر زیاد بالا نمی رود.به این معنی می باشد که شارزر داغ نمی کند و طراحی مدار داخلی آن کاملا حساب شده طراحی شده است،اما بر خلاف این موضوع  درشارژهای تقلبی دیده می شود که  زمان اتصال به تلفن همراه در مدت زمان کوتاهی شروع به داغ کردن مداراهای طراحی شده می شود پس از این روش می توان به راحتی تقلبی بودن را تشخیص داد.

4-قیمت تمام شده

یکی از مهمترین تفاوت ها در قیمت تمام شده شارژر می باشد.شما طبیعتا برای خریداری کردن اجناس اصلی باید بهای بیشتری بپردازید، تا بتوانید مدت بیشتری از آن استفاده نمایید.لذا اگر شما می خواهید یک شارزر اصلی خریداری کنید باید قیمت تمام شده آن را با شارژرهای مشابه مقایسه کنید.

5-زمان شارژ کردن

تفاوت بعدی که به آن خواهیم پرداخت زمان شارژ کردن شارژر می باشد،که در شارژرهای اصلی مدت زمان سیکل شارژ شدن بسیار سریع می باشد که یک تفاوت واقعا محسوس به حساب می آید.اگر سیکل شارژ شدن شما مدت زیادی طول بکشد باید به اصل بودن آن شک کنید زیرا شارژر اصلی در حد فاصل بین 1 ساعت سیکل شارژ را تکمبل خواهد کرد.

6-مشخصات چاپ شده روی بدنه   

یک شارژر اصلی باید دارای بارکد باشد شما می توانید از طریق این بارکد اصالت شارژر را بررسی نمایید.نکته ای دیگر این می باشد که، مشخصات چاپ شده بر روی شارژر اصلی با شارژر خریداری شده از نظر مقدار ولتاژ ورودی ، خروجی و سایر آیتم ها یکی باشد.

 

7-مقایسه پورت ورودی

راه دیگری که برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی مقایسه پورت ورودی شارژر می باشد معمولا باید پورت ورودی کوتاه باشد،در شارژرهای تقلبی در اکثر مواقع پورت ورودی بلند تراز پورت ورودی شارژر اصلی می باشد.

8-مقایسه پایه های شارژر

 

مورد دیگرپایه های ورودی شارژر به پریز برق می باشد .اگر با دقت به پایه های شارژر اصلی نگاه کنید ،وآن را با  شارژرتقلبی مقایسه کنید خواهید دید که مواد پلاستیکی که دور پایه ها طراحی شده است بسیار کمتر از نمونه تقلبی می باشد.

9-بسته بندی

یکی دیگر از مواردی که به آن  باید اشاره کرد نوع بسته بندی می باشد.معمولا یک شارژر اصلی باید دارای بسته بندی مشخص شده باشد،به طوری که مشخصات شارژر بر روی آن قابل مشاهده باشد.

10-مشخصات درج شده بر روی کابل

معمولا اکثرکابل های شارژرهای اصلی دارای یک سرس اطلاعات درج شده بر رو ی خود می باشد که این نشانه ها باعث تمایز بین شارژر اصلی و تقلبی می شود پس بیاد داشته باشید که حتما به کابل شارژر دقت کنید.

UL11-علامت اختصاری ایمنی

طبیعتا هر قطعه یدکی،لوازم، و .......تحت عنوان یک سری استاندارد های خاص طراحی شده اند یکی از استانداردها علامت ایمنی می باشد که معمولا در شارژرها درج شده است پس حتما توجه داشته باشید که علامت ایمنی برروی شارژر درج شده باشد در غیراینصورت از خریداری کردن اینگونه شارژرها که بدون علامت ایمنی می باشند خودداری کنید.   

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نحوه تشخیص شارژر اصلی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1399 | نظرات ()