نوشته شده توسط : غریبه

قرنیز برای زیباسازی دکوراسیون داخلی معمولا در مرحله بعد نصب پارکت لمینت انجام میشود. اما به دلیل کوچک بودن بیش از حد این عنصر دکوراسیون داخلی اغلب در زمان بازسازی و یا تغییر دکوراسیون داخلی نادیده گرفته می شوند.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

قرنیز ها همان ابزارهای باریکی هستند که در پایین ترین بخش دیوار نصب می شوند و از دیوارپوش و کفپوش در برابر رطوبت و ضربه محافظت می کند. قرنیزها دارای جنس های مختلفی هستند که در ادامه با آنها آشنا می شویم و می گوییم که برای خرید قرنیز لازم است چه نکاتی را رعایت کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید قرنیز

احتمالاً تصور می کنید که در انتخاب قرنیز همین که رنگ و طرح با کفپوش مطابق باشد کافی ست، اما قضیه پیچیده تر از این حرفاست، در واقع این محصول هم مثل پارکت لمینت در انواع رنگ و جنس های مختلف در بازار موجود است. پس انتخاب بین آنها می تواند چالش برانگیز باشد، در ادامه انواع قرنیز و ویژگی ها و نکات مهم هر یک را مرور می کنیم.

قرنیز چیست ؟

قرنیز نوار کوچکی از جنس ام دی اف، پی وی سی، پلی استایرن، چوبی و یا سنگ می باشد که در پایین ترین قسمت دیوار و در امتداد آن نصب می شود. خرید قرنیز چوبی و ام دی افی به تمام افرادی توصیه می شود که کفپوش چوبی یا لمینی دارند. در این بین مدل های چوبی و ام دی افی ظاهری شبیه به هم دارند اما درواقع با متریال های مختلفی ساخته می شوند. که در ادامه بیشتر راجع به آن می آموزیم.

قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف نوعی خاص از قرنیز هستند که دارای مغزی ام دی اف و روکش پی وی سی هستند. البته روکش پی وی سی این نوع از قرنیزها بسیار در افزایش کیفیت این محصول مؤثر بوده است. قرنیزهای ام دی افی با دارا بودن روکش پی وی سی هم تنوع رنگی بالاتری دارند و هم در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم ترند. اما با این حال قرنیز پی وی سی یعنی قرنیزی که تمام اجزای آن از پی وی سی ساخته شده باشد مقاومت به مراتب بالاتری خواهد داشت. خرید قرنیز پی وی سی می تواند بهترین انتخاب برای همه خریداران باشد.

قرنیز ام دی اف ضمن اینکه قابل حمل است، نصب آسانی دارند و از همه مهم تر قیمت آنها مناسب است. قرنیز ام دی افی غالباً در ابعاد 7، 9، 10 و 15 سانتی متری ساخته می شود و می تواند سلایق مختلف را پاسخگو باشد.

قرنیز پی وی سی

پی وی سی نوعی زنجیره پلیمری است که در دو نوع سخت و انعطاف پذیر تولید می شود. امروزه پی وی سی ‌ها به دلیل دوام و قیمت ارزان در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارند . پی وی سی در شرایط آب و هوایی مختلف، رطوب و دما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. بنابراین شکی نیست که در تولید قرنیز هم مورد استفاده قرار بگیرد. قرنیز pvc همان قرنیزهایی هستند که از این ماده پرکاربرد در ساخت آنها استفاده می شود.

قيمت قرنيز پي وي سي

قیمت قرنیز پی وی سی به دلیل آنکه از ماده فراوان و ارزان پی وی سی در ساخت آن استفاده شده است بسیار ارزانتر از سایر انواع قرنیزهای چوبی، سنگی و ام دی افی می باشد. خرید قرنیز پی وی سی بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای تجاری و اداری می باشند. زیرا در مقایسه با سایر قرنیزها قیمت انواع قرنیز پی وی سی مناسب است و از طرفی دیگر مقاومت آنها نیز بسیار بالاتر خواهد بود.

قرنیز سنگی

شاید بتوان گفت قرنیزهای سنگی قدیمی تر از سایر مدلها هستند و اغلب در ارتفاع 10 و 15 سانتی متری تولید می شوند، این جنس وزن بالایی دارند و با قیمت بالایی نیز به فروش می رسند؛ مدل سنگی در سطح خود به طور طبیعی دارای خلل و فرج هستند که باعث می شود سطح آنها ظاهر یکنواختی نداشته باشد. از دیگر معایب قرنیزهای سنگی این است که در طول های کوتاه تر تولید می شوند و طرح و رنگ آن محدودیت دارد.

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی همانطور که از نامش مشخص است از چوب ساخته شده است و این چوب معمولا در ارتفاع های 8، 10 و 12 سانتی متری موجود میباشد؛ اما استفاده از آن معایبی هم دارد؛ قرنیزهای چوبی گران هستند، در برابر رطوبت ماندگاری کمی دارند و برای ساخت مدل ها در ارتفاع بالاتر مجبور به اتصال چوب ها می شوند که این موضوع بشدت استحکام را کاهش می دهد. قیمت قرنیز چوبی بدلیل ساخته شدن از مواد طبیعی بسیار بالاتر از انواع مصنوعی آن است. از این رو فروش قرنیز چوبی به طور کلی محدود است و در شرایط خاصی از آن استفاده می شود.

ابزار آلات قرنیز

وقتی برای خرید قرنیز به مراکز مربوطه مراجعه می کنید حتماً عناصر مشابهی را می بینید که در کنار قرنیزها به فروش می رسند. این ابزارآلات کاربردهایی مشابه قرنیز داشته و در برخی از بخش های دکوراسیون که امکان استفاده از قرنیز به دلیل شرایط خاص معماری وجود نداشته باشد از آنها استفاده می شود.

کاربرد قرنیز و ابزار آلات

ما می توانیم هر یک از انواع قرنیز و ابزار آلات را به راحتی در هر جا و مکانی از جمله خانه های مسکونی یا ویلایی و یا دفاتر کار و شرکت ها و یا هر جای دیگر که مد نظرتان باشد با در نظر گرفتن موقعیت کاربری آن محل از یکی از انواع دیوارپوش و ابزار آلات لوکس برای کار تغییر دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

معمولا از این نوع برای طراحی داخلی خانه های ویلایی استفاده می شود و یا منزلی که قصد داریم طراحی داخلی آن بسیار خاص و متفاوت از هر جا و مکانی به نظر برسد می توان به خوبی بهره برد و در اغلب موارد افراد خاص پسند که به دنبال طرح های خاص هستند به شدت جذب نمونه های لوکس با طرح طلایی می شوند.

انواع ابزار آلات قرنیز

زمانی که برای خرید قرنیز به فروشگاه های دکوراسیون داخلی مراجعه می کنید حتماً با اصطلاحاتی عجیب و غریب روبرو شده اید. ابزار هایی از قبیل گرده، میانه، اسکوتی، نبشی، لب پله از همان ابزارهایی هستند که احتمالاً کاربردهای آن را نمی دانید. در ادامه این ابزار ها را به شکل کامل توضیح می دهیم.

گرده

ابزاری است که برای بستن انتهای کار لمینت استفاده می شود، این ابزار برای مکان هایی که اختلاف سطح می باشد بیشترین استفاده را دارد. به عنوان مثال در جایی که پارکت لمینت به آشپزخانه می رسد و آشپزخانه را نمی خواهیم لمینت کنیم و کف پوش می خواهیم بکنیم گرده وسیله مناسبی است تا این اختلاف سطح را جبران کند.

میانه

ابزار میانه ابزاری است که بین اتاق و حال قرار دارد و در جاهایی که جدایی بین لمینت ها داریم این ابزار مناسب است.

نبشی

این ابزار در قرنیز های ام دی افی با اسم تاشو و در مدل های از جنس پی وی سی تحت عنوان نبشی است، از این ابزار در کنج دیوار ها استفاده می شود.

اسکوتی

اسکوتی یا اسکوتیا ابزاری است که در کنج داخلی دیوار استفاده می شود و در جاهایی که ارتفاع کم می شود و نمی توان از قرنیز استفاده کرد این ابزار مناسب می باشد، همین طور در جاهایی که از قبل قرنیز های سنگی و یا چوبی دارند می توان از اسکوتی استفاده کرد.

انتخاب رنگ انواع قرنیز

قبلا به شکل مفصل در مورد انتخاب رنگ انواع قرنیز توضیح دادیم، در این جا به صورت خلاصه نکاتی را برای خریداران می گوییم:

معمولا در هنگام خرید قرنیز را یک درجه تیره تر نسبت به کف استفاده می کنند

در برخی موارد رنگ قرنیز و کف به شکل کاملا متضاد استفاده می شود که اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار زیبا شود. (تجربه ما در دکورچوب می گوید که اگر دکوراتور ندارید سعی نکنید خودتان این کار را انجام دهید.)
در هنگام انتخاب رنگ سعی کنید که بین رنگ دیوار و کابینت و قرنیز یک هارمونی مناسبی داشته باشید.

توصیه می کنیم در هنگام انتخاب پارکت لمینت؛ قرنیز را نیز مدنظر داشته باشید تا بتوانید همزمان با کنار هم قرار دادن آنها بهترین ترکیب رنگ را انتخاب کنید. به شما قول می دهم این انتخاب پرهزینه نخواهد بود. قیمت قرنیز پی وی سی به عنوان مثال یکی از به صرفه ترین هاست و با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از دیوارپوش و کفپوش مراقبت کرده اید و هم گامی در جهت زیبایی دکوراسیون منزل خود برداشته اید.



:: برچسب‌ها: قرنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

خرید لپ تاپ و نوت بوک – قیمت لپ تاپ : یک رایانه شخصی است که کاربرد آن مانند کامپیوترهای رومیزی و بزرگ است اما به دلیل اینکه با گذر زمان نیاز انسان‌ها به یک سیستم قابل حمل و سبک با همان عملکرد و کاربرد شدت گرفت لپ تاپ‌ ها پا به بازار گذاشتند و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند بطوری که حجم عظیمی از بازار کامپیوتر رومیزی را به سمت خود کشید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید انواع لپ تاپ با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با پیشرفت علم و در گذر زمان و تمایل مردم به یک سیستم سبک و قابل حمل نوت بوک‌ها که به مراتب از لپ تاپ سبک تر هستند وارد بازار رایانه‌ها شدند.

اما استفاده از لپ تاپ چه کاربردی دارد و چرا به آن نیاز داریم؟ خرید لب تاب چه اهمیت و ضرورتی دارد؟ سوال اساسی که باید به آن پاسخ دهیم که چرا امروزه خرید لپ تاپ به یک نیاز اساسی و ضروری افراد جامعه تبدیل شده است.

کاربرد لپ تاپ:

در هر جایی و برای هرکاری که فکر کنید به آن نیاز دارید. به همین دلیل خرید و فروش لپتاپ و قیمت لپ تاپ بسیار اهمیت پیدا کرده است.

از کارهای روزمره و ساده مثل : فیلم تماشا کردن، موزیک گوش دادن و… تا کارهای حرفه‌ای‌تر مثل کارهای گرافیکی،برنامه نویسی، حسابداری، کارهای پزشکی، مدیریتی و….

حتی می‌توان به این نکته اشاره کرد که لپ تاپ برای بسیاری از ما یک وسیله است که از طریق آن و با کار کردن بوسیله آن درآمد کسب می کنیم و اگر آن را نداشته باشیم و یا دچار نقص شود مانند راننده تاکسی هستیم که ماشینش خراب شده و نمی‌تواند درآمد خود را مهیا کند.به دلیل همین اهمیت بیش از حد رایانه‌ها است که قیمت لپ تاپ افزایش پیدا کرد و مردم اقدام به خرید لپتاپ کردند.

اما در ادامه می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که در هنگام خرید لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم و یا به عبارتی یک رایانه شخصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اینکه رایانه شخصی ما خوب باشد یا بد یک سوال نسبی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل: قیمت لپ تاپ و اینکه ما برای چه کاری می‌خواهیم اقدام به خرید آن کنیم؟

آیا هدف ما کارهای روزمره، فیلم تماشا کردن، بازی کردن و …. است یا می‌خواهیم از آن برای کارهای حرفه‌ای مثل: ادیت ویدئو و عکس ، برنامه نویسی و… استفاده کنیم؟

لپ تاپ را برای چه کاری نیاز دارید؟

ابتدا باید قبل از تهیه کردن این محصول، تصمیم بگیرید که لپ تاپ را برای کدام نیاز خود می خواهید زیرا که تمام لپ تاپ ها دارای طراحی یکسانی نیست و برای نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است و هر یک به منظور انجام کارهای مختلف روانه بازار شده است و همچنین قیمت لپ تاپ به صورت مستقیم بر روی نوع کاربری لپ تاپ (کانفیگ های مختلف) تأثیر دارد.

برای نمونه باید فکر کنید که آیا این لپ تاپ را برای گشت و گذار در اینترنت می خواهید و یا برای انجام کارهای حسابرسی، زیرا این دو با یکدیگر بسیار متفاوت است.

در اصل لپ تاپ ها دارای کاربردهای گسترده ای است که اگر در این باره تصمیم درستی گرفته نشود، هرگز نمی توانید به محصول مورد نیاز خود برسید.

به دنبال تهیه لپ تاپ هستید یا رایانه رومیزی

در این زمینه باید توجه کنید که آیا کارهایی که قصد دارید با لب تاب انجام دهید، آنقدر اهمیت دارد که لازم باشد آن را با خود به همه جا حمل کنید یا خیر مانند یک رایانه رومیزی تنها در خانه باشد کافی است.

به این ترتیب می توانید به راحتی تصمیم گیری درستی داشته باشید. ولی اگر کاربرفعالی هستید که بیشتر کارهای روزانه شما بر عهده این دستگاه شگفت انگیز شما است، پس بهتر است همان لپ تاپ را تهیه کنید.

خواهان کدام سیستم عامل هستید؟

این وابسته به نیاز شما به لپ تاپ دارد و می توانید ان را در دسته برندهای اپل و سیستم عامل مک او اس و یا سایر برندهای برتر و عالی که در سطح جهان تولید شده است تهیه کنید که شامل سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و کروم او اس می باشد و همه آن ها منحصر به فرد است.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو

نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ:

با توجه به نیاز روز افزون افراد و بالارفتن توقعات افراد به زندگی، هر روز محصولات و ابزارهای جدیدی تولید می شود که زندگی را برای افراد راحت تر می کند.

و این به جایی رسیده است که دیگر افراد قادر به تحمل سختی ها نیستند. لپ تاب ها یکی از تجهیزات کاربردی و فوق العاده مطرح در سطح جهان است که از بدو تولید، محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرد.

زیرا مردم دیدند که هر کاری که انتظار داشته باشند، اعم از حفظ و نگهداری داده ها، پلی کردن موزیک، بازی کردن، عکاسی، ارتباطات و یا حتی کارهایی که مربوط به شغل و مهارتشان است مانند حسابداری، برنامه نویسی و غیره را می توانند به راحتی توسط لپ تاپ ها در کسری از ثانیه انجام دهند و اوقات خوشی را پشت سر بگذارند.

به این ترتیب، لپ تاپ به جایگاهی رسید که هرگز کسی باور نمی کند. همان طور که می دانید، لپ تاپ ها به دلیل اهمیت زیادی که دارند، در انواع مدل ها طراحی شده است که وابسته به نیاز افراد می باشد.

به همین دلیل قبل از تهیه کردن لپ تاپ ها، باید توجه داشته باشید که اصلا این لپ تاپ را برای چه کاری می خواهید و به نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ توجه کنید.

زمانی که به پاسخ کاملی در این باره رسیدید، آن را با خیال آسوده از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. حتما می دانید که برندهای جهانی زیادی وجود دارد که بهترین انواع لپ تاپ ها را طراحی و در اختیار افراد قرار می دهند، پس چه بهتر که محصول مورد نیاز خود را از آن ها با اطمینان خریداری کنید.

یکی از مهم ترین دلایلی که در متفاوت بودن لپ تاپ ها می باشد، تنوع در مشخصات فنی آن هاست که در آن از قطعات فنی متفاوتی مانند پردازنده، حافظه، باتری، هارددیسک و بخش های گرافیکی استفاده شده است و همچنین قیمت لپ تاپ نیز به همین موارد بستگی دارد.

که هر یک از آن ها دارای اهمیت زیادی می باشد و هر کدام وظیفه خاصی را در لپ تاپ ها به عهده دارند و ایفا می کنند. به این ترتیب تمام این بخش های مهم است که لپ تاپ را تشکیل می دهند و باعث می شود تا افراد قدرت انتخاب سخت تری داشته باشند.

ولی همان طور که ذکر شد، اگر افراد نیازهای خود را به لپ تاپ به کار ببرند، قطعا تصمیم گیری برای آن ها راحت تر می شود.

اندازه صفحه نمایش :

اندازه صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری محسوب می‌شود. هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد؛ غالبا وزن آن نیز بیش‌تر می‌شود و جزییات تصویر بهتر نمایش داده می‌شوند.

معمولا دیده می‌شود که لپ‌تاپ‌های ۱۳ یا ۱۴ اینچی وزنی در حدود ۸.۱ تا ۴.۲ کیلوگرم دارند و حمل و نقل آن‌ها در مقایسه با مدل‌های ۱۵ اینچی به مراتب ساده‌تر است.

سیستم نور پس‌زمینه، یکی از فناوری‌های مهم در ارتباط با صفحه نمایش است و در بعضی از مدل‌ها از روش تامین نور LED بهره گرفته شده است. روش مذکور بدین صورت است که تنها در قسمتی از تصویر که روشن است نور تابیده می‌شود و این امر سبب افزایش میزان کنتراست در تصویر و همچنین مصرف کمتر باتری می‌گردد.

یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار بر کیفیت نمایش، وضوح تصویر است. هرچه مقدار دقت تصویر پشتیبانی شده بیشتر باشد، جزییات بیشتری در تصویر دیده می‌شود.(به اندازه صفحه نمایش توجه کنید.( از 11.6 اینچ تا 17.3 اینچ باشد))

پردازنده

پردازنده یا CPU را همگان به عنوان مغز کامپیوتر می‌شناسند و این قطعه یکی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین‌کننده قدرت سیستم به‌شمار می‌آید.

شما در هنگام خرید لپتاپ می‌بایست توجه کنید که کدامیک از پردازنده‌ها مناسب کار و نیاز شما است. پردازنده‌های Core i3, Core i5, Core i7, Core i9 از جمله پردازنده‌های کمپانی اینتل هستند که کمپانی‌های سازنده لپ‌ تاپ در تولید محصولات خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

سری Core i9 اینتل در جایگاه قدرتمندترین پردازنده‌های اینتل قرار دارد و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را برای کاربران خود پدید می‌آورد.

از این پردازنده بیشتر در ساخت لپ تاپ‌های گران‌قیمت و گیمینگ استفاده می‌شود و به طور کلی مناسب کاربران حرفه‌ای می‌باشد.پس اگر قیمت لپ تاپ برای شما مهم نیست می توانید لپتاپی را انتخاب کنید که از این پردازنده قوی و پرسرعت بهره می برد.

علاوه‌بر پردازنده‌های ذکر شده، پردازنده‌های دیگری هم هستند که هر یک برای گروه خاصی از کاربران و سیستم‌ها مناسب می‌باشند؛ برای مثال پردازنده Xeon ساخت اینتل، یکی از پردازنده‌های گران‌قیمت و قدرتمند است و خرید آن به افرادی توصیه می‌شود که قصد انجام کارهای مهندسی حرفه‌ای، مدلسازی سه‌بعدی و یا ویرایش ویدیو را دارند.

کمپانی AMD نیز یکی از کمپانی‌های مشهور در تولید پردازنده به شمار می‌رود. مدل AMD Ryzen 4000 یکی از مدل‌های جدید این کمپانی می‌باشد که برای رقابت با Core i5 و Core i7 وارد بازار شده است.

همچنین لازم به ذکر است پردازنده، یکی از مهم‌ترین المان‌ها در قیمتگذاری است که در قیمت لپ تاپ تأثیر به سزایی دارد.

تعداد پورت‌ها :

هر لپ‌تاپی برای ارتباط با وسایل جانبی به درگاه‌ها یا پورت‌هایی نیاز دارد. این مورد در خرید لپ‌ تاپ اولویت ندارد اما پیشنهاد می‌شود که برای جلوگیری از حمل همیشگی تعداد زیادی دانگل، به اتصالات مورد نیاز خود بر روی سیستم نیز توجه نمایید.

اغلب لپ‌تاپ‌های موجود در بازار از پورت USB 3.0 و خروجی HDMI برخوردار هستند و در برخی از مدل‌ها پورت USB Type-C نیز روی لبه کناری تعبیه می‌شود و یک امتیاز برای آن محصول قلمداد می‌شود.

اتصالات دیگری نظیر درگاه‌های کارت SD، جک هدفون و پورت Ethernet در لپ‌تاپ‌‌ها وجود دارد و سبب ارتباط لپ‌ تاپ با سایر وسایل می‌شوند.

توجه به درگاه های اتصال لپ تاپ :

برای اینکه بتوانید در رابطه با این زمینه یک لپ تاپ عالی را تشخیص دهید، بدانید که داشتن حداقل سه درگاه پورت یو اس بی و دو درگاه HDMI از الزامات یک محصول عالی است که بدون اینکه به لپ تاپ اسیبی وارد شود، می توان دستگاه های مختلف دیگر را به ان متصل کرد. در واقع این نشانه یک محصول ایده ال است.

به سایز و اندازه لپ تاپ مورد نیازتان توجه کنید.

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ توجه به سایز و اندازه لپ تاپ است که این باز به نیاز شما به این محصول بستگی دارد. برای نمونه اگر فردی هستید که دائما نیاز دارید تا یکسری اطلاعات و داده ها را در لپ تاپ خود جابه جا کنید، بهتر است به تهیه لپ تاپ هایی با سایزهای کوچک بپردازید تا بتوانید آن را مانند یک کتاب به زیر بغل خود زده و با خود به هرجایی که نیاز دارید، حمل کنید و در غیر این صورت می توانید لپ تاپ هایی با سایز بزرگتر را نیز تهیه کنید.

رم :

رم یک دیگر از قطعات سخت‌افزاری مهم لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌رود. کمپانی‌های سازنده لپ‌تاپ‌های خود را مجهز به ظرفیت‌های مختلفی از رم می‌کنند و شما اگر حتی بودجه نسبتا زیادی هم نداشته باشید، می‌توانید یک سیستم با ظرفیت حداقل ۸ گیگابایت رم تهیه کنید.

کاربران حرفه‌ای که نیاز به ظرفیت حافظه بیشتری دارند می‌توانند با اختصاص دادن بودجه بیشتری به سراغ رم‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی بروند.

فضای ذخیره‌سازی :

عملکرد درایو ذخیره‌سازی از اهمیت بیشتری در مقایسه با سرعت پردازنده برخوردار است. اغلب لپ تاپ ها دارای هارددیسک هستند و در برخی از آن‌ها حافظه SSD به کار گرفته می‌شود.

حافظه SSD به طور کلی سرعت عملکرد سیستم را افزایش می‌دهد اما گران‌تر است و خرید این مدل لپ‌تاپ ها به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که نیاز به حجم زیادی ندارند و بودجه‌ی کافی هم در دست دارند.

لازم به ذکر است که در میان SSD ها، مدل PCIe*4 سه برابر سرعت بیشتری نسبت به درایوهای SATA معمولی دارد.

پردازنده گرافیکی :

یکی دیگر از شاخصه‌های یک لپ‌تاپ خوب، پردازنده گرافیکی است. تراشه گرافیکی یکپارچه که در لپ تاپ‌ها دیده می‌شود، برای کاربرانی که قصد انجام طراحی اشیای سه بعدی و بازی‌های کامپیوتری را ندارند، مناسب است.

اگر شما از کاربران گیمینگ هستید و قصد انجام کارهای گفته شده را دارید، می‌بایست به سراغ سیستمی بروید که از پردازنده گرافیکی مجزا برخوردار باشد.

در لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده پایین معمولا از انویدیا MX250 یا GTX 1650 استفاده می‌شود و در مدل‌های میان‌رده از RTX2050 یا RTX 2060 و در بالارده از RTX 2070 یا RTX 2080 استفاده می‌گردد.

توجه کنید که سیستم انتخابی شما حتما قابلیت ارتقا داشته باشد.

سبک بودن وزن سیستم شما نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد بخصوص برای کسانی که هر روز سیستم خود را حمل می کنند.

داشتن صفحه کلید با نور پس زمینه و لمسی بودن آن یک مزیت به حساب می آید.

زیبایی و ظاهر ظریف لپ تاپ

در هنگام خرید از داشتن گارانتی اطمینان حاصل کنید.

به نسل پردازنده سیستم و سال تولید آن توجه کنید یک سیستم با سری پردازنده corie i7 با سال تولید 2015 نسبت به یک سیستم با سری پردازنده corie 5 در سال 2013 ضعیف تر است.

دقت به رزولوشن و کیفیت تصویر لپ تاپ :

کیفیت صفحه لپ تاپ یکی از خاص ترین نکات مهم هنگام خرید لب تاب است که باید به آن توجه کافی داشته باشید و باید محصولی را انتخاب کنید که وضوح تصویر بی نظیری داشته باشد که دچار مشکل نشوید.

دریافت کارت گارانتی لپ تاپ :

عده ای از افراد به اینکه محصولی که خریداری می کنند، گارانتی نداشته باشد هیچ اهمیتی نمی دهند. ولی در تهیه یک لپ تاپ عالی، داشتن کارت گارانتی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا نشان می دهد که محصولی که شما تهیه کرده اید از صحت و سلامت برخوردار است و طول عمر بالایی دارد و از همه مهم تر قاچاقی نمی باشد.

میزان بودجه ای که در اختیار دارید.

این گزینه از مهم ترین نکات مهم هنگام خرید لپتاپ است که بسیاری از افراد را درگیر خود می کند. به همین دلیل بهتر است شما با انتخاب یک بازه معین مالی و اعلام کردن آن به فرد فروشنده، از بهترین گزینه های لپ تاپ مطابق با بودجه خود با خبر شوید.

در نهایت می توانید بهترین نوع لپ تاپ را با کمک فروشنده تهیه کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

تمام مواردی که ذکر شد، از مهم ترین نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ به حساب می آید که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر شما بدون در نظر گرفتن آن ها و بدون هیچ تحقیق و بررسی به سراغ تهیه لپ تاپ ها بروید، مطمئن باشید که از خرید خود پشیمان می شوید چون لپ تاپی که بدون آگاهی خریداری شده است، نمی تواند نیاز شما را برآورده کند.

به همین دلیل است که تاکید می شود، لازمه خرید این محصول، توجه به نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ است. در این صورت به راحتی می توانید عالی ترین نوع این محصول را مطابق با نیاز و سلیقه خود از برندهای مطرح جهانی و محبوب تهیه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

لپ تاپ ها از آن جایی که تاثیر به سزایی در زندگی ما دارد، بسیار اهمیت دارند. به جرئت می توان گفت که این سیستم کوچک و به روز، می تواند تغییر شگفتی را در زندگی و در کار و مهارت افراد ایجاد کند.

حتی این تغییرها اغلب می تواند چشم گیر و بسیار بزرگ باشد. ورود لپ تاپ ها به زندگی افراد، به نوعی زندگی آن ها را دگرگون ساخت که نمی شود به آن توجه نکرد.

در ادامه به معرفی معروف‌ترین برندهای لپ تاپ می‌پردازیم.

لپ تاپ‌ Microsoft :

مایکروسافت ادعا می‌کند که لپ تاپ‌های Microsoft می‌توانند جایگزین خوبی برای لپ‌تاپ‌ شما باشند و به گفته رئیس مایکروسافت، لپ‌تاپ Surface در پاسخ به درخواست‌های دانشجویانی که به دنبال یک لپ‌تاپ کاربردی و سبک هستند، ساخته شده است. برخی از ویژگی‌های این سرفیس‌ها عبارتد از:
وزن سبک، سرعت بالا، سیستم عامل متفاوت از دیگر لپ‌تا‌پ‌ها، تاچ اسکرین، عمر باتری بسیار چشمگیری، سرسخت بودن و عمر طولانی.

MacBook :

مک‌بوک مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های Macintosh است که توسط اپل طراحی شده است. خط لپ‌تاپ‌های MacBook از مک‌بوک اصلی (2006 تاکنون)، MacBook Pro (2006 تاکنون) و MacBook Air (2008 تاکنون) تشکیل شده است. خط مک‌بوک از ادغام خطوط PowerBook و iBook در زمانی که اپل به جای استفاده از پردازنده‌های PowerPC از Intel استفاده کرد حاصل شد.

لپ تاپ‌ Dell :

وقتی به بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز نگاه می‌کنید، لپ تاپ‌های Dell را همیشه در جایی از لیست مشاهده خواهید کرد. Alienware، XPS، Inspiron، Latitude و Precision نام‌هایی هستند که هنگام انتخاب بهترین لپ‌تاپ دل با آن‌ها روبرو می‌شوید. به طور کلی، سه مورد اول سری‌های استفاده عادی است، Latitude برای استفاده تجاری و Precision برای افراد حرفه ای، طراحان یا برنامه نویسان است. البته معمولا Alienware برای گیمرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لپ تاپ‌ Asus :

شرکت AsusTek Computer یک شرکت چند ملیتی رایانه ای و تلفنی و الکترونیکی تایوانی است. محصولات ایسوس شامل لپ‌تاپ‌های Asus 2 در 1، لپ تاپ، تبلت، دسکتاپ، تلفن هوشمند، دستیار دیجیتال شخصی، مانیتور رایانه، مادربرد، کارت گرافیک، کارت صدا، درایو دیسک DVD، دستگاه شبکه شبکه رایانه، کیس کامپیوتر، اجزای رایانه و سیستم‌های خنک کننده رایانه است. سری لپ تاپ‌های ایسوس عبارتند از:

• ZenBook

• VivoBook

• ASUSPRO

• ExpertBook

• ProArt StudioBook

• TUF Gaming

• Republic Of Gamers (ROG Gaming)

• Chromebook

• EeeBook

• G Series

• N Series

• K Series

• X Series

• E Series

• Q Series

• U Series

• B Series

• V Series

• F Series

• A Series

• T Series

لپ‌تاپ‌ Lenovo :

لپ‌تاپ‌های Lenovo لپ‌تاپ‌هایی مقرون به صرفه و متنوع هستند که برای اولویت‌های مختلفی گزینه دارند. آن‌ها عبارتند از:

لپ‌تاپ‌های کارآمد برای سازندگان، حرفه ای‌ها یا گیمرها (لنوو برای گیمینگ سیستم‌های قدرتمندی دارد که با آنچه دسکتاپ ارائه می‌دهد رقابت می‌کنند).

لپ‌تاپ‌های فوق قابل حمل برای افرادی که همیشه در سفر هستند.

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت که در یک بسته به شما ارزش و عملکرد می‌دهند.

نوآورانه 2 در 1 که بخشی از لپ تاپ و بخشی از تبلت را ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های تجاری

لپ‌تاپ‌های ThinkPad که استانداردی برای محاسبات تجاری تعیین می‌کنند.

لپ تاپ‌ Acer :

ایسر یک شرکت سخت افزاری و الکترونیکی چند ملیتی تایوانی است که متخصص در فن آوری الکترونیک پیشرفته است. محصولات آن شامل رایانه‌های رومیزی، لپ تاپ(تاشو، 2 در 1، کانورتیبل و کروم بوک)، تبلت و لوازم جانبی با نام تجاری Predator است. ایسر از ژانویه 2021 ششمین فروشنده بزرگ کامپیوتر در جهان است.
خطوط تولید قابل توجه لپ تاپ‌های Acer
سری Extensa: لپ تاپ‌های مخصوص تجارت
Acer Iconia : مجموعه ای از تبلت
Acer Aspire : رایانه‌ها و لپ تاپ‌های شخصی برای استفاده معمولی
Acer TravelMate : لپ تاپ‌های سبک وزن
Acer Predator : لپ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌های بازی ایسر

خرید و قیمت انواع ‌لپ‌تاپ از نظر کاربری

1- ‌لپ‌تاپ دانشجویی
‌لپ‌تاپ‌های دانشجویی فقط برای انجام تکالیف دانشگاه و مطالعات موردی استفاده نمی‌شود. آن‌ها همچنین برای مرور وب‌، تماشای فیلم‌، بازی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شوند. ‌لپ‌تاپ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد‌ و به عنوان یک دانشجو، خرید ‌لپتاپ به بودجه ای که اختصاص می‌دهیم نیز بستگی دارد.
‌لپ‌تاپ‌هایی با مشخصات و ویژگی‌های مختلف با قیمت متفاوت وجود دارد. اولین معیار باید قیمت لپ تاپ باشد چون این به شما کمک می‌کند تا در بین انواع و اقسام ‌لپ‌تاپ‌ها یکی را انتخاب کنید.

ویندوز مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

ویندوز 10 یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های امروزی است. این روزها تقریباً در هر ‌لپ‌تاپ از قبل نصب شده است و کاربردش ساده است. شما می‌توانید هر نرم افزاری را نصب کنید‌، چه برای سرگرمی یا ‌برای بازی‌ها باشد. بسته به آنچه در حال مطالعه هستید‌، ممکن است سیستم مورد نیاز خاصی مانند Mac OS یا Linux وجود داشته باشد. اما اگر به بسته نرم افزاری نیاز دارید که در Mac اجرا شود‌، نمی‌توانید این کار را روی ‌لپ‌تاپ Windows انجام دهید.

با این حال‌، MacBook یا MacBook Pro گران است‌، اما شما می‌توانید Windows را روی آن نصب کنید. ‌لپ‌تاپ‌هایی که از Linux استفاده می‌کنند ممکن است مقرون به صرفه‌تر از ‌لپ‌تاپ‌هایی باشند که از قبل با ویندوز نصب شده اند. این ممکن است در هزینه شما صرفه جویی کند‌، اما برای تهیه نسخه‌ای از ویندوز باید کمی ‌بیشتر هزینه کنید.

پردازنده و RAM مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

‌لپ‌تاپ‌ها با پردازنده‌های Intel و AMD کار می‌کنند. خرید ‌لب تاب مناسب کمی‌ دشوار است. اگر قرار است از ‌لپ‌تاپ خود به طور عمده برای کارهای دانشگاهی‌، بازی و نرم افزار استفاده کنید‌، پردازنده Intel Core i3 یا AMD A-series A6 یا AMD A8 کافی است.

برای دانشجویانی که از برنامه نویسی سنگین یا نرم افزارهای گرافیکی استفاده می‌کنند‌، ممکن است لازم باشد مقدار بیشتری برای ‌لپ‌تاپ‌هایی که پردازنده‌های Intel Core i5‌، Intel Core i7 یا AMD A10 دارند‌، هزینه کنند.

امروزه بیشتر ‌لپ‌تاپ‌ها با 4 گیگابایت رم عرضه می‌شوند که اگر بخواهید کارهای روزانه مانند استفاده از Microsoft Office‌، وبگردی و تماشای فیلم را انجام دهید بسیار عالی است. اگر آماده باشید که فقط کمی ‌بیشتر هزینه کنید‌، ممکن است گزینه‌هایی با 8 گیگابایت رم پیدا کنید. RAM بیشتر به این معنی است که انجام چند وظیفه بین نرم افزارهای سنگین ساده‌تر می‌شود.

میزان حافظه ذخیره سازی مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

به عنوان یک دانشجو، شما پرونده‌های زیادی برای ذخیره خواهید داشت. اسناد‌، ارائه‌ها‌، عکس‌ها‌، فیلم‌ها‌، موسیقی و موارد دیگر وجود دارد. امروزه اکثر ‌لپ‌تاپ‌ها دارای ‌هارددیسک‌هایی با ظرفیت 500 گیگابایت تا 2 ترابایت و بالاتر هستند. یک‌هارد دیسک 500 گیگابایتی برای تمام نرم افزاری که باید نصب کنید کافی است‌، اما اگر قصد نصب فیلم‌های بازی و ذخیره را دارید‌، به خرید ‌لپ‌ تاپ با حافظه بالاتر نیاز خواهید داشت.

کارت گرافیک مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

در ‌لپ‌تاپ‌ها دو نوع کارت گرافیکی وجود دارد. یکپارچه و گسسته. یکپارچه‌ها معمولاً کندتر هستند در حالی که موارد گسسته بیشتر به کارایی می‌پردازند. اگر قصد دارید از ‌لپ‌تاپ خود برای انجام بازی‌های اساسی یا فقط مرور وب و تماشای فیلم استفاده کنید‌، ‌خرید لپ‌ تاپ با کارت گرافیک یکپارچه کاملاً مناسب است.

اما اگر در حال گذراندن دوره گرافیک سه بعدی یا رایانه هستید‌، کارت گرافیک مجزا ضروری است. البته مزیت دیگر این است که شما می‌توانید بازی‌های سطح بالا را روی ‌لپ‌تاپ خود انجام دهید.

باتری مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

باتری ‌لپ‌تاپ به اندازه پردازنده و RAM اهمیت دارد. به عنوان یک دانشجو، ممکن است لازم باشد ‌لپ‌تاپ خود را به دانشگاه ببرید و برگردانید و ممکن است فرصتی برای شارژ آن در دانشگاه پیدا نکنید. یک باتری با ظرفیت خوب می‌تواند ساعت‌ها دوام بیاورد. یکی از راه‌های آسان برای فهمیدن ظرفیت باتری ‌لپ‌تاپ‌، مشاهده رتبه بندی است. معمولاً به عنوان یک باتری 3 سلولی‌، 6 سلولی یا 9 سلولی مشخص می‌شود. این اطلاعات را معمولاً می‌توانید در فروشگاه یا وب سایت سازنده پیدا کنید.

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی

‌2- لپ‌تاپ اداری

‌لپ‌تاپ‌های اداری معمولاً برای قابلیت حمل و استفاده طولانی مدت در مقایسه با ‌لپ‌تاپ‌های عادی طراحی می‌شوند. خرید لپتاپ اداری معمولا گرانتر از مدل مصرفی است. با این حال‌، برای هزینه‌های اضافی‌، محصولی با کیفیت بالاتر با اجزای داخلی اضافی دریافت می‌کنید که می‌تواند سال‌ها دوام داشته باشد.
قبل از خرید ‌لب تاب ، بررسی مشخصات از جمله عمر باتری‌، فضای ‌هارد دیسک‌، وضوح و اندازه صفحه نمایش‌، RAM و سرعت پردازنده بسیار مهم است تا مطمئن شوید که نیازهای محل کار شما را برآورده می‌کند.
‌لپ‌تاپ‌های اداری کار شما را از راه دور چه از خانه‌، فرودگاه‌، دفتر مشتری یا هتل آسان می‌کند. اگرچه برخی از مشاغل ممکن است هنگام انتخاب ‌لپ‌تاپ فقط به قیمت تمام شده نگاه کنند‌، اما مهم است که فاکتورهای دیگری را که به کیفیت و دوام محصول کمک می‌کنند در نظر بگیریم‌، زیرا استفاده روزانه زیادی خواهد داشت.

معمولا افراد از لپ تاپ اداری برای کارهای اساسی مانند ارسال ایمیل‌، پخش جریانی فیلم‌، مرور وب و استفاده از برنامه‌های SaaS استفاده می‌کنند‌. همچنین قیمت لپ تاپ در این مدل‌ها با توجه به کانفیگ نسبتاً متوسطی که دارا هستند، مناسب است. در ادامه دو گزینه خوب برای خرید لپ تاپ اداری وجود دارد:
‌لپ‌تاپ‌هایHP ProBook : قیمت این ‌لپ‌تاپ‌ها از 500 دلار تا 1500 دلار است. HP ProBooks با جدیدترین و بهترین پردازنده‌ها کاملاً مهندسی شده است. آن‌ها همچنین از ظرفیت حافظه مناسب و صفحه نمایش لمسی در مدل‌های انتخابی بهره‌مند هستند. با قیمتی تقریبی 550 دلار‌، می‌توانید HP ProBook 445R G6 Notebook PC را خریداری کنید که دارای پردازنده AMD Ryzen 3‌، 4 گیگابایت رم‌، 500 گیگابایت حافظه HDD و نمایشگر 14 اینچی HD است.

‌لپ‌تاپ‌های Lenovo ThinkPad : محدوده این ‌لپ‌تاپ‌ها از 500 دلار تا 4500 دلار است. Lenovo ThinkPads ساده و مقرون به صرفه است و به طور معمول عمر باتری بالایی دارند و این برای کارکنانی که اغلب مسافرت می‌کنند یا از راه دور کار می‌کنند مناسب است. با پرداخت حدود 650 دلار‌، می‌توانید ThinkPad E15 را خریداری کنید که دارای پردازنده نسل 10 اینتل‌، صفحه نمایش 15.6 اینچی HD‌، فضای ذخیره سازی دو درایو و بیش از 12 ساعت دوام باتری است.

‌3- لپ‌تاپ برنامه نویسی

برای توسعه دهندگانی که یا در حال برنامه نویسی یا طراحی بسته هستند‌، بسته به زمینه ای که در آن قرار دارند‌، مشخصات ایده آل برای خرید ‌لپ‌ تاپ تغییر می‌کند. همچنین قیمت لپ تاپ نیز با توجه به نوع کاربری و مشخصات سخت افزاری تغییر پیدا میکند. گرچه ممکن است ابزارها و نرم افزارهای مورد استفاده توسط تخصص‌های مختلف مشابه باشد‌، اما سخت افزار مورد نیاز متفاوت است. به عنوان مثال‌، ‌لپ‌تاپ یک توسعه دهنده بازی باید بسیار بیشتر از آنچه ممکن است یک توسعه دهنده وب به آن نیاز داشته باشد‌، روی عملکرد گرافیکی متمرکز باشد. اگر یک برنامه نویس مشتاق هستید و به دنبال ‌لپ‌تاپ مناسب هستید‌، این راهنما می‌تواند به شما کمک کند.

میزان RAM یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید لپ‌ تاپ نظر بگیرید. به عنوان یک برنامه نویس‌، ممکن است لازم باشد IDE‌های سنگین و ماشین‌های مجازی را اجرا کنید. این برنامه‌ها عظیم هستند و حافظه زیادی را اشغال می‌کنند. اجرای همزمان همه آنها ممکن است لطمه ای به ‌لپ‌تاپ شما وارد کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک ‌لپ‌تاپ با رم زیاد انتخاب می‌کنید.
برای توسعه دهندگان وب‌، RAM نگران کننده نیست‌، زیرا ابزارهای کامپایلر یا توسعه سنگین کمی‌ برای کار وجود دارد. یک ‌لپ‌تاپ با 4 گیگابایت رم کافی است. با این حال‌، توسعه دهندگان برنامه‌ها یا نرم افزارهایی که برای تدوین پروژه‌های عظیم نیاز به اجرای ماشین‌های مجازی‌، شبیه ساز و IDE دارند‌، به RAM بیشتری احتیاج دارند.

یک ‌لپ‌تاپ با حداقل 8 گیگابایت رم ایده آل است. این نیاز برای توسعه دهندگان بازی حتی بیشتر می‌شود. محیط‌های توسعه بازی‌، طراحی سطح برای اجرای نیاز به سیستم‌های قدرتمند دارند. ما توصیه می‌کنیم ‌لپ‌تاپ‌هایی با حافظه رم 16 گیگابایتی یا چیزی کمتر اما توانایی گسترش حافظه تا 16 گیگابایت را در مرحله بعد پیدا کنید.

قیمت لپ تاپ با ارتقاء رم افزایش چشم‌گیری ندارد ولی اگر قصد استفاده از یک لپ‌تاپ با پردازنده قوی‌تر و سریع‌تری را دارید، این مؤلفه می‌تواند بر روی قیمت تأثیر زیادی داشته باشد.

پردازنده سریعتر برای مدیریت پروژه‌های عظیم و برنامه‌های فشرده گرافیکی مهم است. حتی وقتی بین چندین پنجره‌، برنامه و صفحه نمایش دست و پنجه نرم می‌کنید‌، به شما کمک می‌کند. با توجه به این نیازها‌، پردازنده Intel Core i5 یا مشابه آن توصیه می‌شود. همچنین این اطمینان حاصل خواهد کرد که به زودی نیازی به ارتقا ‌لپ‌تاپ خود نخواهید داشت. برای توسعه دهندگان بازی‌، Intel Core i7 پردازنده ایده آل است.

علاوه بر سخت افزار داخلی‌، تاکید زیادی باید روی صفحه کلید هنگام خرید ‌لپ‌ تاپ باشد. برنامه نویسان نیاز دارند ساعت‌های بی پایان را مقابل ‌لپ‌تاپ و کدنویسی بگذرانند. پیدا کردن یک ‌لپ‌تاپ با صفحه کلید راحت بسیار مهم است.. مواردی را در نظر بگیرید که تجربه ای مناسب و نرم دارند. کیفیت و مقاومت کلیدها مهم است‌، زیرا شما مدت طولانی از آن استفاده خواهید کرد. به طرح بندی صفحه کلید نیز نگاه کنید.

برخی از ‌لپ‌تاپ‌ها ممکن است صفحه کلیدهایی با طرح بندی عجیب و غریب داشته باشند‌، جایی که ممکن است کلیدهای Fn و کلیدهای Ctrl مجدداً قرار بگیرند یا برخی از کلیدها مانند کلیدهای Enter یا Backspace کوچکتر باشند. در صورت کار در شب یا نور کم می‌توانید صفحه کلید دارای نور پس زمینه نیز کمک کنید. اگر از صفحه کلید کاملاً راضی نیستید‌، به خرید صفحه کلید USB فکر کنید. به طور کلی تایپ کردن آن‌ها راحت تر است.

4- ‌لپ‌تاپ گرافیستی:

از مهمترین مشخصات در خرید ‌لپ‌ تاپ برای طراحی گرافیکی می‌توان به سیستم عامل‌، CPU‌، حافظه ‌، درایو ذخیره سازی‌، نوع و اندازه نمایشگر و دقت رنگ اشاره کرد. یک ‌لپ‌تاپ خوب چیزی بیش از سرعت نیاز دارد. مطمئناً‌، برای اجرای برنامه‌های خود به سرعت نیاز دارید‌، اما همچنین عواملی مانند تصمیم گیری بین Mac یا PC‌، RAM‌، درایوها‌، نمایشگرها و دقت رنگ را دارید. شما باید تعادل درستی در نحوه استفاده از ‌لپ‌تاپ خود پیدا کنید. همچنین قیمت لپ تاپ در مدل‌هایی که مناسب گرافیست‌ها باشد، قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها با کاربری‌های دیگر دارد.

مک یا PC

اولین سوال این است که آیا می‌خواهید با Mac کار کنید یاPC . بیشتر نرم افزارها‌، حتی برای طراحی گرافیک‌، برای هر دو سیستم عامل iOS® و Microsoft Windows تولید می‌شوند.
خرید لپتاپ مک دارای چندین مزیت است. اول‌، مانیتورهای آن‌ها بسیار دقیق با رنگ و کیفیت نمایش بالا تمایل دارند.

با این وجود رایانه‌های شخصی سازگاری با طراحی گرافیکی را افزایش می‌دهند‌. از مزایای رایانه شخصی می‌توان به قابلیت اجرای نرم افزارهای عمومی‌تری اشاره کرد که اگر از ‌لپ‌تاپ خود برای کارهای شخصی استفاده می‌کنید‌، می‌تواند تفاوت ایجاد کند.

اخیراً‌، اپل پورت‌ها را از دستگاه‌های خود حذف می‌کند. این به محصولات جلوه ای زیبا و ساده می‌بخشد‌، اما هنگام اتصال چندین لوازم جانبی می‌تواند ناامید کننده باشد.

پردازنده‌، عملکردهای رایانه را کنترل می‌کند. برای طراحی گرافیک و برای اجرای نرم افزار پیچیده طراحی به پردازنده‌ای سریع و قدرتمند نیاز دارید. مارک‌های برتر به سرعت تغییر می‌کنند‌، اما به طور کلی شما برای طراحی گرافیک به خرید لپ‌تاپ با پردازنده سری چهار هسته نیاز دارید.

علاوه بر پردازنده مرکزی‌، بررسی توانایی گرافیکی رایانه نیز بسیار مهم است. یک رایانه می‌تواند تراشه گرافیکی یکپارچه بر روی پردازنده یا کارت گرافیک جداگانه داشته باشد. پیش از این تراشه‌های گرافیکی یکپارچه بسیار اساسی بودند و قادر به انجام کارهای بیشتری از صفحه گسترده و صفحات وب نبودند.

در چند سال گذشته‌، تراشه‌های گرافیکی یکپارچه به میزان قابل توجهی بهبود یافته اند. مگر اینکه تعداد زیادی از طراحی‌های سه بعدی را انجام دهید‌، یک تراشه یکپارچه برای اجرای بیشتر برنامه‌های طراحی گرافیک معمولاً کافی است.

استفاده از تراشه گرافیکی یکپارچه به جای کارت گرافیک اختصاصی‌، در هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد و میتواند قیمت لپ تاپ را برای شما بهینه‌تر کند. اگر بودجه دارید و یا تمایل به کار در برنامه‌های پیچیده با بافت‌های زیاد دارید‌، باید به دنبال یک ‌لپ‌تاپ با کارت گرافیک جداگانه باشید.

حافظه یا RAM‌، اطلاعاتی را که کامپیوتر برای دسترسی به آن نیاز دارد‌، مانند تمام اطلاعات موجود در پرونده ای که در حال حاضر روی آن کار می‌کنید‌، نگه می‌دارد. اگر معمولاً با چندین برنامه باز کار می‌کنید‌، یا اگر با پرونده‌های بسیار بزرگ کار می‌کنید‌، به خرید لب تاب با RAM بیشتری برای ایجاد تعویض بی نقص بین برنامه‌ها و پیمایش در پرونده‌های پیچیده نیاز دارید.

سعی کنید تا جایی که می‌توانید، حافظه در ‌لپ‌تاپ خود داشته باشید. اگر پیکربندی شامل RAM کافی برای نیازهای شما نباشد‌، می‌توانید به راحتی حافظه خریداری و اضافه کنید.

درایوهای ذخیره سازی می‌توانند یک درایو دیسک سخت سنتیHDD یا درایو حالت جامد SSD باشند.‌هارددیسک‌ها گرچه ارزان‌تر و ظرفیت بیشتری دارند اما در ‌لپ‌تاپ‌ها می‌توانند مشکل ساز شوند. درایو‌های حالت جامد سبک‌تر‌، سریع‌تر و با دوامت ر از‌هارد دیسک‌ها هستند. بیشتر ‌لپ‌تاپ‌ها با درایوهای حالت جامد به فروش می‌رسند.

نتیجه گیری :

در این شرایط سخت اقتصادی که خرید لپ تاپ برای بیشتر مردم سخت و دشوار است و خرید لپ تاپ بسیار نوسانی و بالا است؛ افراد باید آگاهی لازم را نسبت به لپ تاپ‌های بازار و نیازشان داشته باشند تا بتوانند با هزینه کمتر لپ تاپ بهتری بخرند. یک خرید موفق و خوب زمانی معنا پیدا می‌کند که شما بتوانید کیفیت مطلوب را با قیمت پایین تهیه کنید که این انتخاب و بینش نیاز به آگاهی و راهنمایی دارد.

منبع: وبسایت بانی نو



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

ابزارهای سلامتی

ابزارهای سلامتی به بهبود وضعیت سلامتی کمک می‌کنند و مراقبت‌های بهداشتی را برای مردم مقرون به صرفه‌تر می‌کنند. کارآفرینان و شرکت‌های فناوری بر روی ارائه ابزارهای سلامتی تمرکز می‌کنند که می‌تواند انتظارات را برآورده کند، هزینه‌ها را کاهش دهد و اثربخشی مدیران بهداشتی و پزشکان را بهبود بخشد. اما موفقیت یا شکست این فناوری‌ها اغلب به منابع مالی، رهبری مؤثر و شاید مهم‌تر از همه، به نیت بستگی دارد. به طور خاص، اینکه آیا ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی از آنها به عنوان وسیله‌ای برای افزایش کیفیت مراقبت استفاده می‌کنند – نه فقط سرعت ارائه آن را افزایش دهند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از ابزارهایی که به سلامتی و زیبایی ما کمک می کنند را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

دستگاه سفید کننده دندان

تعداد زیادی محصولات حرفه‌ای سفید کننده دندان وجود دارد، اما همه آنها از مواد اولیه یکسانی استفاده می‌کنند. پراکسیدها مانند پراکسید هیدروژن و پراکسید کاربامید حاوی مولکول‌های اکسیژن بسیار فرار هستند. هنگامی که این مولکول‌های اکسیژن با لکه‌های سطحی روی دندان‌های شما تماس می‌گیرند، با شکستن پیوندهای شیمیایی که لکه‌ها را روی مینای دندان نگه می‌دارند، واکنش نشان می‌دهند. این آنها را “سفید” می‌کند و ظاهر لبخند شما را زیبا می‌کند.

هر محصول حرفه‌ای سفید کننده دندان از پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید به عنوان ماده سفید کننده فعال استفاده می کند. با این حال، مواد دیگر اغلب در کنار پراکسیدها مانند فلوراید استفاده می‌شوند. افزودن فلوراید به سفید کننده دندان به جلوگیری از ضعیف شدن دندان‌های شما در طول فرآیند کمک می‌کند و همچنین خطر حساسیت دندان را پس از سفید کردن دندان به حداقل می‌رساند. دستگاه سفید کننده دندان حاوی پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید به عنوان ماده فعال هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها به اندازه محصولات سفید کننده حرفه‌ای موثر هستند.

قوزبند پروانه ای

محافظت از مفصل شانه مهم است به خصوص اگر ورزشی انجام می‌دهید که شامل چرخش بازو با سرعت بالا است. نحوه بستن قوزبند برای جلوگیری از آسیب و تسکین درد هم مهم است. مفاصل شانه شما به ویژه در معرض آسیب هستند. این به این دلیل است که در مقایسه با باسن و زانو، شانه شما دارای دامنه حرکتی بسیار زیاد است اما سطوح مفصلی نسبتاً کوچکی دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که مفصل شانه شما به طور ذاتی ناپایدار باشد و اغلب به کمک اضافی نیاز داشته باشد. ماساژ، تمرین تعادل عضلانی و پیروی از تکنیک‌های موثر نوار چسب شانه تنها چند راه برای تثبیت شانه هستند.

قوزبند پروانه ای بازوی شما را در مقابل بدن نگه می‌دارد. این مانع از حرکت بیش از حد بازوی شما در هنگام بهبودی پس از آسیب می‌شود. اگر آن را به روش اشتباه بپوشید، ممکن است

بهبودی را به تاخیر بیندازید یا به بازوی خود آسیب بیشتری وارد کنید. اشتباهات رایجی وجود دارد که افراد هنگام پوشیدن قوز بند مرتکب می‌شوند. اگر از آن به روش اشتباه استفاده کنید، می‌تواند باعث ناراحتی و کندی روند بهبودی شود. ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی یا فیزیوتراپیست شما می‌تواند به شما در جلوگیری از این مشکلات کمک کند.

کیسه آب گرم اکلیلی

افراد پس از آسیب از کمپرس گرم استفاده می‌کنند، اما استفاده از گرما قبل از فعالیت شدید می‌تواند عضلات و رباط‌ها را شل کند تا احتمال تشدید آسیب مزمن یا ایجاد درد عضلانی را به حداقل برساند. کیسه آب گرم اکلیلی را چند بار در روز برای بهترین نتیجه اعمال کنید. برخی از شرایط پزشکی که با استفاده از کیسه آب گرم درمان می‌شوند عبارتند از: آرتروز، کشیدگی عضلات پشت، تاندونیت، فیبرومیالژیا، کورک و سردرد. یکی از مزایای استفاده از کمپرس گرم هر دو ساعت این است که گرما می‌تواند به عضلات زیرین نفوذ کند.

یک کیسه آب گرم را روی ناحیه آسیب دیده پشت خود قرار دهید. به شما در تسکین درد کمک خواهد کرد. از این رو، انجام همین کار هر شب قبل از رفتن به رختخواب باعث می‌شود روز بعد فعال‌تر و بازدهی بیشتری داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حالی که در رختخواب دراز کشیده‌اید و در حال استراحت هستید، کیسه گرم خود را روی ناحیه درد خود قرار دهید، به این ترتیب اساساً به مفصل بندی ماهیچه‌های روده بزرگ کمک می‌کند و درد در نهایت از بین می‌رود.

ماساژور شکمی سیکس پک ساز

ماساژ شکم، که گاهی اوقات ممکن است به عنوان ماساژ معده نیز شناخته شود، یک درمان ملایم است که ممکن است برای برخی افراد اثرات آرام بخش و شفابخش داشته باشد. از آن برای درمان طیف گسترده‌ای از ناراحتی‌های سلامتی، به ویژه مشکلات معده،  مشکلات گوارشی، یبوست و نفخ استفاده می‌شود. می‌توانید ماساژ شکم خود را انجام دهید یا از ماساژور شکمی سیکس پک ساز استفاده کنید. ممکن است تنها پس از 5 یا 10 دقیقه ماساژ در روز از اثرات ماساژ شکم بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک خوددرمانی ماساژور شکمی سیکس پک ساز را تهییه کنید.

نتیجه گیری:

افراد غیرحرفه‌ای بدون دخالت پزشک از ابزارهای سلامتی خودمراقبتی استفاده می‌کنند. افزایش آگاهی مردم در مورد این دستگاه‌ها باعث رشد بیشتر بازار جهانی تجهیزات پزشکی خودمراقبتی و انواع ابزار سلامتی در سال‌های اخیر شده است.

منبع: وبسایت کالامان ایزد



:: برچسب‌ها: ابزار ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

فریت بار به خارج از کشور، این‌گونه است که شما، وسایلی که قصد دارید به خارج از کشور ارسال کنید را طبق قوانین و با رعایت نکات و الزامات از طریق خدمات بار ایرلانها بارنامه کرده تا به مقصد ارسال شود.

شرکت‌هایی که در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی فعالیت می‌کنند، اجرای این امر را بر عهده می‌گیرند تا مسیر را برای شما هموار‌تر نمایند. تی اکسپرس ، یکی از این شرکت‌ها است که تجربة زیادی در زمینه فریت بار به خارج از کشور داشته و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا 0 تا 100 امور فریت بار خود را به این شرکت بسپارید تا دیگر در این زمینه دلواپس نباشید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد چگونه هنگام مهاجرت اثاثیه‌ی خود را حمل کنیم با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

اگر با مراحل و قوانین فریت بار آشنا نیستید، در ادامه با مواردی همچون حداقل قیمت، روش محاسبة وزن، زمان ارسال و ... آشنا می­شوید.

مفهوم فریت

اگر قصد مهاجرت با هواپیما را داشته باشید، با درنظرداشتن این مورد که هزینة اضافه‌بار، بسیار بالا می‌باشد، صرفه با این خواهد بود که اضافه‌بار خود را از طریق فریت ، به خارج از کشور ارسال کنید. فریت بار مهاجرت، این امکان را به شما می‌دهد تا وسایلی که نتوانستید به همراه خود ببرید را با استفاده از سیستم بار هوایی به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

در این خصوص چند توصیه داریم:

توصیه می‌شود تا دوهفته پیش از سفرتان، با تی‌اکسپرس ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند.
همراه داشتن کپی پاسپورت و کارت ملی فرستنده بار، آدرس کامل، کد پستی و شماره تماس‌گیرنده و فرستنده و همچنین لیست بسته‌بندی لوازم به همراه ابعاد بسته‌ها به سانتیمتر، از جمله مدارکی هستند که ارائة آن‌ها در هنگام تحویل بار به فرودگاه لازم است.
در زمان تحویل محموله در مقصد،حتما از سالم بودن ظاهر و محتویات آن اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده آسیب یا مفقودی، برای اخذ خسارت از ایرلاین اقدام کنید.
کالا‌های غیر مجاز در فریت بار به خارج از کشور

  • اشیاء عتیقه، آثار هنری گران قیمت، زیورآلات متشکل از طلا و نقره، انواع ارز، اشیاء تاریخی و...
  • انواع ادکلن و عطر و اسپری ، مواد آرایشی بهداشتی مثل شامپو و نرم‌کننده‌ها
  • مایعاتی نظیر شربت، ترشیجات، روغن، گریس، سفیدکننده‌ها و...
  • فندک، کبریت، شمع، پارافین، تونر و ...
  • تجهیزات الکترونیکی قابل شارژ، مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، پاوربانک، ساعت هوشمند و ...
  • انواع باتری‌های لیتیومی
  • مواد اشتعال ‌زا مانند مخزن‌های سوختی
  • نمونه‌های پزشکی و بیولوژیکی
  • ابزار آلات ذخیره سازی اطلاعات

در ادامه مراحل فریت بار توسط شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی تی­اکسپرس را باهم بررسی می­نماییم:

با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان ما، می‌توانید از مراحل اولیة کار خود مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهید.
بسته‌بندی اصولی، از الزامات فریت بار به خارج از کشور است. استفاده از لوازم بسته‌بندی باکیفیت ، استفاده از ضربه‌گیر، چیدمان صحیح و ... از مواردی است که کارشناسان ما، به شکل دقیق و اصولی، جهت ارسال بار شما به کار می‌گیرند.
انتقال بار به سمت فرودگاه و انجام امور گمرکی، با نظارت کامل متخصصین تیم تی اکسپرس صورت خواهد گرفت. وجود انواع خودرو‌های مخصوص باربری، از دیگر خدمات لجستیک شرکت تی اکسپرس است.

قدم بعدی تکمیل مدارک موردنیاز جهت اخذ بارنامه و مجوز فریت بار به خارج از کشور است که این کار، به شکل کامل توسط مشاورین شرکت تی اکسپرس پیگیری می‌شود و فرم‌ها و آیین‌نامه‌هایی که باید توسط شما تکمیل شود، در اختیارتان قرار خواهد و از اتلاف وقت شما در گمرک و فرودگاه جلوگیری می­شود.
اخذ مجوز‌های لازم که برای ارسال برخی از بار‌های خاص اجباری است.
انجام تشریفات گمرکی، کار‌های مربوط به صدور بارنامه و بیمه.
الصاق تگ و لیبل که شامل تمامی اطلاعات لازم برای ارسال بار است، صورت می‌پذیرد و بار به محوطه ایزوله انبار فرودگاه ارسال می‌شود و تا زمان بارگیری بار داخل هواپیما، پیگیری‌های لازم توسط کارشناسان تی اکسپرس انجام می‌شود.

در آخرین مرحله نیز، بارنامه ایرلاین به همراه یک راه ارتباطی برای پیگیری بار، به شما ارائه خواهد شد.

زمان رسیدن بار فریت مسافری به مقصد

مسئله‌ای که همواره پیرامون فریت بار به خارج از کشور توسط مخاطبین مطرح می‌شود، مسئله زمان رسیدن بار است. باید بدانید که این موضوع به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال، مقصدی که شما تعیین کرده‌اید، یا تعداد پروازهای هفتگی در آن مسیر و وزن بار ارسالی همگی فاکتورهای تعیین کننده در زمان ارسال محموله شما می باشند.

حداقل قیمت و وزن بار

تی اکسپرس برای شما عزیزان امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید به صورت خودکار با وارد کردن ابعاد و وزن محموله، قیمت حمل آن را بدست بیاوردید. برای استفاده از این خدمات لازم است تا در سایت تی­اکسپرس به قسمت کارگو مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

به‌صرفه‌ترین راه برای ارسال لوازم شخصی که گاهاً ممکن است حجم زیادی داشته باشد، از طریق هوایی به خارج از کشور، می‌باشد. چرا که اختلاف هزینة فریت بار با اضافه‌بارمسافری، بسیارزیاد است. اما به‌کارگرفتن این سرویس، شرایط خاص خود را دارد و دریافت اخذ گمرکی و بارنامه، از امور ضروری برای این کار به‌حساب می‌آید. همچنین مواردی همچون بسته‌بندی بار و حمل‌ونقل آن تا فرودگاه، از مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید.

یکی از شرکت‌هایی که سابقة زیادی در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی و امور مربوط به فریت بار به خارج از کشور دارد، شرکت تی اکسپرس می‌باشد. تیم مجرب تی اکسپرس، با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین کاربلد و متعهد، وظیفة تمامی امور مربوط به فریت بار شما را بر عهده می‌گیرد و شما عزیزان، در صورت نیاز، می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات این گروه مبتکر، بهره‌مند شوید.

منبع: https://www.tabnak.ir/fa/news/1082808/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AD%D9%85%D9%84-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85



:: برچسب‌ها: مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بهترین جراح بینی کیست؟ جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

در جراحی‌های مختلف بینی، گاهی اوقات نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد.

یافتن بهترین جراح بینی در تهران
یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی، جراحی بینی است. از آن جایی که صورت، اولین و مهم‌ترین عضو بدن در زیبایی هر فرد است و در صورت نیز، مهم‌ترین عضو برای نمود زیبایی هر فرد، بینی است، می‌توان به درستی این گفته پی برد. از آن جایی که بینی، عضوی از صورت است که در اولین نگاه، به چشم می‌آید، طبیعی است که افراد بسیاری برای برطرف‌کردن مشکلات و عیوب این عضو از بدن، اقدام کنند. به همین دلیل، می‌توان یکی از پراستفاده‌ترین جراحی‌های زیبایی در جهان را، جراحی زیبایی بینی دانست.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترین جراح بینی بود، اعتماد کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس‌وجو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی به دست آورند که هرکسی نتواند به‌راحتی از عدم آگاهی این افراد در این زمینه، سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت‌وگو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می‌کنند و این آگاهی سبب می‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

بهترین جراح بینی کیست؟
درگذشته، یکی از محبوب‌ترین فرم‌های بینی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی، فرم‌های عروسکی بود که امروزه، به دلیل شکل غیرطبیعی آن، طرف‌داران زیادی ندارد. در حقیقت، امروزه بیشتر افراد تمایل دارند به طبیعی‌ترین حالت ممکن است بینی آن‌ها عمل شود و یا به عبارتی دیگر، دوست دارند که پس از عمل، فرم بینی آن‌ها حالت طبیعی داشته باشد که انگار هیچ‌وقت عمل نشده است؛ بنابراین، شما باید بتوانید بهترین جراح بینی که مهارت و تجربه کافی در عمل‌کردن بینی‌های مختلف را داشته است انتخاب کنید تا بتوانید برای عمل بینی خود، به او اعتماد کامل داشته باشید. شما می‌توانید با بررسی سوابق تحصیلی و کاری پزشک موردنظر، دستاوردهای وی، افتخارات و جایزه‌ها و همچنین بازدید از آرشیو عکس‌های بیماران قبلی، پزشک متخصص موردنظر خود را به‌صورت کامل مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.

همچنین، بهترین جراح باید به‌صورت معمول، بتواند فرم بینی و توقعاتی که فرد متقاضی عمل بینی از این عمل دارد را درک کرده و باتوجه‌به شرایط جسمی و روحی بیمار، بهترین راه و بهترین فرم بینی را برای عمل به او پیشنهاد دهد. این امر به جز مهارت، تخصص و تجربه جراح، به دید زیبایی شناختی وی نیز بستگی دارد. جراح بینی باید بتواند فرم بینی بعد از عمل را بر روی صورت فرد متقاضی عمل زیبایی بینی، فرض کند و با طراحی درست فرم بینی بعد از عمل، به‌تناسب دیگر اجزای صورت فرد متقاضی، دست به عمل بزند. همچنین باید بتواند از نظر روانی و روحی نیز پشتیبان مراجعه‌کنندگان باشد.

این پشتیبانی فقط مختص به زمان عمل و قبل از آن نمی‌باشد بلکه اصل این کار، پس از عمل بینی باید انجام شود چرا که بیشتر افراد پس از انجام عمل بینی، ممکن است با مشکلات بسیاری از جمله مواجه با عوارض موقت بعد از عمل بینی و یا نگرانی‌هایی که در مورد کسب نتیجه دلخواه از عمل بینی وجود دارد، دست‌وپنجه نرم کنند و دقیقاً در این زمان است که به حمایت‌های روحی و مشاوره یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه نیاز دارند و آن فرد، کسی نیست به جز پزشک متخصص و جراح بینی فرد.

ازاین‌رو، برای انتخاب بهترین جراح بینی، دقت لازم را به خرج دهید و قبل از آن، تا جای ممکن خود را با ویژگی‌هایی که یک جراح بینی را به بهترین جراح بینی تبدیل می‌کند، آشنا کنید.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد :

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دوچندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به‌عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل‌شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هرچند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم‌افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به‌تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دوطرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهربینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به‌خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند دررابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس‌وجو نماید.

بهترین جراح بینی در جهان
دغدغه بسیاری از متقاضیان عمل جراحی بینی، کسب نتایج مطلوب عمل است. این خواسته مهم بستگی زیادی به انتخاب جراح و میزان تخصص و تجربه وی دارد. در ادامه، لیستی از بهترین جراحان بینی در جهان را از رنکینگ‌های مختلف گردآورده‌ایم تا در هر کجای جهان که باشید، برای استفاده از خدمات این پزشکان متخصص بتوانید برای عمل زیبایی بینی استفاده کنید.

پزشکانی که در ادامه نام آن‌ها را آورده‌ایم، در لیست بهترین جراحان بینی قرار دارند و نام آن‌ها در سراسر جهان، شناخته شده است. از آن جایی که به یک رنکینگ در این زمینه اکتفا نکردیم، نام این پزشکان و متخصصان جراحی بینی را از رنکینگ‌های مختلف انتخاب کرده‌ایم و هرکدام، بهترین در نوع خودشان هستند پس می‌توانید به‌راحتی و با خیالی آسوده به آن‌ها اعتماد کنید چراکه نتایج کار آن‌ها، در دسترس است و می‌توان اظهار داشت که تاکنون، افراد مهمی در جهان به زیر تیغ جراحی این افراد رفته‌اند و با نتایج مطلوبی بیرون آمده‌اند.

֎ دکتر راج کانودیا (Dr.Raj Kanodia)
توانایی هنری او در تقویت هارمونی صورت و حفظ خطوط جوانی باعث شده است که او در میان جراحان دیگر مورد احترام قرار گیرد. بسیاری از چهره‌های معروف هالیوود به او اعتماد دارند و در برنامه های جراحان پلاستیک و افراد مشهور مانند دکتر 90210، E!، و بسیاری دیگر حضور داشته است. این دکتر با مشتریانی از سراسر جهان از جمله هنرمندان مجری، مدل‌های مد، سیاستمداران، جراحان دیگر، مدیران اجرایی و سلطنتی کار می‌کند.

֎ دکتر اشکان قوامی (Dr.Ashkan Ghavami)
دکتر اشکان قوامی جراح پلاستیک زیبایی و ترمیمی در بورلی هیلز کالیفرنیا است. او دارای گواهینامه هیئت‌مدیره جراحی پلاستیک آمریکا است. دکتر قوامی در ارائه بالاترین استانداردهای مراقبتی در تمامی جنبه‌های جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی مهارت دارد. او تاکید زیادی بر آموزش بیمار و مراقبت شخصی و دلسوزانه دارد. وقت‌گذاشتن برای گوش‌دادن به بیماران و توجه بی‌نظیر از ویژگی‌های بارز فلسفه عمل دکتر قوامی است و به نتایج استثنایی جراحی زیبایی او کمک می‌کند.

֎ دکتر ریچارد زومالان (Dr.Richard zoumalan)
دکتر زومالان متخصص برجسته در جراحی بینی و جراحی صورت است. او به دلیل ظاهر طبیعی بینی‌هایی که عمل می‌کند، بسیار مورد احترام است و به‌خاطر چهره‌های زیبایی که طراحی می‌کند، معروف است. دکتر زومالان فقط در بینی و صورت تخصص دارد. او هیچ‌گونه جراحی سینه یا بدن انجام نمی‌دهد و همین امر سطح تخصص او را منحصربه‌فرد می‌کند. تحقیقات پزشکی گسترده و رویکرد ساختار طبیعی او برنده جایزه شده است و او را به‌عنوان یک رهبر در جراحی بینی و صورت، متمایز می‌کند.

 

֎ دکتر ارز دایان (Dr.Erez Dayan)
دکتر ارز دایان یک جراح پلاستیک و جراح ترمیمی آموزش‌دیده در هاروارد و همچنین مدیر پزشکی مؤسسه جراحی پلاستیک آوانس است. معنی کلمه فرانسوی آوانس “به جلو حرکت کردن” یا “پیشرفت” است. سنگ بنای مأموریت این مؤسسه ارائه نتایج بهینه به بیماران با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تکنولوژی کم تهاجمی است.

֎ دکتر احمدعلی رجب پور (Dr.Ahmadali Rajabpur)
دکتر رجب پور، متخصص جراحی عمومی و دارای فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است. خدمات تخصصی این جراح پلاستیک شامل جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی بینی، جراحی انحراف تیغه بینی، جراحی زیبایی گوش، جراحی پروتز سینه، جراحی لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم، لیفت نواحی مختلف بدن (ران، بازو، شکم، پهلو)، لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی، پروتز گونه و لب، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جراحی ترمیمی (لب شکری، سوختگی، ناهنجاری‌های فک و صورت)، و غیره می‌شود.

دکتر رود روریچ (Dr.rod rohrich)
دکتر رود روریچ یک جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت‌مدیره و استاد بالینی جراحی پلاستیک در کالج پزشکی بیلور می‌باشد. دکتر روریچ استاد/رئیس سابق دپارتمان جراحی پلاستیک است و اولین جراح پلاستیک بود که به عنوان استاد برجسته در مرکز پزشکی UT Southwestern خدمت کرد. دکتر روریچ یک متخصص مشهور بین‌المللی در حوزه جراحی پلاستیک می‌باشد و بارها به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک در آمریکا شناخته شده است.

֎ دکتر اریک سراتی (Dr.Eric Cerrati)
دکتر اریک سراتی جراح پلاستیک صورت دارای گواهی دو بورد و متخصص برجسته در جراحی زیبایی و ترمیمی صورت است. دکتر سراتی در دانشگاه یوتا استخدام شد و سال‌ها به عنوان مدیر جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت خدمت کرد. دکتر سراتی که توسط بهترین‌ها در شهر نیویورک و شیکاگو آموزش‌دیده است، بهترین‌ترین و پیشرفته‌ترین درمان‌های موجود را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. او به دلیل ارائه نتایج طبیعی، طولانی‌مدت و نتایج کاری مانند چهره سلبریتی‌ها بدون به‌جای ماندن هیچ‌گونه شواهدی از جراحی، شهرت دارد. او به طور مداوم توسط جامعه جوایزی را در حوزه جراحی پلاستیک برنده می‌شود.

کلام آخر
در این نوشته، سعی شد اهمیت درست انجام شدن عمل بینی باتوجه‌به فاکتورهای مختلف برای شما شرح داده شود. همچنین، بهترین جراح بینی در جهان را نیز به شما معرفی کردیم که در هر کجای این دنیا که باشید، بتوانید از خدمات بهترین‌ها در زمینه جراحی بینی، استفاده کنید.

منبع: https://niniweblog.com/news/post/633/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-7-%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-2022.html



:: برچسب‌ها: جراحی پلاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه
یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.
 
این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
 
انواع جنس کاغذ دیواری
کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم.
کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN
کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری نانو
کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری وینیل نانوون
با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.
 
کاغذ دیواری پارچه ای
این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.
 
کاغذ دیواری پی وی سی PVC
کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.
 
پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:
 
ضد آب بودن
مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.
کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون
این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.
 
کاغذ دیواری با الیاف طبیعی
 نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.
کاغذ دیواری سه بعدی
دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.
 
طرح های کاغذ دیواری
طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.
 
طرح کلاسیک و داماسک
داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.
 
طرح مدرن و هندسی
طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.
طرح گلدار
کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.
 
طرح راه راه
کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.
 
پوستر دیواری
درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.
 
 


:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

مبارزه با اشرار و قاچاقچیان

سردار حاج قاسم سلیمانی پس از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی ایران هدایت می‌شدند. او تا قبل از انتصاب به فرماندهی سپاه قدس، با باندهای قاچاق مواد مخدر در مرزهای ایران و افغانستان می‌جنگید.

نیروی قدس سپاه و انتخاب به عنوان دومین فرمانده این نیرو

سردار حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ با حکمی از سوی آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پس از سردار احمد وحیدی به عنوان دومین فرمانده این نیرو انتخاب شد. او در این نیرو فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه تقویت و گسترش فعالیت‌های محور مقاومت داشت. در واقع این فعالیت‌های سردار سلیمانی در کنار شهید عماد مغنیه بود که سبب قدرتمندتر شدن این نیرو و ناکامی رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود در خصوص فلسطین و همچنین لبنان شد.

ارتقا به درجه سرلشکری توسط فرمانده کل قوا

سال ۱۳۸۹ بود که سردار سرتیپ پاسدار حاج قاسم سلیمانی به جهت خدمات فراوان خود از سوی آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا و رهبر انقلاب اسلامی با یک درجه ارتقاء به درجه سرلشکری رسید.

حضور در عراق، سوریه و مبارزه با داعش

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بسیار برجسته در جبهه مقاومت و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود. هنگامی که خبر شهادت او در رسانه‌های اعلام شد شاید بسیاری از مردم هنوز باورشان نمی‌شد که چنین اتفاقی رخ داده است، او چهره درخشان و برجسته محور مقاومت به ویژه در دوران مبارزه با شجره خبیثه ملعونه داعش بود. این شهید بزرگوار توانست جبهه مقاومت را در سراسر جهان تشکیل دهد و به همین دلیل هم آمریکا و صهیونیست‌ها و همه کفار مخالف سردار سلیمانی هستند.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس، سازمان‌دهنده نیروهای حزب الله در جنگ ۳۳ روزه لبنان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و کابوس داعش و جبهه‌النصره و دار و دسته‌شان امروز هدف اقدام تروریستی دولت آمریکا قرار گرفته است. واکنش‌ها به شهادت سرلشکر سلیمانی که برای بسیاری همچنان همان «حاج قاسم» سال‌های جنگ بود در ۶۳ سالگی و پس از نزدیک به چهار دهه مبارزه بی وقفه نشان از محبوبیت کمیاب یک چهره نظامی داشت.



:: برچسب‌ها: زندگینامه ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از اولین اصول زیبایی برای هر فردی، مرتب بودن و آراستگی است. بهتر است هر شخص قبل از اینکه به سراغ لوازم آرایشی برود، به اصلاح ظاهر و مرتب کردن خود برسد. بیشترین قسمتی که افراد به آن توجه می‌کنند، صورت و مخصوصاً ابرو است. مرتب بودن ابروها در هر سنی برای بانوان اهمیت زیادی دارد. ابروهای بانوان معمولاً به خاطر ریشه ضعیف و گذر زمان مشکلات متعددی مواجه می‌شوند. ریزش، کم حجمی، سفید شدن از جمله این مشکلات است که به طور معمول برای ابروهای بانوان ایجاد می‌شود.

برای این که این مشکلات را درمان کنید، راه‌های مختلفی وجود دارد. درمان دارویی یکی از این راه‌ها است. اما امروزه بانوان به سراغ راه‌هایی می‌روند که علاوه بر درمان، به ابروهای آنان زیبایی و جلوه خاصی می‌بخشد. در سر تا سر جهان راه‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد اما همه این راه‌ها از دوام مناسبی برخوردار نیستند. یکی از این راه‌ها میکروپیگمنتیشن است. در ادامه این مطلب با میکروپیگمنتیشن آشنا می‌شویم و کاربردهای آن را بررسی خواهیم کرد.

میکروپیگمنتیشن چیست؟

ساده ترین تعریفی که از میکروپیگمنتیشن می‌توان ارائه داد، این است که به آن نوعی تتو می‌گویند. این روشی است که در علم پزشکی نیز به کار گرفته می‌شود. در حقیقت ظاهر میکروپیگمنتیشن شبیه به یک آرایش در قسمت ابروها است. بعد از اینکه شما این تتو را روی ابرو خود انجام دادید، به نظر می‌رسد که همیشه ابروهای شما آرایش کرده و مرتب است. به همین علت این روش طرفداران بیشتری نسبت به روش‌های دیگر، مانند هاشور دارد.

البته باید ذکر کرد که میکروپیگمنتیشن فقط به ابرو اختصاص ندارد. بلکه در قسمت‌های مختلفی مانند چشم و لب نیز برای طراحی یک آرایش نسبتاً دائمی استفاده می‌شود. در میکروپیگمنتیشن ریز دانه‌های رنگی را بین دو لایه و بافت متفاوت پوست قرار می‌دهند. این کار دقیقاً شبیه به کاری است که در تتو زدن انجام می‌شود. از دلایل محبوبیت میکروپیگمنتیشن، می‌توان به عدم تغییر رنگ آن با گذر زمان اشاره کرد. در برخی روش‌هایی که شبیه به میکروپیگمنتیشن هستند، با گذر زمان رنگ‌دانه‌های استفاده شده؛ کاهش پیدا می‌کنند و رنگ اولیه از بین می‌رود. اما در میکروپیگمنتیشن گذر زمان باعث تغییر رنگ نمی‌شود.

کاربرد میکروپیگمنتیشن

همان طور که کمی پیش تر گفته شد، میکروپیگمنتیشن فقط در قسمت ابرو کاربرد ندارد. بلکه در نواحی دیگر نیز به عنوان یک تکنیک آرایشی برای زیبایی استفاده می‌شود. از جمله این نواحی می‌توان به پشت چشم و لب اشاره کرد. البته در بخش پزشکی نیز میکروپیگمنتیشن کاربردهای فراوانی دارد. در این قسمت با کاربردهای فراوان میکروپیگمنتیشن آشنا می‌شویم.

میکروپیگمنتیشن در قسمت ابرو

معروف ترین و شناخته شده ترین کاربرد میکروپیگمنتیشن، برای طراحی ابروها و آرایش کردن آنها است. میکروپیگمنتیشن شبیه روش‌های به روز دیگر مانند هاشور و میکروبلیدینگ می‌باشد. در این روش تمام معایب ابروها گرفته می‌شود و به کمک رنگ دانه‌ها، ابروهای شما قرینه و یک دست با فرم دلخواه می‌شود.

میکروپیگمنتیشن در قسمت چشم

در قسمت چشم نیز از میکروپیگمنتیشن برای ایجاد یک آرایش زیبا استفاده می‌شود. معمولاً در این قسمت یک خط چشم دائمی برای شما طراحی می‌شود. با کمک این خط چشم دیگر نیازی به تلاش برای قرینه کردن خط چشم خود ندارید. بلکه در هر حالتی یک خط چشم دائمی دارید که به چشم‌های شما جلوه و زیبایی خاصی می‌دهد. علاوه بر این در قسمت مژه نیز میکروپیگمنتیشن کارایی خود را نشان می‌دهد. در اینجا شما می‌توانید برای داشتن خط بن مژه، که شبیه خط چشم است؛ از میکروپیگمنتیشن استفاده کنید.

میکروپیگمنتیشن در قسمت لب

به کمک این روش جدید و محبوب می‌توانید یک رژ لب دائمی بر روی لب‌های خود داشته باشید. با انتخاب رنگ دلخواهتان در میکروپیگمنتیشن، یک رژلب دائمی ایجاد کنید تا نگران پاک شدن و به هم خوردن آرایشتان نباشید. علاوه بر این، میکروپیگمنتیشن می‌تواند در اصلاح فرم لب‌ها به شما کمک کند. در این روش با کشیدن خط لب به صورت متقارن فرم لب‌های شما را اصلاح می‌کند.

میکروپیگمنتیشن در پزشکی

در علم پزشکی و صنعت زیبایی نیز از میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود. ساده ترین کاربرد آن، استفاده در قسمت خط رویش مو است. برخی افراد با ریزش مو در یک قسمت خاص مواجه می‌شوند و ممکن است که کاشت مو برای آنان کاربردی نباشد. به همین علت از میکروپیگمنتیشن برای پر کردن این قسمت استفاده می‌شود. ظاهر طبیعی آن باعث می‌شود که شبیه به موی طبیعی باشد. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به پاک کردن لکه‌های پوستی، محو کردن خط بخیه و ایجاد یک خط ریش مرتب اشاره کرد.

معایب و مزایای میکروپیگمنتیشن

در اینجا با معایب و مزایای این روش آرایشی محبوب آشنا می‌شویم.

مزایا

  • در هر حالتی آرایش دائمی خود را به همراه دارید.
  • به کمک این روش می‌توانید فرم ابروها و لب‌های خود را اصلاح نمایید.
  • عوارض آن نسبت به روش‌های دیگر مانند فیبروز بسیار کمتر است.
  • با کمک میکروپیگمنتیشن می‌توانید لکه‌های پوستی و بخیه‌هایی که بر روی صورت شما جلوه نامناسبی دارند را پاک کنید.
  • افرادی که پوست‌های حساسی دارند، بهتر است که از میکروپیگمنتیشن صرف نظر کنند. زیرا ممکن است که برای آنها حساسیت زا باشد.
  • با گذر زمان معیارهای زیبایی برای افراد متفاوت می‌شود. امکان تغییر آن در حداقل یک یا  دو سال وجود ندارد.
  • افرادی که به درد بسیار حساس هستند و توانایی تحمل آن را ندارند، نمی‌توانند آن را انجام دهند.
  • به خاطر وجود رنگ دانه‌ها ممکن است که با حساسیت‌های پوستی مواجه شوید.

معایب

کلام پایانی

همان طور که گفته شد، میکروپیگمنتیشن یکی از پرطرفدارترین روش‌هایی است که برای ایجاد یک آرایش زیبا و دائمی روی صورت استفاده می‌شود. این روش مثل همه روش‌های دیگر، دارای معایب و مزایای متفاوتی است؛ اما همچنان طرفداران زیادی دارد. مهم ترین نکته در میکروپیگمنتیشن این است که در یک مرکز معتبر و توسط یک فرد ماهر آن را انجام دهید. زیرا این کار بسیار تخصصی و نیازمند مهارت است.

https://resalat-news.com/?p=57033



:: برچسب‌ها: میکروپیگمنتیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است. در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

از آنجایی که استخدام مهندس آی‌تی و کارشناس شبکه برای هر کدام از کسب و کارها می‌تواند شدیدا هزینه‌بر و مشکل‌ساز باشد، عمده آن‌ها گزینه برون سپاری خدمات شبکه را انتخاب می‌کنند. این کار تنها با عقد یک قرارداد با شرکت‌های خدماتی در زمینه شبکه امکان‌پذیر است و کسب و کارها می‌توانند به سادگی این کار را انجام دهند. شرکت معتبر رایان پشتیبان، قصد دارد مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه را به شما شرح دهد.

مزایای برون سپاری خدمات شبکه
با توجه به هزینه‌ای که برون سپاری خدمات شبکه به همراه دارد، بدون شک این کار برای کسب و کارها به دلایلی خاص حائز اهمیت است. چنانچه تا به حال تجربه برون سپاری خدمات شبکه کامپیوتری کسب و کارتان را ندارید، بهتر است آگاهی خود را در مورد مزایای این کار افزایش دهید؛ چرا که با دانستن مزایای این اقدام، به صورت قاطعانه نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه اقدام خواهید کرد.

هزینه و مشکلات کمتر
زمانی که شما برای خدمات پشتیبانی شبکه با یک تیم مطرح قرارداد می‌بندید، تنها دستمزد آن‌ها را خواهید پرداخت. اعضای این تیم در طول مدتی که با شما قرارداد دارند، هر زمانی که درخواست کنید، در محل شبکه کامپیوتری شما حضور می‌یابند. با این وجود، هزینه همکاری با این تیم‌ها بسیار کمتر از اقدامات مشابه برای استخدام کارشناس بوده و می‌تواند مبالغ هنگفتی را در کسب و کار حفظ کند.

کیفیت بالای خدمات
معمولا شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه دارای یک تیم متشکل از اعضایی متخصص و مجرب هستند که می‌توانند کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهند. البته متخصص و مجرب بودن این اعضا، دلیل کیفیت بالای خدمات آن‌ها نیست؛ بلکه تمام اقدامات و خدماتی که به کسب و کارها ارائه می‌شوند، به صورت تیمی هستند و کوچک‌ترین نقصی در آن‌ها وجود ندارد. با توجه به ارزش سیستم‌های کامپیوتری و قطعات شبکه، به جرئت می‌توان گفت خدمات باکیفیت به تنهایی یک عامل برای محبوبیت برون سپاری خدمات شبکه است.

تعمیر و رفع فوری اشکالات شبکه
شرکت خدمات شبکه، موظف است تا تمام مشکلات ایجاد شده برای شبکه کسب و کارهای طرف قرارداد خود را رفع کند؛ بنابراین مدیران کسب و کار می‌توانند از امنیت و رفع شدن تمام اشکالات شبکه کامپیوتری خود در سریع‌ترین زمان، اطمینان حاصل کنند. البته مواقعی که شرکت پشتیبانی شبکه جهت رفع مشکلات شما به محل کسب و کارتان نیرو اعزام می‌کند، به صورت کاملا شفاف در قرارداد طرفین ذکر خواهند شد تا از اختلافات احتمالی در طول همکاری جلوگیری شود.

سلامت قطعی و مطمئن قطعات شبکه
زمانی که قطعات و سخت افزارهای شبکه کامپیوتری خود را به افراد ناشناخته می‌سپارید، همواره نگرانی در مورد نحوه تعمیرات و رفع مشکلات وجود خواهد داشت؛ اما در برون سپاری خدمات شبکه، این نگرانی به کل از بین می‌رود. شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، در این زمینه کاملا قابل اطمینان بوده و می‌توانید به کار اعضای تیم آن اعتماد داشته باشید؛ چرا که اعضای این شرکت، سابقه فعالیت در تمام حوزه‌های آی‌تی و رفع مشکلات متنوع را دارند و افرادی قهار در این زمینه شمرده می‌شوند.

معایب برون سپاری خدمات شبکه
حالا که مزایای برون سپاری خدمات شبکه را می‌دانید، نوبت به شرح معایب آن می‌رسد. مسلما این اقدام در کنار مزایای منحصر به فرد، معایبی نیز دارد که برخی از صاحبان کسب و کار آن‌ها را حائز اهمیت می‌شمارند. به همین دلیل شناخت معایب این اقدام می‌تواند یک قدم دیگر در راستای جلوگیری از خطا و وقوع مشکلات بزرگ‌تر باشد. در ادامه، توضیحاتی مختصر از معایب برون سپاری خدمات شبکه در اختیارتان قرار می‌گیرد:

مشکلات ارتباطی با شرکت خدماتی
مشکل نداشتن ارتبط مستقیم و قابل اتکا، یکی از معایب برون سپاری خدمات شبکه است. با توجه به شرایط اینترنت کشور و سابقه قطعی چندباره آن در سال‌های اخیر، قطع شدن ارتباط با شرکت خدمات شبکه دور از انتظار نیست؛ بنابراین اگر هر مشکلی در شبکه کسب و کار به وجود بیاید، باید با مشکلات ارتباطی سروکله بزند تا از شرکت طرف قرارداد خود درخواست اعزام نیرو کند. امروزه شرکت‌های معتبر و شناخته شده ارائه دهنده خدمات شبکه، مستقیما با کسب و کارهای طرف قرارداد خود ارتباط برقرار می‌کنند تا هیچ مشکلی در این میان وجود نداشته باشد.

مشکلات امنیتی
زمانی که یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه به تمام اطلاعات شبکه کسب و کارتان دسترسی داشته باشد، مسلما امنیت این اطلاعات چندان قابل اتکا نخواهد بود. البته این مشکل تنها در همکاری با شرکت‌های خدماتی ناشناخته و غیر قابل اعتماد صدق می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید به سادگی و با پیدا کردن شرکت معتمد خودتان، این عیب را از ریشه رفع کنید. برای تسهیل کار شما در پروسه عقد قرارداد، قصد داریم بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه را به شما معرفی کنیم.

شرکت رایان پشتیبان؛ پشتیبان مطمئن و معتمد شبکه کسب و کارتان
مطلب فوق، یک راهنمای جامع برای شما بود تا از مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه خود آگاه باشید. این کار با وجود اینکه از مزایای بسیاری برخوردار است، معایبی نیز دارد؛ اما این معایب باعث کاهش محبوبیت آن در بین صاحبان کسب و کار نشده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه خود اقدام کنید.

شرکت رایان پشتیبان، به عنوان یکی از مجموعه‌های قدیمی و شناخته شده در زمینه خدمات شبکه، پذیرای تمام خدمات مورد نیاز کسب و کارها است. تیم اجرایی این شرکت، از اعضایی متخصص و مجرب تشکیل یافته که خدماتی با بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت رایان پشتیبان مراجعه کنید.

 

منبع: https://www.ana.press/news/652915/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87

 



:: برچسب‌ها: خدمات شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()