نوشته شده توسط : غریبه

یکی از وسایلی که در هرخانه یکی از مهمترین وسایل محسوب می شود و از حساسیت بالایی هم برخوردار است یخچال و فریزر است. یخچال و فریزرها در برندهای متفاوت با کیفیت های مختلفی تولید شده است که بسته به نوع استفاده و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته شده تهیه می شود. لازم است بدانید خرابی و ایجاد مشکل در یخچال و فریزر بسته به شرایط استفاده از این دستگاه دارد و مقداری هم به برند و قطعاتی دارد که در دستگاه استفاده شده. لازم است بدانید یکی از قطعاتی که شرایط استفاده و نوع استفاده در افزایش طول عمر و یا افزایش خرابی نقش موثری دارد کمپرسور و یا همان موتور یخچال و فریزر است. این قطعه و بخش یکی از مهمترین بخش ها در درستگاه محسوب می شود و لازم است بدانید خرابی های زیادی می تواند در صورت عدم توجه به سرویس و یا نوع و شرایط استفاده برای این بخش به وجود بیاید که تعمیر آن می تواند هزینه های زیادی را برای کاربران در بر داشته باشد. لازم است بدانید یکی از این مشکلاتی که می تواند برای کمپرسور یخچال و فریزر به وجود آید داغ شدن بیش از حد است که می تواند دلایل زیادی را شامل شود. در این مقاله قصد داریم در مورد دلایلی که باعث بروز این مشکل در کمپرسور یخچال و فریزر شود با شما صحبت نماییم. لازم است بدانید که در این مقاله نکات مهمی را برای شما بررسی کرده ایم در ادامه این مقاله همراه وبلاگ ما باشید.

 
این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
کمپرسور یخچال و فریزر
 
در این قسمت از مقاله قبل از اینکه در مورد موضوعات دیگری صحبت نماییم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که اصلا کمپرسور چیست و چه کاربردی در یخچال و فریزرها دارد. کمپرسور همان قلب یخچال و فریزر یعنی موتور است که وظیفه پمپاژ گاز را به بخش هایی که نیازمند تولید سرما هستند را دارا می باشد. کمپرسور یخچال و فریزر در مدل های مختلفی برروی دستگاه نصب و راه اندازی می شود و هربرندی بسته به نوع دستگاه و حجم محفظه متفاوت است و برخی از کمپرسورها با قدرت بالا و برخی هم کمی قدرت کمتر را دارا می باشند. همانطور که اشاره شد کمپرسور قلب هر یخچال و فریزری محسوب می شود که خرابی این بخش می تواند در عملکرد همه بخش ها تاثیر گذار باشد. یکی از مشکلاتی که برای کمپرسور یا موتور یخچال ممکن است به وجود آید داغ شدن بیش از حد آن است که دلایلی را دارا می باشد. در این مقاله قصد داریم دلایل داغ شدن بیش از حد موتور یخچال را برای شما بررسی کنیم. این دلایل در تمام مدل ها مشابه است و می تواند یک دلیل و یا یک نشنانه ای داشته باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.
 
بررسی دلایل داغ شدن کمپرسور یخچال و فریزر
 
همانطور که می دانید در این مقاله قصد داریم در مورد دلایلی که سبب داغ شدن بیش از حد موتور یخچال و فریزر می شود با شما صحبت کنیم. در این قسمت از مقاله به همین موضوع می پردازیم و در رابطه با دلایل و بررسی قطعاتی می پردازیم که خرابی آن ها می تواند سبب بروز شدت حرارت از موتور یخچال و فریزر شود. خرابی خیلی از قطعات می تواند در بروز چنین مشکلی نقش بسزایی داشته باشد که در ادامه آن ها را بررسی کرده ایم.
 
خرابی و ایجاد مشکل در رله استارت
 
یکی از قطعاتی که ممکن است ایجاد مشکل در آن در داغ شدن بیش از حد موتور تاثیر داشته باشد رله استارت است. این قطعه وظیفه راه اندازی موتور را دارد. در این قطعه یک سیم پیچ کمکی وجود دارد که کمک به روشن شدن موتور می نماید و اگر این سیم پیچ کار نکند موتور قدرت زیادی را هر دو دقیقه یکبار وارد می نماید که استارت زده شود و همین امر سبب داغ شدن کمپرسور می شود.
 
یکسره کارکردن موتور یخچال و فریزر
 
یکی دیگر از مواردی که سبب داغ شدن موتور یخچال و فریزر می شود کار کردن به صورت یکسره موتور یخچال و فریزر است که می تواند دلایلی داشته باشد. یکی از عمده دلایل این مشکل نگهداری بیش از اندازه مواد غذایی در یخچال و فریزر است. دلایل دیگری مثل باز ماندن طولانی مدت درب یخچال و فریزر،خرابی سنسور محیطی دستگاه و کم یا زیاد بودن گاز یخچال را می توان اشاره داشت.
 
خرابی فن کندانسور یا کثیف بودن آن و یا خرابی فن
یکی از عمده دلایل فنی که باید در این قسمت از مقاله به آن اشاره داشته باشیم خرابی و ایجاد مشکل در فن کندانسور یخچال و فریزر می باشد. وظیفه این فن در برخی از مدل های یخچال و فریزر خنک سازی گاز دستگاه است و زمانی که این فن به دلیل خرابی یا کثیفی بیش از حد نتواند به کار خود ادامه دهد در داغ شدن موتور یا همان کمپرسور یخچال و فریزر تاثیر مستقیم دارد.
 
وجود مواد کثیف و یا کثیف شدن فیلتر درایر یخچال و فریزر
یکی از بخش های دیگری که می تواند در به وجود آمدن این مشکل نقش بسزایی ایفا نماید کثیف شدن فیلتر درایر است. وظیفه این فیلتر جلوگیری از ورود کثیفی هایی است که ممکن از از هوا به داخل دستگاه منتقل شود و تمیز نکردن این فیلتر سبب می شود که موتور یخچال و فریزر شدیدا داغ شود. در این قطعه بخشی وجود دارد که به اصطلاع به آن می گویند لوله مویی که کیپ شدن و گرفتگی این لوله هم می تواند نقش موثری در ایجاد این مشکل ایفا نماید که برای رفع این مشکل باید با متخصص امر مشورت نمایید.
 
نتیجه گیری
 
در این مقاله تلاش شد در مورد مشکل داغ شدن موتور یا همان کمپرسور یخچال و فریزر با شما صحبت نماییم. لازم است بدانید مشکلات در قطعات زیادی می تواند در ایجاد این مشکل یخچال و فریزر موثر باشد که باید به طور حتم متخصص امر برای رفع این مشکل به محل شما مراجعه نماید. شما می توانید از طریق شماره های زیر با بخش نمایندگی یخچال فریزر هیتاچی  در تماس باشید.
 


:: برچسب‌ها: یخچال و فریزر ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه
لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم اصطلاحاتی هستند که به لپ تاپ‌هایی اشاره دارند که از کار افتاده یا مورد استفاده قبلی قرار گرفته‌اند، اما تفاوت‌های مهمی بین آنها وجود دارد: در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.
1. تعمیر و بازسازی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً توسط تولیدکننده یا تامین‌کننده‌های معتبر تعمیر و بازسازی می‌شوند. این تعمیرات عمدتاً توسط تخصصی‌ترین فنی‌کاران و با استفاده از قطعات اصلی یا معادل اصلی انجام می‌شود. بعد از تعمیرات، این لپ تاپ‌ها معمولاً گواهینامه‌ها و تضمین‌نامه‌های تولیدکننده را دارند و معمولاً در شرایط نزدیک به جدید به فروش می‌رسند.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): این لپ تاپ‌ها ممکن است توسط افراد حقیقی یا تجار عرضه شوند. این لپ تاپ‌ها ممکن است بدون تعمیرات حرفه‌ای به فروش برسند یا تعمیرات کمی داشته باشند. کیفیت و وضعیت آنها متنوع است و ممکن است به خریدارانی با اطلاعات فنی کمک کند.
 
2.منبع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): منابع تامین اصلی برای لپ تاپ‌های استوک معمولاً تولیدکنندگان اصلی و تامین‌کنندگان معتبر هستند. این لپ تاپ‌ها به صورت مستقیم از منابع معتبر خریداری می‌شوند.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً از افراد حقیقی یا منابع غیررسمی تهیه می‌شوند و ممکن است به تجربه و تامین کننده بستگی داشته باشد.
 
3.گارانتی و تضمین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها عموماً با گارانتی از تولیدکننده یا تامین‌کننده همراه هستند. این گارانتی‌ها ممکن است شامل تعمیرات رایگان یا تعویض در صورت ایرادات باشد.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است بدون گارانتی عرضه شوند یا گارانتی محدود داشته باشند.
 
4.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً گران‌تر از لپ تاپ‌های دست دوم هستند، اما به عنوان جایگزینی با کیفیت بالاتر به لپ تاپ‌های جدید شناخته می‌شوند.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً ارزان‌تر هستند، اما کیفیت و وضعیت آنها متغیر است و ممکن است برای خریداران با بودجه محدود جذاب باشد.
 
5.ظاهر:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): اغلب لپ تاپ‌های استوک پس از تعمیرات و بازسازی‌های کامل، به یک وضعیت ظاهری نزدیک به جدید برگردانده می‌شوند. این به معنای وجود کمترین خطوط و خراش‌ها و تمیزی قطعات خارجی است.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): ظاهر لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. آنها ممکن است خراش‌ها و علائم استفاده قبلی داشته باشند. وضعیت ظاهری آنها به تجربه و نگهداری فردی بستگی دارد.
 
6.سلامت عمومی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک عمدتاً پس از تعمیرات دقیق و تست‌های کیفیت ارائه می‌شوند. به همین دلیل، عملکرد و سلامت عمومی آنها بهتر است و معمولاً در شرایط خوبی قرار دارند.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): سلامت لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. برخی از آنها ممکن است مشکلات عملکردی داشته باشند که نیاز به تعمیر داشته باشند.
 
7.منابع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک معمولاً از منابع اصلی تولیدکننده یا تامین‌کنندگان معتبر تهیه می‌شوند. این به تأکید بر کیفیت و قانونی بودن منابع تامین اشاره دارد. فروشگاه استوک مال یکی از منابع معتبری می باشد که می توانید از آن اقدام به خرید لپ تاپ استوک کنید.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): منابع تامین لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً متنوع‌تر هستند و ممکن است از منابع غیررسمی نیز تهیه شوند. این ممکن است منجر به تنوع در کیفیت و وضعیت آنها شود.
 
8.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): قیمت لپ تاپ‌های استوک معمولاً بالاتر از لپ تاپ‌های دست دوم است. این افزایش قیمت به دلیل تعمیرات و بازسازی‌های کامل است که به آن انجام می‌شود و همچنین وجود گارانتی و تضمین‌های بیشتر.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): قیمت لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً پایین‌تر از لپ تاپ‌های استوک است. این به دلیل وضعیت ظاهری و عملکردی متغیر آنها است.
 
به عنوان خریدار یا فروشنده، باید با توجه به نیازها، بودجه و اولویت‌های شما، از این تفاوت‌ها آگاهی داشته باشید تا انتخاب مناسبی انجام دهید.
 
 


:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

شرکت های مختلفی از جمله شیائومی سعی کرده اند با تولید گوشی های مخصوص بازی مانند شیائومی بلک شارک 2 نهایت لذت را به کاربران در هنگام انجام دادن بازی های مختلف هدیه دهند. بازی و سرگرمی یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی امروزه افراد شده است. به همین دلیل رقابت برای عرضه ی یک محصول با کیفیت بالا و امکانات متعدد باعث شده است تا شاهد عرضه ی محصولات مختلف از طرف برند های مطرح جهانی تولید کننده گوشی های همراه در این زمینه باشیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.
شیائومی بلک شارک 2
این محصول از سری گوشی های هوشمند مخصوص بازی شرکت است که دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی نیز می باشد.
 
به گزارش نمایندگی شیائومی بعد از تجربه های موفق پیشین در عرصه تولید Gaming phone  و استقبال بی نظیر از کاربران باعث شد تا شیائومی مدل تازه گوشی های بازی خود را با بهبود در پردازنده و دوربین راهی بازار نماید.
 
شیائومی
 
بلک شارک 2 نسبت به گوشی های بازی قبلی ظاهر کاملاً یکسانی دارد.
 
از جمله مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا این محصول بتواند در مقایسه با گوشی های مخصوص بازی برند های مطرح جهانی، سهم مناسبی از بازار را به دست بیاورد، قیمت مناسب و اقتصادی این محصول می باشد.
 
هنوز بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا گوشی آن ها از نظر قیمت در سطح مناسبی قرار داشته باشد تا اینکه امکانات جانبی مختلف و متنوعی داشته باشد.
 
بررسی ویژگی های مختلف شیائومی بلک شارک 2
همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شیائومی بلک شارک 2 نسبت به مدلهای قبلی، دارای پردازنده ی قوی تری است.
 
پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 با 8 هسته پردازشی دلیلی برای اثبات این ادعا است تا کاربران بتوانند به راحتی بازی های مختلف را روی این دستگاه اجرا نمایند.
 
این کارایی بالای شیائومی بلک شارک 2 را می توان به دلیل افزایش 20 درصدی کارایی پردازنده ی گرافیکی Adreno 640 نسبت به مدل های قبلی نیز دانست.
 
 این گوشی مخصوص بازی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 پشتیبانی می کند.
 
با توجه به اینکه بازی کردن با گوشی هوشمند باعث کاهش کارایی باتری دستگاه می شود، باتری قوی و با کیفیتی برای شیائومی بلک شارک 2 در نظر گرفته شده است.
 
این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می تواند برای سال های متوالی کیفیتی بالایی از خود نشان دهد.
 
صفحه نمایش دستگاه
زمانی که اسم بازی به میان می آید مطمئناً کیفیت صفحه نمایش برای مشتریان و خریداران یک گوشی هوشمند در اولویت قرار می گیرد.
 
صفحه نمایش شیائومی بلک شارک 2 به دلیل اندازه ی 6.39 اینچی می تواند تمامی نیاز های مشتریان و کاربران برای لذت بردن از یک بازی را برطرف نماید.
 
این صفحه نمایش با رزولوشن 1080 پیکسل و روشنایی 430 نیت ساخته شده است.
 
پشتیبانی از قابلیت HDR از ویژگی های این صفحه نمایش می باشد که باعث بالا رفتن وضوح تصاویر و کیفیت آن ها می شود.
 
استفاده از چهار حسگر رنگ نور محیطی با کمک پردازنده ی اختصاصی تصویر، نور صفحه نمایش را تنظیم می کنند.
 
دوربین شیائومی بلک شارت 2
دوربین اصلی شیائومی بلک شارک 2 دارای دو لنز با قدرت 48 و 12 مگا پیکسل است.
 
از جمله قابلیت های این دوربین اصلی می توان به فلش LED، HDR، پانوراما اشاره نمود.
 
از ویژگی های لنز 12 مگاپیکسلی می توان به قدرت زوم دو برابری اشاره نمود.
 
با توجه به اهمیت دوربین سلفی و قدرت 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی شیائومی بلک شارک 2 می توان این ویژگی دستگاه را با گوشی های مطرح جهانی قابل مقایسه دانست.
 
دیگر ویژگی های فنی و امکانات دستگاه
تجهیزات جانبی مانند دو دسته بازی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می توان با وصل کردن آن ها به شیائومی بلک شارک 2 برای بازی کردن از آن ها استفاده نمود.
حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش
این محصول دارای حافظه ی داخلی 256 گیگابایت است که البته کاربران نمی توانند با نصب کارت، حافظه ی جانبی دستگاه را ارتقاء دهند.
نصب و استفاده همزمان از دو سیم کارت
پشتیبانی از نسل های مختلف اینترنت تلفن های همراه
پورت 0
بلوتوث، GPS، هات اسپات، شبکه وای فای
وزن 205 گرمی و بسیار مناسب
پوشش 100 درصدی فضای رنگی و صفحه نمایش با 16 میلیون رنگ
ابعاد مناسب
زیبایی در ساختار و کیفیت بالای بدنه ی محصول
 


:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بسیاری از کاربران زمانی که با تیم مشاوران مرکز تماس می گیرند و یا برای تعمیر انواع لپ تاپ به نمایندگی ما مراجعه می کنند، یک سوال اساسی در مورد خرید لپ تاپ ایسر یا ایسوس از خود می پرسند که در این مقاله می خواهیم به طور کامل به آن پاسخ دهیم. این سوال. البته در مطالب و مقالات سایت مزایا و معایب استفاده از لپ تاپ ایسر و ایسوس را به طور کامل بررسی کرده ایم و مدل های مختلفی از لپ تاپ ایسر را به نمایش گذاشته ایم که می تواند برای شما بسیار مفید باشد. ما فرم کامل را بررسی کرده ایم. . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سال هاست لپ تاپ ایسر یا ایسوس خود را خریداری کرده اید و به دنبال یک شرکت معتبر و مطلع برای تعمیر تجهیزات و کامپیوتر خود هستید، می توانید از خدمات دفتر ایسر استفاده کنید. مشکلات خود را در اسرع وقت حل کنید در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ایسر یا ایسوس

ایسوس را می‌توان یکی از مطرح امروزی دانست که در چند سال گذشته توانسته است به خصوص در بازارهای داخلی ایران و خاورمیانه فروش بسیار بالایی داشته باشد.

ایسوس جزو برندهایی است که در کنار مشتری مداری سعی می‌کند تا با استفاده از روش‌های مختلفی که برای کاربران خود در نظر گرفته است رضایت آنها را از نظر امکانات و کارایی هایی که بر روی مدل های مختلف لپ تاپ قرار می‌دهد جذب نماید.

همین موضوع در کنار کیفیت ساختاری باعث شده است تا برند هایی مانند ایسوس و ایسر در سال‌های گذشته فروش بالایی در کشورمان داشته باشند و این یعنی کاربران به دنبال خدمات بیشتری در این زمینه هستند.

در بررسی مقایسه ایسر یا ایسوس می‌توان گفت زمانی‌که استقبال از یک برند زیاد شود کاربران مختلف نیز به سمت آن برند کشیده می‌شود و همین موضوع باعث شده است تا شرکت ها و مراکز مختلف زیادی در زمینه تعمیر و پشتیبانی از لپ تاپ های ایسوس و لنوو فعالیت خود را آغاز نمایند.

زمانی که کاربر در هنگام خرید متوجه این حجم بالا از پشتیبانی توسط مراکز مختلف برای یک دستگاه می شود قطعاً در انتخاب آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

محبوبیت ایسر

به همین دلیل است که لپ تاپ های ایسر امروزه با توجه به عدم استقبالی که از آنها صورت گرفته است خدمات پشتیبانی کمتری را برای فروش محصولات جدید دریافت می کنند.

همه ما به خوبی از کیفیت و کارایی لپ تاپ های ایسر آگاه هستیم و با توجه به قدیمی بودن این برند به خوبی می‌دانیم که تا چه اندازه می توانند محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار وارد نماید که همه طیف‌های جامعه می توانند از آن استفاده نمایند.

اما امروزه با توجه به پشتیبانی بیشتری که از محصولات ایسوس در بازار انجام می شود شاهد استقبال کاربران از این محصولات هستیم و این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای برتری امکانات و کیفیت برند ایسوس نسبت به ایسر باشد.

پس در یک بازی زمانی می‌توان گفت که ایسوس توانسته است با توجه به تولید برخی از محصولات نسبت به رقیب خود یعنی ایسر پیشی بگیرد و البته در این میان خدمات مختلف و متنوع و پشتیبانی کاملی که از این برند در کشورمان انجام می شود مزید بر علت شده است تا کاربران تمایل بیشتری برای خرید محصولات ایسوس داشته باشند.

بررسی لپ تاپ ایسر

در قسمت بعدی برای مقایسه لپ تاپ ایسر یا ایسوس باید گفت که لپ تاپ های ایسر به دلیل کیفیت پایین آنچنان محبوب نیستند و با توجه به قدمت این محصول به راحتی می توان گفت که همچنان یکی از پرطرفدارترین هاست. تولید کنندگان لپ تاپ با کیفیت . در راس جهان ایسر قرار دارد که می تواند جالب ترین گزینه ها را در مدل های مختلف لپ تاپ به کاربران ارائه دهد.

در ایسر تنوع و کیفیت محصولات یک امتیاز ویژه است

ایسر در زمینه تولید محصولات دیجیتال همواره تلاش کرده است تا بالاترین کیفیت را ارائه دهد و مخاطبان اقشار مختلف جامعه را به خرید محصولات خود ترغیب کند.

این بدان معناست که ایسر سعی می کند محصولات متنوعی را از نظر قیمت و امکانات با توجه به نیاز کاربران ارائه دهد تا بتوانند محصولی را مطابق میل خود خریداری کنند و البته ممکن است هزینه های بالای برخی برندها با دان همراه باشد. اگر منابع وجود داشته باشد، پرداخت نکنید.

کاربرانی که قصد خرید محصولات ایسر یا ایسوس ما را دارند اغلب با چالشی اساسی به نام پشتیبانی از این محصولات مواجه می شوند که نمایندگی ایسر با خدمات ویژه ای در این زمینه سعی در رفع کامل آن داشته است.

علاوه بر تعمیرات اساسی و پشتیبانی از مدل های مختلف تبلت و لپ تاپ ایسر، شاهد استفاده از لوازم جانبی و لپ تاپ های کامپیوتری به صورت کاملا اورجینال و اورجینال در این برند هستیم که می توان آن را به عنوان یک مزیت ویژه برای کاربران در صورت بروز مشکل در نظر گرفت. هر گونه مشکلی داشته باشند می توانند از قطعات ضروری و واقعی مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر استفاده کنند و واقعا در هزینه ها صرفه جویی کنند.

لپ تاپ های ایسر علاوه بر کیفیت و کارایی، از نظر قیمتی همه کاره هستند و این امر به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند که برای آنها به صرفه تر است.
اگرچه محصولات ایسر از نظر فنی و سخت افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما همانطور که گفته شد به دلیل عدم پشتیبانی کامل از این محصولات در مراکز مختلفی که در شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد، کاربران امروزی معمولا استقبال کمتری از ایسر می کنند. مارک، او انجام می دهد.

در عین حال بسیاری از کاربران نمی توانند محصولات ایسوس را در همان سطح قیمت خریداری کنند و باید قیمت بالاتری بپردازند.

گزارش های تعمیر لپ تاپ ایسر به خوبی متوجه شده اند که خدمات و پشتیبانی می تواند یکی از مهم ترین عوامل در خرید و استقبال مشتریان از یک محصول باشد و نمایندگی های ایسر سعی کرده اند این مشکل را به طور گسترده و مستقل برای مصرف کنندگان حل کنند. وزن مراکز مختلفی که باید در این حوزه وجود داشته باشد.

البته اگر قصد خرید محصولات و مطالعه مقاله مقایسه ایسر و ایسوس را دارید، بهتر است بدانید که هر دو برند از نظر کیفیت در یک سطح هستند و تفاوتی بین کیفیت و قابلیت های آنها وجود ندارد. آنها فراهم می کنند. آنها از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با خرید محصولات از هر دو برند، نیازهای خود را برآورده کنند.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تی پی لینک تولید کننده محصولات شبکه های کامپیوتری و موبایلی است که در سال 1996 در چین تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل روترها، تجهیزات مخابراتی، سوئیچ های شبکه، تجهیزات شبکه محلی بی سیم، مودم های ADSL و کارت های شبکه می باشد. TP-Link به عنوان بزرگترین سهم بازار SOHO در جمهوری خلق چین و سومین برند بزرگ تجهیزات شبکه در جهان شناخته شده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

TPLink یک تولید کننده جهانی تجهیزات شبکه SOHO است که محصولات آن در بیش از 120 کشور در دسترس است. این شرکت در زمینه های بی سیم، ADSL، روترها، سوئیچ ها، دوربین های IP، خطوط برق، سرورهای چاپ، مبدل های رسانه ای و آداپتورهای شبکه فعال است. TP-Link مربوط به بزرگترین شرکت آمریکایی در این راستا است.

در سال 2012، 46.9 درصد از درآمد سالانه TP-LINK از بازار بین المللی بود و آرژانتین، استرالیا، ایران، برزیل، کانادا، کلمبیا، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، مکزیک، هلند، لهستان، رومانی، روسیه، سنگاپور، کره جنوبی، اسپانیا، ترکیه، امارات متحده عربی، ایالات متحده، انگلستان، اوکراین، ویتنام.

در سال 1996، نام تجاری TP-Link توسط دو برادر چینی، ژائو جیانژونگ و ژائو جیاکینگ، که کارت های شبکه خود را تولید و می فروختند، تأسیس شد.

نام این برند مخفف Twisted Pair به معنای جفت پیچ خورده است. جفت پیچ خورده نوعی کابل است که برای انتقال سیگنال های الکترومغناطیسی (مانند کابل های شبکه) توسعه یافته است. 2005: شروع فعالیت های بین المللی (اکنون تجهیزات شبکه این شرکت به اقصی نقاط جهان صادر می شود) 2008: پس از انتقال دفتر مرکزی تی پی لینک به مکانی به مساحت 100000 متر مربع در شنژن، این برند فعالیت رسمی خود را در آمریکا.

TP-Link در حال تبدیل شدن به سومین برند بزرگ تجهیزات شبکه در جهان است و TP-Link بیشترین سهم را از بازار سوهو در چین دارد. TP-Link چندین بار به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه بی سیم در جهان معرفی شده است.

TP-Link در سال 2013 به رشد قابل توجهی دست یافت و در سه ماهه چهارم سال جاری 39.85 درصد از بازار جهانی WLAN را در اختیار گرفت. TP در نام این شرکت Twisted Pair است. TP Link یک تولید کننده جهانی تجهیزات شبکه SOHO است که محصولات آن در بیش از 120 کشور به فروش می رسد. روتر و مودم تی پی لینک: تی پی لینک طیف وسیعی از مودم ها و روترهای ADSL، VDSL، LTE و غیره خانگی و اداری را در بازار عرضه می کند و یکی از برندهای محبوب در این بخش است.

سری ARCHER یکی از روترهای حرفه ای این شرکت می باشد که مناسب برای گیمرها، حرفه ای ها و شرکت ها می باشد. روترهای گیگابایتی، روترهای 2 و 3 باند در ایران محبوبیت خاصی دارند. TP-Link همچنین روترهای VPN را برای شرکت های تجاری با نام تجاری SAFESTREAM ارائه می دهد. سوئیچ شبکه TP-Link:

- این شرکت کلیدهای مختلفی را برای منازل، ادارات، مشاغل و مشاغل خدمات اینترنتی تولید می کند.

- سوئیچ های مدیریت شده و بدون مدیریت برند JETSTREAM ساخت این شرکت با پشتیبانی از سرعت تا 156 گیگابایت و توان POE. تفاوت اصلی بین سوئیچ های مدیریت شده و غیر مدیریتی، قابلیت پیکربندی سوئیچ و اولویت بندی ترافیک LAN است زیرا مهمترین اطلاعات باید در اولویت ارسال شوند.

این شرکت طیف گسترده ای از سوئیچ ها را برای منازل، ادارات، مغازه ها و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی تولید می کند. سوئیچ های مدیریت شده و بدون مدیریت برند JETSTREAM ساخت این شرکت تا 156 گیگابایت سرعت و ظرفیت POE را پشتیبانی می کند. سوئیچ های تیپیلینک به سه دسته 5 پورت، 8 پورت و 16 پورت تقسیم می شوند.

پیوند تپ کارت تان جارینگان:

این شرکت در زمینه ساخت کارت شبکه حضوری فعال دارد و انواع کارت های شبکه PCI و USB دو بانده و دو بانده را تولید می کند. کارت های شبکه TP-LINK در سری های ARCHER، TL، TG و TF ارائه می شوند و می توانند از سرعت 10 مگابیت بر ثانیه تا 1300 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی کنند. کارت های شبکه USB نیز متنوع هستند و در اندازه ها و قدرت های مختلف ساخته می شوند. سری کارت های شبکه NANO USB با وجود اندازه کوچک (اندازه حافظه فلش کوچک) از سرعت 450 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین، TP-Link یک کارت شبکه اترنت ارائه می دهد که از طریق USB به رایانه متصل می شود و سرعت آن تا 1000 مگابیت در ثانیه است.



:: برچسب‌ها: تی پی لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر



:: برچسب‌ها: ایسر ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

خاموش و روشن کردن گوشی های همراه ، قفل کردن نمایشگر و روشن کردن صفحه، همه و همه توسط دکمه پاور گوشی انجام می شود. این قطعه کوچک ممکن است در اثر استفاده های مکرر و یا به دلایل فیزیکی و محیطی دچار آسیب شده و عملکرد و راندمان خود را از دست دهد. اما علائم خرابی دکمه پاور گوشی چیست؟ در صورت مواجهه با این خرابی چه باید بکنیم؟ آیا روشن کردن گوشی بدون دکمه پاور ممکن می باشد؟ ما به صورت اختصاصی دلایل خرابی و تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را برای شما شرح داده و پاسخ سوالات مطرح شده در بالا را خواهیم داد؛ با وبلاگ ما همراه باشید.

علاوه بر تعمیر گوشی شیائومی می توانید در این مرکز تمامی مشکلات مربوط به خاموش و روشن گوشی های شیائومی یا مشکلات آپدیت شیائومی را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر این قطعات و یا تعویض آن ها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید. در ادامه در مورد تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

دلایل خرابی دکمه پاور گوشی شیائومی

از اصلی ترین دلایلی که عملکرد دکمه پاور را با مشکل مواجه کرده و سبب خرابی آن می شود؛ استفاده مکرر و فرسودگی این کلید می باشد. گیر کردن این دکمه در بخش داخلی و هنگ کردن گوشی می تواند از دیگر دلایل خرابی دکمه پاور گوشی شیائومی باشد. وارد آمدن ضربه به فریم و کناره های گوشی شیائومی، ممکن است در عملکرد کلید پاور و همچنین دکمه های ولوم اختلال ایجاد کند.

در صورت بروز مشکل در دکمه پاور، مراجعه به نمایندگی شیائومی و تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی می تواند منطقی ترین راه برای حل مشکل پیش آمده باشد. اما پیش از تعمیر، برای روشن و خاموش کردن گوشی باید چه کرد ؟ آیا روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور ممکن می باشد؟

روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور

در صورتی که نیاز به تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی داشته اما بنا به دلایلی به تعمیرکار و یا نمایندگی شیائومی فعلا دسترسی ندارید، می توانید از راه های زیر برای روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور استفاده کنید.

استفاده از دکمه Home

در برخی از مدل های گوشی خصوصا گوشی های قدیمی، شاهد حضور دکمه هوم بر روی بدنه گوشی های همراه هستیم، با وجود این دکمه خرابی دکمه پاور گوشی مشکل چندان جدی ای محسوب نشده و می توان با استفاده از دکمه هوم صفحه موبایل را روشن کنید.

از گیر نکردن دکمه پاور اطمینان حاصل کنید

در بعضی از مواقع صرفا دکمه پاور در جای خودش گیر کرده و از کار نیافتاده است. کشش دکمه به سمتی خاص یا تو رفتگی آن می تواند نشانی از گیر کردن کلید پاور باشد. در این صورت می توانید با کمک سوزن مخصوص اسلات سیم کارت، کلید پاور را کمی به سمت بالا هدایت کرده و مجددا آن را بفشارید تا از صحت کار آن اطمینان حاصل کنید.

نرم افزاری برای خاموش و روشن کردن گوشی

امروزه برنامه ها و اپ های مختلفی جهت روشن و خاموش کردن گوشی طراحی شده اند که با نام هایی نظیر نرم افزار روشن شدن گوشی بدون پاور، نرم افزار خاموش و روشن کردن اتوماتیک گوشی اندروید، برنامه روشن کردن گوشی بدون دکمه پاور و … در دسترس هستند. کاربر می تواند از این اپ ها پیش از تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی جهت روشن خاموش کردن گوشی همراه بهره بگیرد.

نرم افزار تبدیل دکمه پاور

برای روشن کردن گوشی شیائومی بدون دکمه پاور، می توان از نرم افزارهای تبدیل دکمه های ولوم به کلید پاور کمک گرفت. این اپ ها بدین گونه برنامه نویسی شده اند که کلیدهای ولوم را به کلید پاور تبدیل کرده و با استفاده از کلید ولوم می توان گوشی را روشن کرد. البته لازم به ذکر است که این نرم افزارها صرفا برای روشن کردن صفحه نمایش گوشی کاربرد داشته و نمی توان از آن ها برای خاموش کردن گوشی استفاده کرد.

اتصال شارژر به تلفن

از دیگر روش هایی که برای روشن کردن نمایشگر پیش از تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی پیش روی شماست می توان به اتصال شارژر به تلفن جهت روشن شدن نمایشگر، اشاره کرد.

تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

بهتر و منطقی تر است تعمیر گوشی شیائومی از جمله تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را به نمایندگی شیائومی بسپاریم. این مراکز که در نقاط مختلف کشور وجود داشته، از تعمیرکارانی حرفه ای تشکیل شده که آشنایی کاملی با ساختار گوشی های این برند داشته و تعمیر گوشی شیائومی را با بهترین ابزار و جدیدترین متدها انجام خواهند داد.

عیب یابی اولیه در این مراکز با دقت هرچه تمام تر انجام شده و پیش از هرگونه اقدامی مشورت های لازم با شما انجام خواهد شد. تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی نیز در نمایندگی شیائومی و توسط کارشناسان تعمیرات موبایل انجام شده و راندمان اصلی به گوشی شما بازگردانده خواهد شد.

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی بسته به مدل گوشی و آسیب وارد شده متفاوت بوده، در برخی از مواقع تنها اشکال در بخش خارجی کلید بوده اما در برخی دیگر آسیب به فلت پاور سبب بروز اشکال شده است.

نمایندگی شیائومی که فعال در نقاط مختلف کشور می باشند؛ تعمیر دکمه پاور گوشی شیائومی را با منصفانه ترین قیمت ممکن انجام داده و در صورت نیاز به جایگزینی این کار را با فلتی باکیفیت انجام خواهند داد.

 



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یک لپ‌تاپ میان رده ای از ۱۶ گیگ حافظه رم و حافظه داخلی یک ترابایتی در کنار ۲۵۵ گیگ حافظه ستفاده می‌کند که با توجه به مدل پردازنده گرافیکی و همچنین دقت صفحه نمایش می‌توانیم بگوییم که یکی از لپ تاپ های خوش ساخت و البته میان رده ای که از نظر اقتصادی توجیه خرید بسیار بالایی دارد در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید با پرداخت هزینه مناسب آن را خریداری نمایید. با توجه به اینکه در برخی از موارد کاربران تماس‌هایی را در مورد مشکلاتی بر روی این لپ‌تاپ داشته اند قصد داریم در ادامه مواردی که ممکن است در این مدل یا مدل های دیگر لپ تاپ های دل باعث ایجاد مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شود را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

مشخصات فیزیکی لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400

همانطور که در عنوان گفته شد این لپ تاپ است سریال های ۱۴ اینچی برند دل است که از بدنه پلاستیکی ساخته شده است تا این بدنه در کنار وزن بسیار کم بتواند طراحی بسیار زیبایی را نیز به این لپ‌تاپ بدهد. قطعاً لپ تاپ هایی که از بدنه پلاستیکی ساخته می شود نیازمند مراقبت بسیار بیشتری در زمینه افتادن از ارتفاع و ریخته شدن آب و مایعات بر روی آنها هستند و این لپ‌تاپ نیز در برخی از موارد ممکن است به دلایل مختلف از جمله ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمتهای داخلی دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شود که برای برطرف کردن تمامی مشکلات لازم است تا از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده نمایید.

استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن hd با توجه به قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است شاید ارزش اقتصادی آن را پایین بیاورد اما زمانی که به دیگر امکانات دستگاه و همچنین امکانات ساختاری و پروژه‌های ارتباطی آن نگاه بیندازیم متوجه می‌شویم که ارزش اقتصادی بالایی برای خرید این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است شما در واقع با پرداخت هزینه مناسب می توانید یک لپ تاپ با کارایی بسیار بالا را داشته باشید.

در قسمت های کناری این لپ‌تاپ درگاه های ارتباطی مختلفی برای پورت شبکه و همچنین شیار کارت حافظه و پورت hdmi در نظر گرفته شده است که شما با در نظر گرفتن تمامی این پورت ارتباطی می توانید به راحتی از دستگاه ها و تجهیزات جانبی برای ارتباط به این لپ‌تاپ استفاده کنید.

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 از صفحه نمایش مات و وب کم در قسمت بالای نمایشگر استفاده می کند و البته در ساختار فیزیکی این دستگاه پشتیبانی از درایو نوری قرار داده نشده است.

رم و حافظه داخلی
یکی دیگر از امکاناتی که کاربران در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه می‌کنند میزان رم و همچنین حافظه داخلی و البته نوع حافظه داخلی به کار رفته شده برای لپ تاپ های مختلف می باشد.

برای اینکه لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 بتواند تمامی برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را به صورت همزمان با سرعت بالایی اجرا کند از ۱۶ گیگابایت رم بر روی آن استفاده شده است.

برای ذخیره اطلاعات خود همچنین تصاویر و فیلم‌های مورد نیازتان می توانید از یک ترابایت حافظه داخلی که بر روی لپ تاپ قرار گرفته است استفاده کنید که البته تاثیری بر روی سرعت لپ تاپ و اجرای نرم افزارهای مختلف خواهد داشت.

بررسی بخش تعمیرات لپ تاپ دل نشان میدهد البته این لپ تاپ از یک حافظه ۲۵۶ گیگابایت به صورت ssd استفاده می‌کند که این حافظه داخلی باعث می شود تا شما برای سرعت لپ تاپ هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

در صورتی که قصد ارتقا سرعت لپ تاپ مورد نظر را داشته باشید می‌توانید به‌راحتی رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید که عملیات تعویض آن توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل در سریع ترین زمان ممکن و با تجهیزات اصلی و اورجینال که همراه با ضمانت نامه کتبی به شما ارائه می شود این کار انجام می شود.

پردازنده نسل ۱۱ اینتل
در این لپ تاپ یعنی لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 از پردازنده های پرقدرت اینتل و سری core i5 استفاده شده است که این پردازنده دارای ۸ مگابایت حافظه کش میباشد.

نسل ۱۱ از پردازنده مورد نظر که آخرین نسل این پردازنده می باشد سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسخه های قبلی دارد و البته بهینه‌سازی های بیشتری برای اجرای نرم‌افزارهای مختلف به صورت همزمان و خروجی گرفتن از نرم افزارهای گرافیکی بر روی آن قرار داده شده است که تمامی دغدغه‌ها و مسائل و مواردی که شما در این زمینه با آن روبرو هستید را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

نکته ای که بسیاری از افراد در هنگام تماس با تیم مشاوره و پشتیبانی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل مطرح می کند امکان ارتقای سخت افزار با پردازنده این لپ تاپ است که باید بگوییم فقط شما می توانید حافظه رم و حافظه داخلی آن را ارتقا دهید و هرچند که آخرین نسخه پردازنده بر روی آن نصب شده است اما در آینده نیز شما امکان ارتقا پردازنده مرکزی دستگاه را نخواهید داشت.

به طور کلی با توجه به مشخصاتی که برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است می‌توانیم بگوییم که لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Vostro 3400 به عنوان یکی از لپ‌تاپ‌های خوش ساخت از نظر فیزیکی و طراحی امکانات بسیار جالب سخت افزاری نیز برای خودش دارد و البته با توجه به وزن یک و نیم کیلوگرمی می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد که لپ‌تاپ خود را دائماً حمل می کنید و در مسافرت و در محیط های مختلف از آن استفاده می کنید.

منبع: نمایندگی دل در ایران



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

ورق پلی‌آمید یکی از کارآمدترین وسایل در صنایع مختلف است که به نام‌های تجاری مختلفی به بازار عرضه می‌شود. از نام‌های تجاری ورق پلی‌آمید می‌توان به ارتالون و نایلون اشاره کرد؛ بنابراین همه‌ی ما روزانه و به‌طور مستمر از ورق‌های پلی‌آمید استفاده می‌کنیم. این ورق‌ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند و مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما در اینجا پلی‌آمیدهای صنعتی موردبحث و بررسی هستند که جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزه بشر پیدا کرده‌اند. این ورق‌ها با مشخصات و ویژگی‌های مختلفی تولیدشده و در اختیار صنایع قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های ورق‌های پلی‌آمید، مقاومت شیمیایی و قدرت اصطکاک بالای آن‌ها است. به این صورت که صنایع مختلف بر اساس نیاز خود یکی از ورق‌های پلی‌آمیدی را مصرف می‌کنند. در ادامه با با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

این ورق‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات فولادی هستند؛ ازاین‌رو در صنایع پتروشیمی، الکتریکی، عمرانی و آزمایشگاهی به‌وفور استفاده می‌شوند. از دیگر انواع رایج پلی‌آمیدها، میلگردها هستند. ورق‌ها و میلگردهای پلی آمیدی به‌صورت استفاده‌های روزانه و بسیار رایج هستند. ویژگی‌های بسیاری، استفاده از ورق‌ پلی‌آمید را رواج داده است. به عبارتی این ورق‌ها به‌وسیله‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، رضایت بسیاری را جلب کرده و به مصرف می‌رسند.

ورق پلی‌آمید چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ابتدا به‌ضرورت و محبوبیت جایگاه ورق پلی‌آمید در صنایع مختلف اشاره کردیم. ویژگی‌های بسیاری استفاده از این ورق‌ها را به‌ضرورت رسانده که در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های اشاره می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ورق‌ها، ساختار و مواد سازنده‌ی آن‌ها است. منشأ تولید ورق‌های پلی‌آمیدی روغن است. به عبارتی این ورق‌ها از روغن ساخته می‌شود؛ بنابراین در استفاده از این ورق‌ها دیگر نیازی به روغن‌کاری‌های اضافه نیست. به همین دلیل، استفاده از این ورق‌ها کار را بسیار راحت و آسان می‌کند.
ورق پلی‌آمید مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و بخارآب دارد. به‌طوری‌که می‌تواند محدوده‌ی دمایی کمتر از ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند که مقاومت بالای ورق پلی‌آمید را نشان می‌دهد؛ بنابراین در شرایطی این‌چنین، استفاده از این ورق‌ها ارجحیت بالایی نسبت به محصولات مشابه دارد.
مقاومت و کشسانی بالایی در برابر پارگی و کشیدگی از خود نشان می‌دهند. تراکم بالا در ساختار این ورق‌ها مقاوم ساخته است.
مقاومت بالا در برابر نفوذ گردوغبار و مایعات دارند. ازاین‌رو خیلی سخت می‌توان جایگزینی برای ورق پلی‌آمید پیدا کرد.
همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش داشته و دوام بالایی در طول زمان دارند؛ بنابراین زمان زیادی را می‌توان از این ورق‌ها استفاده کرد.
عملیات تراشکاری، خیلی راحت بر این ورق‌ها اعمال می‌شود.
مقاومت بالا در برابر اشعه‌های مخرب مانند اشعه‌های فرابنفش و غیره.
رایج‌ترین انواع ورق‌ پلی‌آمید
برخی از انواع ورق‌های پلی‌آمیدی بیشتر از سایرین استفاده می‌شوند. ورق‌های پلی آمیدی بر اساس مقاومت شیمیایی آن‌ها به سه دسته‌ی ۶، ۶۶ و ۶۶.۶ دسته‌بندی می‌شوند.

ورق پلی‌آمید ۶ یا PA6: یکی از رایج‌ترین ورق‌های پلی آمیدی است. این ورق به ورق پلی‌آمید استخوانی نیز معروف است. از این ورق در صنایع خودروسازی به‌وفور استفاده می‌شود. در صنایع غذایی مانند کارخانه‌های سوسیس و کالباس سازی برای بسته‌بندی نیز استفاده می‌شود. چراکه این ورق‌ها مقاومت خوبی در مقابل عبور گازها از خود نشان داده و مانع فاسدشدن مواد غذایی می‌شوند. این ورق توازن بالایی میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد می‌کنند.

از معایب این ورق می‌توان به گران بودن آن اشاره کرد. همچنین مقاومت خوبی در مقابل اسیدهای قوی نداشته و رطوبت را به خود جذب می‌کنند.

ورق پلی‌آمید PA6G: یکی دیگر از انواع رایج این ورق‌ها است که بهرنگ‌های کرم و خردلی شناخته می‌شود. مقاومت بالاتری نسبت به ورق پلی‌آمید ۶ داشته و کاربردهای بیشتر نیز دارد. از این ورق در صنایع خودروسازی، ساخت چرخ‌دنده‌ها، جک‌های هیدرولیکی و غیره استفاده می‌شود‌. این ورق‌ها نیز توازن بالای میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد کرده و مقاوم هستند. همچنین این ورق‌ها قیمت بالایی دارند؛ و در مقابل اسیدهای قوی مقاومت کمی از خود نشان می‌دهند
ورق پلی‌آمید PA66: این ورق مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل ضربه‌پذیری و اسید دارد. همچنین دوام بالاتری در برابر سایش و فرسودگی نسبت به پلی آمید PA6 دارد. مقاومت بالاتری در برابر دما و بخارآب نسبت به پلی آمید ۶ دارد؛ و دمای ذوب بالاتری نیز دارد.
مزایای ورق پلی‌آمید
تاکنون به مزایای ورق پلی‌آمید و ضرورت استفاده از آن در صنایع مختلف، به‌خصوص صنایع ماشین‌سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، آزمایشگاه و عمرانی اشاره داشتیم. ویژگی‌ها و مزایای بسیاری بر صنعتی شدن ورق‌های پلی‌آمیدی تأثیر دارد که باعث شده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند. امروزه این ورق‌ها جایگزین بسیاری از محصولات صنعتی همانند فولادها شده است. به‌علاوه پلی‌آمید ها در صنایع بسته‌بندی، لوازم‌خانگی، نساجی و پارچه سازی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان موارد زیر را به‌عنوان مزایای ورق‌های پلی آمیدی برشمرد:

  • خاصیت کشسانی و ارتجاعی بالا
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • ایجاد توازن میان استحکام و ضربه‌پذیری
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و بخارآب
  • شکل‌پذیری بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • استحکام بالای مکانیکی
  • مقاوم در برابر حشرات و جوندگان مختلف
  • ورق پلی‌آمید به‌عنوان عایق‌های صوتی عمل می‌کنند و ضد نویز هستند.
  • هزینه‌ی حمل‌ونقل و نصب آن‌ها پایین است‌.
  • حجم آن‌ها کمتر از سایر وسایل جایگزین است.
  • وزن ورق پلی‌آمید بسیار کمتر از لوله‌های فولادی و فلزی است.
  • این ورق‌ها عایق الکتریکی مناسبی هستند بنابراین مورد مناسبی برای استفاده در صنایع الکتریکی هستند.

معایب ورق پلی‌آمید

ورق‌های پلی آمیدی مزایای بسیاری داشته و به دلیل مزایای بسیار، در صنایع مختلف جای گرفته‌اند؛ اما بااین‌حال معایبی نیز دارند که این معایب می‌توانند گاهی استفاده از آن را محدود سازند. به‌طورکلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت بالای ورق‌ پلی آمید که گاهی استفاده از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست.

این ورق‌ها در مقابل اسیدهای بسیار قوی مقاومت نداشته و به همین دلیل استفاده از آن‌ها محدود خواهد بود.

پارت پلیمر

این فروشگاه افتخار دارد تا تمامی محصولات پلیمری خود را اعم از وارداتی و تولیدی داخل خود را با کیفیت و قیمت مناسب جهت عرضه به صنعت سیمان ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، خودروسازی ، فولادسازی ، کشتی سازی ، شیمیایی ، غذایی ، داروسازی و غیره را دارد .

منبع: پارت پلیمر



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

از جمله لپ تاپ های قدرتمند بازار به شمار می رود که عملکرد بسیار عالی آن می تواند رضایت هرکسی را جلب سازد. این روزها کاربران بسیار زیادی را می توان دیدکه دغدغه خرید یک لپ تاپ قدرتمند را دارند.چنین لپ تاپ هایی با عملکرد و توانایی قابل توجه خود به خوبی قادرند تا نیازمندی های عموم کاربران را پاسخ دهند. مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بی نظیر لپ تاپ از جمله ویژگی هایی به شمار می روند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. زمانی که یک لپ تاپ چنین ویژگی هایی نداشته باشد نمی تواند کاربران را نیز جذب خود سازد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با این تفاسیر می توان به این نتیجه دست یافت که، لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 از بهترین محصولات برند دل به شمار می رود. این دسته از لپ تاپ های برند دل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ شناخته می شوند و از قدرت بسیار بالایی برای اجرای گرافیک های سنگین برخوردار هستند.

این تنها ویژگی بارز لپ تاپ مخصوص گیم دل نیست چرا که این محصول از مشخصات فنی و ویژگی های بی نظیر دیگری نیز بهره مند می باشد. شما چقدر با این لپ تاپ ها آشنایی دارید؟ آیا تجربه استفاده از آن ها را داشته اید؟

لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 قدرتمندترین لپ تاپ بازار

همان گونه که در بخش ابتدایی نوشتار نیز بیان نمودیم لپ تاپ مدل G15-5515 از قدرتمندترین محصولات بازار به شمار می رود. این لپ تاپ بهترین گزینه برای گیم و اجرای بازی های گرافیکی سنگین می باشد.

عملکرد بالا، مشخصات فنی قدرتمند و توانمندی عالی از مهم ترین ویژگی های این دسته از محصولات برند دل به شمار می روند که همگی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب اهمیت قابل توجه ای دارند.

وضوح بالا و برخورداری از حداکثر روشنایی لپ تاپ های دل

شما می توانید بالاترین روشنایی و وضوح را در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شاهد باشید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به مشخصات مربوط به صفحه نمایش این لپ تاپ ها داشته باشیم، می توان برخورداری از صفحه نمایش با ابعاد 15.6 اینچ را نام برد.

علاوه بر این لپ تاپ مخصوص گیم دل مجهز به پیکسل هایی از نوع IPS بوده و وضوح و روشنایی قابل توجه ای تا 300 نیت را دارد. شما می توانید مدت زمان زیادی را از لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمایید بدون آن که دچار خستگی چشم شوید.

توانایی بالا لپ تاپ مخصوص گیم دل در اجرای بازی ها

یکی از دلایلی که موجب شده تا لپ تاپ دل از مدل G15-5515 قدرت بالایی در اجرای بازی های گرافیکی داشته باشد، برخورداری از پردازنده مدل H 5800 سری 7 می باشد. این پردازنده ها توسط شرکت AMD که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده پردازنده می باشد تولید شده اند.

علاوه بر این پردازنده ها که توانایی بسیار زیادی در ارائه فرکانس های بالا دارند، برند دل از پردازنده گرافیکی دیگری در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمود.

این پردازنده که با نام GetForce RTX شناخته می شود از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت NVIDIA تولید و به بازار عرضه می گردد. با وجود چنین پردازنده هایی در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شما قادر خواهید بود تا به راحتی بازی های گرافیکی سنگین را نیز اجرا نموده و از قدرت بالای این دسته از لپ تاپ های برند دل نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ دل مدل G15-5515

شما هنگام کار با لپ تاپ دل مدل G15-5515 به راحتی می توانید متوجه خوش ساخت بودن آن شوید. نکته ای که در رابطه با مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها وجود دارد این است که شاسی آن ها از پلاستیک بوده و به راحتی می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این سری از لپ تاپ های برند دل عاری از هرگونه لبه مزاحم بوده و شما تیزی خاصی را در اطراف این لبه ها حس نخواهید نمود.

این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی دل نیز شناخته می شوند. با این تفاسیر اگر به دنبال خرید لپ تاپی قدرتمند برای برنامه نویسی می باشید ما این مدل از لپ تاپ ها را به شما معرفی می نماییم.

از دیگر مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها می توان حاشیه های نازک آن ها را نام برد. طراحی رضایت بخش، وجود انعظاف در درب و کیفیت ساخت عالی همگی در کنار هم موجب شده اند تا لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 به عنوان یکی از مدل های رضایت بخش بازار به شمار رود.

برای باز و بسته نمودن راحت لپ تاپ، دو عدد لولا در قسمت پشتی لپ تاپ قابل مشاهده است که این عمل را برای شما سهولت بخشیده اند. وزن لپ تاپ مدل G15-5515 حدود 2.44 کیلوگرم بوده و اگر بخواهیم اشاره ای به میزان ضخامت آن داشته باشیم، لازم به ذکر است که ضخامت این محصول 26.9 میلی متر است.

از امکانات بسیار مهم این لپ تاپ ها وجود بریدگی و شکاف در قسمت های بالایی آن ها را می توان نام برد. این بریدگی ها شرایط لازم برای خنک شدن قسمت های داخلی و تهویه هوا لپ تاپ را فراهم می سازند تا مشکل خاصی برای قطعات ایجاد نگردد.

بررسی پورت ها و قابلیت های ارتباطی

کارشناسان نمایندگیی تعمیرات لپ تاپ دل معتقدند یکی از نکات بسیار مهمی که لازم است درباره لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 بدانید این است که این محصول دارای پورت هایی با عملکرد عالی است. شما در این لپ تاپ ها می توانید پورت های کاربردی خاصی را ببینید که شامل پورت های درگاه اترنت، پورت USB، درگاه USB Type – C ، پورت HDMI، پورت LAN، درگاه برق AC، جک های خروجی صدا و پورت USB 3.0 می شوند.

خرید و تعمیر لپ تاپ همه کاره دل

با تعدد بسیار بالای مراکز عرضه و فروش لپ تاپ، انتخاب فروشگاهی برای خرید لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 که از اعتبار بالایی برخوردار باشد کار ساده ای نیست. شما برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری این محصول بایستی حتما به سراغ نمایندگی دل بروید که با اعتبار بالای خود دارای محصولاتی کاملا اورجینال و باکیفیت باشد.

ما در مجموعه خود با عنوان نمایندگی دل، خدماتی ویژه را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید محصولاتی مطابق با نیازهای خود را تهیه کنید. در کنار خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال، می توانید از مجموعه خدماتی همچون تعمیر لپ تاپ دل را نیز دریافت نمایید که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

نقش قرنیزها به عنوان عناصری کاربردی و تزئینی اغلب نادیده گرفته می شود و به اندازه ای که لایق آنهاست مورد بررسی قرار نمی گیرند. شاید به همین دلیل است که افراد آشنایی زیادی با قرنیزها ندارند و وقتی با تنوع بالای این محصول بخصوص انواع پی وی سی مواجه می شوند کار انتخاب برایشان دشوار می شود. بنابراین این سؤال مهم مطرح می شود که بهترین قرنیز پی وی سی کدامند و یا به طور کلی تر بهترین نوع قرنیز باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ در ادامه سعی داریم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

نحوه انتخاب بهترین نوع قرنیز

یکی از عناصری که می تواند فضای دکوراسیون داخلی را بشدت تغییر دهد قرنیز ها هستند. قرنیزها مثل سایر عناصری که در دکوراسیون داخلی کاربرد دارند متنوع هستند؛ چه از نظر جنس و چه از نظر ابعاد و شکل ظاهری. اما چگونه شکل ظاهری و جنس می تواند در انتخاب قرنیز پی وی سی تعیین کننده باشد.

شکل ظاهری قرنیزها

قرنیزها از نظر شکل ظاهری می توانند با هم تفاوت داشته باشند؛ برخی از انواع قرنیزها باریک و برخی دیگر پهن هستند، برخی از قرنیزها ضخیم و برخی نازک هستند و بالاخره برخی از قرنیزها سطح مسطحی دارند درحالیکه بقیه شامل شیارها و قوس های سطحی هستند. اما کدامیک از انواعی که به آنها اشاره می شود می تواند یک انتخاب ایده آل باشد؟

قرنیزهای باریک مناسب فضاهای کوچک و قرنیزهایی با ارتفاع بالا بهترین انتخاب برای فضاهایی هستند که متراژ بالایی دارند. به طور کلی قرنیزهای با ارتفاع بالا مناسب فضاهایی هستند که هم بزرگ هستند و هم طراح داخلی تلاش می کند با انتخاب یک قرنیز مناسب حسابی نظر بیننده را به خود جلب کند.

رنگ قرنیزها

انواع مختلف قرنیزها می تواند با توجه به جنس و روکش مورد استفاده تنوع رنگی بالایی نیز داشته باشد. به عنوان مثال انواع قرنیز  pvc بدلیل دارا بودن روکش رنگ از نظر رنگی تنوع بالایی دارند این درحالیست که قرنیزهای سرامیکی به دلیل طبیعی بودن از تنوع رنگ بسیار پایینی برخوردار هستند. قرنیزهای پی وی سی به دلیل تنوع رنگی بالا از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. به همین دلیل است که خریداران اغلب به دنبال یافتن بهترین قرنیز پی وی سی هستند و کمتر به سراغ قرنیزهایی با تنوع محدودتر مثل قرنیزهای سنگی و سرامیکی می روند.

جنس قرنیزها

قرنیزها از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند که هر یک می تواند در شرایط خاص و براساس نوع کفپوش و دیوارپوش انتخاب شود. به عنوان مثال قرنیزها را می توان در انواع جنس سنگی، سرامیکی، چوبی، پی وی سی و ام دی افی یافت. اما ویژگی های منحصر به فرد هر یک از این قرنیزها چیست؟

قرنیزهای سنگی
قرنیزهای سنگی همانطور که از نامشان مشخص است از سنگ تهیه می شوند و به این دلیل که سنگ یک ماده طبیعی محسوب می شود تنوع محدودی دارند. سنگ ها سنگین هستند و از طرفی بسیار شکننده هستند. همچنین قیمت تمام شده قرنیزهای سنگی می تواند بسیار بالاتر از قرنیزهای در دسترس تر مثل قرنیزهای ام دی افی و بهترین قرنیز پی وی سی باشد.

قرنیزهای سرامیکی
قرنیزهای سرامیکی که از ترکیبی از خاک رس به همراه فلدسپات و ماسه تهیه می شوند خواصی بسیار مشابه قرنیزهای سنگی دارند. با این تفاوت که سطح صیقلی تری داشته و شامل خلل و فرج طبیعی که در سنگ ها وجود دارد نمی شود. می توان گفت قرنیزهای سرامیکی بهترین قرنیز برای کف سرامیک هستند؛ جراکه هم به لحاظ ظاهری و هم شرایط نگهداری مشابه خواهند بود.

قرنیز چوبی
قرنیزهای چوبی از چوب طبیعی و به شکل مستطیل تهیه می شوند و مناسب فضاهایی هستند که کفپوش چوبی یا پارکت لمینت دارند. قرنیزهای چوبی بسیار به رطوبت، لک و خراش حساس هستند و به همین دلیل که اقبال چندانی برای خرید آنها وجود ندارد و خریداران انواع قرنیزهای ام دی افی که دارای روکش پی وی سی هستند را به دلیل شرایط نگهداری ساده تر به آنها ترجیح می دهند.

قرنیز ام دی افی
قرنیزهای ام دی افی همان قرنیزهایی هستند که دارای روکش ام دی اف یعنی فیبر با چگالی متوسط و روکش پی وی سی تهیه می شوند و خواصی بسیار شبیه به قرنیزهای پی وی سی دارند. به همین دلیل قرنیزهای ام دی افی می توانند یک گزینه برای افرادی باشند که بدنبال خرید بهترین قرنیز پی وی سی هستند.

قرنیز پی وی سی
بالاخره رسیدیم به بهترین و پرطرفدارترین انواع قرنیزها که راجع به آن زیاد شنیده ایم؛ قرنیزهای پی وی سی. به طور کلی هر عنصری که از پلیمر و فرآورده های آن که به اصطلاح به آن پی وی سی گفته می شود از یک سو مقاوم ترین و از سوی دیگر ارزان ترین انواع آن عنصر هستند و این در مورد قرنیزهای پی وی سی نیز وجود دارد.

قرنیزهای پی وی سی مقاوم در برابر آب هستند، در برابر خراش و ضربه مقاومند و از همه مهم تر قیمت مناسب تری دارند. انواع قرنیز پلی استایرن را می توان بهترین قرنیز پی وی سی دانست. قرنیزهای پلی استایرن مقاومت و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به قرنیزهای پی وی سی معمولی دارند.

سخن پایانی

در این مطلب گفتیم که برای خرید بهترین قرنیز پی وی سی و به طور کلی بهترین قرنیز باید به چه مواردی دقت کنیم. همین طور گفتیم که انواع قرنیزهایی که ممکن است در هنگام خرید قرنیز با آنها مواجه شوید کدامند و هر یک چه ویژگی های مثبت و منفی دارند.

درنهایت گفتیم که قرنیزهای پی وی سی به عنوان بهترین نوع قرنیزها تنوع بالایی دارند که انواع قرنیزهای پلی استایرن می تواند یکی از بهترین های آن باشد. با این حال ممکن است در هنگام خرید با برندهای مختلفی از قرنیزها مواجه شوید که پلی استایرن باشد. به همین دلیل توصیه می شود حتماً از فروشگاههای معتبر اقدام به خرید قرنیز کنید. به عنوان مثال فروشگاه دکورچوب که یک فروشگاه جامع در زمینه اقلام دکوراسیون داخلی محسوب می شود می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که به شما در خرید قرنیز دلخواهتان کمک کند.

منبع: 

 



:: برچسب‌ها: قرنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

کاغذ دیواری ها دیوارپوش هایی هستند که به قدری متنوع هستند که شاید بتوان ادعا کرد که استفاده از آنها در برخی شرایط حتی می تواند ضروری هم باشد؛ چراکه کاغذ دیواری ها هم خیلی متنوع هستند و هم نسبت به سایر عناصر مقرون به صرفه نیز هستند به همین دلیل استفاده از انواع کاغذ دیواری اولویت بسیاری از افرادی هستند که قصد ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل دارند. اما شاید برخی از افراد با مشاهده تنوع بیش از حد دچار اشتباه شوند به همین دلیل بهتر است با انواع کاغذ دیواری آشنا شویم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

 این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

کاغذ دیواری ها همان دیوارپوش‌هایی هستند که سال‌هاست همنشین منازل ما بوده‌اند و رنگ و بویی تازه به دکوراسیون داخلی منازل بخشیده‌اند. کاغذ دیواری را می توان براساس معیارهای مختلفی دسته بندی کرد. این پارامترها می تواند شامل جنس، نوع طرح و سبک طرح در انواع کاغذ دیواری باشد. اینکه بتوانیم طرحی را که مشاهده می کنیم از نظر پارامترهای کلیدی دسته بندی کنیم باعث می شود فرآیند انتخاب ساده تری داشته باشیم. چراکه وقتی ذهنمان در هر موضوعی سازماندهی شده باشد انتخاب ساده تر و البته بهتری خواهیم داشت.

وقتی تصمیم می گیریم یک کاغذ دیواری جدید برای منزل تهیه کنیم دوست داریم بدانیم در حال حاضر بهترین و مطرح ترین برندها کدام هستند ولی چطور می توان این آلبوم ها را شناسایی کرد؟

یکی از اولین راهکارهایی که ممکن است به ذهنتان برسد این است که به طور مستقیم به فروشگاههای مربوطه مراجعه کنید و از فروشنده بپرسید. اما ایرادی که این روش دارد این است که اغلب فروشندگان به خصوص آنهایی که در بورس های فروش کاغذ دیواری حضور ندارند محدود به چند برند هستند و به همین دلیل نمی توانند راهنمایی جامعی داشته باشند.

بهترین روش این است که به فروشگاههای اینترنتی مثل فروشگاه شرکت دکورچوب مراجعه کنید؛ چراکه هم تنوع کاری بسیار بالایی دارند و هم به یک برند و یا توزیع کننده متعهد نیستند. به عنوان مثال شرکت دکورچوب که در موردش صحبت کردیم دهها آلبوم کاغذ دیواری را ارائه کرده است که می توان به جرئت گفت که همگی از بهترین انواع کاغذ دیواری هستند.

طرح های مختلف کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به عنوان دیوارپوش های منازل ما به جزء اینکه عیب و ایرادهای دیوار را می پوشانند باید از نظر ظاهری زیبا هم باشند. زیبایی اما شاید پرچالش ترین واژه ای باشد که تا به حال شنیده اید؛ زیبایی از نگاه هر فردی می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل است که تنوع طرح های کاغذ دیواری بسیار بالاست تا از نظر زیبایی جامع تر باشد. اما اصلی ترین طرح های کاغذ دیواری را می توان شامل انواع کاغذ دیواری ساده ، داماسک، پتینه، راه راه، گلدار و طرح های هندسی دانست که اغلب هر یک در آلبوم های کاغذ دیواری مجزایی گردآوری می شوند. البته برخی از کاغذ دیواری ها که آنها را با نام پوستر دیواری می شناسید شامل طرح های سفارشی، غیرتکرار شونده و به سلیقه مشتری هستند. انواع کاغذ دیواری پوستری از این نظر می توانند برای بسیاری از خریداران یک گزینه ایده آل حداقل برای استفاده در بخش های خاصی از منزل باشند.

سبک های مختلف کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری صرف نظر از نوع طرح از نظر سبک نیز قابل تفکیک هستند. سبک کاغذ دیواری دقیقاً همان تعریف سبک در دکوراسیون داخلی را دارد. درواقع برای هر سبک دکوراسیون کاغذ دیواری ایده آلی متناسب با آن وجود دارد. به عنوان مثال در سبک دکوراسیون مدرن استفاده از انواع کاغذ دیواری مدرن می تواند بهترین انتخاب باشد. مهم ترین سبک های کاغذ دیواری شامل انواع کاغذ دیواری کلاسیک، مینیمال و مدرن است.

انواع جنس کاغذ دیواری

ممکن است تصور کنید که جنس انواع کاغذ دیواری ها یکسان است اما این تصور کاملاً اشتباه است. کاغذ دیواری ها از نظر موادی که از آن تهیه می شوند متفاوت هستند. کاغذ دیواری پی وی سی، نانوون و نانوون پی وی سی از مهم ترین جنس های کاغذ دیواری هستند. کاغذ دیواری های پی وی سی بیشترین مقاومت را در برابر آب دارند، انواع نانوون از الیاف تهیه می شوند و انعطاف پذیر هستند و ظاهر جذاب تری دارند و انواع پی وی سی-نانوون در بخش های از نانوون و در بخش هایی از پی وی سی ساخته می شوند که می توانند ترکیبی از ویژگی های هر دو این جنس ها را داشته باشند.

ابعاد کاغذ دیواری
یکی دیگر از پارامترهایی که می تواند در هنگام خرید انواع کاغذ دیواری مهم باشد ابعاد کاغذ دیواری ست. کاغذ دیواری ها از براساس ابعاد استانداردی تولید می شوند که البته این استاندارد می تواند متفاوت باشد. مثلاً ضخامت کاغذ دیواری می تواند از 1 میلی متر تا 1.8 میلی متر متغیر باشد. هر چه ضخامت کاغذ دیواری بالاتر باشد مقاومت آن در برابر خراش و پارگی بیشتر بوده و درنتیجه کاغذ دیواری مرغوب تر است.

در مورد طول و عرض کاغذ دیواری نیز باید بگوییم اغلب کاغذ دیواری ها دارای طول استاندارد 10 متر و عرض 53 سانتی متر هستند. اما برخی از انواع کاغذ دیواری عرض بیشتری دارند که این میزان می تواند تا حدود 1 متر هم برسد. کاغذ دیواری های عرض تر درز کمتری پس از نصب خواهند داشت و به همین دلیل مورد توجه هستند. البته به یاد داشته باشید که به دلیل سطح پوشش بیشتر در این کاغذ دیواری ها قیمت تمام شده هر رول کاغذ دیواری در آنها بیشتر از نمونه های مشابه با عرض کمتر خواهد بود.

در این مطلب به بررسی موضوع انواع کاغذ دیواری پرداختیم و مواردی که می تواند در هنگام خرید کاغذ دیواری می تواند مؤثر باشد را مورد بررسی قرار دادیم؛ عواملی مثل سبک کاغذ دیواری، جنس کاغذ دیواری و طرح کاغذ دیواری از مهم ترین عواملی بودند که در این مطلب سعی کردیم از منظری دیگر به آنها بپردازیم.

 منبع: https://www.rajanews.com/news/360319/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

 



:: برچسب‌ها: دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

جلب رضایت طرفداران لپ تاپ های گران قیمت بازی بسیار دشوار است. بعد از صرف هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ، بعید است که خریدار به کوچکترین جزئیاتی که، کاربر گزینه های ساده تر به آن توجه نمی کند توجه نکند. لپ تاپ scar 17 لقب بهترین لپ تاپ دنیا و غول لپ تاپ را یدک می کشد. این لپ تاپ قدرتمند و استثنایی ساخت شرکت ایسوس می باشد. به قدری این لپ تاپ قدرتمند است که فکر آن به ذهن شما خطور نمی کند. می توان گفت این لپ تاپ یک گنجینه فوق العاده برای گیمرها می باشد.با غول مرحله آخر ایسوس scar 17 همراه باشید! در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

به گزارش نمایندگی ایسوس در حالی که برخی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های بازی زیبایی ‌شناسی ظریفی دارند، مدل‌ های دیگر کاملاً مشخص می‌ کنند که برای چه چیزی طراحی شده‌اند.  Asus ROG Strix Scar 17 G73ZZ کاملاً برای گیمرها است و طراحی آن با نورپردازی  RGB، مارک سنگین و RGB درون برند پوشیده شده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران تمام چراغ های چشمک زن را دریافت می کنند. با این حال، لپ ‌تاپ Strix Scar چیزی بیش از یک نمایش نوری با آخرین پردازنده‌ های هسته ‌ای اینتل نسل دوازدهم و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti است.  در ادامه این مقاله به بررسی این لپ تاپ فوق العاده استثنایی می پردازیم.

مشخصات کلی scar 17

  • مدل ASUS ROG Strix SCAR 17 SE
  • نمایش IPS، 17.3 اینچ، وضوح 2560× 1600، نسبت تصویر 16:9، فرکانس 240 هرتز
  • CPU اینتل Core i9-12950HX
  • رم 32 گیگابایت DDR5-4800
  • ذخیره سازی 4 ترابایت (ssd)
  • پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 3080Ti 16 گیگابایت
  • پورت ها HDMI 2.1، 2xUSB-A 3.2 Gen 1، USB-C 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort و Power Delivery، Thunderbolt 4، RJ-45 (2.5)، جک ترکیبی 3.5 میلی متری
  • ماژول های بی سیم Wi-Fi 6e + Bluetooth 5.2
  • بلندگو سیستم بلندگو با 4 بلندگو و میکروفون
  • صفحه کلید کلید های جزیره ای با نور پس زمینه RGB
  • باتری و شارژ 90 وات، منبع تغذیه اصلی 330 وات، اضافی – 100 وات
  • ابعاد 395 × 282 × 23.4-28.3 میلی متر
  • وزن 3 کیلوگرم

طراحی و قابلیت استفاده

بررسی های نمایندگی Asus نشان میدهد هنگام خرید یک لپ تاپ بازی، مالک باید بداند که عملاً هیچ تعادلی بین قدرت و تحرک وجود ندارد. ابعاد ROG Strix SCAR 17 SE 17 اینچی 395×282×23.4-28.3 میلی متر با وزن سه کیلوگرم است. حتی در کنار مک بوک پرو 16 اینچی، که گزینه شکننده ای در رده خود نیست، SCAR 17 بزرگ به نظر می رسد. پانل های قابل تعویض با آرم ROG در این لپ تاپ وجود دارد. یک گوشه بیرونی کیس بالایی دارای پانل های قابل جابجایی است. آن ها یک عنصر سفارشی سازی را اضافه می کنند و همچنین به شما امکان می دهند زیر لپ تاپ را مشاهده کنید.

در کنار درپوش زره، طرحی از ماتریس داکس در زیر دریچه ‌ها، نزدیک درگاه‌ های پشتی قرار دارد. همچنین یک دستگیره لاستیکی در قسمت زیرین Strix Scar وجود دارد که به نگه داشتن لپ تاپ در هنگام تایپ کمک می کند و حمل آن را آسان تر می کند. البته، این نوت بوک دارای نورپردازی RGB در قسمت جلویی است که فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، یک نوار کوچک از نور RGB نیز در زیر یک شکاف در نمایشگر وجود دارد. وقتی لپ ‌تاپ باز است جلوی آن را روشن می ‌کند و با کلید های صفحه‌کلید پشت سر هم از روی سطح پخش می ‌شود و تاثیر بسیار خوبی دارد.

نمایشگر Asus ROG Strix Scar 17 G733Z

Asus ROG Strix Scar 17 دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با نرخ تازه سازی 240 هرتز، رزولوشن 2560 در 1440 است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. هر زمان که محتوای دارای قابلیت Vision را اجرا می کنید، یک اعلان Dolby Vision روی صفحه ظاهر می شود، که جلوه های بصری روی صفحه را بهبود می بخشد.

عمر باتری

در تست باتری این لپ تاپ که کاربران انجام دادند، شامل پخش ویدئو، مرور وب، و اجرای تست ‌های OpenGL از طریق Wi-Fi با نمایشگر با روشنایی 150 نیت، 6 ساعت و 20 دقیقه کار کرد. این عملکرد برای یک لپ‌تاپ گیمینگ بد نیست، اگرچه حدود یک ساعت کمتر از Lenovo Legion 5i Pro می باشد که 7 ساعت و 30 دقیقه کار می‌ کرد.

صفحه کلید و پد

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس نشان میدهد Asus پس از اینکه آزمایش سال گذشته با سوئیچ‌ های اپتومکانیکی آن ‌طور که انتظار می ‌رفت مورد استقبال قرار نگرفت، به صفحه‌کلید گنبدی لاستیکی استاندارد در ROG Scar 17 2022 بازگشت. طرح بندی نیز تا حدی متفاوت است، به خصوص در اطراف فلش ها. ناحیه NumPad نسبت به کلیدهای دیگر کمی کوچک تر است، اما تقریباً برای همه چیز یک کلید وجود دارد.

گرافیک فوق العاده قدرتمند

ایسوس از نسخه GeForce RTX 3080 Ti با TGP 150 وات استفاده می کند و GPU همچنین قادر است از 25 وات Dynamic Boost اضافی پردازنده استفاده کند. همچنین در حالت Performance به این مقدار (175 وات) می رسد، بنابراین نیازی به استفاده از حالت Turbo نیست. همچنین یک MUX وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد GPU یکپارچه را به طور کامل غیرفعال کنید (نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد)، که تأخیر را در حین بازی بهبود می ‌بخشد، اما تأثیر زیادی روی عملکرد گرافیکی ندارد.

عملکرد گرافیکی در گروه بهترین عملکردها قرار می گیرد. علاوه بر این، عملکرد گرافیکی کاملاً ثابت باقی می ماند. عملکرد بازی به راحتی برای حداکثر جزئیات در وضوح QHD بومی، حتی در بازی‌ های حجیم، عالی است. در عملکرد باتری، GPU مجاز است حداکثر 44 وات مصرف کند که مربوط به افت عملکرد حدود 70٪ است.

سخن پایانی

ROG Strix SCAR 17 SE بدون اغراق یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است. طراحی، تجهیزات، عملکرد و حتی عمر باتری آن شایسته امتیاز بسیار بالایی هستند. چنین لپ تاپی واقعاً ارزش امتحان را دارد. هزینه چنین تجهیزاتی به تقریبا 240 میلیون تومان می رسد. امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان غول مرحله آخر ایسوس scar 17 استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را در رابطه با این لپ تاپ و این مقاله با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

جم فاضلاب در دنیای امروزی به قدری بالا رفته که نیاز به تصفیه فاضلاب بیش از پیش احساس می‌شود و اهمیت زیادی پیدا کرده است. با تصفیه فاضلاب بهداشتی و برگردندان آب به چرخه مصرف کمک زیادی به مشکل کمبود آب می‌کنیم. در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید تا شما را با فاضلاب بهداشتی، روش‌های تصفیه آن آشنا کنیم و بهترین روش خرید پکیج تصفیه مناسب را به شما معرفی کنیم.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

فاضلاب بهداشتی چیست؟

فاضلاب بهداشتی که به آن فاضلاب بهداشتی - انسانی یا فاضلاب خانگی نیز می‌گویند، فاضلابی است که از واحدهای مسکونی، تجاری، مؤسسات، ادارات و ... تولید می‌شود. فاضلاب بهداشتی در واقع حاصل از مصرف آبی است که انسان برای مصارف روزانه مانند حمام، توالت، آشپزی و ... به کار می‌برد.

میزان تولید فاضلاب بهداشتی تابعی از میزان مصرف آب و البته میزان مصرف آب نیز خود تابعی از عوامل مختلف مانند پارامترهای اقلیمی، اقتصادی، سطح بهداشت و ... است. برای محاسبه میزان فاضلاب بهداشتی، از اصطلاح "سرانه تولید فاضلاب" استفاده می‌شود که در واقع سرانه تولید فاضلاب بهداشتی عبارت است از میزان فاضلاب تولیدی به ازای هر نفر در یک روز. مقدار سرانه تولید فاضلاب از روی میزان آب مصرفی توسط هر فرد محاسبه می‌شود. به عبارتی بعد از تخمین و اطلاع از میزان آب مصرفی، ضریبی را به عنوان ضریب تبدیل آب به فاضلاب که حدوداً در جوامع شهری بین 70 تا 90 درصد است، در نظر می‌گیرند.

روش‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید تولید فاضلاب یکی از اجتناب ناپذیرترین و طبیعی‌ترین فعالیت‌های سبک زندگی بشر است. برای حیات انسان و در تمامی فرایندهای زندگی مانند کارهای خانگی، تولید صنعتی، خدماتی، رستوران‌ها و ... وجود آب ضروری است. ازآنجایی‌که جمعیت انسان روز به روز در حال افزایش است، استفاده از آب برای کارهای مختلف نیز در حال افزایش است، بنابراین برای حفظ منابع آب برای نسل‌های آینده لازم است از آبی که مصرف شده یا به عبارتی فاضلابی که تولید شده، مجدداً استفاده شود.

روش‌های مختلفی جهت تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آن وجود دارد. تصفیه فاضلاب و تخلیه آن باید به گونه ای صورت گیرد تا هیچ‌گونه آسیب و خطری برای محیط زیست و انسان ایجاد نشود.

مدیریت فاضلاب اساساً فرایندی است که طی آن زباله‌ها به نفع انسان تصفیه می‌شوند. روش‌های مختلفی در تصفیه فاضلاب وجود دارد. به‌طورکلی چندین روش برای تصفیه فاضلاب بهداشتی وجود دارد که عبارت‌اند از:

تصفیه فیزیکی فاضلاب بهداشتی
تصفیه شیمیایی فاضلاب بهداشتی
تصفیه بیولوژیکی فاضلاب بهداشتی

1. روش تصفیه فیزیکی فاضلاب بهداشتی
روش تصفیه فیزیکی جهت حذف مواد جامد شناور و معلق کوچک و بزرگ از فاضلاب به کار برده می‌شود. در این روش از تجهیزات و واحدهایی مانند آشغال‌گیر، دانه گیر، ته‌نشینی ثقلی، فیلتراسیون و ... جهت حذف و تصفیه به صورت فیزیکی از طریق جداسازی مواد استفاده می‌شود.

2. روش تصفیه شیمیایی فاضلاب بهداشتی

در این روش از مواد شیمیایی در تصفیه فاضلاب استفاده می‌شود. استفاده از مواد شیمیایی در طی فرایند تصفیه فاضلاب با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد. به عنوان مثال در برخی موارد، موادی در فاضلاب وجود دارد که از طریق روش‌های فیزیکی مانند ته‌نشینی ثقلی، از جریان فاضلاب حذف نمی‌شود، در چنین شرایطی با استفاده از تزریق مواد شیمیایی به فاضلاب و ایجاد لخته و منعقد شدن مواد، امکان ته‌نشین شدن آن‌ها فراهم می‌شود. همچنین از مواد شیمیایی مانند هیپوکلریت کلسیم، جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن فاضلاب استفاده می‌شود.

3. روش تصفیه بیولوژیکی فاضلاب بهداشتی

تصفیه بیولوژیکی فاضلاب یکی از روش‌های بسیار مهم و کاربردی است. در روش بیولوژیکی، باکتری‌های هوازی و بی هوازی با تغذیه از مواد آلی موجود در فاضلاب اقدام به تجزیه و حذف آن‌ها می‌کنند. روش بیولوژیکی خود شامل انواع روش‌های هوازی و روش‌های بی‌هوازی است که آن‌ها نیز به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند. به‌طورکلی اساس عملکرد روش بیولوژیکی بر پایه فعالیت میکروارگانیسم هاست.

فرایندهای تصفیه فاضلاب انسانی

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، فرایندهای مختلفی جهت تصفیه فاضلاب وجود دارد. در تصفیه فاضلاب انسانی تلفیقی از روش‌های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی به کار برده می‌شود. تفاوت فرایندهای مختلف بیشتر در بخش تصفیه بیولوژیکی آن‌ها و نحوه عملکرد باکتری‌ها است.

فرایندهای تصفیه فاضلاب انسانی عبارت است از:

فرایند لجن فعال متعارف (CAS)

فرایند لجن فعال با هوادهی گسترده (EAAS)

فرایند لجن فعال با بستر رشد متحرک (MBBR)

فرایند لجن فعال با بستر رشد ثابت (IFAS)

فرایند دیسک‌های بیولوژیکی چرخان (RBC)

فرایند راکتور ناپیوسته متوالی (SBR) و ...

فرایندهای فوق، فرایندهایی هستند که بر اساس فعالیت باکتری‌های هوازی عمل تجزیه و تصفیه بیولوژیکی فاضلاب انجام می‌شود. اغلب در تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی، از فرایندهای هوازی استفاده می‌شود. باکتری‌های بی‌هوازی که در غیاب اکسیژن به تجزیه مواد آلی می‌پردازند، در تصفیه فاضلاب‌های صنعتی به کار برده می‌شوند. از جمله فرایندهای بی‌هوازی تصفیه فاضلاب می‌توان به UASB، ABR، UAFB اشاره نمود.

معرفی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی پاک پساب اقلیم

شرکت پاک پساب اقلیم طراح و مجری پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی در ظرفیت‌های مختلف از 1 متر مکعب در شبانه روز الی 1000 متر مکعب در شبانه روز است. پکیج های تصفیه فاضلاب شرکت پاک پساب اقلیم در جنس‌های پلی اتیلن، فلزی کامپوزیتی قابل اجرا و نصب است.

پکیج‌های تصفیه فاضلاب بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار آلودگی در محیط و جوامع کوچک و همچنین ایجاد امکان استفاده مجدد از فاضلاب برای مصارف مختلف بسیار کاربرد دارند. از جمله کاربردهای پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی عبارت است از:

  • تصفیه فاضلاب منازل، مجتمع‌های مسکونی و تفریحی
  • تصفیه فاضلاب ادارات و مراکز تجاری
  • تصفیه فاضلاب کمپ‌های مسکونی و نظامی
  • تصفیه فاضلاب بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها
  • تصفیه فاضلاب در مناطقی که امکان اتصال به شبکه جمع آوری ندارند و ...

شرکت پاک پساب اقلیم با دارا بودن چندین سال تجربه و با بهره‌گیری از دانش روز دنیا در زمینه ساخت و اجرای انواع پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی، اکنون آماده خدمت به کارفرمایان و مشتریان محترم است.

جهت ثبت سفارش و برقراری ارتباط با کارشناسان ما و کسب اطلاعات فنی و قیمت محصولات از طریق وب سایت و شماره تلفن‌های اعلام شده اقدام نمایید.

منبع: https://www.sid.ir/blog/post/81837/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d9%81%d8%a7%d8%b6%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af-



:: برچسب‌ها: فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد. با وبلاگ ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

شرکت اچ پی

شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی 1930 میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی 538 استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به 90 میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از 160 کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های 2007 تا 2010 شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال 1984 پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی اچ پی



:: برچسب‌ها: اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

این روش نسبت به روش های متداول و مرسوم فعلی از جمله وصله پوششی (اورلپ) و نیز روش استفاده از اتصالات مکانیکی (کوپلینگ) از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار بوده و همچنین استحکام ناحیه اتصال در آن نیز بیشتراز ماده اولیه می باشد.در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

به طور کلی روش جوش سر به سر میلگردها (فورجینگ) بسیار مستحکمتر و اقتصادی تر

از وصله پوششی (اورلپ) می باشد.

صرفه جویی ها :

1 – صرفه جویی 15 تا 20 درصدی در مصرف میلگرد با حذف اورلپ و پرت آرماتور.

2 – اتصال میلگردهای غیر قابل مصرف (پرت) به یکدیگر و استفاده مجدد از آنها.

3 – صرفه جویی در زمان اجرای کار.

و همچنين شركت ما داراي اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki) در خاورمیانه مي باشد.

شرکت ریکن کی کی ژاپن
 داراي اخذ نمایندگی انحصاری

سازمان نظام مهندسی استان تهران
مورد تایید  سازمان نظام مهندسی استان تهران 

مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازي
مورد تایید مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازی

Japanese Industrial Standards
 استانداردهاي صنعتي ژاپن (JIS)

معرفی شرکت ریکن
(RIKEN)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki CO.,LTD) بزرگترین تولید کننده ادوات هیدرولیکی در جهان گردید. اداوات هیدرولیکی مربوط به جوش سر به سر میلگرد این شرکت بالاترین میزان فروش در جهان را دارا می باشد.

معرفی شرکت موتویوکی (Motoyuki)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از موتویوکی ژاپن (MOTOYUKI CO.,LTD) گردید.  از جمله محصولات ارزشمند آن می توان به تیغه های برش الماسه اشاره کرد که کاربرد زیادی در روش جوش سر به سر میلگرد دارد.

کات مهم در زمینه خرید دستگاه فورجینگ:
دستگاه جوش سر به سر میلگرد یا دستگاه فورجینگ میلگرد، یک دستگاه ابزار دقیق است که با توجه به تیراژ کم ساخت این دستگاه در دنیا، شرکت های تولید کننده ی این دستگاه بسیار کم تعداد می باشند.
شباهت اجزای اصلی دستگاههای استاندارد مانند پمپ یا اره به نمونه های غیراستاندارد موجود در بازار ایران، متاسفانه باعث شده برخی شرکتهای سودجو براحتی بتوانند اقدام به فروش ادوات غیراستاندارد کنند.

برای اطمینان از کیفیت دستگاه و استاندارد بودن آن باید نکات زیر را در نظر گرفت:

1- نظر گروه های اجرایی:

تشخیص دستگاههای غیراستاندارد از استاندارد بسیار ساده خواهد بود؛ به این صورت که یا کار بطور کلی اجرا نخواهد شد و یا در ابتدای کار مشکلات بسیار زیادی حین اجرا پیش خواهد آمد.

امروزه نزدیک به 200 تا 300 گروه اجرایی در کشور مشغول به فعالیت هستند که دسترسی به آن ها و تجربیاتشان درخصوص دستگاه های فورجینگ موجود در بازار کار سختی نیست؛ اما صرفا اکتفا به نظر و تجربه فروشندگان نمی تواند انتخاب درستی باشد؛ از این رو موارد دیگری نیز ذکر شده، مانند برند دستگاه و نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ، که در ادامه مشاهده می فرمایید:

2- برند دستگاه:

امروزه برندهای فراوانی در بازار موجود هستند اما نیاز به راستی آزمایی دارند. برای راستی آزمایی برندهای دستگاههای فورجینگ موجود در بازار به زمان، مهارت و تجربه نیاز دارید که اگر بتازگی وارد این بازار شده باشید احتمالا این 3 مولفه را دراختیار ندارید؛ پس شاید بهتر باشد نظر شرکتهای باتچربه و رتبه یک در بخش فروش دستگاه و اجرای فورجینگ که در بازار بصورت منوپول فعالیت دارند را مدنظر قرار دهید. بطور مثال، شرکت پویاگستر در حال حاضر تنها نماینده انحصاری شرکت ریکن کی کی ژاپن در خاورمیانه است که از بزرگترین و باکیفیت ترین شرکتهای سازنده ادوات هیدرولیک دنیا می باشد.

3- نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ:

1) پمپ هیدرولیک :

پمپ هیدرولیک یک مولد انرژی می باشد که به عنوان قلب تپنده و مهم ترین قسمت دستگاه باید دارای حداکثر استاندارد های لازم باشد.
 
جهت خرید پمپ هیدرولیک نکات کلیدی زیر را مدنظر قرار دهید :

 1- پمپ هیدرولیک شما باید یک پمپ 700 باری باشد.

  

2- پمپ هیدرولیک نباید افت فشار داشته باشد: 

 پمپ های 700 بار موجود در بازار، معمولا مخصوص دستگاه های پرس می باشند که افت فشار مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی کند اما در فرآیند جوش سر به سر میلگرد فورجینگ، افت فشار باعث بالا رفتن ریسک شکستگی جوش می گردد. پمپ های غیراستاندارد شاید در تست های اولیه دارای افت فشار نباشند اما بعد از یک دوره، با توجه به کیفیت پایین، دچار افت فشار خواهند شد.  

3- پمپ هیدرولیک باید مجهز به شیر تنظیم فشار باشد:

فروشندگان دستگاه غیراستاندارد، معمولا به جای شیر تنظیم فشار (Pressure valve)، از سوئیچ قطع فشار (Pressure switch) استفاده می کنند؛ بدلیل قطع شدن فشار در فرآیند فورجینگ، ریسک شکستگی جوش ها بسیار بالاتر میرود.

اخیرا عده ای از سودجویان، پمپهای غیراستاندارد دستگاه جوش سر به سر شرکت ریکن را برای جوشکاری فورجینگ معرفی می نمایند که شناسایی آنها از مدلهای اصل برای تازه واردان به این بازار دشوار می باشد.

پمپهای مجهز به شیرهای قطع کننده فشار، به هیچ وجه موردتایید نهادهای آیین نامه ای در ژاپن نیستند و تمام پمپهای ژاپنی که امروزه مورداستفاده قرار می گیرند مجهز به شیرهای تنظیم فشار می باشند.

2) اره

اره از انواع برشهای سرد و از پراصطکاک ترین قطعات مجموعه ادوات دستگاه جوش سر به سر میلگرد می باشد. درصورت استفاده از اره های کیفیت پایین و غیراستاندارد، کاربران دچار مشکل خواهند شد. استفاده از تجربه مهندسین عمران و همچنین بهره گیری از تجربه موجود در بازار در زمینه انتخاب اره استاندارد، می تواند راهکاری مطمئن برای انتخاب اره مناسب باشد.

3) گیره

وزن پایین، هم راستایی و خدمات پس از فروش، مهم ترین نکاتی هستند که باید در خرید گیره مدنظر قرار داد؛ استفاده از نظر کاربران قدیمی و باتجربه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

4) مشعل: 

حلقه مشعل در نمونه ها شامل 12 ، 10 ، 8 شعله برای انتقال حرارت ناشی از گاز اکسیژن و استیلن می باشد که بطور یکنواخت در تمام نقاط اتصال تعبیه شده است. باتوجه به حساسیت بالا، این قطعه در آیین نامه ژاپنی دارای استاندارد ژاپنی می باشد که پیشنهاد شرکت پویاگستر استفاده از مشعل های دارای استاندارد ژاپنی می باشد.

فورجینگ چیست؟
 
جوش سر به سر میلگرد (فورجینگ) به وصله میلگرد (فیلر یا الکترود جوشکاری) اطلاق می گردد که از اعمال حرارت و فشار همزمان، بدون اضافه کردن ماده افزودنی حاصل می شود. فورجینگ سر به سر میلگرد قدمتی نزدیک به 7 دهه در کشور ژاپن دارد و همچنان پرکاربردترین اتصال در صنعت ساختمان سازی ژاپن می باشد. مکانیزم تشکیل این اتصال به این شکل می باشد که در اثر حرارت و فشار همزمان، ساختار کریستالی و مولکولی وجوه اتصال به نوسان افتاده و در یکدیگر نفوذ می کنند. پس از سرد شدن، تبلور مجددی اتفاق می افتد و یک اتصال یکپارچه شکل می گیرد. به همین دلیل برش سرد 90 درجه و همچنین قرارگیری در گیره های مخصوص در این روش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اتصال فورجینگ برخلاف سایر اتصالات مکانیکی و جوشی میلگرد، از انعطاف پذیری و جذب انرژی مطلوبی برخوردار است و به جهت مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله در کشور زلزله خیز ژاپن، موردتوجه ویژه قرار دارد؛ همچنین حذف اورلپ و جایگزینی آن با وصله فورجینگ باعث سبک سازی سازه، پوشش دهی عالی (کاور) بتن و کاهش هزینه ساخت وساز نیز می گردد.

براساس یک پژوهش انجام شده طی سال های 1995 تا 2016، جوش سر به سر میلگرد، حدود %70 پروژه های صنعت ساختمان سازی ژاپن را در بر می گیرد و برخلاف تصور رایج، طی فرآیند فورجینگ، دمای فلز پایه به دمای ذوب نمی رسد و هیچ گونه تغییرات شیمیایی در مواد تشکیل دهنده آن (کربن) رخ نمی دهد. تردی یا شکنندگی نیز اتفاق نمی افتد و تستهای خمش استاندارد تعریف شده برای این روش موید این مطلب می باشند.

روش فورجینگ طیف وسیعی از میلگردهای S400- S420-S490 -S500  را دربر می گیرد.

 منبع وبسایت پویا گستر



:: برچسب‌ها: جوش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اگر به دنبال این هستید که بهترین غذای مرغ عشق چیست، این مقاله از جوان ایرانی را از دست ندهید. تمام اطلاعاتی که نیاز است در مورد غذا دادن به این پرنده خانگی خوشگل بدانید را برای شما شرح می‌دهیم. درواقع به طور کامل بیان می‌کنیم که به مرغ عشق خود چه نوع مواد غذایی، چه مقدار و چند وقت یک‌بار غذا بدهید، همچنین چگونه بهترین غذای پرنده مرغ عشق را انتخاب کنید و از چه مواردی پرهیز کنید. در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه این مقاله اسناد علمی و عملی نیاز دارد حتما بیشتر تحقیق کنید و در پایان منبع آن را هم می توانید بررسی نمایید
قصد ما از انتشار این مقاله بار آموزشی آن است

بهترین غذای مرغ عشق چیست؟

احتمالاً برای شما این سؤال ممکن است ایجاد شود: مرغ عشق‌هایی که در طبیعت وجود دارد، از کجا تغذیه می‌کنند! آن‌ها به جستجوی غذا در دشت‌ها جنگل‌ها، بوته‌زار و علف‌های سرزمین‌های بومی می‌گردند و منابع غذایی مانند انواع توت‌ها، دانه‌ها، جوانه‌های گندم و مواردی از این قبیل را تغذیه می‌کنند. البته از فصلی به فصل دیگر این تغذیه متفاوت است.

بهترین غذای مرغ عشق شامل انواع دانه‌های گیاهی مانند ارزن است که البته می‌توانید در کنار این‌ها از میوه‌ها و سبزی‌هایی مانند کاهو و غیره نیز استفاده کنید.

تمیز بودن قفس مرغ عشق اهمیت بسیار زیادی بدهید. ماهی یک‌بار قفس آن‌ها را با مواد ضدعفونی‌کننده و حشره‌کش‌ها بسیار تمیز شسته و ضدعفونی کنید و یک ساعت در نور خورشید قرار دهید. البته در مورد چگونگی نظافت این پرنده‌ها در انتهای مقاله توضیحات کامل را شرح داده‌ایم. در ادامه به بررسی برنامه غذایی هفتگی آن‌ها می‌پردازیم.

برنامه غذایی هفتگی مرغ عشق

حتماً برای مرغ عشق‌ها یک منوی غذایی هفتگی در نظر بگیرید. ارزن و کتان که به صورت ثابت باید در ظرف غذای پرنده‌ها باشد، اما در کنار آن به عنوان مثال یک روز سفیده تخم مرغ بدهید، یک روز جوانه گندم، روز بعدی کاهو و هویج، روز بعدی سیب و … به این طریق در برنامه غذایی پرنده مرغ عشق تنوع ایجاد کنید.

غلات و دانه‌های روغنی

غذای اصلی مرغ عشق‌ها، دانه ارزن است. ارزن یکی از بهترین غذاهایی است که پرنده‌ها به آن علاقه دارند، اما اگر از مرغ عشق در منزل نگهداری می‌کنید، باید بدانید که ارزن به تنهایی کافی نیست و تمام احتیاجات غذایی مرغ عشق‌ها را برآورده نمی‌کند. در کنار آن باید از تخم کتان و آفتابگردان نیز به مقدار کم استفاده کنید. از دانه دادن زیاد به پرنده‌ها اجتناب کنید، زیرا دارای مشکلات گوارشی خواهند شد.

دانه ذرت

دانه‌های ذرت برای مرغ عشق کمی درشت است و باید حتماً آن را خرد کنید. نان گندم و پاستای پخته شده و برنج هم در کنار ارزن به مرغ عشق خود بدهید.

برنج برای مرغ عشق

به‌هیچ‌وجه به پرنده‌ها، غذاهای خانگی که دارای ادویه‌های مختلف است را ندهید، زیرا مشکلات گوارشی بسیار زیادی برای آن‌ها ایجاد می‌کند. اگر برنج شما بدون روغن و نمک به صورت کته پخته شده باشد، می‌توانید در هفته یک الی دو بار به مرغ عشق خود بدهید.

نان برای مرغ عشق

دقت کنید که به هیچ وجه نان خیس خورده را به مدت طولانی درون قفس قرار ندهید، زیرا سریع فاسد شده و پرنده‌ها را مریض خواهد کرد. شما عزیزان می‌توانید به مقدار کم نان سبوس‌دار و کم‌نمک که در آب کمی خیس خورده است را در قفس پرنده به مدت کوتاهی قرار دهید.

سبزیجات مرغ عشق‌ها

مرغ عشق‌ها به سبزی علاقه بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال کاهو باعث می‌شود که آهن موردنیاز بدنشان فراهم شود، همچنین خاصیت ضد یبوست دارد. اگر پرنده شما دچار اسهال شده است، به او کاهو ندهید. به‌طورکلی زمانی که پرنده‌ها اسهال دارند، کاهو و سبزیجات وضعیت آن‌ها را بدتر می‌کند.

کاهو و سبزی‌هایی مانند هویج، فلفل دلمه‌ای، گشنیز و شوید برای پرنده‌ها بسیار خوب است.جوان ایرانی (irjavan.com)

سیب

از آنجایی که سیب ویتامین بسیار زیادی دارد برای پرنده‌ها مفید بوده و می‌توانید به آن‌ها بدهید.

تخم مرغ آب پز

هنگامی‌که جوجه مرغ عشق سر از تخم درمی‌آورد تقریباً تا چهل روز توسط پرنده نر و ماده تغذیه می‌کند‌. اما سعی کنید در طی این مدت به والدین جوجه‌ها تخم مرغ آب پز و جوانه گندم بدهید.

هم زرده و هم سفیده تخم مرغ آب پز برای مرغ عشق بسیار مفید است. اما زیاده‌روی نکنید. تخم مرغ آب پز شده را رنده کنید و به پرنده خود بدهید.

جوانه گندم

در هفته حداقل یک یا دو بار به پرنده‌ها جوانه‌هایی مانند جوانه گندم بدهید. در این صورت آن‌ها کمتر درگیر بیماری و مشکلات تغذیه‌ای می‌شوند.

سنگریزه‌ها

از آنجایی که پرنده‌ها سنگدان دارند، درنتیجه وجود سنگ‌ریزه در قفس آن‌ها الزامی است و می‌تواند به هضم و جذب بهتر غذا کمک بسیار زیادی کند. این سنگریزه‌ها باعث می‌شود که در سنگدان پرنده‌ها، دانه‌ها به راحتی شکسته شوند.

 

غذاهای خطرناک برای مرغ عشق چیست؟

اشتباه رایج افرادی که مرغ عشق‌ها را در منزل نگهداری می‌کنند این است که از غذای خودشان و یا غذاهایی که در یخچال نگهداری کرده‌اند به پرنده‌ها نیز می‌دهند‌. درصورتی‌که این کار بسیار اشتباه است و می‌تواند به آن‌ها آسیب بسیار جدی وارد کند. زیرا غذای انسان دارای روغن و انواع ادویه‌جات است.

از مواد غذایی که بر روی پرنده‌ها تأثیر بسیار بدی می‌گذارد می‌توان به آووکادو و شکلات نیز اشاره کرد. همچنین موادی که دارای کافئین و یا ریواس است برای مرغ عشق‌ها ضرر دارد. سعی کنید به آن‌ها کلم ندهید، زیرا ممکن است دچار بیماری شوند. از دادن سبزی‌هایی مانند اسفناج و جعفری نیز زیاده‌روی نکنید. درواقع اگر مراحل تخم‌گذاری پرنده‌ها فرا رسیده، بهتر است که به آن‌ها اسفناج و جعفری ندهید زیرا باعث جلوگیری از جذب کلسیم می‌شود.

غذاهای ممنوعه برای مرغ عشق

به طور خلاصه غذاها و میوه‌هایی که نباید مرغ عشق مصرف کند را در ادامه معرفی می‌کنیم:

غذاهای انسان
آووکادو
شکلات
کافئین
ریواس
اسفناج
جعفری
آهک
لوبیا
سیر
پیاز
دانه سیب

مرغ عشق‌ها به راحتی در منزل در کنار اعضای خانواده می‌توانند زندگی خوبی داشته باشند. اما برای نگهداری از آن‌ها یک قفس لازم است و سایر شرایطی که در این بخش بررسی می‌کنیم. مرغ عشق‌ها بسیار شجاع هستند و از هیچ چیز نمی‌ترسند! درواقع اگر حتی با پرنده بزرگتر از خود مانند عروس هلندی در یک مکان قرار بگیرند، بدون هیچ ترسی به آن‌ها حمله کرده و پرندگان دیگر را زخمی می‌کنند.

نگهداری از مرغ عشق هزینه چندان زیادی ندارد، اما شرایط محیطی باید برایشان مساعد باشد. به عنوان مثال از آنجایی که مقاوم در برابر سرما نیستند، اگر در معرض هوای سرد قرار دهید تلف می‌شوند. زیرا به زودی سرما خورده و بعد از چند روز ممکن است بمیرند.

نگهداری از این پرنده بسیار بی‌دردسر است و طرفداران بسیار زیادی دارد. شما عزیزان می‌توانید این پرنده‌ها را رفیق صمیمی خود بدانید.

اهمیت به نظافت مرغ عشق‌‌ها

♦ مرغ عشق‌ها عاشق حمام کردن و همچنین نوشیدن آب هستند. بنابراین علاوه بر اینکه ظرف آب آن‌ها را باید هر روز یا روزی چند بار تعویض کنید، ماهی یک‌بار ظرف کم‌عمق پر از آب در قفس آن‌ها گذاشته و اجازه دهید که آب‌تنی کنند.

♦ ظرف آب‌خوری مرغ عشق را با مواد شوینده مانند ریکا تمیز نکنید، زیرا ممکن است این مواد شیمیایی در آن ظرف باقی بمانند و سلامتی پرنده شما را به خطر بیندازند. اگر از مواد شوینده استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که پس از شستشو هیچ اثری از آن مواد باقی نماند‌

♦ از آب‌خوری‌های استفاده کنید که سرپوشیده باشد که پرنده نتواند داخل آن مدفوع و کثیف کاری کند. زیرا اگر پرنده از آن آب آلوده بنوشد، حتی موجب مرگ آن‌ها خواهد شد.

♦ پرنده‌ها هرماه باید حمام شوند، وگرنه بدن آن‌ها پر از کک و کنه خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید هر دو هفته یک‌بار ظرف حمام آن‌ها را درون قفس گذاشته و اجازه بدهید که خودشان را تمیز بشویند.

♦ همیانطور که ذکر شد فراموش نکنید که هرروز باید آبخوری مرغ عشق‌ها را شسته و آب تازه و تمیز برای آن‌ها فراهم کنید‌. به غذای آن‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای بدهید. هرروز غذای تازه و جدید برایشان بگذارید. اگر غذا و آب پرنده‌ها آلوده باشد، آن‌ها سریع دچار عفونت‌های گوارشی خواهند شد. 

تغذیه مرغ عشق در زمان تخم‌گذاری و جوجه داری

در این بخش از مجله جوان ایرانی به نحوه تغذیه مرغ عشق در زمان جفت‌گیری، تخم‌گذاری و جوجه داری می‌پردازیم.

مولتی‌ویتامین و مکمل‌ها

برای اینکه مرغ عشق‌ها بتوانند تخم‌های باکیفیت و نطفه‌دار تولید کنند، که به جوجه تبدیل شود، آن‌ها باید یک برنامه غذایی مناسب داشته باشند‌.

همان‌طور که می‌دانید نیاز پرندگان در مدت جفت‌گیری به ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد غذایی بیشتر می‌شود. شما عزیزان باید بدانید که فصل مناسب برای جوجه‌کشی، بهار است. بنابراین قبل از اینکه جفت‌گیری پرندگان شروع شود، آن‌ها را با مکمل‌ها و مواد غذایی مناسب تغذیه کنید.

البته به دلیل اینکه مکمل‌های غذایی و مولتی‌ویتامین‌ها باعث مست شدن مرغ عشق می‌شود، بنابراین هنگامی‌که شروع به تخم‌گذاری کردند، این مکمل‌ها را به آن‌ها ندهید، زیرا ممکن است تحریک‌شده و مجدداً جفت‌گیری کنند که مناسب شرایط آن‌ها نیست.

تعادل بین غذاهای گرم و سرد
برای پیشگیری از تحریک مجدد پرندگان در غذاهای آن‌ها تعادل برقرار کنید. غذاهای گرم و سرد را با هم به آن‌ها دهید. اگر فقط غذای گرم بدهید ممکن است مجدد برای جفت‌گیری و تخم‌گذاری تحریک شوند. اگر به مرغ عشق‌ها به ویژه زمانی که جوجه دارند تخم مرغ آب پز می‌دهید، تخم خرفه را نیز در قفس بگذارید چون طبع سردی دارد. همچنین اگر سبزی جعفری به مرغ عشق می‌دهید، در کنارش گشنیز نیز بدهید. به این ترتیب در تغذیه والدین تعادل برقرار می‌کنید تا در زمان جوجه داری آماده تخم‌گذاری مجدد نشوند‌.

برای تقویت جفت‌های جوجه دار از هفته دوم می‌توانید دو بار در هفته به آن‌ها حبوبات آب پز بدهید.

سرلاک برای جوجه‌ها

اگر جوجه مرغ عشق‌ها والدین دارند و یا به هر طریقی باید به آن‌ها غذا بدهید، از سرلاک استفاده کنید. سرلاک آماده موجود است، اما در منزل نیز می‌توان آن را تهیه کرد. درواقع سفیده تخم مرغ، بیسکویت مادر و آرد نخودچی را در یک میکسر به خوبی مخلوط کرده، آب ولرم به آن اضافه کنید و به خوبی هم بزنید. شما می‌توانید تا یک ماه این سرلاک جوجه را که باید کمی گرم و آبکی باشد به جوجه‌ها بدهید‌. یک‌ماهگی دانه‌هایی مانند جوانه گندم را نیز می‌توان علاوه بر سرلاک به جوجه‌ها داد.

مورد بعدی اینکه هنگامی‌که مرغ عشق‌ها تخم می‌گذارند و یا جوجه دارند لانه جوجه‌ها را دست‌کاری نکنید، زیرا ممکن است والدین دیگر به جوجه‌ها غذا ندهد و یا روی تخم‌های خود نمی‌خوابند.

نکته:

هیچ‌گاه نباید یهویی و یک‌باره غذای مرغ عشق‌ها را تغییر داد، زیرا آن‌ها ممکن است به خوردن غذای جدید هیچ علاقه‌ای نداشته باشند. درنتیجه به بدن‌های آن‌ها شوک وارد می‌شود‌‌. اگر قصد تغییر تغذیه آن‌ها را دارید این کار را آهسته و به مرور زمان انجام دهید.

منبع: https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%ba-%d8%b9%d8%b4%d9%82-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: برچسب‌ها: سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران.تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست ، از سال ۱۳۷۸ تا کنون فقط و فقط در زمینه اتصالات دوار فعالیت کردم دوره های آموزشی زیادی خارج از کشور گذروندم و تا کنون بیش از ۵۰ مدل اتصال دوار در ایران طراحی کرده و به مرحله ساخت رسوندم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

چندین نمایشگاه خارجی در کشور هلند و آلمان با موفقیت برگزار کردم . صنعت اتصالات دوار را بخوبی میشناسم و در این مقاله میخوام راجع به روتاری جوینت های مخصوص آب سرد و گرم مطالبی را به زبان ساده ارایه بدم که مطمنم خیلی کاربردی خواهد بود. لازم به ذکر است مقاله ذیل با توجه به شرایط کاری صنایع ایران نگارش شده است .

روتاری جوینت چیست ؟
روتاری جوینت یک مفصل انتقال دهنده سیال(مایعات وگاز) به شکل (سرد و گرم ) می باشد که جهت استفاده در مواردی که قسمتهایی از دستگاه میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار می رود .

✔ روتاری جوینت های ساخت این کارخانه در دو گروه با سرعت دورانی پایین با پیش کد RMZ ( کمتر از 150 دور بر دقیقه ) و سرعت دورانی بالا با پیش کد RMB ( حداکثر8000rpm) ساخته میشوند . تمامی روتاری جوینت های ساخته شده بصورت 100درصد با فشار 4 بار و سرعت دورانی 56rpm برای گروه روتاری جوینت های RMZو 450rpm برای گروه روتاری جوینت های RMB بمدت 10 دقیقه تست میشوند .

معرفی روتاری جوینت های مالتی پورت و نحوه استفاده آن در صنایع مختلف
✔ اجزای چرخان در کاربردهای حرکتی رایج هستند – بازوهای ربات، غلطک ها ، قرقره ها، و میزهای چرخشی تنها چند نمونه هستند. و در حالی که ایجاد حرکت چرخشی آسان است، هنگامی که هوا یا مایعات نیاز به انتقال از یک منبع ثابت به یک جزء دوار برای خنک کردن، گرم کردن، روانکاری یا انتقال نیروی سیال دارند، کار پیچیده تر می شود. این جایی است که اتصالات دوار ( روتاری جوینت ، سویول جوینت ) وارد می شوند.

اتصالات چرخشی رابطی را فراهم می کنند که به سیال – هوا، بخار یا مایع – اجازه می دهد بین یک جزء چرخان و یک جزء ساکن منتقل شود. آنها برای سازگاری با شرایط محیطی مختلف، از جمله دماهای بسیار بالا و پایین، جریان ها و فشارها، از جمله کاربردهای خلاء، طراحی شده اند. و برخلاف دیگر مکانیسم های انتقال سیال، اتصالات چرخشی برای کاربردهایی کار می کنند که شامل هر ترکیبی از زوایای چرخش، از جمله چرخش مداوم در یک جهت است.

اتصالات دوار ( روتاری جوینت – سویول جوینت – بال جوینت )
اینها می تواند برای تامین خنک کننده از یک منبع ثابت به طور مستقیم به قسمت دوار ماشین ابزار استفاده شود. اتصالات چرخشی با نام های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می شوند.

طرح ها و پیکربندی های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود

مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند .

در انتخاب یک اتصال چرخشی استاندارد و یا طراحی یک محصول سفارشی، عوامل زیر باید در نظر گرفته شوند:

✅ نوع سیال در حال انتقال
✅ سرعت چرخش
✅ نرخ جریان سیال
✅ فشار کاری سیال
✅ دمای سیال
✅ نشتی مجاز


نوع سیال اهمیت ویژه ای دارد، زیرا محفظه، شفت و سیل آب بند باید با سیال جریان یافته از طریق اتصال دوار سازگار باشند. سیال می توانند از آب گرفته تا مایعات و بخار بسیار خورنده باشند و سازندگان با ارائه طیف گسترده ای از مواد، نه تنها برای محفظه و شفت، بلکه برای آب بندی ها، چالش های هر یک را برطرف می کنند.

اگرچه طرح های تک و دو جریان رایج تر هستند، اتصالات چرخشی می توانند مسیرهای جریان مستقل متعددی را شامل شوند که اجازه می دهند سیال های مختلف به طور همزمان بدون اختلاط منتقل شوند. همچنین معمول است که سیل های مکانیکی با اتصال چرخشی ادغام شوند و اجازه عبور سیالات و کابل های الکتریکی یا فیبر نوری را می دهند.

مالتی پورت
روتاری جوینت های مالتی پورت مانند کد RMB-3-WAY ( https://rotaryjoint.ir/product/rotary-rmb-3-way/ ) دو کانال مجزا را نشان می دهد که رسانه های مختلف میتوانند بدون اختلاط عبور کنند و از میان شافت کابل برق یا مخابراتی عبور کند

در سیستم های کنترل حرکت، اتصالات چرخشی را می توان در مفاصل ربات، به ویژه برای انتقال هوا یا مایع به ابزار انتهای بازو، یافت. آنها همچنین برای عبور خلاء یا فشار هوا از مراحل یاتاقان هوای چرخشی و برای تامین مایع خنک کننده و روانکاری به اسپیندل ماشین های cnc استفاده می شوند.

محصولات TOP SEAL دارای انواع گارانتی برنزی ( ۳ ماهه ) نقره ای (۶ ماهه ) و گارانتی طلایی ( ۱۲ ماهه ) میباشد، کلیه محصولات دارای ۵ سال ضمانت تحویل قطعات یدکی از سوی شرکت خوشنام میباشد.

در ضمن محصولات دارای ۳ روز صمانت بازگشت وجه میباشد. همزمان با خرید میتونید لوازم یدکی مصرفی را هم از فروشنده بگیرید و خیالتون از تعمیرات بعدی راحت باشد.
جهت هر گونه مشاوره فنی میتونید با شماره ۰۲۱۴۷۶۲۲۲۲۶ کلید شماره ۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای خرید روتاری جوینت میتوانید به سادگی از داخل وبسایت ثبت سفارش نمایید، همکاران ما در اسرع وقت به سفارشات شما رسیدگی خواهند کرد.

منبع : https://saednews.com/fa/post/boeli-abrqoii-mtkhss-dar-trahi-v-sakht-rotari-joint-v-soiol-joint



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

Tomato paste is an ingredient used in many dishes due to its ease of preparation and popularity. Tomato paste not only makes food more appetizing, but also improves its taste and texture. Another advantage of using tomato paste is the consistency of the food.

 

If you don't want your stew to be watery, the tomato paste will suffice. It's really just a very concentrated tomato, peeled, seeded and boiled down to a thick paste. Tomato paste serves as a base for many dishes such as chili, soups and various sauces. Can be produced in private homes or large production plants. Other tomato products, such as tomato puree, can replace tomato paste in culinary applications.

 

Tomato product suppliers around the world offer a wide range of tomato products. The price of tomato paste sold in wholesale quantity is lower than the retail price. Iran is one of the major exporters of tomato products, including tomato paste. The quality is high and the wholesale price is good compared to others offered in the global market.

 

What is the tomato paste used for?

Tomatoes in the refrigeratorWhen he has a can of paste, he usually thinks what it can be used for. Tomato paste is a type of concentrated tomato paste that does not contain the seeds and skins normally found in tomatoes. Tomato paste is often used to add a strong flavor to a wide variety of dishes, even simple dishes.

 

Adds uniform stickiness to food. It gives a strong tomato flavor without making the dish soggy. Using tomato paste instead of other canned tomatoes (tomato puree, tomato passata, diced tomatoes, etc.) or fresh tomatoes will give you the full flavor of tomatoes without adding water.

 

This makes tomato paste retain its texture better, making it ideal for recipes that require less liquid, such as meatloaf and taco fillings. You can take advantage of the features. Tomato paste can also be used to quickly add a flavorful punch to weekday meals that take just 30 minutes to prepare. To maximize the flavor of tomato paste, it is recommended to add tomato paste early in the cooking process, before adding liquids such as water, broth, or additional canned tomatoes.

 

This gives the tomatoes a chance to caramelize and ripen further. Tomato paste can be used in a variety of recipes, such as stuffed sweet potato tacos. Instead of a rather salty taco seasoning, try a homemade sweet potato stuffing recipe that adds tomato paste for added flavor. is one of the largest exporters of Fresh tomatoes are grown throughout the United States, with California and Florida being the major producing regions.

 

California grows fresh tomatoes all year round except winter. Canada ($203 million), Japan ($3.83 million), Mexico ($3.05 million), Bahamas ($1.36 million) and Cayman Islands ($955,000) are the top five destinations for tomato exports from the United States . In 2019 and 2020, the US tomato export markets are Canada ($8.34 million), Japan ($2.17 million) and Mexico ($926,000), with the fastest growing market shares.

Because of the large amount of tomatoes grown in the United States, there is a global market for tomato products, including tomato paste, and US manufacturers face stiff competition from each other to sell their products to international importers. I'm here. Of the many companies manufacturing tomato products in the United States, CONAGRA and Red Gold are just two.

 

We make products such as tomato paste and tomato puree. The family owns the factory that produces the red gold. Red Gold Tomato Sauce, one of his tomato products, is gluten-free and contains no artificial colors. Zero calories and zero fat. Tomatoes from our cultivation are an ideal base for a wide variety of recipes. tomato sauce is he one of the most adaptable staple foods. It can be used in a variety of dishes, from Italian to Mexican, soups and stews, sauces and seasonings.

 

Tomato Paste Wholesale Price

Tomato paste is not just an ingredient used in homes and kitchens. Low-cost wholesale tomato paste is an essential ingredient in many grocery stores, restaurants, hospitals, and other establishments that provide large quantities of food to their employees.

 

The same is true for both distribution and wholesale of tomato paste. Also, the tomato paste market is active all year round, so cheap tomato paste wholesale is a great place for people to do business. In general, purchasing products wholesale offers higher profits than retail purchases. There are different brands of tomato paste, and each brand serves a specific market and has a specific buyer, depending on the quality of the product. Of course, this has a direct impact on demand growth, the higher the quality of the final product, the higher the demand.

 

In general, the price of tomato paste varies greatly depending on the brand, packaging, quantity and quality of the products supplied by the supplier. This makes the final product more expensive. When looking for tomato paste, it is important to consider many factors, including the Brix value. It is important that the Brix level of the tomato paste does not drop below 20.

 

With dozens of different brands of tomato paste available worldwide, the wholesale price of tomato paste is significantly below retail prices. Online shopping from reputable suppliers like us is a viable option for wholesale purchases.

 

Tomato Paste Substitute

If you're running out of tomato paste, the simplest solution is to omit it. However, if a recipe calls for tomato-his paste, you will have to come up with a substitute. Soy sauce can be substituted for tomato paste in dishes that do not normally call for tomato paste. It's not very sweet and has a strong salty taste, so start with a small amount.

 

Tomato passata, on the other hand, is a concentrated tomato paste that can be substituted in recipes that call for tomato paste or tomatoes. It's a little watery, but it tastes pretty much the same. Adding this amount of water will not affect the result of the dish, so you can use the following water.

 

You can reduce the amount of liquid by cooking the tomato passata in a pan for a few minutes. Can be used in place of tomato paste as long as it has the same consistency (about 1/3 of the total volume). Canned tomatoes, such as tomato passata, contain more water. In addition, it contains both tomato pulp and seeds.

 

An easy way to make tomato paste in a large skillet is to use canned tomatoes and simmer uncovered, stirring frequently, until half cooked. It takes about 10-15 minutes. Remove the seeds through a sieve and add the pulp to the dish like tomato paste.

 

Homemade Tomato Paste

If you have the time, you can make it at home, but it takes time. To prepare the homemade tomato recipe, whichever cooking method you choose, you will need the following ingredients. Prepare a bottle that has been washed and sterilized in advance, and empty the contents after use. Cut off the twigs and leaves from the tomatoes and wash them. Remove any damaged parts of tomatoes. Next you need to chop the tomatoes.

 

Place the pot on high heat. Stir occasionally while waiting for the tomatoes to become mushy. This process makes the tomatoes more supple and less difficult to chop in a blender or food processor.Add 1/4 cup of olive oil and a pinch of salt to the recipe. Chop or puree the tomatoes in a food processor or blender.

 

Pulse until smoothest consistency. At this stage of making the tomato paste, the tomato skins and seeds are completely removed from the puree. Tomatoes with lots of pulp but little moisture can be planted like this. Also remember that you will need at least one large baking sheet, preferably two. Pour the tomato puree onto 1-2 large baking sheets and cook in the oven for about 3 hours.

 

Where to buy tomato paste

Where to buy tomato paste, customers are always wondering where to buy, especially when buying tomato paste wholesale. You'll find many tomato brands on store shelves and aisles, as well as some online stores. If you're interested in retail, you can shop at your local store, popular market in town, or online.

 

However, if you are a wholesaler, you are responsible for choosing a reliable supplier of your goods. There are a variety of wholesale Internet shopping websites and physical marketplaces where you can source your products, but it's important to choose the most suitable one.

 

Unlike alibaba.com, some online providers such as B. our company, their own websites with direct access to catalogs and company profiles, details about the company and its services, photos and videos; You can submit a request to the company by filling out the form that you will be able to know and complete on the site.

 



:: برچسب‌ها: tomato ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

روتاری جوینت توسط چه شرکت یا شخصی اختراع شد؟ آیا در ایران شرکت یا فرد مورد اعتمادی وجود دارد که بتواند روتاری جوینت را طراحی و تولید کند؟ آیا در ایران شرکت معتبری وجود دارد که بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی ارائه دهد؟ و ده ها سوال دیگر .. در این مقاله قرار است به تمامی این سوال ها پاسخ داده شود. پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید …

ما در این مقاله قصد داریم در مورد روتاری جوینت با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی در صنعت دارد ؟

روتاری جوینت یک مفصل چرخشی جهت انتقال سیال (مایعات و گازها ) به شکل سرد و گرم میباشد و در قسمتهایی از دستگاه که میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار میرود .

روتاری جوینت در ایران با نامهای دیگری از قبیل مفصل گردان ، شیر گردان ، هیدروشاینر ، قفل بخار ، شیر هرزگرد شناخته میشود . در واقع روتاری جوینت ها قطعات دقیقی هستند که بین لوله های ثابت و قطعات دوار ماشین قرار میگیرند . هر صنعتی که برای انتقال هوا ، آب ، روغن (به شکل سرد و گرم ) از منبع ثابت به بخش قابل چرخش خود نیاز داشته باشد ، این مساله را با Rotary joint  و یا Swivel joint حل میکند .

روتاری جوینت توسط چه کسی اختراع شد ؟

روتاری جوینت در سال 1908 توسط شرکت امریکایی Barco اختراع شد . در سال 2012 شرکت Barco توسط شرکت Deublin در امریکا خریداری و تحت نام روتاری جوینت دابلین مارکت آن ادامه یافت . هر چند شرکت دابلین  به احترام آقای بارکو نام او را از محصولات طراحی شده توسط Barco پاک نکرده و هنوز هم روتاری جوینت های Barco با همان برند توسط Deublin فروخته میشود .

بارکو در آن زمان برای صنعت راه آهن آمریکا پیچ و مهره و اتصالات دیگر تولید میکرد . با گذشت سالها و بر اساس نیاز Barco صدها روتاری جوینت برای صنایع هوایی امریکا طراحی و تولید کرد . شرکت دابلین دسامبر 2012 شرکت Barco sen را از آقای Carry Illinois خریداری کرد . هر دو شرکت تولید کننده بزرگ اتصالات دوار در دنیا بودند و با تلفیق این دو شرکت اتفاقات خوبی در صنعت اتصالات چرخشی دنیا روی داد . شرکت Norman G Clark  که در سال 1919 تاسیس شد از عرضه کنندگان اصلی محصولات بارکو در امریکا میباشد .

پیش از خرید بارکو توسط دابلین این شرکت بیش از 100 سال با تفکرات ابتکاری و محصولات با کیفیت ، مشکلات جریان سیال در صنایع فرآوری و انرژی را حل میکرد . روتاری جوینت ها به شکلی طراحی و ساخته شده اند که با بالاترین کیفیت در دسترس باشند . با توجه به رشد سرعت تولید خصوصا در صنعت کاغذ نیاز بود که روتاری جوینت های با تحمل سرعت بالا و فشار و دمای بالاتر طراحی و تولید شوند . دابلین با خرید شرکت بارکو و ابتکارات خلاقانه و دسترسی به متریال های خاص در کشور امریکا توانست در این امر مهم پیشرو باشد .

آیا در ایران شرکت معتبر و با سابقه ای در زمینه تولید روتاری جوینت وجود دارد ؟

هم اکنون سازندگان مطرح زیادی در زمینه روتاری جوینت در دنیا هستند . بر اساس تحقیق های که انجام دادم تا قبل از سال 1368 هیچ روتاری جوینتی توسط ایرانی ها ساخته نشده است . در سال 1369 شرکت لاستیک دنا به دلیل همکاری های فراوانی که با شرکت صنایع قطعه سازی مهرگان ( به مدیریت پیشکسوت صنعت ایران آقای عباس ابرقویی ) داشته و این شرکت توانسته بوده  قطعات صنعتی پیچیده را با تکنولوژی آن روز برای شرکت های تایر سازی از جمله لاستیک دنا تولید کند . شرکت دنا پبشنهاد تعمیرات روتاری جوینت را به شرکت مهرگان میدهد . شرکت مهرگان در سال 1369 تعداد 100 عدد روتاری جوینت را برای لاستیک دنا تعمیر کرده ( البته با همکاری افراد آموزش دیده در شرکت فوجیتا ژاپن ) و تحویل میدهد و  بلافاصله قرارداد 200 عدد روتاری جوینت از سایز های 1 اینچ الی 3 اینچ را با آن شرکت منعقد میکند و به تدریج این محصول به دیگر شرکتهای تایر سازی و شرکت های فولادی تحویل میشود .

تعدادی از نقشه های آن زمان که هنوز کامپیوتر در ایران مرسوم نبوده و نقشه ها بصورت دستی کشیده میشدند را به نمایش خواهم گذاشت . صنایع قطعه سازی مهرگان در سال 1349 توسط آقای عباس ابرقویی در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و قطعات خودرو تاسیس شده و مجوز فعالیت میگیرد . آقای ابرقویی از جمله افرادی بودند که در شرکت پیرلی ایتالیا دوره های لازم جهت راه اندازی خطوط تولید تایر و تعمیرات و نگهداری پرسهای پخت تایر  را در سال 1355 الی 1359 گذاراندند و پس از آن عضو 25 نفری بودند که به دولت وقت (دولت بازرگان) تعهد راه اندازی کارخانجات تایر سازی در ایران را داده و تعهد نامه آنرا امضا کردند  .

info شرکت مهرگان از سال 1369 الی 1375 بصورت جسته و گریخته به تولید روتاری جوینت در کنار تولیدات خود مشغول بوده و از سال 1375 اقدام به راه اندازی کارخانه ای میکند که فقط و فقط اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ، سویول جوینت و روتاری ولو تولید میکند . در این کارخانه خطوط تولید به معنای واقعی مهندسی راه اندازی میشود .

من بوعلی ابرقویی فرزند آقای عباس ابرقویی  تحصیلات خودم را در سال 1375 در زمینه طراحی مدلهای صنعتی اونم با اتوکد 10 ( وای چه مصیبتی بود ) به اتمام رساندم و از همان سال به دلیل علاقه خودم به صنعت از یک سو و فعالیت تخصصی پدرم در صنعت در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی و اتصالات دوار و انواع گیربکس ها  از سوی دیگر ، بطور جدی بر روی تعمیرات انواع اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ها و مکانیکال سیل ها آغاز کردم . در آن سال ها اطلاعات زیادی در زمینه اتصالات دوار موجود نبود و من مجبور بودم اطلاعات خودم را از سایتهای مختلف  اونم با اینترنت Dial up و اون صدای ناهنجار وصل شدن و سرعت خیلی کمش استخراج کنم . بر حسب اجبار تعداد زیادی مقاله در این زمینه ترجمه کردم  که خب بدم نبود به این بهانه زبان انگلیسیم راه افتاد  و خلاصه بعد از چند ماه تحقیق فهمیدم اتصال دوار یعنی چی و کجا کاربرد داره و من چه کاری میتونم انجام بدم.

از سال 1375 تا امروز دقیقا 25 ساله که دارم روتاری جوینت طراحی و تولید میکنم البته قبل از اون از سال 1369 پدرم هر از گاهی روتاری جوینت تولید میکرد ولی تولید از سال 75 به بعد صنعتی شد. یعنی ما خط تولید تعریف کردیم فرایند های تولید را نگارش کردیم ، ماشین آلات را در سالن تولید به گونه ای چیدمان کردیم که قطعات از مواد خام تا تولید نهایی بصورت اتوماتیک وار به ایستگاه بعدی انتقال داده بشه و بین هر ایستگاه کنترل کیفی قراردادیم و از همه مهمتر کلیه فرایند های تولید قابل پیگیری باشه . مثلا با مراجعه به کد نهایی قطعه متوجه میشدیم که پوسته توسط کدام اپراتور در چه تاریخی و چه شیفت کاری تولید شده و ده ها اطلاعات دیگه را بخوبی پیگیری میکردیم . در سال 1395 برای افزایش مارکت داخلی و خارجی شرکت خوشننام آبادگران صنعت کویر تاسیس شد .. اکنون شرکت خوشنام با تکیه بر 53 سال سابقه تولید بیش از 50 مدل روتاری جوینت را با توجه به نیاز مشتریان تولید و در اختیار صنایع داخلی و خارجی قرار میدهد . خوشننام توان تولید انواع روتاری جوینت از سایز ¼ الی 20 اینچ را دارا میباشد .

از سال 1384 در جهت توسعه تولیدات و کامل کردن سبد محصولات ، تولید با کیفیت انواع سویول جوینت ،  بال جوینت ، در دستور کار قرار گرفت  . در حال حاضر انواع سویول جوینت با متریال استیل 316 ، استیل 304 ، کربن استیل از سایز 1 الی 12 اینچ  و بازه فشاری تا 350 بار و تحمل حرارتی 185 درجه سانتیگراد در مجموعه کارخانجات خوشنام تولید میشود . قطعات فلزی با ماشین های بروز CNC و با لاترین دقت تولید میشوند . سیل آبندی این محصولات از شرکت معروف اتریشی تهیه میشود . این شرکت تامین کننده سیل های آبندی شرکت های معروف در دنیا میباشد .

شرکت خوشنام به تازگی موفق به دریافت گواهینامه CE اروپا  از شرکت TUV آلمان شده و کلیه محصولات تحت الزامات استانداردCE  اروپا طراحی ، تولید و تست میشوند . محصولات تولیدی به صورت 100 درصدی تست و برای آنها گواهی تست صادر میشود . در جهت توسعه مارکتینگ و صادرات دفتر فروش شرکت خوشنام در ترکیه شهر استامبول دایر بوده و بزودی سایت تولید در استامبول راه اندازی خواهد شد . شرکت خوشنام دارنده گواهینامه 5 ستاره از انجمن ملی کیفیت ایران ، گواهینامه رضایت مندی مشتریان و تندیس 100 برند با کیفیت ایران و … است . محصولات این شرکت تحت برند TOP SEAL  در ایران توزیع میشود .

لیست تندیس ها و موفقیتهای بدست آمده به شرح ذیل میباشد :

  • ثبت اختراع ساخت دستگاه انتقال جریان برای دستگاه های در حال چرخش (روتاری جوینت) سال 1385
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 2008–ISO 9001 از شرکت IMQ ایتالیا 
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 223012012:ISO از شرکت TUV آلمان
  • دارنده گواهینامه NET از شرکت IMQ  ایتالیا 
  • عضو کنفدراسیون برند ملی ایران
  • عضو انجمن مخترعین ایران
  • عضو اتاق بازرگانی ایران – ایتالیا
  • برپایی نمایشگاه تخصصی شیر آلات در کشور هلند سالهای 2004 و 2006 میلادی
  • تهیه گزارش از شرکت مهرگان و چاپ تصویر مدیران آن در مجله Valve World هلند در سال 2004
  • دارنده لوح تقدیر از نمایشگاه VALVE WORLD )نمایشگاه تخصصی شیر آلات صنعتی در کشور هلند
  • دریافت لوح زرین کار آفرین نمونه در ایران در سال 1391
  • دریافت تندیس طلایی نام آوران عرصه تولید و رضایتمندی مشتری در ایران در سال 1391 
  • دریافت نشان نوابغ مدیریت ایران در ایران در سال 1394
  • دریافت لوح پنج ستاره کیفیت ایران در ایران در سال 1393
  • دریافت نشان طلایی کیفیت ایران در ایران در سال 1394 
  • دریافت نشان طلایی اهتمام به کیفیت در ایران در سال 1394
  • انتخاب گروه صنعتی مهرگان در لیست 10 شرکت صنعتی و منتخب دریافت نشان طلایی کیفیت و درج تیتر خبری آن در 6 روزنامه اقتصادی کشور
  • عضویت در انجمن علمی کیفیت ایران
  • دریافت تقدیرنامه “مدیریت و ارتقای توان داخلی“ از صدا و سیما ایران

منبع: https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints

 



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD یک هارد دیسک مغناطیسی بوده، که با پارت نامبر B21-872479 برای ذخیره اطلاعات در سرورهای نسل Gen8، Gen9 و Gen10 طراحی شده است. هارد دیسک سرور HP 1.2TB SAS 12G 10K با اندازه 2.5 اینچی طراحی شده و به هارد سرور SFF شهرت دارد. وجود یک هارد دیسک قدرتمند در کانفیگ سرور ضروری است. یک هارد سرور با کیفیت، حفظ اطلاعات و داده‌ها را که مهم‌ترین بخش یک کسب و کار محسوب می‌شود، تضمین می‌کند. این هارد سرور 1.2 ترابایت اچ پی، از نوع هارد اینترنال بوده و ظرفیت مناسبی را برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم این هارد سرور 1.2TB SAS 10k را بررسی نماییم تا خرید آگاهانه‌تری را تجربه نمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد HP 1.2TB SAS 10K ، هاردی مناسب برای سرور HP

هارد HP 1.2TB SAS 10K در دسته هاردهای اینتراپرایزی اچ پی بوده، به این معنا که از این هارد می‌توان در سرور مراکز داده و سازمان‌ها بهره برد. این هارد سرور که از فضای ذخیره سازی 1.2 ترابایتی بهره می‌برد با سرعت چرخش دیسک 10 هزار دور در دقیقه کار می‌کند. این شاخص که با RPM نشان داده می‌شود، فاکتوری برای سنجش سرعت هارد نیز محسوب می‌شود. قابل ذکر است که هر چه rpm بالاتر باشد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات نیز افزایش می‌باشد و بر عملکرد این قطعه تأثیرگذار خواهد بود.

از ویژگی دیگر این هارد دیسک 1.2 ترابایتی باید به نرخ انتقال اطلاعات اشاره کنیم، که برابر 12 گیگابیت بر ثانیه است. رابط یا درگاه اتصال SAS برای این هارد دیسک در نظر گرفته شده است، که نرخ انتقال بالاتری داشته و کارایی بهتری را نسبت به درگاه SATA ارائه می‌دهد.

فناوری‌های به کار رفته در هارد سرور اچ پی 1.2TB SAS SC DS 10k HDD

هارد سرور اچ پی 1.2TB SAS SC DS 10k HDD که یک فضای ذخیره سازی با اندازه SFF است، برای کارایی و امنیت به فناوری و تکنولوژی‌های مختلفی مجهز شده است. یکی از مهم‌ترین فناوری به کار رفته در این هارد سرور فناوری Smart Carrier است. این فناوری در مورد وضعیت سلامت هارد دیسک کاربران را مطلع می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان قبل از خراب شدن کامل هارد دیسک به بررسی آن پرداخته و نسبت به رفع آن‌ها اقدام نمود.

فناوری Digitally Singed Firmware یکی دیگر از تکنولوژی‌های کاربردی بوده که امنیت داده‌ها را تضمین می‌کند. این فناوری یک نوع رمزگذاری دیجیتال بوده که دسترسی غیر مجاز را محدود کرده و از حملات مخرب جلوگیری می‌کند. قابلیت Hot Plug، فناوری دیگری است که امکان تعویض و یا نصب راحت‌تر هارد دیسک در سرور را مهیا می‌کند. با وجود این فناوری دیگر نیاز نیست هنگام تعویض هارد، سرور را خاموش و سپس نسبت به تعویض اقدام کرد.

خرید و قیمت هارد سرور اچ پی HPE 1.2TB 10K 12G HDD

هارد سرور های HP یک نمونه کاملا قوی و بی رقیب هارد 1.2 ترابایت سرور HP بالاترین سطح کارایی و قابلیت اطمینان را برای سخت‌ترین حجم کاری برنامه های کاربردی شما ارائه می‌دهند. به خاطر حجم و ویژگی هایی که این هارد سرور در خود دارد در اکثر سرورها از آن استفاده می‌شود. این هارد درایو برای شرکت های کوچک و متوسط فضای ذخیره سازی مناسبی را فراهم می‌آورد.

خرید هارد سرور اچ پی HPE 1.2TB 10K 12G HDD همانطور که اشاره کردیم راه‌حل مناسبی برای رفع نیاز ذخیره سازی اطلاعات کاربران خواهد بود. این هارد سرور که از درگاه اتصال SAS بهره می‌برد، سرعت بالایی را در انتقال داده فراهم می‌کند. پیکربندی این هارد از نوع 512 بایت بوده و با وجود فناوری‌های پیشرفته عملکرد، امنیت و کارایی ایده‌آلی را در اختیار قرار می‌دهد. برای استعلام قیمت هارد سرور 1.2TB10K SFF 12G SAS HDD ، کارشناسان ما در ماهان شبکه ایرانیان در خدمت شما خواهند بود. قیمت این محصول با توجه به امکانات بالای آن استفاده در سرورها مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

منبع: https://mahanshabake.com/product/hp-1-2tb-sas-12g-ds



:: برچسب‌ها: هارد ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

برای اینکه بتوانید تمامی مشکلات مختلف سخت افزاری به وجود آمده برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس را برطرف نمایید ابتدا باید خودتان چند مورد اقدام آزمایش اولیه را روی لپتاپ را انجام دهید تا متوجه شوید که عیب و ایراد اولیه وجود آمده برای لپ تاپ از کدام قسمت می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لپ تاپ خاموش ایسوس با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تست و عیب یابی اولیه را روی قسمت های مختلف سفر سری لپ تاپ به شما انجام می‌دهد تا تمامی قسمت های خراب شده و قسمتی که دچار مشکل شده‌اند به صورت کامل مشخص شود و سپس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تمامی قسمت ها را تعمیر می کند. در صورتی که این قسمت های سخت افزاری قابل تعمیر نداشته باشند فنی و تخصصی با هماهنگی شما نسبت به تعویض این قسمت ها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید.

دلایل خاموش شدن لپ تاپ ایسوس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به طور نا بهنگام لپ تاپ شما دچار مشکل شده و با خاموش روشن شدن مقطعی روبرو هستید یا به صورت کامل لپ تاپ شما خاموش میشود.

در این موارد باید حتماً برای تعمیر لپ تاپ ایسوس اقدام نماید اما قبل از آن بهتر است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید علت خاموش شدن لپ تاپ خود را پیدا کنید. پیدا کردن علت خاموش شدن رفتن می‌تواند کیفیت و سرعت عملیات تعمیر لپ تاپ شما را به شدت بالاتر ببرد تیم فنی و تخصصی نیاز به تست ارزیابی اولیه بر روی دستگاه نداشته باشه و به راحتی بتوانند قسمت خراب شده لپ تاپ را تعمیر نمایند.

خرابی های سخت افزاری و دکمه پاور لپ تاپ

یکی از رایج ترین مشکلاتی که باعث خاموش شدن کامل لپ تاپ ایسوس و عدم توانایی در روشن شدن آن می شود خراب شدن کامل دکمه های سخت افزاری از جمله دکمه پاور دستگاه می باشد که شما هرچقدر آن را فشار میدهید نمی‌توانید لپ تاپ را روشن کنید و همین موضوع باعث می‌شود تا صفحه نمایش لپ تاپ شما به صورت کامل در حالت خاموش در بیاید و برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس اقدام نمایید.

زمانی که این مشکل برای رفتن به شما به وجود آمد هیچ چاره‌ای جز سپردن لپ تاپ خود به دست متخصصین نمایندگی ایسوس برای تعمیر دکمه پاور و تعمیرات کیبورد دستگاه ندارید.

تیم فنی و تخصصی این مجموعه با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در صورت بروز چنین مشکلاتی برای اولین بار روی دستگاه انجام دادن کار مشخص نماید که به صورت دقیق و کامل این دکمه ساختاری دچار مشکل شده است و سپس عملیات تعمیر را بر روی کل کیبورد یا این دکمه سخت افزاری انجام میدهد.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس بعد از ریخته شدن آب یا مایعات بر روی نمایشگر

یکی از دلایلی که باعث خراب شدن لپ تاپ ایسوس شما و خاموش شدن کامل آن می‌شود ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمت‌های کیبورد و یا نمایشگر دستگاه میباشد که نفوذ این مایعات به داخل لپ تاپ باعث خاموش روشن شدن ناگهانی آن و یا به صورت کامل از کار افتادن نمایشگر دستگاه شما می شود.

در صورت بروز چه مشکلی باید نمایشگر خود را به یک نمایشگر خارجی وصل کرده و با روشن کردن لپ تاپ متوجه شوید که به صورت کامل نمایشگر شما از کار افتاده است یا این که قسمت‌های سخت افزاری دیگر مانند پردازنده نیز دچار مشکل شدند و آنها نیز باید برای عملیات تعمیر مورد بررسی قرار بگیرند.

در تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس آب خوردگی بو یا ریخته شدن مایعات شده است باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتما باید انجام شود تا تمامی قسمت های درگیر و خراب شده دستگاه مشخص شود که در طول عملیات تعمیر این قسمت نیز به صورت کامل تعمیر شده و همه مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ شما به صورت کامل و صددرصد برطرف شود.

سوخته شدن و یا از کار افتادن باتری دستگاه

خاموش شدن لپ تاپ ایسوس شما می‌شود سوخته شدن یا از کار افتاده شدن باتری لپ تاپ می باشد که در صورت بروز چنین مشکلی قبل از اینکه به سراغ تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس بروید باید برای تعویض باتری خود باید باتری اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

دقت کنید که استفاده و خرید باتری فرعی و فکر می تواند برای مدت زمان کوتاهی دوباره همین مشکلات را برای شما به وجود می‌آورد و باعث شود تا پس از مدت زمان کوتاهی دوباره نیاز داشته باشید تا برای برای تعویض قسمت مختلف سخت افزاری لپ تاپ خود هزینه های بسیار بیشتری را پرداخت نمایید.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس

در برخی از موارد هیچ کدام از این دلایل باعث خاموش شدن لپ تاپ ایسوس شما نمی شوند و همین موضوع دغدغه هایی را در ذهن کاربران به وجود می‌آورد که چه عاملی باعث خراب شدن لپ تاپ ایسوس و خاموش شدن کامل نمایشگر آن را خاموش روشن شدن نمایشگر آن می شوند.

در این موارد مهم ترین کاری که تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس برای لپ تاپ شما انجام می‌دهد و مشخص کردن علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به شما برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس می باشد.

در برخی از موارد مشاهده شده که قسمت‌های سخت افزاری داخلی لپ تاپ و یا فلت آن دچار مشکلاتی شدند که این موضوع می‌تواند تاثیری بر روی دیگر قسمت سخت‌افزاری داشته باشد و باعث خراب شدن آنها و خاموش شدن نمایشگر شود.

از علت های نرم افزاری نیز نمی‌توان به راحتی بگذریم که در برخی از موارد باعث می‌شود تا دستگاه شما پس از مدت زمان کوتاه کارکرد دچار مشکل شده و یا در تنظیمات ای که برای آن اجرا شده است به صورت کامل و ناگهانی خاموش شود.

در کل می توانیم بگوییم که برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس چگونه نگرانی و دغدغه به خود راه ندهید چون تیم فنی و تخصصی مرکز نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته ایتدا تست و عیب یابی اولیه روی دستگاه شما انجام می‌دهد و پس از مشخص شدن تمامی قسمت های سخت افزاری خراب شده دستگاه برای تعمیر و تعویض آن ها اقدام می نماید.

تعویض نمایشگر و ال سی دی لپ تاپ ایسوس

در برخی از موارد عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس با توجه به خراب شدن و سوخته شدن کامل ال سی دی لپ تاپ شما به شما قابلیت انجام دادن ندارد و در این موارد شما باید برای خرید یک ال سی دی جدید اقدام کنید.

در تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس با توجه به اینکه پس از مدت زمان کوتاهی ال سی دی فرعی خریداری شده توسط شما دوباره دچار مشکل می‌شود پس سعی کنید هزینه بیشتری را برای خرید سی دی اصلی و اورجینال پرداخت کنیم تا دستگاه شما بتواند کارایی و دوام اولیه خود را به دست آورد و در مدت زمان طولانی به صورت کامل تمامی عملکردهای مختلف را برای شما اجرا نماید.

پس از انجام عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس یک گارانتی رسمی و معتبر تعمیر در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات این نمایندگی به صورت کاملاً رایگان استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

استقبال بی نظیر مخاطبان بازی های کامپیوتری از لپ تاپ های گیمینگ باعث شده است تا شرکت های مختلف تولید کننده ی لپ تاپ محصولات با کیفیتی مانند لنوو Y7000 را تولید و روانه بازار نمایند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لنوو Y7000 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

کارشناسان نمایندگی لنوو معتقدند لپ تاپ های مخصوص گیمینگ علاوه بر امکانات اولیه باید مشخصات خاصی داشته باشند.

کیفیت و همچنین امکانات بسیار زیاد لپ تاپ های تولید شده ی جدید شرکت لنوو باعث شده است تا نگاه بسیاری از مخاطبان به سمت این محصولات جذب شود.

لنوو Y7000

لنوو Y7000 از سری لپ تاپ های گیمینگ شرکت لنوو می باشد.

لنوو در ادامه ی تولید لپ تاپ های با کیفیت و پر قدرت خود در سال 2018 از این لپ تاپ نیز رونمایی کرد.

این لپ تاپ توانست در مدت زمان کوتاهی سهم بزرگی از بازار هدف را به خود اختصاص دهد و مورد استقبال بی نظیر مشتریان قرار بگیرد.

استفاده از پردازنده ی قوی، گرافیک بالا و همچنین به روز ترین و با کیفیت ترین امکانات در پخش تصاویر و صدا ها باعث شده است تا مشتریان به راحتی برای خرید لنوو Y7000 ترغیب شوند.

البته نباید از زیبایی ساختار لنوو Y7000 نیز به راحتی گذشت که توانسته است ظاهری متفاوت با لپ تاپ های گیمینگ را رقم بزند.

قیمت بسیار مناسب

با توجه به امکاناتی که در لنوو Y7000 قرار داده شده است، طرفدارن گیمینگ به راحتی می توانند درک کنند که با چه لپ تاپ پرقدرت و با کیفیتی رو به رو هستند.

این قدرت و کیفیت بالا باعث شده است تا قیمت این محصول نیز از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه باشد.

پس اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب در کنار امکانات بی نظیر و کاملاً پیشرفته هستید حتما برای خرید لنوو Y7000 اقدام نمایید.

ویژگی های ظاهری لنوو Y7000

ظاهر بسیاری زیبای این محصول در کنار ظرافت خاصی که در طراحی و ساخت آن به کار رفته است، می توان لنوو Y7000 را در میان لپ تاپ های خوش ساخت و شیک شرکت مخصوص بازی قرار دهد.

معمولاً تصور بسیاری از افراد در مورد لپ تاپ های گیمینگ، ضخامت و وزن بسیار بالاتر نسبت به لپ تاپ های معمولی می باشد.

اما لپ تاپ لنوو Y7000 با توجه به ضخامت 26 میلی متری و وزن 2.5 کیلوگرمی می تواند تمامی این معادلات را در ذهن افراد به هم بزند.

استفاده از رنگ بندی مشکی در ساخت این لپ تاپ باعث شده است تا جذابی ظاهری آن افزایش یابد.

لنوو Y7000 از یک کیبورد جزیره ای بسیار با کیفیت و مناسب بازی بهره مند می باشد.

صفحه کلید قرار گرفته روی این کیبورد با ارتفاع و جانمایی مناسب می تواند تمامی نیاز های مشتریان برای استفاده از این محصول را برطرف نماید.

هر چند همه ی طرفداران لپ تاپ های گیمینگ برای بازی کردن از موس استفاده می کنند اما تاچ پد لنوو Y7000 با حساسیت بالایی که دارد می تواند برای انجام کار های شخصی و روزانه کاربر نیز بسیار مفید باشد.

صفحه نمایش

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ مورد توجه قرار می گیرد، کیفیت صفحه نمایش آن ها می باشد.

لنوو در ساخت این لپ تاپ به خوبی نسبت به رسالت خود برای استفاده از صفحه نمایش های با کیفیت متعهد بوده است.

به گزارش نمایندگی Lenovo صفحه نمایش لنوو Y7000 با اندازه ی 15.6 اینچی از نوع IPS می باشد.

روکش مات و کیفیت FULL HD در نمایش تصاویر از دیگر ویژگی هایی این صفحه نمایش می باشد.

وضوح بالای صفحه نمایش دستگاه به دلیل رزولوشن 1920*1080 توانسته است رضایت تمامی کاربران این دستگاه را به دست آورد.

در کنار این صفحه نمایش استفاده از دو بلندگوی دو واتی دالبی که ساخت شرکت JBL می باشند، باعث می شود تا صدای پخش شده از دستگاه کیفیت مطلوبی داشته باشد و کاربران هنگام بازی کردن، نهایت لذت را تجربه نمایند.

پردازنده و کارت گرافیک

برای لپ تاپ های گیمینگ استفاده از پردازنده قوی و کارت گرافیک با کیفیت بالا از نان شب هم واجب تر است.

در واقع شاید بتوان مهم ترین فاکتور هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ از جمله لپ تاپ لنوو Y7000 را استفاده از پردازنده  و کارت گرافیک قوی دانست.

به همین دلیل است که لنوو برای جلب رضایت مشتریان خود از پردازنده ی قوی 8750H Intel Core i7 در لنوو y7000 استفاده نموده است.

علاوه بر این برای لذت بردن کاربران هنگام بازی و بالا رفتن توانایی لپ تاپ در پردازش برنامه های مختلف و اجرای آن ها، از پردازنده ی گرافیکی GeForce GTX 1060 NVIDIA  استفاده شده است.

این پردازنده ی گرافیکی جدید و قدرتمند دارای 6 گیگابایت حافظه نیز می باشد.

حافظه ی داخلی و رم لنوو Y7000

لنوو در ساخت این لپ تاپ سعی کرده است تا با بهره گیری از بهترین و به روز ترین امکانات، بتواند با لپ تاپ های روز دنیا نیز رقابت کند.

به همین دلیل شاهد استفاده از 16 گیگابایت رم دستگاه از نوع DDR4  در لپ تاپ لنوو Y7000 می باشیم.

حافظه ی داخلی لپ تاپ لنوو از نوع هارد دیسک می باشد و ظرفیت یک ترابایت را به همراه دارد.

این ظرفیت یک ترابایتی در کنار  256  گیگ حافظه  SSD توانسته است یکی از پرقدرت ترین لپ تاپ های روز دنیا را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می توانید برای استعلام قیمت به وبسایت تعمیر لپ تاپ لنوو مراجعه کنید.

با این حافظه و پردازنده های قوی می توان به راحتی بازی ها و نرم افزار های مختلف را روی دستگاه به صورت همزمان به اجرا درآورده و از امکانات مختلف آن ها استفاده نمود.

دیگر ویژگی های لنوو Y7000
باتری قدرتمند این دستگاه در حالت وب گردی می تواند تا 4 ساعت به صورت مداوم روشن بماند.

این باتری از نوع  لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت می باشد که البته در هنگام بازی کردن با دستگاه مقدار کمتری می توان روشن بماند.

از جمله درگاه های ارتباطی لنوو Y7000 می توان به USB2.0، USB3.0،  HDMI  و پورت شبکه اشاره نمود.

در کنار این درگاه ها یک پورت   USB Type-C نیز روی لپ تاپ وجود دارد که از آن می توان برای برقراری ارتباط با دستگاه های جانبی استفاده نمود.

بلوتوث داخلی

وب کم

استفاده از سیستم عامل Microsoft Windows 10

پورت شبکه Ethernet

شبکه بی سیم Wi-Fi

نور پس زمنیه کیبورد



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

لپ تاپ لنوو ideapad L340 با حافظه ی ذخیره سازی یک ترابایت از جمله لپ تاپ های بالا رده ای شرکت لنوو است که البته با توجه به امکاناتی که دارد، قیمت بسیار اقتصادی را برای آن در نظر گرفته اند.ما در وبلاگ ما قصد داریم ویژگی ها و مشخصات فنی این لپ تاپ را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لپ تاپ لنوو ideapad L340 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود

لپ تاپ لنوو ideapad L340

لنوو که از محبوبیت بالای در عرصه تولید انواع مدل های مختلف لپ تاپ برخوردار می باشد در سال 2019 از آخرین سری لپ تاپ های گیمینگ خود یعنی لپ تاپ لنوو ideapad L340 رونمایی کرده است.

کیفیت و کارایی بالا همواره جز مشخصه های اصلی لپ تاپ های لنوو بوده است که در این لپ تاپ نیز به خوبی رعایت شده است.

ویژگی های سخت افزاری بسیار مناسبی که در لپ تاپ لنوو ideapad L340 مشاهده می شود خرید آن را از نظر اقتصادی بسیار با ارزش می کند.

این لپ تاپ از صفحه نمایش 15.6 از نوع Full HD IPS با روکش مات و رزولوشن 1920×1080 اینچی بهره می برد که برای یک لپ تاپ گیمینگ می تواند بسیار مناسب باشد.

از نظر ظاهری تنها تفاوت این محصول با دیگر لپ تاپ های سری L340 لنوو را می توان نور آبی صفحه کلید آن دانست که جذابیت ویژه ای برای استفاده از این محصول به مشتریان ارائه می کند.

از جمله دلایلی که باعث کاهش قیمت این محصول نسبت به دیگر لپ تاپ های این سری شده است می توان به ظرفیت باتری کمتر و شاسی و خنک کننده ی ضعیف تر اشاره نمود.

طراحی ظاهری شیک و به روز محصول

در ساخت بدنه ی لپ تاپ لنوو ideapad L340 از پلاستیک با دوام استفاده شده است.

طراحی بسیار شیک و لوکسی که برای این لپ تاپ ها در نظر گرفته شده است، می تواند هر مشتری را برای خرید آن ها ترغیب نماید.

وزن مناسب این لپ تاپ ها باعث می شود تا قدرت حمل آن ها بالا برود.

سخت افزار بی نظیری که در ساخت بدنه و قسمت های مختلف دستگاه به کار برده شده است می تواند تضمین کننده ی کیفیت بالای این محصول باشد.

قاب پشتی محصول از جنس پلاستیک با دوام بوده که دغدغه ی خط و خش افتادن ها را برای کاربران از بین می برد.

همچنین این قاب به واسطه ی مات بودن اثر انگشت کمتری را به خود جذب می کند و این موضوع می تواند در زیبایی ظاهری لپ تاپ لنوو ideapad L340 بسیار موثر باشد.

صفحه کلید دستگاه با جانمایی درست کلید ها و همچنین نور پس زمینه جذابیت و کاربری بسیار بالایی پیدا کرده است.

تاچ پد دستگاه نیز از فناوری چند لمسی پشتیبانی می کند.

امکانات ارتباطی مناسب

لپ تاپ لنوو ideapad L340 از یک پورت HDMI برای وصل کردن و برقراری ارتباط با تجهیزات مختلف بهره می برد.

علاوه بر این دو پورت USB3.0 و یک پورت USB Type C 3.1 در اطراف این لپ تاپ برای برقراری ارتباط از طریق کابل با وسایل هوشمندی مانند تلفن های همراه قرار داده شده اند.

وجود یک پورت شبکه و جک هدفون امکانات ارتباطی این دستگاه را برای مشتریان با نیاز های مختلف تکمیل نموده است.

پردازنده ی مرکزی و گرافیکی دستگاه

یکی از نکات مثبت لپ تاپ لنوو ideapad L340 را می توان استفاده از پردازنده های گرافیکی و مرکزی مناسب دانست که باعث بالا رفتن قدرت دستگاه و کیفیت نمایش و انجام کار های گرافیکی با این دستگاه شده است.

لنوو در ساخت این مدل از لپ تاپ های خود از پردازنده ی مرکزی شرکت اینتل با مدل Core i7 9750H استفاده نموده است.

این پردازنده با حافظه ی کش 12 مگابایتی و 6 هسته حقیقی در کنار 6 هسته ی مجازی نرم افزار های مختلف را با سرعت بالا روی دستگاه اجرا می کند.

برای لپ تاپ های گیمینگ استفاده از پردازنده ی گرافیکی NVIDIA Geforce GTX1650 با 4 گیگابایت حافظه می تواند یک امتیاز ویژه محسوب شود.

حافظه ی داخلی و رم دستگاه

لپ تاپ لنوو ideapad L340 از یک حافظه ی رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 بهره می برد.

همچنین حافظه ی داخلی دستگاه 1 ترابایت از نوع HHD و 256 گیگابایت از نوع  SSD بوده که می تواند تمامی نیاز های کاربران برای ذخیره سازی روی این دستگاه را برطرف نماید.

دیگر ویژگی ها و امکانات لپ تاپ لنوو ideapad L340

از دیگر ویژگی ها و امکانات کاربردی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود که در کنار قیمت بسیار مناسب آن باعث بالا رفتن ارزش خرید این محصول شده اند.

وای فای

بلوتوث

کارت خوان

سیستم عامل DOS با ویندوز 10

وب کم

باتری سه سلولی از نوع 45WHR با میزان شارژدهی 2 تا 4 ساعت

نور صفحه کلید برای استفاده در محیط های تاریک

دوام و پایداری بالا به واسطه ی مواد استفاده شده در ساخت دستگاه

همچنین شما کاربران برای کلیه امور تعمیرات لپ تاپ های لنوو می توانید به مرکز ما مراجعه کنید .

منبع: https://lenovo-tech.ir/services/lenovo-laptop-repair



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

زیبایی صورت مردان امروزه اهمیت بسیار زیادی در میان آقایان دارد. همه می‌دانند که مدتی است که مردان بیش از پیش از خود مراقبت می‌کنند و به اندازه زنان نگران بهبود ظاهر و زیباتر شدن خود هستند. در واقع طبق مطالعات بر روی مراقبت شخصی مردانه، 86 درصد از مردان بهتر از قبل از خود مراقبت می‌کنند و این بسیار عالی است. زیرا گزینه‌های زیادی در بازار برای زیبایی صورت مردان وجود دارد و اگر بدانید چگونه از خود مراقبت کنید، ظاهر بهتری خواهید داشت. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد حفظ زیبایی صورت مردان با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

اگر فکر می‌کنید که مردان می‌توانند از همان محصولات زیبایی و مراقبتی که همسرشان استفاده می‌کنند، استفاده کنند سخت در اشتباهید. صورت مردان و خانم‌ها ویژگی‌های بسیار متفاوتی دارند که در این مقاله تمامی این ویژگی‌ها را بررسی کرده‌ایم. بهتر است همراه ما باشید تا با راهنمایی‌های لند اسپا بهترین روتین زیبایی صورت مردان را تجربه کنید.

روش‌ های زیبایی صورت مردان

در این بخش به طور کلی در رابطه با مراقبت‌های اصلی برای زیبایی صورت مردان اشاره کرده‌ایم تا با توجه به آنها، در ادامه مقاله روتین مناسبی برای زیبایی صورت اقایان معرفی کنیم.

– صورت را کاملاً تمیز کنید

پوست مردان ضخیم‌تر است و غدد چربی بیشتری دارد که باعث می‌شود راحت‌تر لکه‌ها بر روی پوست آقایان ظاهر شوند. بنابراین تمیز کردن کامل صورت و پاک کردن چربی اضافی و کثیفی‌های انباشته‌شده در طول روز ضروری است. در روز صبح و عصر از ژل پاک کننده صورت استفاده کنید و آن را با خود زیر دوش ببرید و در عین حال از آن استفاده کنید.

برای پاک‌سازی عمیق‌تر، می‌توانید تا دو بار در هفته پوست صورت را لایه برداری کنید که بسیار عالی است. زیرا هم‌زمان پوست را برای اصلاح آماده می‌کند و تمام سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.

اگر مردی با پوست حساس هستید و از قرمزی یا سوزش رنج می‌برید، از ژل مخصوص پوست حساس استفاده کنید. در غیر این صورت از روتین زیبایی صورت مردان متنفر می‌شوید و آن را رها می‌کنید. البته از شامپو یا ژل دوش استفاده نکنید. زیرا فقط علائم را بدتر می‌کند و حساسیت آن را بیشتر می‌کند.

– برای حفظ زیبایی صورت مردان با دقت اصلاح کنید

دقیقاً در این زمان است که پوست شما بیشترین آسیب را می‌بیند. بنابراین بهتر است بعد از حمام اصلاح کنید. چرا که موها نرم‌تر می‌شوند و هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. با توجه به نوع پوست خود از ژل اصلاح استفاده کنید تا پوست شما به خوبی محافظت شود. هر گونه اثری از محصول را با آب سرد از بین ببرید تا منافذ پوست دوباره سریع‌تر بسته شود.

برای جلوگیری از بریدگی‌ها و تحریکات غیر ضروری از استفاده از تیغ‌های بی کیفیت خودداری کنید. پس از اصلاح همان‌طور که می‌دانید کمی استریو بزنید تا پوست تسکین یابد.

– تغذیه پوست را فراموش نکنید

مهم‌ترین مورد زیبایی صورت مردان این است که پوست صورت را خیلی خوب مرطوب کنید. زیرا تمام موارد فوق باعث می‌شود پوست بسیار در معرض دید قرار گیرد. مهم است بدانید که همه افترشیوها به اندازه کافی مرطوب کننده نیستند؛ بنابراین، داشتن یک محصول اضافی برای تغذیه پوست، تضمین می‌کند که ما تمام نیازهای مورد نیاز پوست خود را پوشش می‌دهیم.

مرطوب کننده صورت را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. معمولا آقایان پوست چرب دارند، بنابراین استفاده از مرطوب کننده های بدون چربی برای تغذیه پوست بدون اشباع منافذ بسیار مهم است. این موضوع دلیل دیگری برای عدم استفاده از مرطوب کننده های همسرتان است. زیرا مرطوب کننده های زنانه حاوی روغن هستند و اگر اگر از این نوع مرطوب کننده استفاده کنید، بی جهت در معرض خطر ابتلا به آکنه و جوش هستید.

روش‌ های جوان‌ سازی پوست آقایان کدامند؟

مرحله 1 : استفاده از پاک کننده برای زیبایی صورت مردان

تحقیقات نشان می‌دهد که تفاوت‌های قابل توجهی بین پوست مردان و زنان وجود دارد. به عنوان مثال، مردان معمولاً پوست ضخیم‌تری نسبت به همتایان زن خود دارند. با وجود این، اصول اولیه یک روال مراقبت از پوست برای همه مشابه است. این بدان معناست که مهم نیست که چه کسی هستید، روال مراقبت از پوست شما باید با پاک‌سازی شروع شود. پوست شما در طول روز در معرض آلودگی هوا و کثیفی قرار می‌گیرد که به همراه چربی اضافی و پوست مرده‌ای که به طور طبیعی جمع می‌شود به صورت شما می‌چسبد و شستن صورت را دو بار در روز ضروری می‌کند. مهم‌ترین راز زیبایی مردان در شروع روتین مراقبت از پوست مردانه شما، انتخاب پاک کننده مناسب است.

مرحله 2: برای آماده سازی، تونر را روی پوست خود بمالید

تونر مایعی است که هر گونه ناخالصی یا بقایای باقی مانده از شستشوی صورت را تمیز و پاک می‌کند. تونرها می‌توانند فواید و کاربردهای دیگری نیز داشته باشند. برخی از تونرهای صورت مات می‌کنند، برخی آبرسانی می‌کنند، برخی دیگر ظاهر منافذ را به حداقل می‌رساند و غیره. انتخاب بهترین تونر برای زیبایی صورت مردان به نوع پوست و نیاز شما بستگی دارد.

مرحله 3: نگرانی‌های پوستی را با سرم رفع کنید

استفاده از سرم ممکن است مرحله‌ای از زیبایی صورت مردان باشد که تمایل دارید از آن صرف نظر کنید (مرحله‌ای که هرگز به آن فکر نکرده‌اید)، اما ما باید به شما توصیه کنیم که در مورد آن تجدید نظر کنید. سرم‌ها صرفاً یک محصول اضافی برای روتین مراقبت از پوست نیستند. این فرمول‌های قوی نگرانی‌های مراقبت از پوست شما را، هر چه که باشد، رفع می‌کنند. درست مانند تونرهایی برای هر مشکل پوستی که می‌توانید تصور کنید، همین امر در مورد سرم‌ها نیز صدق می‌کند. البته، گزینه‌هایی نیز وجود دارد که برای انواع پوست مناسب است که برای یک روتین مراقبت از پوست مبتدی برای مردان عالی است.

مرحله 4: چشم‌ها را صاف و مرطوب نگه دارید

کرم دور چشم محصولی است که ممکن است فکر نکنید به آن نیاز دارید. اما توصیه می‌کنیم در این موضوع تجدید نظر کنید. پوست اطراف چشم شما معمولاً غدد چربی کمتری دارد. به این معنی که به طور طبیعی به اندازه بقیه صورت شما چربی تولید نمی‌کند. این می‌تواند منجر به خشکی بیش از حد شود که می‌تواند باعث شود خطوط ظریف و خزش برجسته‌تر به نظر برسند. پلک‌ها و ناحیه نازک و ظریف زیر چشم را با محصولی درمان کنید که نگرانی‌های خاص ناحیه چشم شما را برطرف کند.

مرحله 5: از یک مرطوب کننده ساخته شده برای پوست مردان استفاده کنید

هر زمان که پوست خود را تمیز می‌کنید باید از مرطوب کننده استفاده کنید. بعد از هر جلسه پاک‌سازی (با شستشوی مناسب صورت) استفاده از مرطوب کننده برای زیبایی صورت مردان بسیار ضروری است. این درست است، صرف نظر از نوع پوست. کسانی که پوست چرب دارند نیز نیاز به مرطوب کردن دارند و دلیل آن این است که پوست چرب همچنان به آبرسانی نیاز دارد.

مرحله 6: از پوست خود با ضد آفتاب محافظت کنید

یک مرحله غیر قابل حذف در هر روال مراقبت از پوست برای زیبایی صورت مردان، استفاده از کرم ضد آفتاب است. محافظت از پوست شما از نور خورشید به روزهای آفتابی تابستان محدود نمی‌شود. استفاده از SPF کاری است که باید هر روز انجام دهید. صرف نظر از آب و هوا یا حتی مدت زمانی که در خارج از خانه سپری می‌کنید. این یک عادت پوستی سالم است که وقتی آن را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنید، به راحتی می‌توانید به آن پایبند باشید. نه تنها محافظت مؤثر در برابر آفتاب شانس شما را برای آفتاب سوختگی کاهش می‌دهد، چیزی که مطمئناً می‌دانید، بلکه با اجتناب از آسیب اشعه ماوراء بنفش، می‌توانید از علائم قابل مشاهده پیری ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید جلوگیری کنید.

کارشناسان توصیه می‌کنند هر روز از کرم ضد آفتاب با SPF 15 یا بالاتر استفاده کنید. علاوه بر این، باید اقدامات محافظتی دیگری از جمله استفاده از عینک آفتابی، استفاده از کلاه لبه پهن و استفاده مجدد از ضد آفتاب در طول روز انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله از مجموعه مقالات وب سایت لند اسپا، زیبایی صورت مردان را مورد بررسی قرار دادیم. سعی کردیم تا به بهترین شکل، راه‌ های زیبایی صورت اقایان را در اختیار شما قرار داده و بهترین روتین روزانه زیبایی صورت آقایان را آموزش دهیم. خوشحال می‌شویم تجربیات و دیدگاه خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

منبع:لند اسپا



:: برچسب‌ها: صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

فریت بار به خارج از کشور، این‌گونه است که شما، وسایلی که قصد دارید به خارج از کشور ارسال کنید را طبق قوانین و با رعایت نکات و الزامات از طریق خدمات بار ایرلانها بارنامه کرده تا به مقصد ارسال شود.

شرکت‌هایی که در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی فعالیت می‌کنند، اجرای این امر را بر عهده می‌گیرند تا مسیر را برای شما هموار‌تر نمایند. تی اکسپرس ، یکی از این شرکت‌ها است که تجربة زیادی در زمینه فریت بار به خارج از کشور داشته و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا 0 تا 100 امور فریت بار خود را به این شرکت بسپارید تا دیگر در این زمینه دلواپس نباشید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد چگونه هنگام مهاجرت اثاثیه‌ی خود را حمل کنیم با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

اگر با مراحل و قوانین فریت بار آشنا نیستید، در ادامه با مواردی همچون حداقل قیمت، روش محاسبة وزن، زمان ارسال و ... آشنا می­شوید.

مفهوم فریت

اگر قصد مهاجرت با هواپیما را داشته باشید، با درنظرداشتن این مورد که هزینة اضافه‌بار، بسیار بالا می‌باشد، صرفه با این خواهد بود که اضافه‌بار خود را از طریق فریت ، به خارج از کشور ارسال کنید. فریت بار مهاجرت، این امکان را به شما می‌دهد تا وسایلی که نتوانستید به همراه خود ببرید را با استفاده از سیستم بار هوایی به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

در این خصوص چند توصیه داریم:

توصیه می‌شود تا دوهفته پیش از سفرتان، با تی‌اکسپرس ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند.
همراه داشتن کپی پاسپورت و کارت ملی فرستنده بار، آدرس کامل، کد پستی و شماره تماس‌گیرنده و فرستنده و همچنین لیست بسته‌بندی لوازم به همراه ابعاد بسته‌ها به سانتیمتر، از جمله مدارکی هستند که ارائة آن‌ها در هنگام تحویل بار به فرودگاه لازم است.
در زمان تحویل محموله در مقصد،حتما از سالم بودن ظاهر و محتویات آن اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده آسیب یا مفقودی، برای اخذ خسارت از ایرلاین اقدام کنید.
کالا‌های غیر مجاز در فریت بار به خارج از کشور

  • اشیاء عتیقه، آثار هنری گران قیمت، زیورآلات متشکل از طلا و نقره، انواع ارز، اشیاء تاریخی و...
  • انواع ادکلن و عطر و اسپری ، مواد آرایشی بهداشتی مثل شامپو و نرم‌کننده‌ها
  • مایعاتی نظیر شربت، ترشیجات، روغن، گریس، سفیدکننده‌ها و...
  • فندک، کبریت، شمع، پارافین، تونر و ...
  • تجهیزات الکترونیکی قابل شارژ، مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، پاوربانک، ساعت هوشمند و ...
  • انواع باتری‌های لیتیومی
  • مواد اشتعال ‌زا مانند مخزن‌های سوختی
  • نمونه‌های پزشکی و بیولوژیکی
  • ابزار آلات ذخیره سازی اطلاعات

در ادامه مراحل فریت بار توسط شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی تی­اکسپرس را باهم بررسی می­نماییم:

با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان ما، می‌توانید از مراحل اولیة کار خود مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهید.
بسته‌بندی اصولی، از الزامات فریت بار به خارج از کشور است. استفاده از لوازم بسته‌بندی باکیفیت ، استفاده از ضربه‌گیر، چیدمان صحیح و ... از مواردی است که کارشناسان ما، به شکل دقیق و اصولی، جهت ارسال بار شما به کار می‌گیرند.
انتقال بار به سمت فرودگاه و انجام امور گمرکی، با نظارت کامل متخصصین تیم تی اکسپرس صورت خواهد گرفت. وجود انواع خودرو‌های مخصوص باربری، از دیگر خدمات لجستیک شرکت تی اکسپرس است.

قدم بعدی تکمیل مدارک موردنیاز جهت اخذ بارنامه و مجوز فریت بار به خارج از کشور است که این کار، به شکل کامل توسط مشاورین شرکت تی اکسپرس پیگیری می‌شود و فرم‌ها و آیین‌نامه‌هایی که باید توسط شما تکمیل شود، در اختیارتان قرار خواهد و از اتلاف وقت شما در گمرک و فرودگاه جلوگیری می­شود.
اخذ مجوز‌های لازم که برای ارسال برخی از بار‌های خاص اجباری است.
انجام تشریفات گمرکی، کار‌های مربوط به صدور بارنامه و بیمه.
الصاق تگ و لیبل که شامل تمامی اطلاعات لازم برای ارسال بار است، صورت می‌پذیرد و بار به محوطه ایزوله انبار فرودگاه ارسال می‌شود و تا زمان بارگیری بار داخل هواپیما، پیگیری‌های لازم توسط کارشناسان تی اکسپرس انجام می‌شود.

در آخرین مرحله نیز، بارنامه ایرلاین به همراه یک راه ارتباطی برای پیگیری بار، به شما ارائه خواهد شد.

زمان رسیدن بار فریت مسافری به مقصد

مسئله‌ای که همواره پیرامون فریت بار به خارج از کشور توسط مخاطبین مطرح می‌شود، مسئله زمان رسیدن بار است. باید بدانید که این موضوع به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال، مقصدی که شما تعیین کرده‌اید، یا تعداد پروازهای هفتگی در آن مسیر و وزن بار ارسالی همگی فاکتورهای تعیین کننده در زمان ارسال محموله شما می باشند.

حداقل قیمت و وزن بار

تی اکسپرس برای شما عزیزان امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید به صورت خودکار با وارد کردن ابعاد و وزن محموله، قیمت حمل آن را بدست بیاوردید. برای استفاده از این خدمات لازم است تا در سایت تی­اکسپرس به قسمت کارگو مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

به‌صرفه‌ترین راه برای ارسال لوازم شخصی که گاهاً ممکن است حجم زیادی داشته باشد، از طریق هوایی به خارج از کشور، می‌باشد. چرا که اختلاف هزینة فریت بار با اضافه‌بارمسافری، بسیارزیاد است. اما به‌کارگرفتن این سرویس، شرایط خاص خود را دارد و دریافت اخذ گمرکی و بارنامه، از امور ضروری برای این کار به‌حساب می‌آید. همچنین مواردی همچون بسته‌بندی بار و حمل‌ونقل آن تا فرودگاه، از مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید.

یکی از شرکت‌هایی که سابقة زیادی در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی و امور مربوط به فریت بار به خارج از کشور دارد، شرکت تی اکسپرس می‌باشد. تیم مجرب تی اکسپرس، با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین کاربلد و متعهد، وظیفة تمامی امور مربوط به فریت بار شما را بر عهده می‌گیرد و شما عزیزان، در صورت نیاز، می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات این گروه مبتکر، بهره‌مند شوید.

منبع: https://www.tabnak.ir/fa/news/1082808/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AD%D9%85%D9%84-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85



:: برچسب‌ها: مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

خرید لپ تاپ و نوت بوک – قیمت لپ تاپ : یک رایانه شخصی است که کاربرد آن مانند کامپیوترهای رومیزی و بزرگ است اما به دلیل اینکه با گذر زمان نیاز انسان‌ها به یک سیستم قابل حمل و سبک با همان عملکرد و کاربرد شدت گرفت لپ تاپ‌ ها پا به بازار گذاشتند و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند بطوری که حجم عظیمی از بازار کامپیوتر رومیزی را به سمت خود کشید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید انواع لپ تاپ با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با پیشرفت علم و در گذر زمان و تمایل مردم به یک سیستم سبک و قابل حمل نوت بوک‌ها که به مراتب از لپ تاپ سبک تر هستند وارد بازار رایانه‌ها شدند.

اما استفاده از لپ تاپ چه کاربردی دارد و چرا به آن نیاز داریم؟ خرید لب تاب چه اهمیت و ضرورتی دارد؟ سوال اساسی که باید به آن پاسخ دهیم که چرا امروزه خرید لپ تاپ به یک نیاز اساسی و ضروری افراد جامعه تبدیل شده است.

کاربرد لپ تاپ:

در هر جایی و برای هرکاری که فکر کنید به آن نیاز دارید. به همین دلیل خرید و فروش لپتاپ و قیمت لپ تاپ بسیار اهمیت پیدا کرده است.

از کارهای روزمره و ساده مثل : فیلم تماشا کردن، موزیک گوش دادن و… تا کارهای حرفه‌ای‌تر مثل کارهای گرافیکی،برنامه نویسی، حسابداری، کارهای پزشکی، مدیریتی و….

حتی می‌توان به این نکته اشاره کرد که لپ تاپ برای بسیاری از ما یک وسیله است که از طریق آن و با کار کردن بوسیله آن درآمد کسب می کنیم و اگر آن را نداشته باشیم و یا دچار نقص شود مانند راننده تاکسی هستیم که ماشینش خراب شده و نمی‌تواند درآمد خود را مهیا کند.به دلیل همین اهمیت بیش از حد رایانه‌ها است که قیمت لپ تاپ افزایش پیدا کرد و مردم اقدام به خرید لپتاپ کردند.

اما در ادامه می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که در هنگام خرید لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم و یا به عبارتی یک رایانه شخصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اینکه رایانه شخصی ما خوب باشد یا بد یک سوال نسبی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل: قیمت لپ تاپ و اینکه ما برای چه کاری می‌خواهیم اقدام به خرید آن کنیم؟

آیا هدف ما کارهای روزمره، فیلم تماشا کردن، بازی کردن و …. است یا می‌خواهیم از آن برای کارهای حرفه‌ای مثل: ادیت ویدئو و عکس ، برنامه نویسی و… استفاده کنیم؟

لپ تاپ را برای چه کاری نیاز دارید؟

ابتدا باید قبل از تهیه کردن این محصول، تصمیم بگیرید که لپ تاپ را برای کدام نیاز خود می خواهید زیرا که تمام لپ تاپ ها دارای طراحی یکسانی نیست و برای نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است و هر یک به منظور انجام کارهای مختلف روانه بازار شده است و همچنین قیمت لپ تاپ به صورت مستقیم بر روی نوع کاربری لپ تاپ (کانفیگ های مختلف) تأثیر دارد.

برای نمونه باید فکر کنید که آیا این لپ تاپ را برای گشت و گذار در اینترنت می خواهید و یا برای انجام کارهای حسابرسی، زیرا این دو با یکدیگر بسیار متفاوت است.

در اصل لپ تاپ ها دارای کاربردهای گسترده ای است که اگر در این باره تصمیم درستی گرفته نشود، هرگز نمی توانید به محصول مورد نیاز خود برسید.

به دنبال تهیه لپ تاپ هستید یا رایانه رومیزی

در این زمینه باید توجه کنید که آیا کارهایی که قصد دارید با لب تاب انجام دهید، آنقدر اهمیت دارد که لازم باشد آن را با خود به همه جا حمل کنید یا خیر مانند یک رایانه رومیزی تنها در خانه باشد کافی است.

به این ترتیب می توانید به راحتی تصمیم گیری درستی داشته باشید. ولی اگر کاربرفعالی هستید که بیشتر کارهای روزانه شما بر عهده این دستگاه شگفت انگیز شما است، پس بهتر است همان لپ تاپ را تهیه کنید.

خواهان کدام سیستم عامل هستید؟

این وابسته به نیاز شما به لپ تاپ دارد و می توانید ان را در دسته برندهای اپل و سیستم عامل مک او اس و یا سایر برندهای برتر و عالی که در سطح جهان تولید شده است تهیه کنید که شامل سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و کروم او اس می باشد و همه آن ها منحصر به فرد است.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو

نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ:

با توجه به نیاز روز افزون افراد و بالارفتن توقعات افراد به زندگی، هر روز محصولات و ابزارهای جدیدی تولید می شود که زندگی را برای افراد راحت تر می کند.

و این به جایی رسیده است که دیگر افراد قادر به تحمل سختی ها نیستند. لپ تاب ها یکی از تجهیزات کاربردی و فوق العاده مطرح در سطح جهان است که از بدو تولید، محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرد.

زیرا مردم دیدند که هر کاری که انتظار داشته باشند، اعم از حفظ و نگهداری داده ها، پلی کردن موزیک، بازی کردن، عکاسی، ارتباطات و یا حتی کارهایی که مربوط به شغل و مهارتشان است مانند حسابداری، برنامه نویسی و غیره را می توانند به راحتی توسط لپ تاپ ها در کسری از ثانیه انجام دهند و اوقات خوشی را پشت سر بگذارند.

به این ترتیب، لپ تاپ به جایگاهی رسید که هرگز کسی باور نمی کند. همان طور که می دانید، لپ تاپ ها به دلیل اهمیت زیادی که دارند، در انواع مدل ها طراحی شده است که وابسته به نیاز افراد می باشد.

به همین دلیل قبل از تهیه کردن لپ تاپ ها، باید توجه داشته باشید که اصلا این لپ تاپ را برای چه کاری می خواهید و به نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ توجه کنید.

زمانی که به پاسخ کاملی در این باره رسیدید، آن را با خیال آسوده از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. حتما می دانید که برندهای جهانی زیادی وجود دارد که بهترین انواع لپ تاپ ها را طراحی و در اختیار افراد قرار می دهند، پس چه بهتر که محصول مورد نیاز خود را از آن ها با اطمینان خریداری کنید.

یکی از مهم ترین دلایلی که در متفاوت بودن لپ تاپ ها می باشد، تنوع در مشخصات فنی آن هاست که در آن از قطعات فنی متفاوتی مانند پردازنده، حافظه، باتری، هارددیسک و بخش های گرافیکی استفاده شده است و همچنین قیمت لپ تاپ نیز به همین موارد بستگی دارد.

که هر یک از آن ها دارای اهمیت زیادی می باشد و هر کدام وظیفه خاصی را در لپ تاپ ها به عهده دارند و ایفا می کنند. به این ترتیب تمام این بخش های مهم است که لپ تاپ را تشکیل می دهند و باعث می شود تا افراد قدرت انتخاب سخت تری داشته باشند.

ولی همان طور که ذکر شد، اگر افراد نیازهای خود را به لپ تاپ به کار ببرند، قطعا تصمیم گیری برای آن ها راحت تر می شود.

اندازه صفحه نمایش :

اندازه صفحه نمایش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری محسوب می‌شود. هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد؛ غالبا وزن آن نیز بیش‌تر می‌شود و جزییات تصویر بهتر نمایش داده می‌شوند.

معمولا دیده می‌شود که لپ‌تاپ‌های ۱۳ یا ۱۴ اینچی وزنی در حدود ۸.۱ تا ۴.۲ کیلوگرم دارند و حمل و نقل آن‌ها در مقایسه با مدل‌های ۱۵ اینچی به مراتب ساده‌تر است.

سیستم نور پس‌زمینه، یکی از فناوری‌های مهم در ارتباط با صفحه نمایش است و در بعضی از مدل‌ها از روش تامین نور LED بهره گرفته شده است. روش مذکور بدین صورت است که تنها در قسمتی از تصویر که روشن است نور تابیده می‌شود و این امر سبب افزایش میزان کنتراست در تصویر و همچنین مصرف کمتر باتری می‌گردد.

یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار بر کیفیت نمایش، وضوح تصویر است. هرچه مقدار دقت تصویر پشتیبانی شده بیشتر باشد، جزییات بیشتری در تصویر دیده می‌شود.(به اندازه صفحه نمایش توجه کنید.( از 11.6 اینچ تا 17.3 اینچ باشد))

پردازنده

پردازنده یا CPU را همگان به عنوان مغز کامپیوتر می‌شناسند و این قطعه یکی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین‌کننده قدرت سیستم به‌شمار می‌آید.

شما در هنگام خرید لپتاپ می‌بایست توجه کنید که کدامیک از پردازنده‌ها مناسب کار و نیاز شما است. پردازنده‌های Core i3, Core i5, Core i7, Core i9 از جمله پردازنده‌های کمپانی اینتل هستند که کمپانی‌های سازنده لپ‌ تاپ در تولید محصولات خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

سری Core i9 اینتل در جایگاه قدرتمندترین پردازنده‌های اینتل قرار دارد و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را برای کاربران خود پدید می‌آورد.

از این پردازنده بیشتر در ساخت لپ تاپ‌های گران‌قیمت و گیمینگ استفاده می‌شود و به طور کلی مناسب کاربران حرفه‌ای می‌باشد.پس اگر قیمت لپ تاپ برای شما مهم نیست می توانید لپتاپی را انتخاب کنید که از این پردازنده قوی و پرسرعت بهره می برد.

علاوه‌بر پردازنده‌های ذکر شده، پردازنده‌های دیگری هم هستند که هر یک برای گروه خاصی از کاربران و سیستم‌ها مناسب می‌باشند؛ برای مثال پردازنده Xeon ساخت اینتل، یکی از پردازنده‌های گران‌قیمت و قدرتمند است و خرید آن به افرادی توصیه می‌شود که قصد انجام کارهای مهندسی حرفه‌ای، مدلسازی سه‌بعدی و یا ویرایش ویدیو را دارند.

کمپانی AMD نیز یکی از کمپانی‌های مشهور در تولید پردازنده به شمار می‌رود. مدل AMD Ryzen 4000 یکی از مدل‌های جدید این کمپانی می‌باشد که برای رقابت با Core i5 و Core i7 وارد بازار شده است.

همچنین لازم به ذکر است پردازنده، یکی از مهم‌ترین المان‌ها در قیمتگذاری است که در قیمت لپ تاپ تأثیر به سزایی دارد.

تعداد پورت‌ها :

هر لپ‌تاپی برای ارتباط با وسایل جانبی به درگاه‌ها یا پورت‌هایی نیاز دارد. این مورد در خرید لپ‌ تاپ اولویت ندارد اما پیشنهاد می‌شود که برای جلوگیری از حمل همیشگی تعداد زیادی دانگل، به اتصالات مورد نیاز خود بر روی سیستم نیز توجه نمایید.

اغلب لپ‌تاپ‌های موجود در بازار از پورت USB 3.0 و خروجی HDMI برخوردار هستند و در برخی از مدل‌ها پورت USB Type-C نیز روی لبه کناری تعبیه می‌شود و یک امتیاز برای آن محصول قلمداد می‌شود.

اتصالات دیگری نظیر درگاه‌های کارت SD، جک هدفون و پورت Ethernet در لپ‌تاپ‌‌ها وجود دارد و سبب ارتباط لپ‌ تاپ با سایر وسایل می‌شوند.

توجه به درگاه های اتصال لپ تاپ :

برای اینکه بتوانید در رابطه با این زمینه یک لپ تاپ عالی را تشخیص دهید، بدانید که داشتن حداقل سه درگاه پورت یو اس بی و دو درگاه HDMI از الزامات یک محصول عالی است که بدون اینکه به لپ تاپ اسیبی وارد شود، می توان دستگاه های مختلف دیگر را به ان متصل کرد. در واقع این نشانه یک محصول ایده ال است.

به سایز و اندازه لپ تاپ مورد نیازتان توجه کنید.

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ توجه به سایز و اندازه لپ تاپ است که این باز به نیاز شما به این محصول بستگی دارد. برای نمونه اگر فردی هستید که دائما نیاز دارید تا یکسری اطلاعات و داده ها را در لپ تاپ خود جابه جا کنید، بهتر است به تهیه لپ تاپ هایی با سایزهای کوچک بپردازید تا بتوانید آن را مانند یک کتاب به زیر بغل خود زده و با خود به هرجایی که نیاز دارید، حمل کنید و در غیر این صورت می توانید لپ تاپ هایی با سایز بزرگتر را نیز تهیه کنید.

رم :

رم یک دیگر از قطعات سخت‌افزاری مهم لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌رود. کمپانی‌های سازنده لپ‌تاپ‌های خود را مجهز به ظرفیت‌های مختلفی از رم می‌کنند و شما اگر حتی بودجه نسبتا زیادی هم نداشته باشید، می‌توانید یک سیستم با ظرفیت حداقل ۸ گیگابایت رم تهیه کنید.

کاربران حرفه‌ای که نیاز به ظرفیت حافظه بیشتری دارند می‌توانند با اختصاص دادن بودجه بیشتری به سراغ رم‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی بروند.

فضای ذخیره‌سازی :

عملکرد درایو ذخیره‌سازی از اهمیت بیشتری در مقایسه با سرعت پردازنده برخوردار است. اغلب لپ تاپ ها دارای هارددیسک هستند و در برخی از آن‌ها حافظه SSD به کار گرفته می‌شود.

حافظه SSD به طور کلی سرعت عملکرد سیستم را افزایش می‌دهد اما گران‌تر است و خرید این مدل لپ‌تاپ ها به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که نیاز به حجم زیادی ندارند و بودجه‌ی کافی هم در دست دارند.

لازم به ذکر است که در میان SSD ها، مدل PCIe*4 سه برابر سرعت بیشتری نسبت به درایوهای SATA معمولی دارد.

پردازنده گرافیکی :

یکی دیگر از شاخصه‌های یک لپ‌تاپ خوب، پردازنده گرافیکی است. تراشه گرافیکی یکپارچه که در لپ تاپ‌ها دیده می‌شود، برای کاربرانی که قصد انجام طراحی اشیای سه بعدی و بازی‌های کامپیوتری را ندارند، مناسب است.

اگر شما از کاربران گیمینگ هستید و قصد انجام کارهای گفته شده را دارید، می‌بایست به سراغ سیستمی بروید که از پردازنده گرافیکی مجزا برخوردار باشد.

در لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده پایین معمولا از انویدیا MX250 یا GTX 1650 استفاده می‌شود و در مدل‌های میان‌رده از RTX2050 یا RTX 2060 و در بالارده از RTX 2070 یا RTX 2080 استفاده می‌گردد.

توجه کنید که سیستم انتخابی شما حتما قابلیت ارتقا داشته باشد.

سبک بودن وزن سیستم شما نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد بخصوص برای کسانی که هر روز سیستم خود را حمل می کنند.

داشتن صفحه کلید با نور پس زمینه و لمسی بودن آن یک مزیت به حساب می آید.

زیبایی و ظاهر ظریف لپ تاپ

در هنگام خرید از داشتن گارانتی اطمینان حاصل کنید.

به نسل پردازنده سیستم و سال تولید آن توجه کنید یک سیستم با سری پردازنده corie i7 با سال تولید 2015 نسبت به یک سیستم با سری پردازنده corie 5 در سال 2013 ضعیف تر است.

دقت به رزولوشن و کیفیت تصویر لپ تاپ :

کیفیت صفحه لپ تاپ یکی از خاص ترین نکات مهم هنگام خرید لب تاب است که باید به آن توجه کافی داشته باشید و باید محصولی را انتخاب کنید که وضوح تصویر بی نظیری داشته باشد که دچار مشکل نشوید.

دریافت کارت گارانتی لپ تاپ :

عده ای از افراد به اینکه محصولی که خریداری می کنند، گارانتی نداشته باشد هیچ اهمیتی نمی دهند. ولی در تهیه یک لپ تاپ عالی، داشتن کارت گارانتی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا نشان می دهد که محصولی که شما تهیه کرده اید از صحت و سلامت برخوردار است و طول عمر بالایی دارد و از همه مهم تر قاچاقی نمی باشد.

میزان بودجه ای که در اختیار دارید.

این گزینه از مهم ترین نکات مهم هنگام خرید لپتاپ است که بسیاری از افراد را درگیر خود می کند. به همین دلیل بهتر است شما با انتخاب یک بازه معین مالی و اعلام کردن آن به فرد فروشنده، از بهترین گزینه های لپ تاپ مطابق با بودجه خود با خبر شوید.

در نهایت می توانید بهترین نوع لپ تاپ را با کمک فروشنده تهیه کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

تمام مواردی که ذکر شد، از مهم ترین نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ به حساب می آید که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر شما بدون در نظر گرفتن آن ها و بدون هیچ تحقیق و بررسی به سراغ تهیه لپ تاپ ها بروید، مطمئن باشید که از خرید خود پشیمان می شوید چون لپ تاپی که بدون آگاهی خریداری شده است، نمی تواند نیاز شما را برآورده کند.

به همین دلیل است که تاکید می شود، لازمه خرید این محصول، توجه به نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ است. در این صورت به راحتی می توانید عالی ترین نوع این محصول را مطابق با نیاز و سلیقه خود از برندهای مطرح جهانی و محبوب تهیه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

لپ تاپ ها از آن جایی که تاثیر به سزایی در زندگی ما دارد، بسیار اهمیت دارند. به جرئت می توان گفت که این سیستم کوچک و به روز، می تواند تغییر شگفتی را در زندگی و در کار و مهارت افراد ایجاد کند.

حتی این تغییرها اغلب می تواند چشم گیر و بسیار بزرگ باشد. ورود لپ تاپ ها به زندگی افراد، به نوعی زندگی آن ها را دگرگون ساخت که نمی شود به آن توجه نکرد.

در ادامه به معرفی معروف‌ترین برندهای لپ تاپ می‌پردازیم.

لپ تاپ‌ Microsoft :

مایکروسافت ادعا می‌کند که لپ تاپ‌های Microsoft می‌توانند جایگزین خوبی برای لپ‌تاپ‌ شما باشند و به گفته رئیس مایکروسافت، لپ‌تاپ Surface در پاسخ به درخواست‌های دانشجویانی که به دنبال یک لپ‌تاپ کاربردی و سبک هستند، ساخته شده است. برخی از ویژگی‌های این سرفیس‌ها عبارتد از:
وزن سبک، سرعت بالا، سیستم عامل متفاوت از دیگر لپ‌تا‌پ‌ها، تاچ اسکرین، عمر باتری بسیار چشمگیری، سرسخت بودن و عمر طولانی.

MacBook :

مک‌بوک مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های Macintosh است که توسط اپل طراحی شده است. خط لپ‌تاپ‌های MacBook از مک‌بوک اصلی (2006 تاکنون)، MacBook Pro (2006 تاکنون) و MacBook Air (2008 تاکنون) تشکیل شده است. خط مک‌بوک از ادغام خطوط PowerBook و iBook در زمانی که اپل به جای استفاده از پردازنده‌های PowerPC از Intel استفاده کرد حاصل شد.

لپ تاپ‌ Dell :

وقتی به بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز نگاه می‌کنید، لپ تاپ‌های Dell را همیشه در جایی از لیست مشاهده خواهید کرد. Alienware، XPS، Inspiron، Latitude و Precision نام‌هایی هستند که هنگام انتخاب بهترین لپ‌تاپ دل با آن‌ها روبرو می‌شوید. به طور کلی، سه مورد اول سری‌های استفاده عادی است، Latitude برای استفاده تجاری و Precision برای افراد حرفه ای، طراحان یا برنامه نویسان است. البته معمولا Alienware برای گیمرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لپ تاپ‌ Asus :

شرکت AsusTek Computer یک شرکت چند ملیتی رایانه ای و تلفنی و الکترونیکی تایوانی است. محصولات ایسوس شامل لپ‌تاپ‌های Asus 2 در 1، لپ تاپ، تبلت، دسکتاپ، تلفن هوشمند، دستیار دیجیتال شخصی، مانیتور رایانه، مادربرد، کارت گرافیک، کارت صدا، درایو دیسک DVD، دستگاه شبکه شبکه رایانه، کیس کامپیوتر، اجزای رایانه و سیستم‌های خنک کننده رایانه است. سری لپ تاپ‌های ایسوس عبارتند از:

• ZenBook

• VivoBook

• ASUSPRO

• ExpertBook

• ProArt StudioBook

• TUF Gaming

• Republic Of Gamers (ROG Gaming)

• Chromebook

• EeeBook

• G Series

• N Series

• K Series

• X Series

• E Series

• Q Series

• U Series

• B Series

• V Series

• F Series

• A Series

• T Series

لپ‌تاپ‌ Lenovo :

لپ‌تاپ‌های Lenovo لپ‌تاپ‌هایی مقرون به صرفه و متنوع هستند که برای اولویت‌های مختلفی گزینه دارند. آن‌ها عبارتند از:

لپ‌تاپ‌های کارآمد برای سازندگان، حرفه ای‌ها یا گیمرها (لنوو برای گیمینگ سیستم‌های قدرتمندی دارد که با آنچه دسکتاپ ارائه می‌دهد رقابت می‌کنند).

لپ‌تاپ‌های فوق قابل حمل برای افرادی که همیشه در سفر هستند.

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت که در یک بسته به شما ارزش و عملکرد می‌دهند.

نوآورانه 2 در 1 که بخشی از لپ تاپ و بخشی از تبلت را ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های تجاری

لپ‌تاپ‌های ThinkPad که استانداردی برای محاسبات تجاری تعیین می‌کنند.

لپ تاپ‌ Acer :

ایسر یک شرکت سخت افزاری و الکترونیکی چند ملیتی تایوانی است که متخصص در فن آوری الکترونیک پیشرفته است. محصولات آن شامل رایانه‌های رومیزی، لپ تاپ(تاشو، 2 در 1، کانورتیبل و کروم بوک)، تبلت و لوازم جانبی با نام تجاری Predator است. ایسر از ژانویه 2021 ششمین فروشنده بزرگ کامپیوتر در جهان است.
خطوط تولید قابل توجه لپ تاپ‌های Acer
سری Extensa: لپ تاپ‌های مخصوص تجارت
Acer Iconia : مجموعه ای از تبلت
Acer Aspire : رایانه‌ها و لپ تاپ‌های شخصی برای استفاده معمولی
Acer TravelMate : لپ تاپ‌های سبک وزن
Acer Predator : لپ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌های بازی ایسر

خرید و قیمت انواع ‌لپ‌تاپ از نظر کاربری

1- ‌لپ‌تاپ دانشجویی
‌لپ‌تاپ‌های دانشجویی فقط برای انجام تکالیف دانشگاه و مطالعات موردی استفاده نمی‌شود. آن‌ها همچنین برای مرور وب‌، تماشای فیلم‌، بازی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شوند. ‌لپ‌تاپ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد‌ و به عنوان یک دانشجو، خرید ‌لپتاپ به بودجه ای که اختصاص می‌دهیم نیز بستگی دارد.
‌لپ‌تاپ‌هایی با مشخصات و ویژگی‌های مختلف با قیمت متفاوت وجود دارد. اولین معیار باید قیمت لپ تاپ باشد چون این به شما کمک می‌کند تا در بین انواع و اقسام ‌لپ‌تاپ‌ها یکی را انتخاب کنید.

ویندوز مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

ویندوز 10 یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های امروزی است. این روزها تقریباً در هر ‌لپ‌تاپ از قبل نصب شده است و کاربردش ساده است. شما می‌توانید هر نرم افزاری را نصب کنید‌، چه برای سرگرمی یا ‌برای بازی‌ها باشد. بسته به آنچه در حال مطالعه هستید‌، ممکن است سیستم مورد نیاز خاصی مانند Mac OS یا Linux وجود داشته باشد. اما اگر به بسته نرم افزاری نیاز دارید که در Mac اجرا شود‌، نمی‌توانید این کار را روی ‌لپ‌تاپ Windows انجام دهید.

با این حال‌، MacBook یا MacBook Pro گران است‌، اما شما می‌توانید Windows را روی آن نصب کنید. ‌لپ‌تاپ‌هایی که از Linux استفاده می‌کنند ممکن است مقرون به صرفه‌تر از ‌لپ‌تاپ‌هایی باشند که از قبل با ویندوز نصب شده اند. این ممکن است در هزینه شما صرفه جویی کند‌، اما برای تهیه نسخه‌ای از ویندوز باید کمی ‌بیشتر هزینه کنید.

پردازنده و RAM مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

‌لپ‌تاپ‌ها با پردازنده‌های Intel و AMD کار می‌کنند. خرید ‌لب تاب مناسب کمی‌ دشوار است. اگر قرار است از ‌لپ‌تاپ خود به طور عمده برای کارهای دانشگاهی‌، بازی و نرم افزار استفاده کنید‌، پردازنده Intel Core i3 یا AMD A-series A6 یا AMD A8 کافی است.

برای دانشجویانی که از برنامه نویسی سنگین یا نرم افزارهای گرافیکی استفاده می‌کنند‌، ممکن است لازم باشد مقدار بیشتری برای ‌لپ‌تاپ‌هایی که پردازنده‌های Intel Core i5‌، Intel Core i7 یا AMD A10 دارند‌، هزینه کنند.

امروزه بیشتر ‌لپ‌تاپ‌ها با 4 گیگابایت رم عرضه می‌شوند که اگر بخواهید کارهای روزانه مانند استفاده از Microsoft Office‌، وبگردی و تماشای فیلم را انجام دهید بسیار عالی است. اگر آماده باشید که فقط کمی ‌بیشتر هزینه کنید‌، ممکن است گزینه‌هایی با 8 گیگابایت رم پیدا کنید. RAM بیشتر به این معنی است که انجام چند وظیفه بین نرم افزارهای سنگین ساده‌تر می‌شود.

میزان حافظه ذخیره سازی مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

به عنوان یک دانشجو، شما پرونده‌های زیادی برای ذخیره خواهید داشت. اسناد‌، ارائه‌ها‌، عکس‌ها‌، فیلم‌ها‌، موسیقی و موارد دیگر وجود دارد. امروزه اکثر ‌لپ‌تاپ‌ها دارای ‌هارددیسک‌هایی با ظرفیت 500 گیگابایت تا 2 ترابایت و بالاتر هستند. یک‌هارد دیسک 500 گیگابایتی برای تمام نرم افزاری که باید نصب کنید کافی است‌، اما اگر قصد نصب فیلم‌های بازی و ذخیره را دارید‌، به خرید ‌لپ‌ تاپ با حافظه بالاتر نیاز خواهید داشت.

کارت گرافیک مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

در ‌لپ‌تاپ‌ها دو نوع کارت گرافیکی وجود دارد. یکپارچه و گسسته. یکپارچه‌ها معمولاً کندتر هستند در حالی که موارد گسسته بیشتر به کارایی می‌پردازند. اگر قصد دارید از ‌لپ‌تاپ خود برای انجام بازی‌های اساسی یا فقط مرور وب و تماشای فیلم استفاده کنید‌، ‌خرید لپ‌ تاپ با کارت گرافیک یکپارچه کاملاً مناسب است.

اما اگر در حال گذراندن دوره گرافیک سه بعدی یا رایانه هستید‌، کارت گرافیک مجزا ضروری است. البته مزیت دیگر این است که شما می‌توانید بازی‌های سطح بالا را روی ‌لپ‌تاپ خود انجام دهید.

باتری مناسب ‌لپ‌تاپ دانشجویی

باتری ‌لپ‌تاپ به اندازه پردازنده و RAM اهمیت دارد. به عنوان یک دانشجو، ممکن است لازم باشد ‌لپ‌تاپ خود را به دانشگاه ببرید و برگردانید و ممکن است فرصتی برای شارژ آن در دانشگاه پیدا نکنید. یک باتری با ظرفیت خوب می‌تواند ساعت‌ها دوام بیاورد. یکی از راه‌های آسان برای فهمیدن ظرفیت باتری ‌لپ‌تاپ‌، مشاهده رتبه بندی است. معمولاً به عنوان یک باتری 3 سلولی‌، 6 سلولی یا 9 سلولی مشخص می‌شود. این اطلاعات را معمولاً می‌توانید در فروشگاه یا وب سایت سازنده پیدا کنید.

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی

‌2- لپ‌تاپ اداری

‌لپ‌تاپ‌های اداری معمولاً برای قابلیت حمل و استفاده طولانی مدت در مقایسه با ‌لپ‌تاپ‌های عادی طراحی می‌شوند. خرید لپتاپ اداری معمولا گرانتر از مدل مصرفی است. با این حال‌، برای هزینه‌های اضافی‌، محصولی با کیفیت بالاتر با اجزای داخلی اضافی دریافت می‌کنید که می‌تواند سال‌ها دوام داشته باشد.
قبل از خرید ‌لب تاب ، بررسی مشخصات از جمله عمر باتری‌، فضای ‌هارد دیسک‌، وضوح و اندازه صفحه نمایش‌، RAM و سرعت پردازنده بسیار مهم است تا مطمئن شوید که نیازهای محل کار شما را برآورده می‌کند.
‌لپ‌تاپ‌های اداری کار شما را از راه دور چه از خانه‌، فرودگاه‌، دفتر مشتری یا هتل آسان می‌کند. اگرچه برخی از مشاغل ممکن است هنگام انتخاب ‌لپ‌تاپ فقط به قیمت تمام شده نگاه کنند‌، اما مهم است که فاکتورهای دیگری را که به کیفیت و دوام محصول کمک می‌کنند در نظر بگیریم‌، زیرا استفاده روزانه زیادی خواهد داشت.

معمولا افراد از لپ تاپ اداری برای کارهای اساسی مانند ارسال ایمیل‌، پخش جریانی فیلم‌، مرور وب و استفاده از برنامه‌های SaaS استفاده می‌کنند‌. همچنین قیمت لپ تاپ در این مدل‌ها با توجه به کانفیگ نسبتاً متوسطی که دارا هستند، مناسب است. در ادامه دو گزینه خوب برای خرید لپ تاپ اداری وجود دارد:
‌لپ‌تاپ‌هایHP ProBook : قیمت این ‌لپ‌تاپ‌ها از 500 دلار تا 1500 دلار است. HP ProBooks با جدیدترین و بهترین پردازنده‌ها کاملاً مهندسی شده است. آن‌ها همچنین از ظرفیت حافظه مناسب و صفحه نمایش لمسی در مدل‌های انتخابی بهره‌مند هستند. با قیمتی تقریبی 550 دلار‌، می‌توانید HP ProBook 445R G6 Notebook PC را خریداری کنید که دارای پردازنده AMD Ryzen 3‌، 4 گیگابایت رم‌، 500 گیگابایت حافظه HDD و نمایشگر 14 اینچی HD است.

‌لپ‌تاپ‌های Lenovo ThinkPad : محدوده این ‌لپ‌تاپ‌ها از 500 دلار تا 4500 دلار است. Lenovo ThinkPads ساده و مقرون به صرفه است و به طور معمول عمر باتری بالایی دارند و این برای کارکنانی که اغلب مسافرت می‌کنند یا از راه دور کار می‌کنند مناسب است. با پرداخت حدود 650 دلار‌، می‌توانید ThinkPad E15 را خریداری کنید که دارای پردازنده نسل 10 اینتل‌، صفحه نمایش 15.6 اینچی HD‌، فضای ذخیره سازی دو درایو و بیش از 12 ساعت دوام باتری است.

‌3- لپ‌تاپ برنامه نویسی

برای توسعه دهندگانی که یا در حال برنامه نویسی یا طراحی بسته هستند‌، بسته به زمینه ای که در آن قرار دارند‌، مشخصات ایده آل برای خرید ‌لپ‌ تاپ تغییر می‌کند. همچنین قیمت لپ تاپ نیز با توجه به نوع کاربری و مشخصات سخت افزاری تغییر پیدا میکند. گرچه ممکن است ابزارها و نرم افزارهای مورد استفاده توسط تخصص‌های مختلف مشابه باشد‌، اما سخت افزار مورد نیاز متفاوت است. به عنوان مثال‌، ‌لپ‌تاپ یک توسعه دهنده بازی باید بسیار بیشتر از آنچه ممکن است یک توسعه دهنده وب به آن نیاز داشته باشد‌، روی عملکرد گرافیکی متمرکز باشد. اگر یک برنامه نویس مشتاق هستید و به دنبال ‌لپ‌تاپ مناسب هستید‌، این راهنما می‌تواند به شما کمک کند.

میزان RAM یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید لپ‌ تاپ نظر بگیرید. به عنوان یک برنامه نویس‌، ممکن است لازم باشد IDE‌های سنگین و ماشین‌های مجازی را اجرا کنید. این برنامه‌ها عظیم هستند و حافظه زیادی را اشغال می‌کنند. اجرای همزمان همه آنها ممکن است لطمه ای به ‌لپ‌تاپ شما وارد کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک ‌لپ‌تاپ با رم زیاد انتخاب می‌کنید.
برای توسعه دهندگان وب‌، RAM نگران کننده نیست‌، زیرا ابزارهای کامپایلر یا توسعه سنگین کمی‌ برای کار وجود دارد. یک ‌لپ‌تاپ با 4 گیگابایت رم کافی است. با این حال‌، توسعه دهندگان برنامه‌ها یا نرم افزارهایی که برای تدوین پروژه‌های عظیم نیاز به اجرای ماشین‌های مجازی‌، شبیه ساز و IDE دارند‌، به RAM بیشتری احتیاج دارند.

یک ‌لپ‌تاپ با حداقل 8 گیگابایت رم ایده آل است. این نیاز برای توسعه دهندگان بازی حتی بیشتر می‌شود. محیط‌های توسعه بازی‌، طراحی سطح برای اجرای نیاز به سیستم‌های قدرتمند دارند. ما توصیه می‌کنیم ‌لپ‌تاپ‌هایی با حافظه رم 16 گیگابایتی یا چیزی کمتر اما توانایی گسترش حافظه تا 16 گیگابایت را در مرحله بعد پیدا کنید.

قیمت لپ تاپ با ارتقاء رم افزایش چشم‌گیری ندارد ولی اگر قصد استفاده از یک لپ‌تاپ با پردازنده قوی‌تر و سریع‌تری را دارید، این مؤلفه می‌تواند بر روی قیمت تأثیر زیادی داشته باشد.

پردازنده سریعتر برای مدیریت پروژه‌های عظیم و برنامه‌های فشرده گرافیکی مهم است. حتی وقتی بین چندین پنجره‌، برنامه و صفحه نمایش دست و پنجه نرم می‌کنید‌، به شما کمک می‌کند. با توجه به این نیازها‌، پردازنده Intel Core i5 یا مشابه آن توصیه می‌شود. همچنین این اطمینان حاصل خواهد کرد که به زودی نیازی به ارتقا ‌لپ‌تاپ خود نخواهید داشت. برای توسعه دهندگان بازی‌، Intel Core i7 پردازنده ایده آل است.

علاوه بر سخت افزار داخلی‌، تاکید زیادی باید روی صفحه کلید هنگام خرید ‌لپ‌ تاپ باشد. برنامه نویسان نیاز دارند ساعت‌های بی پایان را مقابل ‌لپ‌تاپ و کدنویسی بگذرانند. پیدا کردن یک ‌لپ‌تاپ با صفحه کلید راحت بسیار مهم است.. مواردی را در نظر بگیرید که تجربه ای مناسب و نرم دارند. کیفیت و مقاومت کلیدها مهم است‌، زیرا شما مدت طولانی از آن استفاده خواهید کرد. به طرح بندی صفحه کلید نیز نگاه کنید.

برخی از ‌لپ‌تاپ‌ها ممکن است صفحه کلیدهایی با طرح بندی عجیب و غریب داشته باشند‌، جایی که ممکن است کلیدهای Fn و کلیدهای Ctrl مجدداً قرار بگیرند یا برخی از کلیدها مانند کلیدهای Enter یا Backspace کوچکتر باشند. در صورت کار در شب یا نور کم می‌توانید صفحه کلید دارای نور پس زمینه نیز کمک کنید. اگر از صفحه کلید کاملاً راضی نیستید‌، به خرید صفحه کلید USB فکر کنید. به طور کلی تایپ کردن آن‌ها راحت تر است.

4- ‌لپ‌تاپ گرافیستی:

از مهمترین مشخصات در خرید ‌لپ‌ تاپ برای طراحی گرافیکی می‌توان به سیستم عامل‌، CPU‌، حافظه ‌، درایو ذخیره سازی‌، نوع و اندازه نمایشگر و دقت رنگ اشاره کرد. یک ‌لپ‌تاپ خوب چیزی بیش از سرعت نیاز دارد. مطمئناً‌، برای اجرای برنامه‌های خود به سرعت نیاز دارید‌، اما همچنین عواملی مانند تصمیم گیری بین Mac یا PC‌، RAM‌، درایوها‌، نمایشگرها و دقت رنگ را دارید. شما باید تعادل درستی در نحوه استفاده از ‌لپ‌تاپ خود پیدا کنید. همچنین قیمت لپ تاپ در مدل‌هایی که مناسب گرافیست‌ها باشد، قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها با کاربری‌های دیگر دارد.

مک یا PC

اولین سوال این است که آیا می‌خواهید با Mac کار کنید یاPC . بیشتر نرم افزارها‌، حتی برای طراحی گرافیک‌، برای هر دو سیستم عامل iOS® و Microsoft Windows تولید می‌شوند.
خرید لپتاپ مک دارای چندین مزیت است. اول‌، مانیتورهای آن‌ها بسیار دقیق با رنگ و کیفیت نمایش بالا تمایل دارند.

با این وجود رایانه‌های شخصی سازگاری با طراحی گرافیکی را افزایش می‌دهند‌. از مزایای رایانه شخصی می‌توان به قابلیت اجرای نرم افزارهای عمومی‌تری اشاره کرد که اگر از ‌لپ‌تاپ خود برای کارهای شخصی استفاده می‌کنید‌، می‌تواند تفاوت ایجاد کند.

اخیراً‌، اپل پورت‌ها را از دستگاه‌های خود حذف می‌کند. این به محصولات جلوه ای زیبا و ساده می‌بخشد‌، اما هنگام اتصال چندین لوازم جانبی می‌تواند ناامید کننده باشد.

پردازنده‌، عملکردهای رایانه را کنترل می‌کند. برای طراحی گرافیک و برای اجرای نرم افزار پیچیده طراحی به پردازنده‌ای سریع و قدرتمند نیاز دارید. مارک‌های برتر به سرعت تغییر می‌کنند‌، اما به طور کلی شما برای طراحی گرافیک به خرید لپ‌تاپ با پردازنده سری چهار هسته نیاز دارید.

علاوه بر پردازنده مرکزی‌، بررسی توانایی گرافیکی رایانه نیز بسیار مهم است. یک رایانه می‌تواند تراشه گرافیکی یکپارچه بر روی پردازنده یا کارت گرافیک جداگانه داشته باشد. پیش از این تراشه‌های گرافیکی یکپارچه بسیار اساسی بودند و قادر به انجام کارهای بیشتری از صفحه گسترده و صفحات وب نبودند.

در چند سال گذشته‌، تراشه‌های گرافیکی یکپارچه به میزان قابل توجهی بهبود یافته اند. مگر اینکه تعداد زیادی از طراحی‌های سه بعدی را انجام دهید‌، یک تراشه یکپارچه برای اجرای بیشتر برنامه‌های طراحی گرافیک معمولاً کافی است.

استفاده از تراشه گرافیکی یکپارچه به جای کارت گرافیک اختصاصی‌، در هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد و میتواند قیمت لپ تاپ را برای شما بهینه‌تر کند. اگر بودجه دارید و یا تمایل به کار در برنامه‌های پیچیده با بافت‌های زیاد دارید‌، باید به دنبال یک ‌لپ‌تاپ با کارت گرافیک جداگانه باشید.

حافظه یا RAM‌، اطلاعاتی را که کامپیوتر برای دسترسی به آن نیاز دارد‌، مانند تمام اطلاعات موجود در پرونده ای که در حال حاضر روی آن کار می‌کنید‌، نگه می‌دارد. اگر معمولاً با چندین برنامه باز کار می‌کنید‌، یا اگر با پرونده‌های بسیار بزرگ کار می‌کنید‌، به خرید لب تاب با RAM بیشتری برای ایجاد تعویض بی نقص بین برنامه‌ها و پیمایش در پرونده‌های پیچیده نیاز دارید.

سعی کنید تا جایی که می‌توانید، حافظه در ‌لپ‌تاپ خود داشته باشید. اگر پیکربندی شامل RAM کافی برای نیازهای شما نباشد‌، می‌توانید به راحتی حافظه خریداری و اضافه کنید.

درایوهای ذخیره سازی می‌توانند یک درایو دیسک سخت سنتیHDD یا درایو حالت جامد SSD باشند.‌هارددیسک‌ها گرچه ارزان‌تر و ظرفیت بیشتری دارند اما در ‌لپ‌تاپ‌ها می‌توانند مشکل ساز شوند. درایو‌های حالت جامد سبک‌تر‌، سریع‌تر و با دوامت ر از‌هارد دیسک‌ها هستند. بیشتر ‌لپ‌تاپ‌ها با درایوهای حالت جامد به فروش می‌رسند.

نتیجه گیری :

در این شرایط سخت اقتصادی که خرید لپ تاپ برای بیشتر مردم سخت و دشوار است و خرید لپ تاپ بسیار نوسانی و بالا است؛ افراد باید آگاهی لازم را نسبت به لپ تاپ‌های بازار و نیازشان داشته باشند تا بتوانند با هزینه کمتر لپ تاپ بهتری بخرند. یک خرید موفق و خوب زمانی معنا پیدا می‌کند که شما بتوانید کیفیت مطلوب را با قیمت پایین تهیه کنید که این انتخاب و بینش نیاز به آگاهی و راهنمایی دارد.

منبع: وبسایت بانی نو



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

ابزارهای سلامتی

ابزارهای سلامتی به بهبود وضعیت سلامتی کمک می‌کنند و مراقبت‌های بهداشتی را برای مردم مقرون به صرفه‌تر می‌کنند. کارآفرینان و شرکت‌های فناوری بر روی ارائه ابزارهای سلامتی تمرکز می‌کنند که می‌تواند انتظارات را برآورده کند، هزینه‌ها را کاهش دهد و اثربخشی مدیران بهداشتی و پزشکان را بهبود بخشد. اما موفقیت یا شکست این فناوری‌ها اغلب به منابع مالی، رهبری مؤثر و شاید مهم‌تر از همه، به نیت بستگی دارد. به طور خاص، اینکه آیا ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی از آنها به عنوان وسیله‌ای برای افزایش کیفیت مراقبت استفاده می‌کنند – نه فقط سرعت ارائه آن را افزایش دهند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از ابزارهایی که به سلامتی و زیبایی ما کمک می کنند را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

دستگاه سفید کننده دندان

تعداد زیادی محصولات حرفه‌ای سفید کننده دندان وجود دارد، اما همه آنها از مواد اولیه یکسانی استفاده می‌کنند. پراکسیدها مانند پراکسید هیدروژن و پراکسید کاربامید حاوی مولکول‌های اکسیژن بسیار فرار هستند. هنگامی که این مولکول‌های اکسیژن با لکه‌های سطحی روی دندان‌های شما تماس می‌گیرند، با شکستن پیوندهای شیمیایی که لکه‌ها را روی مینای دندان نگه می‌دارند، واکنش نشان می‌دهند. این آنها را “سفید” می‌کند و ظاهر لبخند شما را زیبا می‌کند.

هر محصول حرفه‌ای سفید کننده دندان از پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید به عنوان ماده سفید کننده فعال استفاده می کند. با این حال، مواد دیگر اغلب در کنار پراکسیدها مانند فلوراید استفاده می‌شوند. افزودن فلوراید به سفید کننده دندان به جلوگیری از ضعیف شدن دندان‌های شما در طول فرآیند کمک می‌کند و همچنین خطر حساسیت دندان را پس از سفید کردن دندان به حداقل می‌رساند. دستگاه سفید کننده دندان حاوی پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید به عنوان ماده فعال هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها به اندازه محصولات سفید کننده حرفه‌ای موثر هستند.

قوزبند پروانه ای

محافظت از مفصل شانه مهم است به خصوص اگر ورزشی انجام می‌دهید که شامل چرخش بازو با سرعت بالا است. نحوه بستن قوزبند برای جلوگیری از آسیب و تسکین درد هم مهم است. مفاصل شانه شما به ویژه در معرض آسیب هستند. این به این دلیل است که در مقایسه با باسن و زانو، شانه شما دارای دامنه حرکتی بسیار زیاد است اما سطوح مفصلی نسبتاً کوچکی دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که مفصل شانه شما به طور ذاتی ناپایدار باشد و اغلب به کمک اضافی نیاز داشته باشد. ماساژ، تمرین تعادل عضلانی و پیروی از تکنیک‌های موثر نوار چسب شانه تنها چند راه برای تثبیت شانه هستند.

قوزبند پروانه ای بازوی شما را در مقابل بدن نگه می‌دارد. این مانع از حرکت بیش از حد بازوی شما در هنگام بهبودی پس از آسیب می‌شود. اگر آن را به روش اشتباه بپوشید، ممکن است

بهبودی را به تاخیر بیندازید یا به بازوی خود آسیب بیشتری وارد کنید. اشتباهات رایجی وجود دارد که افراد هنگام پوشیدن قوز بند مرتکب می‌شوند. اگر از آن به روش اشتباه استفاده کنید، می‌تواند باعث ناراحتی و کندی روند بهبودی شود. ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی یا فیزیوتراپیست شما می‌تواند به شما در جلوگیری از این مشکلات کمک کند.

کیسه آب گرم اکلیلی

افراد پس از آسیب از کمپرس گرم استفاده می‌کنند، اما استفاده از گرما قبل از فعالیت شدید می‌تواند عضلات و رباط‌ها را شل کند تا احتمال تشدید آسیب مزمن یا ایجاد درد عضلانی را به حداقل برساند. کیسه آب گرم اکلیلی را چند بار در روز برای بهترین نتیجه اعمال کنید. برخی از شرایط پزشکی که با استفاده از کیسه آب گرم درمان می‌شوند عبارتند از: آرتروز، کشیدگی عضلات پشت، تاندونیت، فیبرومیالژیا، کورک و سردرد. یکی از مزایای استفاده از کمپرس گرم هر دو ساعت این است که گرما می‌تواند به عضلات زیرین نفوذ کند.

یک کیسه آب گرم را روی ناحیه آسیب دیده پشت خود قرار دهید. به شما در تسکین درد کمک خواهد کرد. از این رو، انجام همین کار هر شب قبل از رفتن به رختخواب باعث می‌شود روز بعد فعال‌تر و بازدهی بیشتری داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حالی که در رختخواب دراز کشیده‌اید و در حال استراحت هستید، کیسه گرم خود را روی ناحیه درد خود قرار دهید، به این ترتیب اساساً به مفصل بندی ماهیچه‌های روده بزرگ کمک می‌کند و درد در نهایت از بین می‌رود.

ماساژور شکمی سیکس پک ساز

ماساژ شکم، که گاهی اوقات ممکن است به عنوان ماساژ معده نیز شناخته شود، یک درمان ملایم است که ممکن است برای برخی افراد اثرات آرام بخش و شفابخش داشته باشد. از آن برای درمان طیف گسترده‌ای از ناراحتی‌های سلامتی، به ویژه مشکلات معده،  مشکلات گوارشی، یبوست و نفخ استفاده می‌شود. می‌توانید ماساژ شکم خود را انجام دهید یا از ماساژور شکمی سیکس پک ساز استفاده کنید. ممکن است تنها پس از 5 یا 10 دقیقه ماساژ در روز از اثرات ماساژ شکم بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک خوددرمانی ماساژور شکمی سیکس پک ساز را تهییه کنید.

نتیجه گیری:

افراد غیرحرفه‌ای بدون دخالت پزشک از ابزارهای سلامتی خودمراقبتی استفاده می‌کنند. افزایش آگاهی مردم در مورد این دستگاه‌ها باعث رشد بیشتر بازار جهانی تجهیزات پزشکی خودمراقبتی و انواع ابزار سلامتی در سال‌های اخیر شده است.

منبع: وبسایت کالامان ایزد



:: برچسب‌ها: ابزار ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تغییر سایز اندام‌ها و پیکرتراشی از جمله مواردی است که می‌توانید با استفاده از جراحی‌های زیبایی متعدد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به آن برسید. یکی از به روزترین و بهینه‌ترین متدهای مورد استفاده در این زمینه، ویزر لیپو است. شاید برای شما هم سوال باشد که ” لیپو چیه ” یا عمل ویزر لیپو چه کاربردی دارد و برترین ویژگی ویزر لیپو چیست که در این مقاله بصورت کامل به این روش پیکرتراشی به صورت کامل خواهیم پرداخت. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم در مورد در عمل ویزر لیپو صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و به دلیل بار پزشکی و علمی آن نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید(منابع بررسی شود)

عمل ویزر لیپو چیست ؟

عمل ویزر لیپو چیست ؟ ویزر «vaser» را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌های پیکرتراشی دانست. در حقیقت محبوب‌ترین و کم عارضه‌ترین دستگاه جراحی لاغری در آمریکا و اروپا است .

دستگاه ویزر ، چربی‌های ناحیه تحت درمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کاری با سایر بافت‌ها ندارد. ظرافت این دستگاه در هنگام عمل باعث افزایش محبوبت آن شده است. بسیاری از ورزشکاران از این متد استفاده می‌کنند تا عضلات آن‌ها نمایان شود. همچنین، انتخاب مناسبی برای رفع غبغب و رفع چربی بازو می‌باشد.

لاغری و پیکرتراشی با عمل ویزر لیپو چیست ؟

پیشرفت تکنولوژی و فناوری باعث شده است که چربی اضافی و چاقی که یکی از معضلات همه‌گیر انسان‌ها است، تا حدی برطرف شود. تاکنون روش‌های درمانی متفاوتی برای این مشکلات ارائه شده است. یکی از این روش‌های مدرن و نیمه تهاجمی، عمل جراحی ویزر با تکنولوژی اولتراسونیک است.

در حقیقت ویزر مخفف عبارت « Vibration Amplification of Sound Energy at Resonance» می‌باشد که در آن چربی‌های رسوب کرده در قسمت‌های مختلف بدن، تخلیه می‌شود. با استفاده از این روش، چربی‌های اضافه تغییر حالت می‌دهند و با استفاده از ساکشن از بدن خارج می‌شوند.

تکنولوژی ویزر لیپو چیست ؟
جراحی لیپوویزر «Vaser lipo » توسط دستگاهی به نام ویزر انجام می‌شود. نتیجه ارتعاشات امواج فراصوتی تولید شده توسط این دستگاه، خرد شدن سلول‌های چربی است.

پروب‌های مخصوص این دستگاه در زیر پوست قرار می‌گیرند و با انجام ساکشن، چربی‌های شل شده را از بدن خارج می‌کند. پروب‌های مختلف دستگاه ویزر دارای شیارهای متفاوتی می‌باشد که به طور معمول، تعداد شیارهای آن‌ یک، دو یا سه می‌باشد.

قبل از جراحی ویزر لیپو، یک محلول به عنوان تامیسنت در ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. حباب‌های ریز موجود در این محلول در میان سلول‌های سست چربی نفوذ می‌کنند. سپس، امواج اوتراسوند باعث منفجر شدن حباب‌ها می‌شود که نتیجه آن، جداسازی سلول‌های چربی از پایه سلولی و حل شدن آن‌ها در محلول می‌باشد. همانطور که متوجه شدید، در این روش سلول‌های چربی با فشار از بافت جدا نمی‌شوند. به همین خاطر، درد و کبودی ناشی از این تکنیک بسیار ناچیز است.

کاربرد دستگاه ویزر چیست ؟

داشتن اندامی زیبا یکی از خواسته‌های همیشگی ما است. اما متاسفانه رسیدن و حفظ آن کمی دشوار به نظر می‌رسد. در همین خاطر، بسیاری از ما به سراغ رژیم غذایی و ورزش می‌رویم تا رویای داشتن اندامی زیبا را برآورده سازیم. برخی دیگر از افراد ترجیح می‌دهند تا در زمانی کوتاه به اندام ایده آل و رویایی خود برسند، بدون آنکه سختی ورزش و یا رژیم غذایی را تحمل کنند.

خوشبختانه ویزر یک دستگاه و روش جدید برای لاغری و پیکرتراشی است که افراد کمی از جزئیات آن اطلاع دارند. به همین خاطر باعث شده که این سوال برای متقاضیان ایجاد شود که ” ویزر چیست ؟” ، ” لیپو چیست ؟ ” و ” چه تفاوتی میان لیپو و ویزر وجود دارد ؟”

در حقیقت ویزر یک دستگاه برای پیکرتراشی و راهی کم خطر برای رسیدن به اندام ایده آل است که می‌توان از آن در نواحی مختلف بدن مانند بازوها، سینه‌ها گردن، بالای کمر، دور کمر، شکم و دور شکم، باسن و ران استفاده کرد.

معمولا بعد از لیپو ویزر، شاهد نتیجه موفقیت آمیز جراحی و حذف چربی‌ها هستید. اما متاسفانه ورم ناشی از جراحی مانع از قابل مشاهده بودن نتیجه نهایی عمل می‌شود. به همین خاطر لازم است که چند روز صبر کنید تا التهاب و تورم ناشی از جراحی به طور کامل برطرف شود تا نتایج نهایی و دلخواه به طور کامل نمایان شود.

مراحل فرآیند ویزر لیپو چیست ؟
شاید ازخود بپرسید که مراحل ویزر لیپوچیست ؟ باید بگوییم که در فرآیند جراحی ویزر لیپو، ابتدا محلول تامیسنت به بافت مورد نظر تزریق شده و محل برای جراحی آماده می‌شود. سپس، برش‌های کوچک و ظریفی در محل مورد نظر ایجاد شده و پروب‌های دستگاه از آنجا وارد بدن بیمار می‌شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، برش‌های ایجاد شده در این قسمت بسیار ظریف هستند. به همین خاطر، زخم‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهبود می‌یابند و پوستی هموار خواهید داشت.

ظرافت این دستگاه در حین جراحی باعث شده است که بتوانید از این متد برای ایجاد تغییر در قسمت‌های کوچک مانند غبغب یا قسمت‌های بزرگ مانند شکم و ران‌ها با خیال راحت استفاده کنید.

ویزر لیپو برای چه افرادی مناسب نمی‌باشد:
بعد از پاسخ دادن به سوال « ویزر لیپو چیست؟» وقت آشنایی با بایدها و نبایدهای این جراحی می‌رسد. جراحی ویزر لیپو در بیمارستان و تحت نظر پزشک انجام می‌شود. تا زمان مرخص شدن بیمار از بیمارستان، تمام علائم او تحت کنترل تیم پزشکی قرار خواهد گرفت.

در این جراحی، بیمار تحت تاثیر بیهوشی عمومی قرار می‌گیرد. به همین خاطر، کسانی که به بیهوشی حساسیت دارند، کاندید مناسبی برای ویزر لیپو نمی‌باشند.

در زیر، لیستی از افرادی که ویزر لیپو برای آن‌ها مناسب نیست، آورده شده است:

  • افراد مبتلا به اختلالات نقص ایمنی.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خونی.
  • افراد مبتلا به بیماری ریوی و آمبولی ریوی ( کسانی که خون در ریه آن‌ها لخته شده است.)
  • مادران باردار یا مادرانی که در دوره شیردهی قرار دارند.
  • کسانی که در حال مصرف داروهای ضدانعقادی و ضد التهابی هستند.
  • افرادی با بی‌ام‌آی بالای 30 ( خطر آمبولی افراد با بی‌ام‌آی بالای 30 زیاد می‌باشد.)
  • بیماران مبتلا به فتخ.
  • بیماران مبتلا به هموفیلی.

چه افرادی مناسب جراحی لیپو ویزر هستند:

قبل از جراحی لیپو ویزر به پزشک مراجعه کنید و از او بخواهید تا تمام مزایا و معایب آن را با شما در میان بگذارد تا بتوانید با دید روشن انتخاب کنید.
اگر بخواهیم به طور کلی کاندیدهای مناسب این عمل را نام ببریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افرادی که پوست افتاده اما سالم دارند.
  • افرادی که تمایل دارند که تنها یک الی دو سایز در برخی از قسمت‌های بدن مانند باسن، ران، شکم و پهلو کم کنند.
  • افرادی که از وزن خود راضی هستند اما به علت چاقی در یک قسمت از بدن، تناسب اندام‌شان بهم خورده است.
  • افرادی که علاقه‌مند به تزریق چربی در سینه، صورت، باسن یا دست‌ها هستند.
  • کسانی که ورزش می‌کنند و رژیم غذایی سالم دارند، اما موفق به دستیابی به اندام دلخواهشان نشده‌اند.

ویزر لیپو یک روش امن و کم خطر برای رهایی از چربی‌های مزاحم است که حدود 15 سال است وارد دنیای پزشکی و زیبایی شده و توانسته محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که انتخاب یک جراح ماهر و متخصص کمک می‌کند تا نتیجه جراحی موفقیت آمیز باشد. عمل لیپو چیست به همین خاطر اگر به لیپو ویزر فک می‌کنید، لازم است یک جراح متخصص و دارای مجوز اتخاب کنید تا احتمال خونریزی و آسیب دیدگی دیگر بافت‌ها به حداقل برسد. 

منبع: وبسایت رسمی دکتر رجبپور rajabpur.com



:: برچسب‌ها: ویزر لیپو ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

قرنیز برای زیباسازی دکوراسیون داخلی معمولا در مرحله بعد نصب پارکت لمینت انجام میشود. اما به دلیل کوچک بودن بیش از حد این عنصر دکوراسیون داخلی اغلب در زمان بازسازی و یا تغییر دکوراسیون داخلی نادیده گرفته می شوند.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

قرنیز ها همان ابزارهای باریکی هستند که در پایین ترین بخش دیوار نصب می شوند و از دیوارپوش و کفپوش در برابر رطوبت و ضربه محافظت می کند. قرنیزها دارای جنس های مختلفی هستند که در ادامه با آنها آشنا می شویم و می گوییم که برای خرید قرنیز لازم است چه نکاتی را رعایت کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید قرنیز

احتمالاً تصور می کنید که در انتخاب قرنیز همین که رنگ و طرح با کفپوش مطابق باشد کافی ست، اما قضیه پیچیده تر از این حرفاست، در واقع این محصول هم مثل پارکت لمینت در انواع رنگ و جنس های مختلف در بازار موجود است. پس انتخاب بین آنها می تواند چالش برانگیز باشد، در ادامه انواع قرنیز و ویژگی ها و نکات مهم هر یک را مرور می کنیم.

قرنیز چیست ؟

قرنیز نوار کوچکی از جنس ام دی اف، پی وی سی، پلی استایرن، چوبی و یا سنگ می باشد که در پایین ترین قسمت دیوار و در امتداد آن نصب می شود. خرید قرنیز چوبی و ام دی افی به تمام افرادی توصیه می شود که کفپوش چوبی یا لمینی دارند. در این بین مدل های چوبی و ام دی افی ظاهری شبیه به هم دارند اما درواقع با متریال های مختلفی ساخته می شوند. که در ادامه بیشتر راجع به آن می آموزیم.

قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف نوعی خاص از قرنیز هستند که دارای مغزی ام دی اف و روکش پی وی سی هستند. البته روکش پی وی سی این نوع از قرنیزها بسیار در افزایش کیفیت این محصول مؤثر بوده است. قرنیزهای ام دی افی با دارا بودن روکش پی وی سی هم تنوع رنگی بالاتری دارند و هم در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم ترند. اما با این حال قرنیز پی وی سی یعنی قرنیزی که تمام اجزای آن از پی وی سی ساخته شده باشد مقاومت به مراتب بالاتری خواهد داشت. خرید قرنیز پی وی سی می تواند بهترین انتخاب برای همه خریداران باشد.

قرنیز ام دی اف ضمن اینکه قابل حمل است، نصب آسانی دارند و از همه مهم تر قیمت آنها مناسب است. قرنیز ام دی افی غالباً در ابعاد 7، 9، 10 و 15 سانتی متری ساخته می شود و می تواند سلایق مختلف را پاسخگو باشد.

قرنیز پی وی سی

پی وی سی نوعی زنجیره پلیمری است که در دو نوع سخت و انعطاف پذیر تولید می شود. امروزه پی وی سی ‌ها به دلیل دوام و قیمت ارزان در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارند . پی وی سی در شرایط آب و هوایی مختلف، رطوب و دما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. بنابراین شکی نیست که در تولید قرنیز هم مورد استفاده قرار بگیرد. قرنیز pvc همان قرنیزهایی هستند که از این ماده پرکاربرد در ساخت آنها استفاده می شود.

قيمت قرنيز پي وي سي

قیمت قرنیز پی وی سی به دلیل آنکه از ماده فراوان و ارزان پی وی سی در ساخت آن استفاده شده است بسیار ارزانتر از سایر انواع قرنیزهای چوبی، سنگی و ام دی افی می باشد. خرید قرنیز پی وی سی بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای تجاری و اداری می باشند. زیرا در مقایسه با سایر قرنیزها قیمت انواع قرنیز پی وی سی مناسب است و از طرفی دیگر مقاومت آنها نیز بسیار بالاتر خواهد بود.

قرنیز سنگی

شاید بتوان گفت قرنیزهای سنگی قدیمی تر از سایر مدلها هستند و اغلب در ارتفاع 10 و 15 سانتی متری تولید می شوند، این جنس وزن بالایی دارند و با قیمت بالایی نیز به فروش می رسند؛ مدل سنگی در سطح خود به طور طبیعی دارای خلل و فرج هستند که باعث می شود سطح آنها ظاهر یکنواختی نداشته باشد. از دیگر معایب قرنیزهای سنگی این است که در طول های کوتاه تر تولید می شوند و طرح و رنگ آن محدودیت دارد.

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی همانطور که از نامش مشخص است از چوب ساخته شده است و این چوب معمولا در ارتفاع های 8، 10 و 12 سانتی متری موجود میباشد؛ اما استفاده از آن معایبی هم دارد؛ قرنیزهای چوبی گران هستند، در برابر رطوبت ماندگاری کمی دارند و برای ساخت مدل ها در ارتفاع بالاتر مجبور به اتصال چوب ها می شوند که این موضوع بشدت استحکام را کاهش می دهد. قیمت قرنیز چوبی بدلیل ساخته شدن از مواد طبیعی بسیار بالاتر از انواع مصنوعی آن است. از این رو فروش قرنیز چوبی به طور کلی محدود است و در شرایط خاصی از آن استفاده می شود.

ابزار آلات قرنیز

وقتی برای خرید قرنیز به مراکز مربوطه مراجعه می کنید حتماً عناصر مشابهی را می بینید که در کنار قرنیزها به فروش می رسند. این ابزارآلات کاربردهایی مشابه قرنیز داشته و در برخی از بخش های دکوراسیون که امکان استفاده از قرنیز به دلیل شرایط خاص معماری وجود نداشته باشد از آنها استفاده می شود.

کاربرد قرنیز و ابزار آلات

ما می توانیم هر یک از انواع قرنیز و ابزار آلات را به راحتی در هر جا و مکانی از جمله خانه های مسکونی یا ویلایی و یا دفاتر کار و شرکت ها و یا هر جای دیگر که مد نظرتان باشد با در نظر گرفتن موقعیت کاربری آن محل از یکی از انواع دیوارپوش و ابزار آلات لوکس برای کار تغییر دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

معمولا از این نوع برای طراحی داخلی خانه های ویلایی استفاده می شود و یا منزلی که قصد داریم طراحی داخلی آن بسیار خاص و متفاوت از هر جا و مکانی به نظر برسد می توان به خوبی بهره برد و در اغلب موارد افراد خاص پسند که به دنبال طرح های خاص هستند به شدت جذب نمونه های لوکس با طرح طلایی می شوند.

انواع ابزار آلات قرنیز

زمانی که برای خرید قرنیز به فروشگاه های دکوراسیون داخلی مراجعه می کنید حتماً با اصطلاحاتی عجیب و غریب روبرو شده اید. ابزار هایی از قبیل گرده، میانه، اسکوتی، نبشی، لب پله از همان ابزارهایی هستند که احتمالاً کاربردهای آن را نمی دانید. در ادامه این ابزار ها را به شکل کامل توضیح می دهیم.

گرده

ابزاری است که برای بستن انتهای کار لمینت استفاده می شود، این ابزار برای مکان هایی که اختلاف سطح می باشد بیشترین استفاده را دارد. به عنوان مثال در جایی که پارکت لمینت به آشپزخانه می رسد و آشپزخانه را نمی خواهیم لمینت کنیم و کف پوش می خواهیم بکنیم گرده وسیله مناسبی است تا این اختلاف سطح را جبران کند.

میانه

ابزار میانه ابزاری است که بین اتاق و حال قرار دارد و در جاهایی که جدایی بین لمینت ها داریم این ابزار مناسب است.

نبشی

این ابزار در قرنیز های ام دی افی با اسم تاشو و در مدل های از جنس پی وی سی تحت عنوان نبشی است، از این ابزار در کنج دیوار ها استفاده می شود.

اسکوتی

اسکوتی یا اسکوتیا ابزاری است که در کنج داخلی دیوار استفاده می شود و در جاهایی که ارتفاع کم می شود و نمی توان از قرنیز استفاده کرد این ابزار مناسب می باشد، همین طور در جاهایی که از قبل قرنیز های سنگی و یا چوبی دارند می توان از اسکوتی استفاده کرد.

انتخاب رنگ انواع قرنیز

قبلا به شکل مفصل در مورد انتخاب رنگ انواع قرنیز توضیح دادیم، در این جا به صورت خلاصه نکاتی را برای خریداران می گوییم:

معمولا در هنگام خرید قرنیز را یک درجه تیره تر نسبت به کف استفاده می کنند

در برخی موارد رنگ قرنیز و کف به شکل کاملا متضاد استفاده می شود که اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار زیبا شود. (تجربه ما در دکورچوب می گوید که اگر دکوراتور ندارید سعی نکنید خودتان این کار را انجام دهید.)
در هنگام انتخاب رنگ سعی کنید که بین رنگ دیوار و کابینت و قرنیز یک هارمونی مناسبی داشته باشید.

توصیه می کنیم در هنگام انتخاب پارکت لمینت؛ قرنیز را نیز مدنظر داشته باشید تا بتوانید همزمان با کنار هم قرار دادن آنها بهترین ترکیب رنگ را انتخاب کنید. به شما قول می دهم این انتخاب پرهزینه نخواهد بود. قیمت قرنیز پی وی سی به عنوان مثال یکی از به صرفه ترین هاست و با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از دیوارپوش و کفپوش مراقبت کرده اید و هم گامی در جهت زیبایی دکوراسیون منزل خود برداشته اید.



:: برچسب‌ها: قرنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

در این مقاله چالش های دورکاری؛ نکاتی برای مدیران و کارکنان، به مبحث دورکاری و بررسی ابعاد مختلف آن، پرداخته شد.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه این مقاله اسناد علمی و عملی لازم را دارا می باشد در پایان منبع آن را بررسی نمایید قصد ما از انتشار این مقاله بار آموزشی آن است.

برای فراهم آوردن بستر کارآمد دورکاری، نیازمند استفاده از نرم افزارها و راهکارهای تعاملی با تکیه بر فناوری اطلاعات خواهیم بود. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا با برخی از پُر کاربردترین ابزارهایی که می‌توانند راهگشای مدیران و کارمندان در این زمینه باشند بپردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

در حوزه گفت‌وگو و چت با همکاران و ارتباط ویدئویی

در مواقعی که به صورت دورکاری مشغول انجام کارها هستیم قاعدتا نیاز به هماهنگی، همفکری و همکاری با دیگر همکارانمان در شرکت را احساس خواهیم کرد. در ادامه چند برنامه مربوط به گفت‌وگو و چت با همکاران و همچنین ارتباطات ویدئویی پیشنهاد می‌شود.

Microsoft Teams

مایکروسافت تیمز امکان کار در محیط کاری مبتنی بر چت را در Office 365 فراهم می‌سازد. Microsoft Teams قابلیت‌هایی چون جلسات اداری از طریق چت، نوت، آفیس، GitHub ،Planner ،PowerBI و افزونه‌ها و نرم‌افزارهای دیگری را با خود به همراه دارد که باعث می‌شوند تیم‌های اداری کارهایشان را به راحتی به انجام برسانند.

همچنین این نرم افزار از یکپارچگی کاملی با آفیس و اسکایپ (Skype) برخوردار بوده و اپلیکیشن‌های ورد، اکسل، پاورپویت و OneNote نیز در Teams وجود دارند.

Slack

اسلک یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان تیمی است. در این نرم افزار محیطی ایجاد شده است تا تیم‌ها را با برنامه‌ها، سرویس‌ها و منابع مورد نیاز آن‌ها برای انجام کار، متصل کند. مکالمات توسط ابزار و سرویس‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید یکپارچه خواهد شد. این نرم افزار با بیش از هزار برنامه در کنار یک API قدرتمند، کار را برای تیم‌های پویا تسهیل می‌نماید (توئیتر، گوگل درایو، Mailchimp و Dropbox برخی از این برنامه‌ها هستند). بسیاری از کارهای ساده به صورت خودکار انجام شده و متن آن در Slack برای شما ارسال خواهد شد. Slack کمک می‌کند که فایل‌های خود را به اشتراک گذاشته و چگونگی انجام کارها را به شیوه راحت و با محیطی کاربرپسند، با همکاران خود انجام دهید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار اسلک عبارتند از: آرشیو با قابلیت جست‌وجو از مکالمات، تصمیمات و کارهای تیم، استفاده از API قدرتمند، قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌‌های مختلف، رابط کاربری ساده همراه با گرافیکی زیبا، نمایش و تنظیمات کاربردی و عالی برای Notification، قابلیت ورود به چند کانال مختلف و تیم‌های جداگانه، قابلیت اشتراک‌گذاری فایل، قابلیت گفت‌وگو و محیط کاربرپسند.

Output Messenger

Output Messenger یک نرم افزار پیام رسان کاربرپسند، قدرتمند و در عین حال آسان است که برقراری ارتباط بین کاربران یک شبکه را به سادگی میسر می‌سازد. با این نرم افزار می‌توان به سادگی به انجام اموری نظیر برقراری گفت‌وگوی متنی، صوتی و ویدئویی، به اشتراک گذاری دسکتاپ (Desktop Sharing) و انتقال فایل پرداخت و حتی Text Chat و Video Chat را روی وب سایت هم داشت که قابلیتی مفید برای ویدئو کنفرانس‌هایی مبتنی بر وب است. این نرم افزار به سادگی می‌تواند User‌ها و Active Directory را خوانده و در دیتابیس خود ذخیره کند.

برخی ویژگی‌های این نرم افزار عبارتند از: ارتباط و مسنجر از طریق LAN، چت خصوصی و چت گروهی، امکان تماس تصویری، انتقال فایل‌ها، اشتراک گذاری‌ها فایل‌ها و پشتیبانی از چند دستگاه مختلف.

Skype

این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین لپ تاپ و موبایل و گفت‌وگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد.

برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره داشت: تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده‌کنندگان از Skype، قابلیت تماس تصویری، قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 نفر در گروه‌های چت، قابلیت Conference call تا چهار نفر به صورت هم‌زمان، توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی، نمایش لیست دوستان و ... .

Google duo

Google duo سرویس رایگان شرکت گوگل جهت برقراری تماس‌های ویدئویی می‌باشد. از جمله مزایای این سرویس می‌توان به دریافت صدا و تصویر با کیفیت عالی، مشاهده پیش نمایش ویدئو، جابه‌جا کردن تصویر در طول تماس ویدئویی و استفاده از داده کمتر (مناسب جهت سرعت اینترنت پایین) اشاره کرد. برای استفاده از Duo در چند دستگاه و پلتفرم، باید حساب گوگل داشته باشید.

مدیریت زمان و کنترل ساعات کاری

Toggl

تاگل یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای حضور و غیاب است. اپ موبایل این نرم‌افزار نیز به راحتی قابل استفاده بوده و نیازی به دانش فنی خاصی در مورد نرم‌افزارهای کنترل تردد ندارد. این اپ مناسب کسانی است که به نرم افزاری ساده برای کنترل ساعات کاری پرسنل خود نیاز دارند. با اپ حضور و غیاب تاگل می‌توانید داده‌های جدید وارد کرده، داده‌های قبلی را دنبال کنید و به گزارش‌ها دسترسی یابید. این اپ جدای از کنترل تردد، دارای قابلیتی برای افزودن دستی داده‌های ورودی نیز هست. همچنین همه داده‌ها به صورت آنلاین با فضای ابری همگام‌سازی می‌شود.

Time Doctor

در واقع با این نرم افزار زمانی که کارکنان صرف امور مختلف می‌کنند را مشاهده می‌کنید و اطمینان حاصل می‌کنید آن‌ها کارامد هستند. در حقیقت طی یک گزارش ساده به شما می‌گوید که کارمندانتان چند ساعت در روز را به پروژه‌ها و وظایف شرکت پرداخته‌اند و چند ساعت از آن را در شبکه‌های اجتماعی به سرگرمی گذرانده‌اند. در صورتی که با سیستم خود به کارهای متفرقه بپردازید این برنامه هشدار می‌دهد و از شما می پرسد آیا این عمل جزو وظایف کاری شما هست یا خیر؟

به‌علاوه، این اپ دارای قابلیت GPS است که به وسیله آن می‌توانید پیشرفت کار خود و پرسنل و روند انجام پروژه‌های خاص را دنبال کنید.

Hub Staff

هاب استف یکی دیگر از پرطرفدارترین ابزارهای کنترل تردد است که به وسیله آن می‌توان تردد و حضور و غیاب پرسنل را مدیریت کرد. رابط کاربری این اپلیکیشن کاملا مشابه نسخه دسکتاپ است و کارکردی یکسان نیز دارد. در این اپ موبایلی کنترل تردد، می‌توانید داده‌های جدیدی وارد کرده و وقت خود را مدیریت کنید. همچنین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی زمان‌های حضور برای افرادی که خارج از اداره مشغول به کارند نیز وجود دارد.

مدیریت وظایف پروژه

Microsoft Dynamics 365

استفاده از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن هم از نوع تحت وب، می‌تواند گزینه مناسبی برای این شرایط باشد. با توجه به اینکه ثبت تمامی تعاملات کارمندان با مشتریان و سرنخ‌ها در این سیستم صورت می‌گیرد و به دلیل ماهیت تحت وب بودن آن می‌توان از خانه یا محل‌هایی به جز محل کار از آن استفاده نمود، خود ابزار بسیار مناسبی جهت پیشبرد کارها و جلوگیری از اختلال در انجام امور سازمان‌هاست.

از طرفی با توجه به وظایف محول شده به هر بخش از سازمان و همچنین کارمندان آن بخش، می‌توان با توجه به ساختار شکست کار (WBS) این وظایف را به هر یک از آنان تخصیص داده و زمان تحویل کار را مشخص نمود. در نتیجه مدیران هر بخش از سازمان به گزارشات در لحظه‌ای دسترسی خواهند داشت که نشانگر درصد پیشرفت کارها و پروژه‌ها، میزان زمان‌های تخصیص داده شده، رصد دقیق امور محوله، مقدار ظرفیت قابل تخصیص به هر کارمند، آخرین وضعیتی که پروژه در آن قرار دارد و ... خواهند بود.

Todoist

به کمک Todoist می‌توانید از هر جایی به وسیله کامپیوتر، موبایل یا تبلت کارهای خود را مدیریت کنید و این اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف به کمک سرویس ذخیره‌‌سازی ابری Todoist‌ به سرعت همگام‌سازی و هماهنگ می‌شود. این برنامه طراحی زیبا و واسط گرافیکی قدرتمندی دارد و با وجود داشتن گزینه‌ها و امکانات زیاد به آسانی می‌توانید با آن کار کنید و کارایی خود را افزایش دهید.

هنگامی که وارد محیط برنامه می‌شوید، در نوار کناری سمت چپ برنامه با رفتن به بخش Today کارهایی را که باید امروز انجام شوند، مشاهده می‌کنید. در پایین همین بخش، کارهای مربوط به هفت روز آینده آمده است. در قسمت دیگری پروژه‌ها قابل تعریف و پیگیری هستند.

آسان‌ترین روش برای مدیریت آن کارها این است که با گوشی، تبلت یا کامپیوتر، Todoist را باز کنید و وارد محیط برنامه ‌‌‌شوید. سپس هر کدام از کارهای مورد نظرتان را با کلیک بر رو علامت + در بالای صفحه برنامه اضافه کنید. ابتدا باید عنوان یا توضیحات خودتان را در مورد آن کار بنویسید و اولویت آن را با کلیک کردن بر روی پرچم‌‌های رنگی تعیین ‌کنید.

Trello

با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید به راحتی همه چیز را سازماندهی کنید و برای وظایفی که بر عهده شما گذاشته شده است، برنامه‌ریزی کنید. همچنین قادر هستید از این برنامه به عنوان یک دفتر یادداشت دیجیتالی استفاده کنید تا برای انجام دادن کارهای ضروری خود آماده باشید. ترلو یک ابزار قدرتمند مدیریت از راه دور پروژه بوده و متولیان پروژه، توانایی انجام عملیاتی همچون تعیین اعضا، مشخص‌ کردن وظایف و زمان‌بندی هر کار را دارند. برنامه دارای محیط و رابط کاربری بسیار ساده و روانی می‌باشد که کار کردن با آن را راحت کرده است.

برخی از ویژگی‌های Trello: ساخت چک لیست برای پیگیری وظایف اعضای یک پروژه، قرار دادن نظر برای هماهنگی با دیگر همکاران، اضافه کردن عکس و ویدئو، مشاهده افراد مشغول بر قسمتی از کار گروهی، سازماندهی کارهای روزمره و اداری، ثبت کارهای انجام داده شده در گذشته، ثبت کارهای انجام شونده در آینده و پاسخ سریع به نظرات دیگر افراد حاضر در کار گروهی.

به اشتراک گذاری و ذخیره‌سازی فایل‌ها

Droppox

Dropbox نام سرویس‌دهنده فضای مجازی می‌باشد که اجازه می‌دهد عکس‌ها و اسناد خود را بر روی اینترنت ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید اسناد و عکس‌های خود را برای سایر افراد به اشتراک بگذارید. قدرت Dropbox در حفظ امنیت فایل‌ها و اسناد بسیار بالاست و می‌توان به راحتی به آن اعتماد کرد.

در ادامه با برخی از ویژگی‌های دراپ باکس آشنا می‌شویم: ارائه 2 گیگابایت فضای رایگان، همگام‌سازی هر نوع فایل با هر حجمی، همگام‌سازی فایل‌های جدید و تغییر یافته، به اشتراک گذاری فایل‌ها، امنیت و سرعت بالا، سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز و دسترسی به فایل‌های ذخیره شده از طریق کامپیوتر و موبایل.

Google Drive

با گوگل درایو، 15 گیگابایت فضای مجازی روی سرورهای گوگل در اختیار دارید و می‌توانید فایل‌ها، اسناد و مدارک خود را در آنجا ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید و در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشید. شرکت گوگل نرم افزار موبایل دسترسی به این سرویس را نیز در اختیار عموم گذاشته است که بدین ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید به گوگل درایو خود دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های Google Drive: ارسال فایل به گوگل درایو به صورت مستقیم، ارسال هرگونه فایل به دوستان خود، دسترسی به فایل‌های اشتراک گذاری شده دیگر، ایجاد و ویرایش اسناد در آن با پشتیبانی از جدول‌ها و غیره، فضای بسیار امن برای فایل‌های شخصی، نمایش فایل‌های PDF و اسناد آفیس، جست‌وجوی کلمات کلیدی در عناوین و محتوا، تنظیم سطح دسترسی دیگران برای مشاهده، نظر دادن یا ویرایش.

همان طور که مشاهده نمودید، برخی از نرم افزارها و ابزارهای مفید جهت دورکاری با قابلیت‌های مختلف، معرفی شدند. اگر تجربه کار با نرم افزار دیگری را دارید با ما در میان بگذارید.

منبع: نرم افزار سی ار ام



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بهترین جراح بینی کیست؟ جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

در جراحی‌های مختلف بینی، گاهی اوقات نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد.

یافتن بهترین جراح بینی در تهران
یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی، جراحی بینی است. از آن جایی که صورت، اولین و مهم‌ترین عضو بدن در زیبایی هر فرد است و در صورت نیز، مهم‌ترین عضو برای نمود زیبایی هر فرد، بینی است، می‌توان به درستی این گفته پی برد. از آن جایی که بینی، عضوی از صورت است که در اولین نگاه، به چشم می‌آید، طبیعی است که افراد بسیاری برای برطرف‌کردن مشکلات و عیوب این عضو از بدن، اقدام کنند. به همین دلیل، می‌توان یکی از پراستفاده‌ترین جراحی‌های زیبایی در جهان را، جراحی زیبایی بینی دانست.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترین جراح بینی بود، اعتماد کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس‌وجو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی به دست آورند که هرکسی نتواند به‌راحتی از عدم آگاهی این افراد در این زمینه، سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت‌وگو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می‌کنند و این آگاهی سبب می‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

بهترین جراح بینی کیست؟
درگذشته، یکی از محبوب‌ترین فرم‌های بینی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی، فرم‌های عروسکی بود که امروزه، به دلیل شکل غیرطبیعی آن، طرف‌داران زیادی ندارد. در حقیقت، امروزه بیشتر افراد تمایل دارند به طبیعی‌ترین حالت ممکن است بینی آن‌ها عمل شود و یا به عبارتی دیگر، دوست دارند که پس از عمل، فرم بینی آن‌ها حالت طبیعی داشته باشد که انگار هیچ‌وقت عمل نشده است؛ بنابراین، شما باید بتوانید بهترین جراح بینی که مهارت و تجربه کافی در عمل‌کردن بینی‌های مختلف را داشته است انتخاب کنید تا بتوانید برای عمل بینی خود، به او اعتماد کامل داشته باشید. شما می‌توانید با بررسی سوابق تحصیلی و کاری پزشک موردنظر، دستاوردهای وی، افتخارات و جایزه‌ها و همچنین بازدید از آرشیو عکس‌های بیماران قبلی، پزشک متخصص موردنظر خود را به‌صورت کامل مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.

همچنین، بهترین جراح باید به‌صورت معمول، بتواند فرم بینی و توقعاتی که فرد متقاضی عمل بینی از این عمل دارد را درک کرده و باتوجه‌به شرایط جسمی و روحی بیمار، بهترین راه و بهترین فرم بینی را برای عمل به او پیشنهاد دهد. این امر به جز مهارت، تخصص و تجربه جراح، به دید زیبایی شناختی وی نیز بستگی دارد. جراح بینی باید بتواند فرم بینی بعد از عمل را بر روی صورت فرد متقاضی عمل زیبایی بینی، فرض کند و با طراحی درست فرم بینی بعد از عمل، به‌تناسب دیگر اجزای صورت فرد متقاضی، دست به عمل بزند. همچنین باید بتواند از نظر روانی و روحی نیز پشتیبان مراجعه‌کنندگان باشد.

این پشتیبانی فقط مختص به زمان عمل و قبل از آن نمی‌باشد بلکه اصل این کار، پس از عمل بینی باید انجام شود چرا که بیشتر افراد پس از انجام عمل بینی، ممکن است با مشکلات بسیاری از جمله مواجه با عوارض موقت بعد از عمل بینی و یا نگرانی‌هایی که در مورد کسب نتیجه دلخواه از عمل بینی وجود دارد، دست‌وپنجه نرم کنند و دقیقاً در این زمان است که به حمایت‌های روحی و مشاوره یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه نیاز دارند و آن فرد، کسی نیست به جز پزشک متخصص و جراح بینی فرد.

ازاین‌رو، برای انتخاب بهترین جراح بینی، دقت لازم را به خرج دهید و قبل از آن، تا جای ممکن خود را با ویژگی‌هایی که یک جراح بینی را به بهترین جراح بینی تبدیل می‌کند، آشنا کنید.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد :

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دوچندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به‌عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل‌شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هرچند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم‌افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به‌تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دوطرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهربینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به‌خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند دررابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس‌وجو نماید.

بهترین جراح بینی در جهان
دغدغه بسیاری از متقاضیان عمل جراحی بینی، کسب نتایج مطلوب عمل است. این خواسته مهم بستگی زیادی به انتخاب جراح و میزان تخصص و تجربه وی دارد. در ادامه، لیستی از بهترین جراحان بینی در جهان را از رنکینگ‌های مختلف گردآورده‌ایم تا در هر کجای جهان که باشید، برای استفاده از خدمات این پزشکان متخصص بتوانید برای عمل زیبایی بینی استفاده کنید.

پزشکانی که در ادامه نام آن‌ها را آورده‌ایم، در لیست بهترین جراحان بینی قرار دارند و نام آن‌ها در سراسر جهان، شناخته شده است. از آن جایی که به یک رنکینگ در این زمینه اکتفا نکردیم، نام این پزشکان و متخصصان جراحی بینی را از رنکینگ‌های مختلف انتخاب کرده‌ایم و هرکدام، بهترین در نوع خودشان هستند پس می‌توانید به‌راحتی و با خیالی آسوده به آن‌ها اعتماد کنید چراکه نتایج کار آن‌ها، در دسترس است و می‌توان اظهار داشت که تاکنون، افراد مهمی در جهان به زیر تیغ جراحی این افراد رفته‌اند و با نتایج مطلوبی بیرون آمده‌اند.

֎ دکتر راج کانودیا (Dr.Raj Kanodia)
توانایی هنری او در تقویت هارمونی صورت و حفظ خطوط جوانی باعث شده است که او در میان جراحان دیگر مورد احترام قرار گیرد. بسیاری از چهره‌های معروف هالیوود به او اعتماد دارند و در برنامه های جراحان پلاستیک و افراد مشهور مانند دکتر 90210، E!، و بسیاری دیگر حضور داشته است. این دکتر با مشتریانی از سراسر جهان از جمله هنرمندان مجری، مدل‌های مد، سیاستمداران، جراحان دیگر، مدیران اجرایی و سلطنتی کار می‌کند.

֎ دکتر اشکان قوامی (Dr.Ashkan Ghavami)
دکتر اشکان قوامی جراح پلاستیک زیبایی و ترمیمی در بورلی هیلز کالیفرنیا است. او دارای گواهینامه هیئت‌مدیره جراحی پلاستیک آمریکا است. دکتر قوامی در ارائه بالاترین استانداردهای مراقبتی در تمامی جنبه‌های جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی مهارت دارد. او تاکید زیادی بر آموزش بیمار و مراقبت شخصی و دلسوزانه دارد. وقت‌گذاشتن برای گوش‌دادن به بیماران و توجه بی‌نظیر از ویژگی‌های بارز فلسفه عمل دکتر قوامی است و به نتایج استثنایی جراحی زیبایی او کمک می‌کند.

֎ دکتر ریچارد زومالان (Dr.Richard zoumalan)
دکتر زومالان متخصص برجسته در جراحی بینی و جراحی صورت است. او به دلیل ظاهر طبیعی بینی‌هایی که عمل می‌کند، بسیار مورد احترام است و به‌خاطر چهره‌های زیبایی که طراحی می‌کند، معروف است. دکتر زومالان فقط در بینی و صورت تخصص دارد. او هیچ‌گونه جراحی سینه یا بدن انجام نمی‌دهد و همین امر سطح تخصص او را منحصربه‌فرد می‌کند. تحقیقات پزشکی گسترده و رویکرد ساختار طبیعی او برنده جایزه شده است و او را به‌عنوان یک رهبر در جراحی بینی و صورت، متمایز می‌کند.

 

֎ دکتر ارز دایان (Dr.Erez Dayan)
دکتر ارز دایان یک جراح پلاستیک و جراح ترمیمی آموزش‌دیده در هاروارد و همچنین مدیر پزشکی مؤسسه جراحی پلاستیک آوانس است. معنی کلمه فرانسوی آوانس “به جلو حرکت کردن” یا “پیشرفت” است. سنگ بنای مأموریت این مؤسسه ارائه نتایج بهینه به بیماران با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تکنولوژی کم تهاجمی است.

֎ دکتر احمدعلی رجب پور (Dr.Ahmadali Rajabpur)
دکتر رجب پور، متخصص جراحی عمومی و دارای فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است. خدمات تخصصی این جراح پلاستیک شامل جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی بینی، جراحی انحراف تیغه بینی، جراحی زیبایی گوش، جراحی پروتز سینه، جراحی لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم، لیفت نواحی مختلف بدن (ران، بازو، شکم، پهلو)، لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی، پروتز گونه و لب، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جراحی ترمیمی (لب شکری، سوختگی، ناهنجاری‌های فک و صورت)، و غیره می‌شود.

دکتر رود روریچ (Dr.rod rohrich)
دکتر رود روریچ یک جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت‌مدیره و استاد بالینی جراحی پلاستیک در کالج پزشکی بیلور می‌باشد. دکتر روریچ استاد/رئیس سابق دپارتمان جراحی پلاستیک است و اولین جراح پلاستیک بود که به عنوان استاد برجسته در مرکز پزشکی UT Southwestern خدمت کرد. دکتر روریچ یک متخصص مشهور بین‌المللی در حوزه جراحی پلاستیک می‌باشد و بارها به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک در آمریکا شناخته شده است.

֎ دکتر اریک سراتی (Dr.Eric Cerrati)
دکتر اریک سراتی جراح پلاستیک صورت دارای گواهی دو بورد و متخصص برجسته در جراحی زیبایی و ترمیمی صورت است. دکتر سراتی در دانشگاه یوتا استخدام شد و سال‌ها به عنوان مدیر جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت خدمت کرد. دکتر سراتی که توسط بهترین‌ها در شهر نیویورک و شیکاگو آموزش‌دیده است، بهترین‌ترین و پیشرفته‌ترین درمان‌های موجود را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. او به دلیل ارائه نتایج طبیعی، طولانی‌مدت و نتایج کاری مانند چهره سلبریتی‌ها بدون به‌جای ماندن هیچ‌گونه شواهدی از جراحی، شهرت دارد. او به طور مداوم توسط جامعه جوایزی را در حوزه جراحی پلاستیک برنده می‌شود.

کلام آخر
در این نوشته، سعی شد اهمیت درست انجام شدن عمل بینی باتوجه‌به فاکتورهای مختلف برای شما شرح داده شود. همچنین، بهترین جراح بینی در جهان را نیز به شما معرفی کردیم که در هر کجای این دنیا که باشید، بتوانید از خدمات بهترین‌ها در زمینه جراحی بینی، استفاده کنید.

منبع: https://niniweblog.com/news/post/633/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-7-%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-2022.html



:: برچسب‌ها: جراحی پلاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه
یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.
 
این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
 
انواع جنس کاغذ دیواری
کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم.
کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN
کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری نانو
کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری وینیل نانوون
با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.
 
کاغذ دیواری پارچه ای
این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.
 
کاغذ دیواری پی وی سی PVC
کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.
 
پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:
 
ضد آب بودن
مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.
کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون
این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.
 
کاغذ دیواری با الیاف طبیعی
 نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.
کاغذ دیواری سه بعدی
دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.
 
طرح های کاغذ دیواری
طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.
 
طرح کلاسیک و داماسک
داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.
 
طرح مدرن و هندسی
طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.
طرح گلدار
کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.
 
طرح راه راه
کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.
 
پوستر دیواری
درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.
 
 


:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

مبارزه با اشرار و قاچاقچیان

سردار حاج قاسم سلیمانی پس از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی ایران هدایت می‌شدند. او تا قبل از انتصاب به فرماندهی سپاه قدس، با باندهای قاچاق مواد مخدر در مرزهای ایران و افغانستان می‌جنگید.

نیروی قدس سپاه و انتخاب به عنوان دومین فرمانده این نیرو

سردار حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ با حکمی از سوی آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پس از سردار احمد وحیدی به عنوان دومین فرمانده این نیرو انتخاب شد. او در این نیرو فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه تقویت و گسترش فعالیت‌های محور مقاومت داشت. در واقع این فعالیت‌های سردار سلیمانی در کنار شهید عماد مغنیه بود که سبب قدرتمندتر شدن این نیرو و ناکامی رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود در خصوص فلسطین و همچنین لبنان شد.

ارتقا به درجه سرلشکری توسط فرمانده کل قوا

سال ۱۳۸۹ بود که سردار سرتیپ پاسدار حاج قاسم سلیمانی به جهت خدمات فراوان خود از سوی آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا و رهبر انقلاب اسلامی با یک درجه ارتقاء به درجه سرلشکری رسید.

حضور در عراق، سوریه و مبارزه با داعش

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بسیار برجسته در جبهه مقاومت و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود. هنگامی که خبر شهادت او در رسانه‌های اعلام شد شاید بسیاری از مردم هنوز باورشان نمی‌شد که چنین اتفاقی رخ داده است، او چهره درخشان و برجسته محور مقاومت به ویژه در دوران مبارزه با شجره خبیثه ملعونه داعش بود. این شهید بزرگوار توانست جبهه مقاومت را در سراسر جهان تشکیل دهد و به همین دلیل هم آمریکا و صهیونیست‌ها و همه کفار مخالف سردار سلیمانی هستند.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس، سازمان‌دهنده نیروهای حزب الله در جنگ ۳۳ روزه لبنان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و کابوس داعش و جبهه‌النصره و دار و دسته‌شان امروز هدف اقدام تروریستی دولت آمریکا قرار گرفته است. واکنش‌ها به شهادت سرلشکر سلیمانی که برای بسیاری همچنان همان «حاج قاسم» سال‌های جنگ بود در ۶۳ سالگی و پس از نزدیک به چهار دهه مبارزه بی وقفه نشان از محبوبیت کمیاب یک چهره نظامی داشت.



:: برچسب‌ها: زندگینامه ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از اولین اصول زیبایی برای هر فردی، مرتب بودن و آراستگی است. بهتر است هر شخص قبل از اینکه به سراغ لوازم آرایشی برود، به اصلاح ظاهر و مرتب کردن خود برسد. بیشترین قسمتی که افراد به آن توجه می‌کنند، صورت و مخصوصاً ابرو است. مرتب بودن ابروها در هر سنی برای بانوان اهمیت زیادی دارد. ابروهای بانوان معمولاً به خاطر ریشه ضعیف و گذر زمان مشکلات متعددی مواجه می‌شوند. ریزش، کم حجمی، سفید شدن از جمله این مشکلات است که به طور معمول برای ابروهای بانوان ایجاد می‌شود.

برای این که این مشکلات را درمان کنید، راه‌های مختلفی وجود دارد. درمان دارویی یکی از این راه‌ها است. اما امروزه بانوان به سراغ راه‌هایی می‌روند که علاوه بر درمان، به ابروهای آنان زیبایی و جلوه خاصی می‌بخشد. در سر تا سر جهان راه‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد اما همه این راه‌ها از دوام مناسبی برخوردار نیستند. یکی از این راه‌ها میکروپیگمنتیشن است. در ادامه این مطلب با میکروپیگمنتیشن آشنا می‌شویم و کاربردهای آن را بررسی خواهیم کرد.

میکروپیگمنتیشن چیست؟

ساده ترین تعریفی که از میکروپیگمنتیشن می‌توان ارائه داد، این است که به آن نوعی تتو می‌گویند. این روشی است که در علم پزشکی نیز به کار گرفته می‌شود. در حقیقت ظاهر میکروپیگمنتیشن شبیه به یک آرایش در قسمت ابروها است. بعد از اینکه شما این تتو را روی ابرو خود انجام دادید، به نظر می‌رسد که همیشه ابروهای شما آرایش کرده و مرتب است. به همین علت این روش طرفداران بیشتری نسبت به روش‌های دیگر، مانند هاشور دارد.

البته باید ذکر کرد که میکروپیگمنتیشن فقط به ابرو اختصاص ندارد. بلکه در قسمت‌های مختلفی مانند چشم و لب نیز برای طراحی یک آرایش نسبتاً دائمی استفاده می‌شود. در میکروپیگمنتیشن ریز دانه‌های رنگی را بین دو لایه و بافت متفاوت پوست قرار می‌دهند. این کار دقیقاً شبیه به کاری است که در تتو زدن انجام می‌شود. از دلایل محبوبیت میکروپیگمنتیشن، می‌توان به عدم تغییر رنگ آن با گذر زمان اشاره کرد. در برخی روش‌هایی که شبیه به میکروپیگمنتیشن هستند، با گذر زمان رنگ‌دانه‌های استفاده شده؛ کاهش پیدا می‌کنند و رنگ اولیه از بین می‌رود. اما در میکروپیگمنتیشن گذر زمان باعث تغییر رنگ نمی‌شود.

کاربرد میکروپیگمنتیشن

همان طور که کمی پیش تر گفته شد، میکروپیگمنتیشن فقط در قسمت ابرو کاربرد ندارد. بلکه در نواحی دیگر نیز به عنوان یک تکنیک آرایشی برای زیبایی استفاده می‌شود. از جمله این نواحی می‌توان به پشت چشم و لب اشاره کرد. البته در بخش پزشکی نیز میکروپیگمنتیشن کاربردهای فراوانی دارد. در این قسمت با کاربردهای فراوان میکروپیگمنتیشن آشنا می‌شویم.

میکروپیگمنتیشن در قسمت ابرو

معروف ترین و شناخته شده ترین کاربرد میکروپیگمنتیشن، برای طراحی ابروها و آرایش کردن آنها است. میکروپیگمنتیشن شبیه روش‌های به روز دیگر مانند هاشور و میکروبلیدینگ می‌باشد. در این روش تمام معایب ابروها گرفته می‌شود و به کمک رنگ دانه‌ها، ابروهای شما قرینه و یک دست با فرم دلخواه می‌شود.

میکروپیگمنتیشن در قسمت چشم

در قسمت چشم نیز از میکروپیگمنتیشن برای ایجاد یک آرایش زیبا استفاده می‌شود. معمولاً در این قسمت یک خط چشم دائمی برای شما طراحی می‌شود. با کمک این خط چشم دیگر نیازی به تلاش برای قرینه کردن خط چشم خود ندارید. بلکه در هر حالتی یک خط چشم دائمی دارید که به چشم‌های شما جلوه و زیبایی خاصی می‌دهد. علاوه بر این در قسمت مژه نیز میکروپیگمنتیشن کارایی خود را نشان می‌دهد. در اینجا شما می‌توانید برای داشتن خط بن مژه، که شبیه خط چشم است؛ از میکروپیگمنتیشن استفاده کنید.

میکروپیگمنتیشن در قسمت لب

به کمک این روش جدید و محبوب می‌توانید یک رژ لب دائمی بر روی لب‌های خود داشته باشید. با انتخاب رنگ دلخواهتان در میکروپیگمنتیشن، یک رژلب دائمی ایجاد کنید تا نگران پاک شدن و به هم خوردن آرایشتان نباشید. علاوه بر این، میکروپیگمنتیشن می‌تواند در اصلاح فرم لب‌ها به شما کمک کند. در این روش با کشیدن خط لب به صورت متقارن فرم لب‌های شما را اصلاح می‌کند.

میکروپیگمنتیشن در پزشکی

در علم پزشکی و صنعت زیبایی نیز از میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود. ساده ترین کاربرد آن، استفاده در قسمت خط رویش مو است. برخی افراد با ریزش مو در یک قسمت خاص مواجه می‌شوند و ممکن است که کاشت مو برای آنان کاربردی نباشد. به همین علت از میکروپیگمنتیشن برای پر کردن این قسمت استفاده می‌شود. ظاهر طبیعی آن باعث می‌شود که شبیه به موی طبیعی باشد. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به پاک کردن لکه‌های پوستی، محو کردن خط بخیه و ایجاد یک خط ریش مرتب اشاره کرد.

معایب و مزایای میکروپیگمنتیشن

در اینجا با معایب و مزایای این روش آرایشی محبوب آشنا می‌شویم.

مزایا

  • در هر حالتی آرایش دائمی خود را به همراه دارید.
  • به کمک این روش می‌توانید فرم ابروها و لب‌های خود را اصلاح نمایید.
  • عوارض آن نسبت به روش‌های دیگر مانند فیبروز بسیار کمتر است.
  • با کمک میکروپیگمنتیشن می‌توانید لکه‌های پوستی و بخیه‌هایی که بر روی صورت شما جلوه نامناسبی دارند را پاک کنید.
  • افرادی که پوست‌های حساسی دارند، بهتر است که از میکروپیگمنتیشن صرف نظر کنند. زیرا ممکن است که برای آنها حساسیت زا باشد.
  • با گذر زمان معیارهای زیبایی برای افراد متفاوت می‌شود. امکان تغییر آن در حداقل یک یا  دو سال وجود ندارد.
  • افرادی که به درد بسیار حساس هستند و توانایی تحمل آن را ندارند، نمی‌توانند آن را انجام دهند.
  • به خاطر وجود رنگ دانه‌ها ممکن است که با حساسیت‌های پوستی مواجه شوید.

معایب

کلام پایانی

همان طور که گفته شد، میکروپیگمنتیشن یکی از پرطرفدارترین روش‌هایی است که برای ایجاد یک آرایش زیبا و دائمی روی صورت استفاده می‌شود. این روش مثل همه روش‌های دیگر، دارای معایب و مزایای متفاوتی است؛ اما همچنان طرفداران زیادی دارد. مهم ترین نکته در میکروپیگمنتیشن این است که در یک مرکز معتبر و توسط یک فرد ماهر آن را انجام دهید. زیرا این کار بسیار تخصصی و نیازمند مهارت است.

https://resalat-news.com/?p=57033



:: برچسب‌ها: میکروپیگمنتیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  یکی از جدیدترین نیازهایی که می‌توان جای خالی آن را در بسیاری از کسب و کارها مشاهده کرد، خدمات شبکه است. در حالی که تمام امور داخلی و خارجی کسب و کارها به صورت دیجیتالی و با ارتباطات شبکه‌ای انجام می‌شوند، مسلما خدماتی در این زمینه وجود خواهند داشت تا شبکه کسب و کار را بهینه‌سازی کنند. خدمات پشتیبانی شبکه، در راستای بهینه‌سازی شبکه و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام می‌شود تا احتمال از کار افتادن شبکه کسب و کار به حداقل برسد.

از آنجایی که استخدام مهندس آی‌تی و کارشناس شبکه برای هر کدام از کسب و کارها می‌تواند شدیدا هزینه‌بر و مشکل‌ساز باشد، عمده آن‌ها گزینه برون سپاری خدمات شبکه را انتخاب می‌کنند. این کار تنها با عقد یک قرارداد با شرکت‌های خدماتی در زمینه شبکه امکان‌پذیر است و کسب و کارها می‌توانند به سادگی این کار را انجام دهند. شرکت معتبر رایان پشتیبان، قصد دارد مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه را به شما شرح دهد.

مزایای برون سپاری خدمات شبکه
با توجه به هزینه‌ای که برون سپاری خدمات شبکه به همراه دارد، بدون شک این کار برای کسب و کارها به دلایلی خاص حائز اهمیت است. چنانچه تا به حال تجربه برون سپاری خدمات شبکه کامپیوتری کسب و کارتان را ندارید، بهتر است آگاهی خود را در مورد مزایای این کار افزایش دهید؛ چرا که با دانستن مزایای این اقدام، به صورت قاطعانه نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه اقدام خواهید کرد.

هزینه و مشکلات کمتر
زمانی که شما برای خدمات پشتیبانی شبکه با یک تیم مطرح قرارداد می‌بندید، تنها دستمزد آن‌ها را خواهید پرداخت. اعضای این تیم در طول مدتی که با شما قرارداد دارند، هر زمانی که درخواست کنید، در محل شبکه کامپیوتری شما حضور می‌یابند. با این وجود، هزینه همکاری با این تیم‌ها بسیار کمتر از اقدامات مشابه برای استخدام کارشناس بوده و می‌تواند مبالغ هنگفتی را در کسب و کار حفظ کند.

کیفیت بالای خدمات
معمولا شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه دارای یک تیم متشکل از اعضایی متخصص و مجرب هستند که می‌توانند کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهند. البته متخصص و مجرب بودن این اعضا، دلیل کیفیت بالای خدمات آن‌ها نیست؛ بلکه تمام اقدامات و خدماتی که به کسب و کارها ارائه می‌شوند، به صورت تیمی هستند و کوچک‌ترین نقصی در آن‌ها وجود ندارد. با توجه به ارزش سیستم‌های کامپیوتری و قطعات شبکه، به جرئت می‌توان گفت خدمات باکیفیت به تنهایی یک عامل برای محبوبیت برون سپاری خدمات شبکه است.

تعمیر و رفع فوری اشکالات شبکه
شرکت خدمات شبکه، موظف است تا تمام مشکلات ایجاد شده برای شبکه کسب و کارهای طرف قرارداد خود را رفع کند؛ بنابراین مدیران کسب و کار می‌توانند از امنیت و رفع شدن تمام اشکالات شبکه کامپیوتری خود در سریع‌ترین زمان، اطمینان حاصل کنند. البته مواقعی که شرکت پشتیبانی شبکه جهت رفع مشکلات شما به محل کسب و کارتان نیرو اعزام می‌کند، به صورت کاملا شفاف در قرارداد طرفین ذکر خواهند شد تا از اختلافات احتمالی در طول همکاری جلوگیری شود.

سلامت قطعی و مطمئن قطعات شبکه
زمانی که قطعات و سخت افزارهای شبکه کامپیوتری خود را به افراد ناشناخته می‌سپارید، همواره نگرانی در مورد نحوه تعمیرات و رفع مشکلات وجود خواهد داشت؛ اما در برون سپاری خدمات شبکه، این نگرانی به کل از بین می‌رود. شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، در این زمینه کاملا قابل اطمینان بوده و می‌توانید به کار اعضای تیم آن اعتماد داشته باشید؛ چرا که اعضای این شرکت، سابقه فعالیت در تمام حوزه‌های آی‌تی و رفع مشکلات متنوع را دارند و افرادی قهار در این زمینه شمرده می‌شوند.

معایب برون سپاری خدمات شبکه
حالا که مزایای برون سپاری خدمات شبکه را می‌دانید، نوبت به شرح معایب آن می‌رسد. مسلما این اقدام در کنار مزایای منحصر به فرد، معایبی نیز دارد که برخی از صاحبان کسب و کار آن‌ها را حائز اهمیت می‌شمارند. به همین دلیل شناخت معایب این اقدام می‌تواند یک قدم دیگر در راستای جلوگیری از خطا و وقوع مشکلات بزرگ‌تر باشد. در ادامه، توضیحاتی مختصر از معایب برون سپاری خدمات شبکه در اختیارتان قرار می‌گیرد:

مشکلات ارتباطی با شرکت خدماتی
مشکل نداشتن ارتبط مستقیم و قابل اتکا، یکی از معایب برون سپاری خدمات شبکه است. با توجه به شرایط اینترنت کشور و سابقه قطعی چندباره آن در سال‌های اخیر، قطع شدن ارتباط با شرکت خدمات شبکه دور از انتظار نیست؛ بنابراین اگر هر مشکلی در شبکه کسب و کار به وجود بیاید، باید با مشکلات ارتباطی سروکله بزند تا از شرکت طرف قرارداد خود درخواست اعزام نیرو کند. امروزه شرکت‌های معتبر و شناخته شده ارائه دهنده خدمات شبکه، مستقیما با کسب و کارهای طرف قرارداد خود ارتباط برقرار می‌کنند تا هیچ مشکلی در این میان وجود نداشته باشد.

مشکلات امنیتی
زمانی که یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه به تمام اطلاعات شبکه کسب و کارتان دسترسی داشته باشد، مسلما امنیت این اطلاعات چندان قابل اتکا نخواهد بود. البته این مشکل تنها در همکاری با شرکت‌های خدماتی ناشناخته و غیر قابل اعتماد صدق می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید به سادگی و با پیدا کردن شرکت معتمد خودتان، این عیب را از ریشه رفع کنید. برای تسهیل کار شما در پروسه عقد قرارداد، قصد داریم بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه را به شما معرفی کنیم.

شرکت رایان پشتیبان؛ پشتیبان مطمئن و معتمد شبکه کسب و کارتان
مطلب فوق، یک راهنمای جامع برای شما بود تا از مزایا و معایب برون سپاری خدمات شبکه خود آگاه باشید. این کار با وجود اینکه از مزایای بسیاری برخوردار است، معایبی نیز دارد؛ اما این معایب باعث کاهش محبوبیت آن در بین صاحبان کسب و کار نشده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید نسبت به عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه خود اقدام کنید.

شرکت رایان پشتیبان، به عنوان یکی از مجموعه‌های قدیمی و شناخته شده در زمینه خدمات شبکه، پذیرای تمام خدمات مورد نیاز کسب و کارها است. تیم اجرایی این شرکت، از اعضایی متخصص و مجرب تشکیل یافته که خدماتی با بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت رایان پشتیبان مراجعه کنید.

 

منبع: https://www.ana.press/news/652915/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87

 



:: برچسب‌ها: خدمات شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...

منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 
 


:: برچسب‌ها: تزریق ژل زیر چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 1351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: سایت دانلود فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد